Gå til innhold

Trimpoeng - Hvor mange klarer vi pr dag?


Gjest Tutta38

Anbefalte innlegg

Heisann folkens!

 

Er det noen som vil være med å rappotere her - hvor mange trimpoeng vi klarer hver dag - fra og med i dag ?

 

Kanskje dette er en måte å komme seg opp av godstolen - litt hyggelig konkuranse :) - bli med da vel!

 

Mandag 28.01. 4 trimpoeng

Tot hittil denne uken: 4 trimpoeng

 

Hilsen Tutta38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 172
  • Created
  • Siste svar
Gjest seminardama

Jeg er med.. 0 i dag... hadde 15 sist uke....skal skjerpe meg fra i morgen. Litt konkuranse skader ikke.. så puls da.... men ... forbrenner ikke så mye av å sitt på rompen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hybelkanin

4,8 trimpoeng idag:) Fornøyd med det... Regner med en tur på treningstudio imorgen, men onsdag blir det nok dårligere med (laaang dag på skolen med påfølgende kollokvie).... Og torsdag er det sjekk av visdomstennene mine som må opereres ut:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at dere ville være med :)

 

Det er litt kjekkere å samle trimpoeng når man har noen å rapportere til :)

Å få litt ros er også kjekt pluss at vi kan gi hverandre et spark bak hvis det er noen som trenger det.

 

Litt om meg, Jente/ dame 37 år, gift, to barn, Tok meg kraftig sammen og begynte et nytt og bedre liv 1 januar i år. Har ikke trent på mange år. Jeg kjøpte meg ergometersykkel m pulsmåler i romjulen - tok den i bruk 1 januar og jeg sykler hver dag. Jeg har et kne som er ødelagt derfor passer denne treningsformen meg ypperlig.

 

Jeg kommer innom senere å avlegger rapport :)

 

Ha en flott dag alle sammen

 

Klem fra Tutta38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seminardama

Jeg er 37 år og har 2 barn. Gikk på GR i fjor sommer og har greid å holde meg på samme vekt siden kurset sluttet. Men - jeg har 7-10 kg igjen til jeg er i mål og skulle veldig gjerne ha tatt dem før sommeren. Har det veldig travelt med jobb, unger etc... i dag f.eks så kom jeg hjem kl 1600, kjørte da unger på aktiviteter , deretter var det et møte kl 1800 ... så var det trening da... ligger på ca 15 poeng i uka-men veldi mye er konsentrert rundt helgene.. skulle gjerne ha fordelt det mer utover i uka... så det er målet mitt. Skal ha på joggesko og ut i styggværet nå! Lykke til alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Folkens !

 

Velkommen til deg også stbs :)

 

Hvordan går det med dere?

 

Nå er dagens trim unnagjort, en økt på sykkelen i morges når ungene var gått på skolen og en økt nå. Jeg har fri Mand, Tirsd, Onsd hver uke - går på skole torsd og fred så jeg har masse fritid å slå ihjel. Nå trimmer jeg i stedet for å ligge på sofaen.

 

Her er dagens resultat 7 poeng :)

Tot hittil denne uke: 11 trimpoeng

 

Litt stolt av meg selv i dag :)

 

Seminardama - skal si du har det travelt om dagene, flott at du får tid innemellom til trim med alle de oppgavene du har i løpet av dagen - imponerende syntes jeg :)

 

Lykke til folkens!

 

Klem fra Tutta38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monica68

Jeg er ei jente på 39 år. Har ei tulle på 19 mnd og la på meg nesten 30 kilo når jeg gikk gravid med henne.

Nå skal jeg ned! Har nemlig ett skap fullt av klær jeg ikke får brukt så det er absolutt en motivator her.

 

I dag har jeg 4,9 trimpoeng.

 

Hittil i uken; 7,1 trimpoeng.

 

 

Lykke til alle sammen, dere er strålende flinke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hybelkanin

Idag ble det 5,4 poeng:) Alt på treningstudio... Stepmaskin, styrke og spinning... I den rekkefølgen;)

 

Litt om meg:

Jente, snart 20, bor med kjæresten i Oslo og studerer fulltid...

