Gå til innhold

Da er vi på an igjen...


Gjest umulius

Anbefalte innlegg

Nå har jeg spist middag med min kjære og tatt helg med god samvittighet!

 

En god times trening rett etter jobb gjorde susen!

Og så får det bli litt gå turer i helga :o

 

 

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 391
  • Created
  • Siste svar

Ja da har snøen kommet til meg også.

 

Ble riktig god stemning for meg i alle fall, glad og fornøyd;)

 

Går riktig vei med trening også, så da kan jeg jo ikke klage heller.

Må jo si at jeg er veldig spent på hvordan det går med veiing om 2 dager da.

 

Ellers hvordan går det med dere andre?

 

 

Ha en fortsatt god uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..her i natt og :)

 

Snart er det ferie modus her, en uke i varmen venter...

Så ikke like flink, går veldig i berg og dal bane her om dagen... Håper litt ferie og til borte fra det vante skal gi ny energi og ny giv:)

 

Håper det går bra på veiing Ainae!

Hvordan går det med deg Juhuu, lenge siden nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det må jeg si.

NÅ er det som la seg på forje fredag borte og 100 gr til borte.

Da må en være fornøyd.

 

Viser at det går riktig vei. Har jeg funnet løsningen min tro.

Den 14 november skal jeg i et selskap, hadde håp om at jeg skulle være noe strammere i kroppen til da, har to fine kjoler ;).

 

Vi får se hva som skjer, skal være flink å sykle litt hver dag, pluss gåturer.

 

Ha en flott helg :D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake fra ferie :) Har hatt en super ferie, og kost meg masse med min kjære, som ikke bare er min kjære lenger men også min forlovede! Fikk meg litt av en overraskelse da vi så sola gå ned og han stod der på kne...

 

Så da er det ennå en grunn til å bli fastere i fisken og komme i god form! :)

Gikk på vekta imorres og endte på 69,8kg... Så har litt å jobbe med fremover.. men motivasjonen er det ihvertfall ikke noe iveien med nå!

 

Så flott Ainae, ser ut til at du er i en god stim! Får satse på at en av de finekjolene dine blir flotte på!! Det blir de nok!

 

Vi får stå på videre, og ikke gi oss helt ennå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Umulius

 

Så koselig å være på ferie og komme hjem forlovet;), da har man også hatt det bra.

 

Ja er fremdeles inn i god steem, så får vi se til torsdag om en av kjolene passer. Hvis ikke så blir det bukse og så spanderer jeg på meg en topp :)

 

Men satser på at kjolen sitter som et skudd :)

 

Vi gir ikke opp umulius, går på og håper at det løsner.

 

Ha en flott uke alle sammen

 

Ps... veldig stille fra de andre her inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå må jeg dytte denne tråden oppover... stille stille.

 

Jeg har fremdeles den gode treneonden over meg. Ligger på minimum 15 trimpoeng i uka. Veldig fornøyd med meg selv.

Spent i morgen å se hva vekta viser.

 

Skal også på julebord med jobben til samboer i morra, koldtbord får vi servert der.

Lørdag skal jeg å spise tapas sammen med mine to søstre, farlig god mat altså :)

 

Til uka drar jeg på husmorferie fra torsdags kveld til søndags kveld, veldig spent der om hvordan det går. Da pleier jeg å være flink, men er kun den ene turen i året... lov å slå håret løst da ;)

 

Hvordan er det med dere andre, masse å henge fingrene i?

 

Ha en fortsatt god uke.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det har vært stille fra meg siste måneden, men det er litt for mye som skjer om dagen. Har det ikke så lett på hjemmefronten, så det har vært veldig mye frem og tilbake om jeg skal flytte ut eller ikke. Det tærer på, og jeg har derfor ikke klart å fokusere på kosthold og trim den siste tida. Jeg bor fortsatt emd sambo, men har bestilt flybilletter til familien min til jul. Blir godt med et pusterom for å samle tanker og krefter. Vanskelig å ta den avgjørelsen, for vi skulle jo feire sammen her. Men det kjenens riktig å dra til familien min, så jeg gjør det.

