Gå til innhold

Da er vi på an igjen...


Gjest umulius

Anbefalte innlegg

Gjest umulius

Vært stille på tråden fra min side.. Motivasjonen daler opp og ned, og opp igjen.. Og har et mål nå om å ihvertfall holde meg så nære 65-tallet som mulig til ferien.. Og for å nå det må det jobbes... Vekta viste 67,3 imorres, så må stå på de neste ukene!!!

 

men er nå ihvertfall klar for å ta i igjen nå, og håper at det er flere som blir mer aktive her på tråden også. Så vi kan støtte hverandre og holde hverandre gårende...:)

 

HA en fin tirsdag! Nyt været:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 391
  • Created
  • Siste svar

Jeg er fortsatt med altså! Har hatt fire uker ferie (dvs, er inne i siste uka nå), og vi har vært på farten hele tida - uten noe særlig nettilgang. MEN: Nå har jeg målt og veid, og kan konkludere med at jeg har lagt på meg 1,2 feriekilo.... Så nå har jeg tatt på meg treningsklær, og skal dra på trenignssenteret etter frokost (deilig med sen frokost i ferien).

 

Har hatt en fin ferie, men jeg har synda bra mye hver dag. Is tror jeg at jeg har spist hver dag... Pluss mye god mat og drikke... Og selv om jeg har gått litt turer og slikt, så har jeg ikke fått trent som jeg er vant med, og det merkes på kroppen. Men fra å være dvask og over 70 kilo igjen, skal jeg være godt igang med å fjerne dvaskheta til 1. augsut, og jeg skal da se 69-tallet igjen - DET ER MÅLET! :-)

 

Godt å se at dere har holdt tråden gående i sommer, ainae og umulius. Og selv om motivasjonen og aktivitetsnivået har vært like varierende som sommerværet, så har jeg inntrykk av at dere har vært veldig flinke! Jeg skal være med på å holde tråden i gang altså! Nå blir det nettilgang så og si daglig. Vet ikke om jeg kommer til å skrive inn alt jeg spiser, men jeg skal ha godtefri til 1. august (små delmål nå...), og jeg skal trimme godt! Må nok trappe ned på isinntaket, men å stoppe helt opp bidrar nok til en sprekk.. Så jeg kan ikke unngå å spise is i blant. Det er min største synder..

 

Ha en fin dag! Her regner det som bare det, så det er greit å trekke seg inn på trenignssenteret, for så å krype under et pledd på sofaen med melon og bok. Ferie-kos! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Det var lenge siden Juhuu! Herlig med ferie da! Og litt ekstra på kroppen fra så mange ukers ferie kommer vel alltid.

Men får håpe de forvinner like fort som de kommer på...

 

Ikke lenge til jeg tar ferie heller, under to uker. Men håper å få vært aktiv, selv om et nok ikke blir så mye trening!

 

Fant igjen resultat tråden.. Så da er det bare for alle å rapportere, og ståpå videre!! Vi snakkes og lykke til så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare si det er godt å være hjemme igjen. Har fått pakket ut, men vi dro på telttur i går til i dag, så vi har hatt en ny ladning med utpakking i dag. Nyter siste feriedager, men nå skal jeg ta en rolig helg, for vi har vært mye på farten. Håper på litt oppholds, hvis ikke blir det ut i regnet og danse! :) Ellers er jo treningssenteret oppe også.

Ha en fortsatt fin torsdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

På telt tur også.. moro å finne på no da!

 

Fri i dag, så nøt dagen på stranda. Etter en halvtimes intensiv trening! Så ble 1,2tp også!

Håper på fin vær i helgen, med grilling og litt ute kos! :)

 

Ha en fin fredag om noen timer.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble 2 stykk. Det var godt å ta en snartur på Spenst. Men kjenner at den dvaske feriekroppen trenger å komme i form igjen! Skal ikke starte med for høye ambisjoner, men satser på gode rutiner i nær framtid! :-)

 

Nå er det sofa og fredagskveld. Trenger å være litt sløv også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

regn og sløv.. Ble en fest i går gitt, og noe høyere alkohol inntak enn tenkt.. Så formen i dag er redusert;)

 

Kanskje det blir en gåtur i duskregnet, men får se.. Imorgen er det ny og frisk start ihvertfall! Og bare en uke til det er ferie! Skal bli herlig, så satser på at været blir som meldt! Sol!!!!

 

Ha en fin søndag! Så kommer jeg innom med rapportering imorgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen ganger blir det litt meget... Skal i utdrikningslag om 1,5 uke - huff og huff. Teller i hvert fall ikke kcal da, så det får jeg nok lide for.