Alltid vært slank(til tider veldig tynn uten noen spesiell grunn) og aktiv... Ungdomskolen var tøff og gikk derfor mye opp det siste året der, klarte å komme ned igjen 1 året på videregående, men de to siste årene gikk alt skeis... Har til nå gått ned ca.25 kilo (aktivt siden mai/juni), har vel omtrent 10 igjen... Stått stille de siste ukene, veier meg ikke regelmessig, orker ikke det presset, men klarer jo ikke la være heller;)

Vært heldig og født med en smal midje, sliter derimot med armer/lår/legger... Så de får kjørt seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan får dere såå mange trimpoeng om dagen, er jo utrolig bra. Trimmer dere flere ganger om dagen?min normale dagstrim som å gå til fra skole/jobb teller jeg ikke med...og sjelden jeg forbrenner(i følge pulsklokka) mer enn 350-550 kcal på gange/jogge/spinning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

 

Jeg får til mine trimpoeng fordi jeg sykler når jeg ser på tv - istedet for å sitte i sofaen :)

Jeg går på skole to dager i uken - resten av uken har jeg fri. Når ungene er gått på skolen og huset er ryddet setter jeg meg på sykkelen å ser på noen interesante program på tv, eller setter på en artig film. Så sykler jeg så lenge jeg gidder - det samme gjør jeg om kvelden. Sykler i stedet for å sitte i sofaen å se på tv - kjempesmart syntes jeg :)

 

Klem fra Tutta38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan får dere såå mange trimpoeng om dagen' date=' er jo utrolig bra. Trimmer dere flere ganger om dagen?min normale dagstrim som å gå til fra skole/jobb teller jeg ikke med...og sjelden jeg forbrenner(i følge pulsklokka) mer enn 350-550 kcal på gange/jogge/spinning..[/quote']

 

Jeg sykler til/fra jobb, det gir 4 poeng i tillegg trener styrke noen ganger i uken etter at barna er lagt. I helgene trener jeg ofte på treningssenteret1-2 timer og så går vi gjerne tur med hele familien.

 

Du må jo kunne ta med fange til/fra skole jobb som trening dersom du ellers ville ha kjørt/tatt buss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seminardama

Ble en joggetur i går 3.3 trimpoeng og det er totalt denne uka.. Ble en travel start på uka- men nå blir det litt roligere og da kan jeg trimme enda mer. Tror det blir skitur i ettermiddag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monica68

2,2 trimpoeng i dag. Pådro meg en strekk bak på låret i går så i dag ble det bare en kort gåtur med barenvogn og 20 min på elipsemaskinen.

 

Satser på lenger økt i morgen :D

 

Trimpoeng i dag; 2,2

Hittil i uken; 9,3

 

Artig å følge med her, er veldig inspirerende å se hvor mye vi klarer ;)

 

Lykke til videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen cruelladeville:)

 

Dagens trimpoeng: 3

Hittil denne uke: 14 trimpoeng ;)

 

Skal på skolen i morgen, men jeg håper jeg får til en treningsøkt på kvelden.

 

Må hive meg - rydde etter gjestene før jeg legger meg.

 

Ha en fin dag i morgen alle sammen :D

 

Klem fra Tutta38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annepanne123

Har begynt å trene på treningssenter,og syns det er veldig gøy.

Er for tiden hjemme i mammapermisjon,så jeg bruker morgenen til å trene.

Bruker å få til 4 ganger pr uke.

 

Trimpoeng idag: 4

Hittil denne uke: 8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne være med på dette jeg også. Trenger litt ekstra motivasjon for å trimme.

Er 41 år - mor til tre jenter på 17, 15 og 1,5 år. Er nettstudent ved BI frem til sommeren..

Trenger flere trimpoeng!! Er litt treg med å komme meg på sykkelen. (Har en i TV-stua) Har en hund da - blir en del turer.

2 poeng på trimsykkel i går.. 7 poeng hittil denne uken.. Må skjerpe meg skjønner jeg for å holde følge med dere andre. ;))

Men nå skal jeg sette meg på sykkelen - og ikke gå ned igjen med det første...

(kommer vel ikke til å klare å sitte i morgen..)

 

Lykke til med kveldens trim til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Annepanne123 og sussi66 ;)

 

Jeg er desverre nødt til å ta meg en treningsfri dag i dag. Jeg er helt utslitt i dag - har hatt så mye å gjøre, jeg tar det igjen i morgen :D

 

Dagens poeng 0

Hittil denne uken 14 poeng.

 

Ha en flott kveld! :)

Klem fra Tutta38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...