 

Går ikke så bra med vekta. Har gått opp masse, passert 72 kilo. Det var tøft å skulle gå på vekta på hold-vekten kvelden på onsdag, men kurslederen min er helt suveren! Hun hadde tenkt mye på at jeg hadde satt med 68 som trivselsvekt, for det mener hun ikke er helt realistisk akkurat nå. Jeg har vært jevn på 70-71 det siste året, og trivselsvekta mi bør være der! Det er vondt å svelge, men jeg er glad for det nå. Jeg skulle gjerne gått ned til 68, men når kropp og sinn ikke er med på det, så er det nok lettere å akseptere at jeg er fornøyd med 70. Så det jeg har gått opp nå siste måneden, har jeg som mål å gå ned før jul. Så om fem uker skal jeg se 70-tallet igjen! :-)

 

Trening har det blitt lite av siste måneden også, men den siste uka har jeg kommet meg litt igjen. Håper rutinene er på vei tilbake, for det er godt å kjenne at man svetter og at formen kommer seg! :-)

 

Kos deg på fest i kveld ainae! hvordan gikk det med veiinga i dag forresten?

 

Dere er flinke! :-) Og har holdt kontakten. Stolt av dere! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk veiingen Ainae? Høres koslig ut med tapas og julebord! men det er noen utfordringer ved sånne anledninger.. men så lenge det ikke blir hver dag så... :)

 

Fint å høre fra deg igjen Juhuu. Men trist å høre at det ikke går så greit med deg og sambo... Får håpe dere finne ut av det. Og kan jo være lurt at du gjør som du har tenkt til jul, å ta en tur hjem, og få det litt på avstand og så ta det derfra..

Og så håper jeg du kommer i mål på 70-tallet til jul!

 

jeg kommer nok ikke i mål til jul.. Stadig rundt 69kg her altså.. men skal jobbe meg nedover... Og har jo mye god inspirasjon og motivasjon nå når vi er i gang med planlegging til den store dagen.

Har vært og prøv kjoler, og funnet "den" kjolen, så skal se på den en gang til.. Men tror nok det blir den.. Stas!!

 

Håper dere får sunne og gode dager i ukene frem mot jul.. Nå når det begynner å nærme seg julepresang-mas (og kos:) ), litt stress og mye kos... Vi får passe litt ekstra på når marsipanen står fremme...

 

Vi snakkes om ikke lenge! Ha det bra så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den veiingen var jo ikke gøy, opp 400g. Men jeg veide meg veldig tidlig på morgenen og var veldig stinn i kroppen.

 

Skulle ønske at dagen var lørdag for da "tømte" kroppen seg skikkelig. Men i og med at jeg var på julebord fredag, spiste faktisk ikke mye. Flink der og ble ikke store megder alkahol heller.

 

Så vi får nå se da hvordan det går neste fredag. For som sakt er jeg borte førstkommende fredag.

 

Må si at det er veldig utfordrene å ikke gå ned, det blir til at en står på og vekten justeres opp og ned på hva en var på og ned 800g. Blir temmelig frustrert.

 

Så nå er mitt mål å gå ned 8 kg ikke 5, men ønsket er helt frem til sommeren. Da har jeg god tid. Jobber veldig med trening, har nettopp syklet spinn i 1 time. Er meget stolt av meg selv......

 

 

Juhuuu - håper det vil gå bedre med deg og samboer.

Umulius - julegaver har jeg så vidt begynt på. Har planer på hva jeg skal kjøpe i år. Gjør det litt lettere.

 

Men nå må jeg få i meg litt lunsj.

 

Ha en flott dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ja da dytter jeg denne oppover, vi er jo så stille her inne. Mange har kanskje nok med juleforberedelser og slike ting.

 

Jeg har ikke veid meg i det siste, satser på å spise riktig. Trening har det heller blitt lite av den siste uka.. har hatt et lite inngrep som gjorde at jeg måtte være litt rolig.

