Gå til innhold

Sommersexy


Gjest mamma88

Anbefalte innlegg

Jippi, endelig "ordentlig" negang på meg! -1,1kg denne uken, nå er jeg glad!

Veldig deilig å se at opplegget funker, selvom det går sakte.

 

Jeg skal egentlig ha meny 3 jeg også, men denne uken har jeg spist litt mindre - så det er kanskje det som har gjort utslaget? Jeg er strålende fornøyd hvert fall - og neste uke vil jeg se enda en kilo mindre på vekta! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Hei på dere.

 

Nok en halv kilo ned på meg denne uken :D Vekten viser nå 101 kg!

Fy flate jeg gleder meg til å bare ha to tall på vekten min......

Denne uken har vært helt grei, fikk ikke trena fult så mye som jeg burde forrige uke men de siste dagene har jeg trent rimlig mye :)

Helgen ble litt over budsjett med kalorier. Hadde ett vennepar på middag og dessert :( og masse masse rødvin. Huff og huff...

 

Ha en flott uke alle sammen.

 

Chicago.

 

bare 4 uker igjen til ferie!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuskemor

Hei :-)

 

Denne uken sto min vekt stille. Dvs. min nye vekt viste akkurat det samme som den gamle for 1 uke siden. Tror nok jeg har gått ned noe, men hovedsaken var at den nye vekta ikke viste oppgang!

 

Så neste uke, har jeg ett mål om 1 kg - minst :D

 

Synes dere alle er kjempeflinke! Stå på videre!

 

Klem snuskemor :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, vi er her. jeg lurer på om vi er så opptatte av å bli sommersexy at vi glemmer å skrive;-)

Denne uka har jeg gått ned 0,5 kg. Det er jeg fornøyd med. Kurslederen har satt meg ned fra 1900 kcal til 1600 kcal. Dette synes jeg fungerer fint.

Jeg sliter enda med å få gådd nok. Når mannen er på havet og barna skal kjøres hit og dit, og jeg skal hjelpe med lekser + at jeg skal rette prøver til mine elever, blir det dessverre ikke tid. haugen med skittentøysklær er diger, men jeg har rett og slett ikke hatt tid til å vaske klær. Jeg er helt sikker på at det er flere som har hatt det slik, og det er vanskelig å gjøre noe med det. I natt er det meldt full

storm her, og det skla visst bli verre i morgen, så jeg frykter at morgendagens tur også går i vasken. Men hvis vinden letter, er det ut på tur:-) Det gjør så godt for kropp og sjel, og samvittigheten er jo så ren og god etterpå:-)

 

Hvordan har det gått med veiinga deres damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuskemor

Heisann!

 

Denne uka var vekta stillestående for meg, det er min egen skyld for jeg har ikke vært flink. Har vært litt utafor siste uka, en kamerat av meg døde brått og uventet i skiløypa forrige lørdag, hans 17 år gamle sønn var med, men hadde gått litt i forveien... Hjertet stanset og han ble hentet med luftambulansen, men det var for sent. I går var jeg i begravelse, det er hjerteskjærende trist! Livet går videre, men for hans kone og to barn har det jo akkurat startet med sorgen...

Derfor ikke helt flink denne uken... MEN nå er jeg igang igjen!

 

Dere andre da??

 

Elgen; ned 0,5 kg :-) veldig bra!

*

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere.

 

Her er det stillestand denne uken. Den siste tiden har vært travel så jeg har ikke fått trent så mye jeg hadde ønsket meg. Fikk en god økt i går og det var deilig ;)

 

Jeg har fortsatt tro på at jeg skal klare å bli sommersexy!!!!!

 

Lykke til denne uken også :D

 

Chicago

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Denne uka var vekta stillestående for meg' date=' det er min egen skyld for jeg har ikke vært flink. Har vært litt utafor siste uka, en kamerat av meg døde brått og uventet i skiløypa forrige lørdag, hans 17 år gamle sønn var med, men hadde gått litt i forveien... Hjertet stanset og han ble hentet med luftambulansen, men det var for sent. I går var jeg i begravelse, det er hjerteskjærende trist! Livet går videre, men for hans kone og to barn har det jo akkurat startet med sorgen...