 

Jeg sliter med å sove nå. Ble usle fire timer i natt, men med noen kaffekopper og vannflaska så skal jeg nok klare meg gjennom arbeidsdagen.

 

Det høljer ned her, så det frister ikke å gå/sykle til jobb. Blir nok innetrening i dag, hvis jeg ikke sovner tidlig...

 

Ha en fortsatt fin uke umulius, bare å telle timer til ferie snart! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

men først resultatet fra siste uka... Ned 0,4kg og 1 cm! Herlig å ikke være så oppblåst som de siste ukene... Så at den ene av de to centimeterne som har sneket seg på er borte merkes...:)

 

Her er det litt oppussing denne uka.. Bytter gulv og maler litt.. Så skal male nå, og skaffe meg litt tp! Og så ut og nyte sola før jobb!

Håper finværet kommer til deg også snart Juhuu!

 

Moro med utdrikkningslag da! Og da kan man jo ikke telle.. Men heller ta seg en god og aktiv uke, så kanksje det ikke gjør så stort utslag.. Kanksje ikke i det hele tatt:p

 

Ha en fin dag! Må komme i gang med malekosten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte helt at det var veiedag i dag... Må ta det i morgen. Er nemlig litt i fistel nå. Fikk et jobbtilbud i går i en helt annen type jobb, er en mye bedre betalt jobb enn jeg har nå, det er i det private og ikke i det offentlige hvor jeg jobber nå. Så i dag leverte jeg lønnskrav til min nåværende jobb, så får jeg se om det blir et godt alternativ å være der ejg er eller ikke. Selvfølgelig fordeler og ulemper med begge, så magefølelsen får nok avgjøre til slutt. Men du verden så spennende!!! :-)

 

uansett, det er godt å komme i gang på jobb igjen, og få normale rutiner på kostholdet. Spiste is i går da, men det var über lett vaniljeis, så jeg går god for den ;-)

 

vel, jeg er ikke helt meg sjøl på jobb i dag.. Men må nok bare sette i gang for å få tankene litt bort... oi oi oi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat svettet 3 trimpoeng på kondis og styrke time! Herlig! Håper at jeg nå er i gang igjen. Veldig tungt etter ferien. Du har vel startet ferien nå, umulius...? Store ferieplaner? Hva gjøre du i ferien ainae?

 

Jeg ser frem til å starte i ny jobb 1. september! Du verden, det blir spennende! :-) Frem til da blir det fokus på trim og kosthold, vil føle meg fit og vel når jeg begynner i nyjobben - kanskje investere i nye plagg til garderoben også...?

 

Fortsatt god mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Gratulerer så mye Juhuu, med ny jobb og nedgang!!!! :) Du er veldig flink!

 

Her er det feriemodus om dagen... Og mandagens vekt var litt opp igjen.. 67,7endte den på, så ikke helt fornøyd. Men skal benytte meg av de dagene hvor det ikke er supert strand/øy-vær til å ta lange sykkelturer... For no mer opp nå er helt uaktuelt.

Vil gjerne nærme meg 65 ihvertfall til ferien er over om noen uker.. Og jeg begynner i ny jobb... Om litt under fire uker... Og da vil jeg gjerne føle meg vel i de klærne jeg skal gå i.. For har jo shopet litt allerede i sommer;)

 

HA en fortsatt fin uke alle sammen!

Og gled deg til ny jobb Juhuu, høres ut som du har et mål i sikte, og det kommer du til å nå også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til deg også, umulius - ny jobb på deg også! :-)

Stillstand siste uke på meg... snufs. Ikke vært flink nok rett og slett. Ikke overrasket. Velvel, bare å fortsette kampen på 69-tallet og stabilisering litt under det et sted...

Ha en fin feriedag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. til tross for at det er ferie om dagen.. Og lite fokus på å spise helt riktig... Men fornøyd med 400g ned siden sist. Og skal prøve å bli flinkere til å ikke spise godteri/potetgull etc hver dag...

 

Stillstans er bedre enn oppgang Juhuu!! Stå på videre, så er du plutselig på 69-tallet;)

 

Kjedelig ferievær i dag, så får se om det blir en by tur eller no...

Dere får ha en flott dag og fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..GOD start på uka! Sykling og styrketime på meg idag, så hittil 2,5tp... :)

Ikke like fornøyd med veiingen i dag, opp 600gram... Men har hatt en helg med mye kaker og bursdagsfeiring.. Så kan bare skylde på meg selv der gitt...

