Gå til innhold

Da er vi på an igjen...


Gjest umulius

Anbefalte innlegg

Gjest umulius

Masse trim og frisk luft på deg om dagen!

 

Sitter ute og leser i sola nå.. Men kunne godt tenke meg å slippe å lese.. Men er tre intensive uker til, før jeg er ferdig.. Så må bare stå på! Ikke blitt no trim hitil i dag, men fikk 1,7tp i går.. Så får prøve å få meg en tur i dag og...

 

Ha en fin lørdag! Og nyt sola=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 391
  • Created
  • Siste svar
Gjest Linduskarmen

tenk kor deiligt det blir når du er ferdig umulius, bare 3 uker til og de må du bare prioritere også kommer trimmen etter det :D

Slik er det av og til. Vi skal leve også, selv om vi holder fokus

 

jeg har kløyvd ved i dag.. blei 12 sekker og 1,4 tp og totalt 10,4 denne uken

 

spent på morgen dagen :(

 

lykke til damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Så flink Linda! Det kommer godt med når det blir kaldt igjen.. Men håper det blir en stund til... :(

 

Gikk på vekta til morgen i dag, 68blank.. Så ned 100g. Skal vel si meg greit nok fornøyd med det med tanke på at det bare ble 5,9tp forrige uke. Og dårlig med kaloritelling..

 

Men nå er en eksamen overstått, bare tre igejn. Og jeg er ved nytt mot om at det skal gå ann å spise bedre enn jeg gjorde i forrige uke..

 

Hvordan gikk veiinga i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

bra jobba det umulius.

 

vekta mandag viste null nedgang.. men vekta i dag viste 0,5 kg ned

(samler endal vann når jeg trener hardt eller går lange turer )

og inn 3,5 cm :)

jeg reg null nedgang på vekta, så blir det mer neste uke :D

 

og no er jeg trøtt og sliten..

ingen trim i går, ingen i dag...

torsdag er det fotball turnering... men jeg skal ikke spille :(

også har jeg fri fredag.. langhelg igjen ...

 

 

håper dere får mer trim enn meg denne uken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Ikke gi deg nå Linda! neste mandag er du nedover vettu;)

 

Håper jeg og kan se litt fremgang snart.. Må ta meg sammen med maten, og samle minst 10tp denne uka. Har syklet en liten tur i dag, så fikk ihvertfall 0,7tp.. Så jobber med de 10 ukentlige:p

 

Snakkes om litt.. HA en fin uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei å hå.

Noen livstegn fra meg også.

Formen er fortsatt ikke helt på topp her, slapp i kroppen. For mye trening er heller ikke bra. Så det blir gåturer i stede da.

 

Her er det opp 400g siden forje uke, kjedelig men sånn er det.

Har ikke vært flink heller, men nå er det full skjerping.

 

Håper på bedre resultater neste uke. Begynt å veie onsdag i stede for mandag :(

 

Nyt været, her er det herlig i alle fall.

 

Stå på alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Nyter sola her og, innimellom bøkene..

 

Dagen i dag har vært super egentlig. Fått lest, vært i sola, spist riktig og trent! Ble 2,2tp i dag, så er veldig fornøyd.

Livet er herlig!!

 

Nå venter jeg bare på min kjære, så vi kan spise.. Er klar for litt sen middag nå, etetr en god treningsøkt!

 

Håper formen kommer seg Ainae! Og uansett så ser det jo ut til at beveger deg, og å gå tur er god trim det og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått samlet litt over 3 tp i dag. Gått lang tur og raket løv i hagen.

Har jo bare det nydelige været ute;)

 

I morgen blir det vel siste del av rakingen tenker jeg. Ganske stor hage se.

 

Ha en flott pinsehelg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

blir lite data på meg når det er så fint vær ute....

-og når en først er inne er det endel husarb som må takast :(

 

men syns det går greit for tiden...

har fått 2,9 tp i dag-rask gange

også skal vi ut å gå hele fam.. ei tur løype som jeg bruker 30 min på i rask tempo- så det hjelper vell også på...

