Gå til innhold

Trimpoeng - Hvor mange klarer vi pr dag?


Gjest Tutta38

Anbefalte innlegg

Gjest Monica68

I dag har jeg hatt treningsfri, veldig deilig i grunn. Tung og sliten i kroppen siden jeg har fått mensen og med ei lita tulle som er syk så er det ikke så lett å komme opp av sofaen ;P

 

Satser friskt i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Hoppet over familiefrokosten og fikk meg en tur på fjellet før mannen tok med seg minstemann på ski.

Skal snart ut på dagen andre fjelltur med eldstemann og kompisen.

Løpeturen på fjellet gav meg 5,5 poeng i dag. Og flere skal det nok bli før dagen er omme;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god økt på Elixia i dag. Diverse kondisjons- og styrketrening i 1t 20min. Hardt og deilig. 3 trimpoeng.

Endte på 9,1 denne uken. Knallfornøyd med det, har trent fire gode ganger.

Men ser og at om jeg hadde brukt diverse tabeller, her inne eller på apparatene, så hadde de gitt flere trimpoeng enn det jeg får via pulsklokken ;o(

 

Jaja, prøver å si at det er vel det samme hvilket tall jeg skrive opp, det er selve aktiviteten som teller. Samt det faktum at jeg kjenner godt at formen bedrer seg:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god økt på Elixia i dag. Diverse kondisjons- og styrketrening i 1t 20min. Hardt og deilig. 3 trimpoeng.

Endte på 9' date='1 denne uken. Knallfornøyd med det, har trent fire gode ganger.

Men ser og at om jeg hadde brukt diverse tabeller, her inne eller på apparatene, så hadde de gitt flere trimpoeng enn det jeg får via pulsklokken ;o(

 

Jaja, prøver å si at det er vel det samme hvilket tall jeg skrive opp, det er selve aktiviteten som teller. Samt det faktum at jeg kjenner godt at formen bedrer seg:o)[/quote']

 

Bra jobbet;)

Jeg bruker også pulsklokke når jeg trener ogh jeg stoler mer på den enn på tabellene og apparatene.

Jeg ser at på høyintensiv trening(løping på fjellet f.eks) så frobruker jeg mer enn tabellene viser mens for styrketrening så forbrenner jeg mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seminardama

På spinning og styrketrening. Spinning i dag tidlig gjorde meg sulten resten av dagen... neste gang jeg spinner tidlig må jeg beregne mere lunsj tror jeg.... Herlig start på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag også og 6,6 hittil denne uken.

 

Dere er kjempeflinke, blir veldig inspirert av å lese om treningen deres :D

 

Må spørre dere treningsglade jenter om noe. Opplevde dere at vekten sto stille en periode når dere begynte å trene, og hvis det gjorde det, hvor lenge varte det platået?

 

Blir så frustrert av at vekten står stille til tross for mye trening ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag også og 6' date='6 hittil denne uken.

 

Dere er kjempeflinke, blir veldig inspirert av å lese om treningen deres :D

 

Må spørre dere treningsglade jenter om noe. Opplevde dere at vekten sto stille en periode når dere begynte å trene, og hvis det gjorde det, hvor lenge varte det platået?

 

Blir så frustrert av at vekten står stille til tross for mye trening ;)[/quote']

 

 

Tror det stemmer. begynte på kurs og følte at vekten stod nesten stille 3 uker til tross for at jeg trente jevnlig og hardt. men så løsnet det litt...

 

I dag, 2 trimpoeng på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det stemmer. begynte på kurs og følte at vekten stod nesten stille 3 uker til tross for at jeg trente jevnlig og hardt. men så løsnet det litt...

 

I dag' date=' 2 trimpoeng på meg.[/quote']

 

Okay, får holde ut da og ikke gi opp. Har stått noenlunde stille i 2 uker nå så da får jeg holde ut litt til.

 

Takk for svaret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STBS

9 kilometer hver vei , i bergen!! arrrgghh det er mye! hehe, eg er skikkelig imponert. eg har sikkert 5 eller 6, også i bergen, også med fjell imellom. eg hadde aldri klart å sykle

 

men når været er ganske ok, pleier eg å gå. det er jo over en time oppover-nedover bakken

 

Mandag: 4 trimpoeng gikk til byen (bergen) og styrke

Tirsdag: 4,5 trimpoeng styrke, dansaerobic og magedans

hittil denne uken 8,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kan jeg få være med? Jeg får hovedsaklig trim av gåturer med barnevogn (bruker pulsklokke), men jeg går lenge og fort.

Har nå i løpet av 2 dager rasket til meg 11,7 trimpoeng og plutselig var det en bukse som passet igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempe bra! :D du må ha virkelig gått en del....

jeg har idag oppnådd 2 trimpoeng

uke totalt ----> 10,5 synes det er bra nok

har bare gjort litt styrke trening foran TV mens jeg koste meg med en konsert av Christina Aguilera :)

 

...........

Men så fikk eg lyst på noe søtt og spiste litt M&M :D arrrrghhh!!! bra at eg spisste lite av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag ble det en spasering tur til byen (tar ca. en time) og en time BOSU på trening

3,5 trimpoeng idag, total denne uka 2 epler!! altså... 14 trimpoeng :D ikke dårlig det synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...