Derfor ikke helt flink denne uken... MEN nå er jeg igang igjen!

 

Dere andre da??

 

Elgen; ned 0,5 kg :-) veldig bra!

*

*[/quote']

 

Det er aldri moro når slikt skjer, og det er heller ikke så greit å vite hva en skal si. men jeg synes det er helt ok at man ikke tenker så mye på vekta i slike situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamBamBam

Gikk ned 0,2 denne uka, men det var streng tatt ikke fortjent. Var i utdrikningslag i helgen, og klarte ikke helt å bryte tvert etter utskeielsene jeg tillot meg i helga. I tillegg har ungene hatt omgangsyke, så eldste mann har vært hjemme fra barnehage, og yngstemann må ha ny bleie ca hver time. Ingen muligheter for trening heller..

 

Snuskemor, det samme skjedde med en bekjent av meg i fjor, sønnen på 20 var på skitur med faren, gikk litt i forveien, og faren kom aldri etter. Slag, luftambulanse, og altfor tidlig død. Er nesten sånn at man lurer på hva som er farligst..? Overvekt eller trening..?

 

Ønsker både meg selv og dere alle andre en riktig god helg! Tren med måte!

 

Cam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuskemor

Bare 4 timer igjen så er det helg!!! Det skal bli godt!

 

Har ett mål om å trene både lørdag og søndag - da vet jeg at vekta viser ned tirsdag!!!

 

Cam; ja hva er farligst overvekt eller trening...? En kan jo lure i blant! :D selv om vi vet svaret . . .

 

Ønsker dere en god, sunn og frisk helg :-)

:

:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære medsøstre. Vi må sørge for å få litt liv i denne tråden!

I helga har jeg hatt den store sprekken:-( Jeg har spist ALTFOR mye hjemmelaga pizza + smågodter + ostepop. Og nydelig var det!!

Stolt av meg selv? så langt derifra. Sannsynligvis har jeg ødelagt ei hel ukes arbeid med tullet mitt. Men viljestyrken er tydeligvis fortsatt altfor svak. Hvorfor er det slik?? jeg vet jo at jeg ikke kan drive på på den måten, men det hjelper jo ikke hva jeg vet. Jeg gjør det jo likevel:-(

 

Hilsen ei som er noe gretten på seg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuskemor

Jeg også har vært skikkelig dum denne helgen.... dvs. fra onsdag til igår. Var på vinterferie og spiste masse god mat.. Klarer ikke å holde meg unna når vi er på hotell og bare kan plukke det jeg liker.... EN ting er bra, jeg var med på spinning time mens resten av familien lå på sofaen og dormet! Ellers bånn helg med mat!!

Tør ikke veie meg imorgen! Venter til onsdag eller torsdag.... feig..... ja!

 

Jeg blir så sint på meg selv, og skjønner jo hvorfor jeg ikke blir tynn, sånn er det jo hver gang :)

 

Uuurgghh....

 

MEN gir ikke opp! Er igang igjen idag!!!!!! :-)

 

Dere andre da, hvor er dere???

:

:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har vært skikkelig dum denne helgen.... dvs. fra onsdag til igår. Var på vinterferie og spiste masse god mat.. Klarer ikke å holde meg unna når vi er på hotell og bare kan plukke det jeg liker.... EN ting er bra' date=' jeg var med på spinning time mens resten av familien lå på sofaen og dormet! Ellers bånn helg med mat!!

Tør ikke veie meg imorgen! Venter til onsdag eller torsdag.... feig..... ja!

 

Jeg blir så sint på meg selv, og skjønner jo hvorfor jeg ikke blir tynn, sånn er det jo hver gang :)

 

Uuurgghh....

 

MEN gir ikke opp! Er igang igjen idag!!!!!! :-)

 

Dere andre da, hvor er dere???

:

:[/quote']

 

 

 

Hei du!