 

deiligt å ha fri i morgen også :D

håper veret holder seg, da får jeg med meg ungene ut å gå i morgen også..

 

Håper du snart kommer deg Ainae, ikke kjekt å være redusert så lenge..

 

ha en fortsatt fin helg alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

En herlig start på mnadagen, gikk på vekta, og den viste den 67 blank. Ned 1kg fra forrige mandag! Herlig;)

Godt fornøyd med resultatet fra uka som har gått, fikk mine 10tp også. Og flere skal det bli denne uka.. Holder på å male, så da sanker jeg tp i samme slengen. Og så får jeg nyte været, og komme meg ut på tur!

 

Høres ut som du har en flott pinsehelg Linda! Kos deg videre, og på tur med familien!

 

Vi snakkes=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

her har hodet også ferie så jeg hadde både spist frokost, 0,5 med vann og en stor kopp kaffe før jeg kom på at pokker(!) der er mandag... jeg skulle på vekta..

jaja det kommer en ny mandag.

jeg fikk ikke mine 10 tp. Men det er en roligere uke som står for tur og da blir det en del gange..

 

Fann igjen skritt telleren min :( den har vært borte siden 16.feb...

så den må få nye batteri, også satser jeg friskt på 10000 skritt pr dag( det er tøfft med en stillesittende jobb..) klarer rundt 2500 til kl 16..

 

ha en fin uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Drt er sånn som skjer Linda.. Fort gjort! Da kan det hende du får en flott overraskelse til mandag da;)

 

Dagen i dag har gått med til maling av rekverk.. Ble noen tp av det, 4 faktisk. Så er godt på vei til mine 10. Tror jeg får sette meg et mål på 15 denne uka. Selv om det blir en del lesing.. Ikke helt ferdig med eksamen ennå..

 

HA en fin uke, kort blir den og... Det er godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

det går litt seinere her med tp. Men det ble 1,4 på vedkløyving..

8 sekker med ved :(

(kunne blitt mer- men fikk kaffi besøk nesten hele dagen..)

 

og nå på ettermiddagen datt det visst ned to trær til, da det ble skygge på oss:)

greit å bo på landet der det bare er å sage ned etterhvert som de er i veien...

også blir det mer vedkløyving på meg :D

 

satser på mange tp denne uken- men 15 blir tøft..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Når trærna skygger er det bare å ta de vekk.. Skulle ha tatt ett par trær her og... Men de står på naboens tomt gitt... :(

 

Alle tp hjelper! Så er bare å stå på denne uka:) Hadet litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

i går var jeg å tok akupunktur på bihulene... det var no greit...

har vært veldig plaget ei god stund og no er dei visst tette.. og det har gitt meg tannverk..

Så det skal bli spennende å se om dette hjelper..

 

i dag piss-regner det, men skal prøve å få meg en brukbar tur senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Håper det hjelper da!

Og kjedelig med regn.. Er meldt muligheter for det her og, men opphold foreløpig...

 

Så håper det holder seg, så får jeg meg en gåtur i det fine været! Hvis ikke får jeg ta på regntøy;)

 

HA en fin dag! Får komme meg med nesa ned i bøkene nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Da er det dagen før dagen med is, pølser og annet godt! Håper det ikke blir paraplyvær imorgen.. Men det får vi vente og se..

 

Ble masse trim på meg i går, totalt 4,9tp. Så er godt fornøyd:)

 

Dagen i dag blir travel, med lesing, lage kake, kveldsvakt på jobb og så hjem og stryke skjorter til imrogen;)

 

Ha en flott 17.mai alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Hei igjen!

Da er det mandag og jeg har vært på vekta, etetr en helg med god mat og drikke... Så ble opp 700g siden sist. Men tar ikke det så tungt. For vet at det ble en del salt mat i går.. Pluss litt alkohol på lørdag..