 

Hvordan går det med dere andre? Tilbake på jobb og i vanlige rutiner igjen?

Fortsatt en uke til med frie jeg da, og skal benytte den til å være aktiv:)

 

Vi snakkes om litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag så jeg 69-tallet!!! :-) 69, 7 - helt herlig!

Hektisk om dagen på jobb, siste innspurt i denne jobben - bare to uker igjen!!!

I helga skal jeg i både bryllup og dåp, så det blir vel nok av kaker og den slags... Skal på trening i kveld - herlig herlig!

 

Skrives igjen snart! :-)

*stressa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fortjente du Juhuu!!! Mange gratulasjoner din vei!!

Så flink du er å står på, trener og jobber..

 

Har blitt litt trim hver dag her, men inntaket er ikke helt riktig. Men føler jeg er på rett vei igjen, etter forrige ukes matinntak... :P

 

Og imorgen blir det enten en tur på spenst, elelr en lang sykkeltur. Får se ann været litt.. Akkurat nå så høljer det ned her... Kjipt vær å ha ferie i...

 

Men vi snakkes, stå på så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i både meg og tråden :P

 

Er inne i siste ferieuka, helt herlig.

 

Juhuu, gratulerer med ny jobb og nedgang:)

 

Umulius, ny jobb du også...

 

Jeg starter selv i ny jobb 1 september, en som er veldig mye nærmere hjemme.. Utrolig herlig.

 

Selv har jeg ikke turt å gå på vekta, har en følelse av at jeg har gått opp. Men starter friskt på til mandag. Mulig jeg tørr å gå på vekta da:(

 

Har ikke vært flink til å trene denne sommeren, men denne siste uka har jeg vært flink syns jeg da.

Så da er det bare å fortsette. Samboeren min skal også igang med grete r for første gang. Så da blir det jo motivasjon i seg selv.

 

Ha en flott dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg i gang igjen. Med et smil.

 

Har to veiedager, grunn en sammen med samboer og en sammen med ei kollega :P

 

Så jeg har allerede gått ned 600 g siden fredag. Super stolt.

Grunnen er nok at det er over m feriemodus, gått turer og tilbake til normal mat.

 

Så stå på jenter, dette går så bra så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

600 gram ned i løpet av helga, ainae - det går seg som regel fort til etter ferien. Gratulerer! :-)

 

Jeg kan ikke si jeg gleder meg til veiing i morra, etter bryllup og dåp i helga... Ble både masse kaker og drikke... Men jeg fikk på meg favorittbuksa mi i dag (som sitter temmelig tight i utgangspuntket), så jeg skal ikke klage så veldig. Og jeg jogga i 45 min på søndag etter at jeg hadde fått av meg bunaden. Herlig! :-)

 

Nå har jeg nedtelling på jobb! Neste tirsdag er min siste arbeidsdag - juhuu! :-)

 

Vi høres plutselig! Ha en fortsatt fin uke! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg fryktet, så viste vekta meg 70-tallet igjen, etter at den ga meg smaken på 69-tallet sist uke. 70,3 i dag - 600 mer enn sist... Men som sagt var det både bryllup og dåp i helga, håper på å få trimma bort alt det igjen til neste uke! :-)

 

Jeg var på step/styrke time i går, og svetta som en helt! Kjempegøy! 3 trimpoeng forbrent! :-)

 

Ha en fin onsdag! Jeg spiser frukt og drikker vann! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

 

Man blir veldig inspirert av å komme tilbake til hverdagen.

Jeg turte å veie meg for en uke siden, i dag var det på`n igjen siden jeg og en kollega veier oss sammen. Ned 1,5 kg på en uke, helt utrolig.

 

Men mandag er det på vekta igjen sammen m samboer, så får vi se hva den offesielle vektnedgangen er :P.

 

Har virkelig bestemt meg for at hvertfall 6 kg skal bort om ikke mer, det kan jo ikke stoppe der hvor jeg lå før ferie nå da... men det skulle ikke forundre meg da siden jeg har omtrent vært stabil der i nesten 2 år da...

 

Juhuu- du er flink, har ikke kommet i gang med stepp denne uka. Første uka på jobb etter ferie. Jobben min består i å stå og gå hele dagen så jeg har vært øm under beina om dagen. Men håper på at det skal gå seg til før jeg slutter i den jobben jeg har nå.

 

Bare en uke igjen til jeg slutter, utrolig spennende å begynne i ny selv om det er samme "jobb".

 

Lykke til juhuu du ser nok 69 tallet i neste uke.. :)

 

Ha en flott helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...