Vi må ikke gi oss! I dag har jeg hatt en glimrende dag i matveien. Har vært på foreldremøte, så det ble ikke tid til noen tur ut og gå.Men jeg tror jeg skal trene styrke før jeg legger meg. Noen trimpoeng bør jeg dra i havn!

jeg tror på deg og jeg tror på meg. Men jeg vet at jeg trenger en kursleder som kan holde meg i ørene. Dette skal jeg klare, selv om det tar hele 2008!

Lykke til med ei sunn og god uke:-) Så må vi bli flinkere til å backe hverandre opp her inne!

Hvor blir det av de andre????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuskemor

Takk for oppmuntringen! JEPP vi skal klare det! :-)

 

Dagen igår gikk veldig fint helt til etter kveldsturen, fikk så innmari lyst på toast, ikke bare en, men 3!!! Kunne grave meg ned etterpå, men spist er spist! Tror ikke dagen ble så "halvgælen" likevel, var veldig flink ellers!

 

Så Elgen, VI klarer dette!! :-)

:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntringen! JEPP vi skal klare det! :-)

 

Dagen igår gikk veldig fint helt til etter kveldsturen' date=' fikk så innmari lyst på toast, ikke bare en, men 3!!! Kunne grave meg ned etterpå, men spist er spist! Tror ikke dagen ble så "halvgælen" likevel, var veldig flink ellers!

 

Så Elgen, VI klarer dette!! :-)

:[/quote']

 

ja, vi klarer det!

i dag har jeg hatt karbonadedeig og spaghetti til middag. Spiste nok mer enn jeg skulle.Men jeg var sulten, og da er det fort gjort å forsyne seg en gang til. men jeg gir meg ikke. Nå har jeg bare ei uke igjen til kurs 1 er ferdig, og jeg har ikke klart å gå så mye ned i vekt som jeg hadde håpet. Det irriterer meg! Men jeg skal fortsette å gå på kurs til jeg har nådd den vekta jeg trives med, uansett hvor lang tid det tar!

det er i alle fall godt å utveksle erfaringer her inne. Håper at de som har falt i fra kommer tilbake:-)

Jeg sa at jeg skulle trene styrke i går kveld, men etter å ha gjort husarbeid (som sårt trengtes) var klokka kvart på tolv, og jeg var stuptrett. I dag er været helt nydelig, men har sykt barn og en mann som er på jobb på båt, så det spørs om jeg får til en trimtur. Jeg synes hele tiden jeg møter på små uventende hinder som gjør at trening blir nedprioritert. Men om 9 dager kommer mannen hjem, og de kan jeg gå ut akkurat når det passer meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuskemor

i at det føles ut som om det er hindringer hele veien for å trene. Jeg klarer liksom ikke å sette igang. Lover meg selv hele tiden at NÅ skal jeg begynne....

Jeg ryddet kottet hjemme igår, det var trening nok (ble ikke helt ferdig). Når nesten alt var ute av rommet hadde jeg hele gangen full (den er 4 ganger større enn boden, minst...) så masse ble kastet og idag må jeg stable resten!

 

Du kan glede deg til når mannen din kommer hjem da, så du kan komme deg ut når du selv ønsker :-) Syke unger er heller ikke ok, da blir jeg utafor også :)

 

Så på nettavisen idag, ei som hadde gått ned 27 kg på ett år!! Utrolig flink. Når en så før og etter bildene ble jeg rett og slett misunnelig! JEG VIL JEG OGSÅ!!!

 

Kanskje jeg skal henge opp bildene av henne på ett skap til påminnelse? ;-)

 

Stå på videre, vi snakkes :-)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja, i morgen starter jeg på kurs 2. jeg gikk ned 2,8 kg på kurs 1, og det er jeg ikke fornøyd med. jeg går på en del medisner, og disse fyller meg såpass mye med væske, at det er vanskelig å gå ned i vekt. Men, jeg gir meg ikke!!!

Har dere andre gitt dere, eller skal dere være med videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er med, elgen!

vært skikkelig slem mot meg selv den siste mnd, og stappa i meg alt mulig rart. men nå er det skjerpings igjen, og vektrapport her inne igjen hver uke!