 

I uka som har gått nådde jeg målet om minst 15tp, endte på 15,3tp. Så er godt fornøyd! :)

 

Hvordan går det med dere andre om dagen? Håper dere hadde en fin 17.mai alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

 

Nå går det rett vei jenter.. energien begynner å komme tilbak for fult. Fikk nesten 20 tp i forje uke utrolig syns jeg.

 

Veldig kaldt på 17 mai i år, frøys langt inn i margen den stunden vi var ute.

 

Men koste oss hjemme etterpå, så da gikk det bra.

Sto stille i forje uke, så jeg er nå spent på denne uken da. Veier og måler til onsdag jeg da.

 

Umulius, med en helg der det er 17 mai må en regne m at det blir noe ekstra. Blir kjedelig i lengden hvis en aldrig skal få skjeie ut.

Men vi tar det igjen :)

 

Lykke til dere andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt veiedag, opp 1,1 kg sukk. Men har vært veldig oppblåst og ekkel.

Holdt meg til kcal inntaket utenom søndag. Fikk sjokoladekikk :)

 

Men håper på at det er bedre til uka igjen.

 

Kan ikke skylde på vann i kroppen eller mens heller for det har jeg ikke nå.

Fikk b-12 sprøyte og da forsvant mye vann ut og det samler seg ikke så lett heller nå. Godt er det.

 

Ellers hvordan er det m dere andre. Nærmer dere målet deres?

Jeg føler at jeg er på stabilisering i stede for å gå ned, positivt det også. Men skulle ha hatt vekk de siste kg....

 

Ha en flott aften.

 

;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

har ikke vært her på noen dager no, men tror jeg har klart å holde fokus..

 

17.Mai blei det ei loff skive å plusse på kcal inntaket, og det er jeg strålende fornøyd med :)

 

og i dag her jeg fått 3,8 tp

og jeg havner på over 10.000 skritt ( utrolig inspirasjon å få på skritt-telleren igjen) i dag.

 

føler jeg også er på en hold vekten periode,men å holde vekten er jo igrunn mer utfordrene enn å gå ned.... sier de som er kommet så langt...

 

stå på,jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg snik veide meg i dag siden jeg har følt meg så oppblåst.

Og vekta viste faktisk 200 gr mer enn forje uke, dvs jeg veide 900 gr mindre i dag enn i går. Luft veier pluss litt annet.

 

Så nå ble jeg glad. :) Flott start på fridagen syns jeg.

 

Nå skal jeg kose meg m frokost, avisa og en kopp te. Så skal jeg ut å gå tur.

 

Ha en flott dag.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Nå har rekkverket fått siste strøk med maling! Så er strålende fornøyd på morgenkvisten..

Skal på skolen og ha siste eksamensinnspurt straks, siste eksamen på mandag. Det skal bli herlig!!

 

Så flink du er Linda, og flott 17.mai da! :)

Må nok frem med skrittelleren snart jeg og.. Så man får bevegd seg nok i det vanlige . Og så får trim komme i tillegg.

 

Og Ainae, så bra!

Sånn med tanke på vektstabilisering og sånn så må jeg si at jeg føler jeg har holdt på siden jul, og ikke kommet noen særlig vei. Men er jo bedre å holde seg stabil, enn å gå opp, ned og opp igjen. SElv om jeg noen uker har vært litt over og under.

Men skal prøve å ta tak det igjen nå når eksamenene er over til uka. ER ca 3-4kg igjen til trivselsvekta.. Så får stå på litt til her inne!

 

Og lykke til til dere andre! Uansett om dere skal holde vekta, eller redusere den:p

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Ja da var det søndag. Syns ukene flyr avgårde.

 

I dag er det faktisk 16 år siden jeg fikk en liten pike, nå er vi stor og verdensmester he he...

 

Blir kakelag og middag, så da blir det nok ikke noe telling a kcal.

 

Spent til onsdagen om det er noe forandring. Dette fordi jeg har klart å trene litt igjen. Får jeg gjennomført det jeg har planer om i dag, så blir det 19 tp denne uken.

 

Startet m noen ekstra vitaminer også :(

 

Og vært utrolig flink til å spise nok....

Ha en flott søndag jenter.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...