Men satster friskt på fremover.

 

 

Lykke til jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten hilsen fra et lite aktivt tråd-medlem!

 

Jeg hadde en opptur på hold vekten denne uken. Har gått ned igjen 1,1 fra sist, og det var got. Står 71,2 på morgenvekta, så det er litt igjen til 70. Men jeg prøver å ikke tenke så mye på det for tida. Går forholdsvis greit med trim og mat.

 

Jeg produserer strikkede julegaver om dagen! Synes det er kos med litt håndarbeid i adventstida. Har ikke tenkt å gjøre så mye ut av gavene i år, men håper mottakerne vil sette pris på hjemmelagde gaver som kan brukes :-)

 

Takk for omtanke - dere er skjønne! Jeg og sambo har nylig bestemt oss for å skille lag. Vi er enige i avgjørelsen, og jeg kommer til å flytte ut på nyåret. Vi må ta det gradvis. Nå er det bare to uker til ferie, og vi får et pusterom fra hverandre noen dager i jula. Vi skiller lag som venner, og ser at dette er det riktige å gjøre, dessverre. Vi som hadde sett for oss familie og fremtiden, men er glad nå for at vi ikke har barn som skal deles på.

 

Håper dere har det fint i adventstida, og at julegaver og julebord er under kontroll...? :-) Stor klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI juhuuu, godt å høre noen ord fra deg. Godt at du og sambo skilles som venner. Ingen ting er bedre enn det.

 

Gratulerer så mye med vekta, det gir ekstra giv i disse tider hvor mye fristelser ligger på lur.

 

Jeg hadde veiedag i dag, strålende fornøyd, ned halv kg muligens mer. Men nå har det løst seg. Justert litt på maten, prøver en periode med mindre mat. Og blitt flink til å veie igjen. Tror det er det som gjorde at vekten økte for å så gå ned det den hadde økt uka etter....veldig frustrerende var det i alle fall.

 

Så neste fredag satser jeg på nye halv kg, hi hi ;) høres så mye bedre ut enn 500 gr...

 

Er jo tross alt en pakke med stekesmør....;)

 

Ønsker med dette dere en riktig god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig stille her inne nå... men jeg dytter tråden oppover.

Er i super form om dagen, har siden fredag syklet 1 time hver dag, har også gått tur innimellom også så jeg er superfornøyd for tiden.

 

Stolt er jeg også, klarer ikke å styre helt unna vekta- jeg går nedover .

Noe som motiverer meg enda mer til å stå på:D:)

 

Så nå har jeg syklet spinn i 1 time, skal ut å handle julegaver etter en dusj og lunsj.

Har fri i dag og da må en benytte sjansen til å gjøre ting en ellers har dårlig tid til.

 

Ha en flott advents tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

 

Veiedag i dag, ned hele 1 kg på 1 uke. Utrolig fornøyd, en kg mindre å gå ned.

 

Men til uka blir det vanskelig, skal ut å spise flere ganger phu. Men jeg får ta det igjen i trening så går det nok bra...

 

Hvordan går det med dere andre da?

 

Ha en flott helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jammen stille her inne.

 

Jeg skriver nå litt her i dag å. Hadde en nedgang på 700 gram denne uken.

Er strålende fornøyd med det resultatet.

 

Øyner håp for at jeg nå kan komme i mål innen noen mnd. Har nå gått ned ca 3 kg på 3 uker og 2 dager.

 

En kan jo ikke være lei seg da.

 

Har planer om at julaften skal være julaften, noen andre dager med kos blir det også. Men jeg skal ut å gå tur hver dag siden jeg har vært så heldig å få fri hele juleuken. Jobber nyttårs uken så da er man flink igjen.

 

Så et lite spørsmål, hva skal vi kalle tråden fra januar av...... Kan det være "vi gir ikke opp enda" eller er det for kjedelig?

 

Ha en flott jul, håper det går bra med dere andre oppi denne julestriden;)

 

God Jul og et herlig godt nyttår

 

:D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...