 

kom igjen! vi skal klare å bli sommersexy til slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuskemor

Har ikke vært noe flink med maten... Tror nok en gang at jeg er igang igjen idag!!!! :confused:

 

Har vært innom "siden vår" nesten hver dag, har blitt deppa også fordi det ikke har vært noen aktivitet her! MEN nå skal vi være flinke, eller???

 

Tvi tvi jenter :) :-)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! :)

nå skal vi være flinke både med maten og å holde liv i tråden vår!

 

nå har jeg vært ute i finværet og kost meg. er så godt når det begynner å li mot vår. :)

skal hive meg i bilen å ta en skikkelig handlerunde nå. har kastet all fy-maten, og skal bare sanke inn god, sunn mat. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja. Så er den dagen gått. Flink? Nei!!! Jeg er lærer, og i dag solgte klassen min pizza. Hvem tro dere kjøpte seg et stk? (Et stk. er en kvart pizza!!!) Det er mange kalorier, det! Så var det hjem fra jobb, fiskegrateng til middag, hjelpe med lekser, før det var kosekveld på ungdomsskolen for 14-åringen vår sin klasse. Der ble det servert vafler. Hvem tror dere spiste av det? joda, denne tøtta. Herregud, er det mulig??? Nå banker hodet mitt, så jeg skal ta meg en paracet og pelle meg i seng.Det blir ingen kveldsmat. Er rett og slett sliten i dag. Elendig start, det bør bli bedre i morgen, men her må dere motivere meg jenter! Jeg skal nemlig være kjøkkenvakt på ungdomskafe i morgen, og der blir det pizza, pølser og godterier. Jeg kan bestemme meg for å ikke røre noe, men tror dere jeg klarer det når det kommer til stykket? Jeg vil klare det. Jeg må!!! Kiloene forsvinner ikke dersom jeg sprekker.

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elgen, nå skal jeg begynne med å være slem:

SKJERP DEG! Har du lyst til å være overvektig resten av livet? Nei? Så ligg unna!

Tenk som så at den dagen du har nådd trivselsvekta di, DA kan du unne deg noe ekstra!

 

Sånt vil man vel egentlig ikke høre, men det er det eneste som hjelper for min del hvert fall. Jeg må bare skjerpe meg og ligge unna, om ikke kommer jeg til å være "blubba" resten av livet, og klarer jeg ikke gå en dag uten å tenke på at jeg synes jeg er tjukk så får jeg pokkern meg skjerpe meg og gjøre noe med det!

 

Men, tenk som så elgen: Spist er spist, og litt er lov. Nå brukte du denne ukens "kosemerker", og får helle innpå med en ekstra flaske vann i morgen. Det går bra, bare det ikke skjer for ofte! :)

 

I dag da jeg var i butikken kom jeg over noe FANTASTISK!

På Bunnprisen her jeg bor har dem starta å kutte opp halve vannmeloner og selger dem ferdig oppskåret. Supergodt, og veldig sunt. Dette reddet kvelden min i dag hvert fall. :)

 

Et annet lite tips er å kjøpe tyggis i di deiligste smaker. Selv er jeg kjempeglad i Fruit Fusion med bringebær og fersken. Smaken varer ikke så lenge, men da tar jeg en til. Da går munnen i et, og jeg får ikke putta i meg noe annet. Jeg tenker meg i så fall veldig godt om. :)

 

Men nå er det natta. Lykke til i morgen, damer. :)

Og elgen, stå på! Dette klarer vi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er helt greit å få kjeft. Det trenger man en gang i blant:-) Så kan jeg glede dere med at det gikk bare bra i dag:-) Jeg har ikke spist hverken pizza, pølser eller annen nei-mat på ungdomssklubben- Jeg drakk bare vann. I tillegg gikk jeg til og fra, så det ble noen trimpoeng. Jeg er storfornøyd med dagen:-) For nei, jeg vil IKKE være tjukk! jeg skal bli slank, og jeg skal ha mulighet til å kjøpe de klærne jeg ønsker meg etter hvert!

Nå må vi være flinke å backe hverandre opp jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...