Gå til innhold

Trimpoeng - Hvor mange klarer vi pr dag?


Gjest Tutta38

Anbefalte innlegg

  • Svar 172
  • Created
  • Siste svar
Gjest Smallgirl

Dette er ikke noe for meg, da jeg hverken har pulsklokke eller anledning til å trene så veldig mye. Men jeg tnkte jeg skulle oppklare en liten ting for dere. Jeg la spesielt merke til det da jrg bikket under 70 kilo. Trimpoengene fotandret seg ganske radikalt (inne på registreringen her), men jeg har veiedag på ondsdag, og det viste ikke forskjell før på mandagen, altså ved starten på en ny uke. Så dette er nok grunnen til at hun(husker ikke hvem det var) ikke så forskjell når hun prøvde å legge inn samme trimmen med 10 kilo vektforskjell :)

 

Kos dere masse med trimmen, og ha en flott og sunn uke :)

 

klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cruelladeville

Det ville i såfall være fryktelig trist.

 

jeg rapporterer inn 8 trimpoeng fra i går, en times step og to timers spinning = 1600kcal forbrent. Juhu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monica68

Jeg var helt utslitt forrige uke så jeg fikk bare "småtrent". Prioriterte ikke rapportering, men det ble 11,3 trimpoeng fordelt på forrige uke.

 

Håper formkurven stiger denne uken og at jeg kommer tilbake til tidligere trimpoeng summer.

 

Lykke til alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom i knappe 20 poeng forrige uke. Slet med omgangssyke i to dager og måtte droppe trening den tredje dagen siden jeg ikke orket å spise noe særlig.

I dag er jeg igang igjen, har syklet/løpt til jobb(var skrekkelig isete så jeg turde ikke sykle i nedoverbakkene). Syklet hjem igjen i nydelig vårvær og fått 4,4 poeng totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isabelle

Hjælpes.

 

Så mange trimpoeng dere har!

 

Jeg går 1 times tur - raskt tempo ca. annenhver dag og jeg får bare 3,2trimpoeng de dagene. Dvs. jeg er tydeligvis veldig lat...

 

Går jo til/fra skolen og mye i byen, men alikevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen sykling i dag, altfor farlig med masse snø ute.

Fikk meg en økt på ellipsen rett etter middag, før mannen måtte gå på møte. Håper på en økt styrke etter at barna er lagt kl.20.30 i kveld. Om jeg orker etter kveldsstellet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cruelladeville

Jeg har trent høypuls i dag (Aerobic med enkle kombinasjoner, men med hopp og sprett og tjo og hei), puls på rundt 90% av makspuls gjennom nesten hele timen så jeg er sliten.

 

Cruella rapporterer inn 3.3 trimpoeng for en times tortur... Jupp, sant det - for det beste med hele timen er når den er over... og sånn omtrent midt i lurer jeg alltid på hva f/%%(& jeg gjør der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mizzim

fikk høre at GR anvefalte 7 trimpoeng i uka.. er det minimum kanskje?

jeg fikk iallefall 3,7 poeng på mandag å 3,0 igår (tirsdag) så har 6,7 tilsammen tilnå å det er bare onsdag.. så klarer iallefall 7.. idag skal jeg ha treningspause da.. for er stiv i alle muskler etter to harde dager på rad.. mine to første dager på treningsenter å... hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cruelladeville

Jeg hadde 5 på fredag, 3.4 i går (pluss en times svømming som jeg ikke får registrert siden jeg ikke crawlet) og systemet sier jeg får 7 idag. Jeg tror det blir litt mindre. Av og til er det stor forskjell mellom kaloriforbruk på GR-s målinger og pulsklokkas målinger.

 

 

Totalt denne uka havner jeg på rundt 24 trimpoeng. Må si meg fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertinas

Jeg blir så imponert over hvor mange trimpoeng dere klarer! Dere er så flinke! Og jeg klarer ikke forstå hvordan dere klarer det:) Jeg føler jeg er flink fordi jeg trener hver dag, men jeg får ikke i nærheten så mye trimpoeng som dere andre. Men men, skal vel bare være fornøyd fordi jeg i det hele tatt får noen:) Det fikk jeg ikke for noen måneder siden..

 

Hva synes dere er mest effektivt som trening? Da tenker jeg i forhold til resultater som dere merker, både fysisk og psykisk. Jeg trener pilates og styrke hver dag og synes det er herlig trening som gir en slankere skikkelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monica68

Begynte på ny frisk i dag. 2,7 poeng registrert på min nye pulsklokke.

 

Veldig inspirerende med kaloriberegning og beregning av forbrent fett, kjempeartig! :)

 

Gleder meg til videre trening og registrering :)

 

Lykke til alle sammen, dere er kjempeflinke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monica68

Hva synes dere er mest effektivt som trening? Da tenker jeg i forhold til resultater som dere merker' date=' både fysisk og psykisk. Jeg trener pilates og styrke hver dag og synes det er herlig trening som gir en slankere skikkelse.[/quote']

 

For min del er jogging det optimale når det gjelder fettforbrenning. Jeg er alene med ei lita snuppe så jeg får ikke løpt som jeg gjorde tidligere så da brukes Elipsemaskinen flittig når hun sover på kvelden.

Veldig fornøyd med den maskinen og kan absolutt anbefale den.

 

Ved siden av trener jeg pilates, ikke så mye de siste ukene, men er i gang igjen nå og elsker den treningen. Kropp og sjel føles helt utrolig etter en økt og det gjør absolutt kroppen slankere og rakere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så imponert over hvor mange trimpoeng dere klarer! Dere er så flinke! Og jeg klarer ikke forstå hvordan dere klarer det:) Jeg føler jeg er flink fordi jeg trener hver dag' date=' men jeg får ikke i nærheten så mye trimpoeng som dere andre. Men men, skal vel bare være fornøyd fordi jeg i det hele tatt får noen:) Det fikk jeg ikke for noen måneder siden..

 

Hva synes dere er mest effektivt som trening? Da tenker jeg i forhold til resultater som dere merker, både fysisk og psykisk. Jeg trener pilates og styrke hver dag og synes det er herlig trening som gir en slankere skikkelse.[/quote']

 

Øker du intensiteten på treningen dså får du flere poeng.

Jeg trener også omtrent hver dag ca 8-12 timer i uken og da er det klart det blir litt poeng av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertinas

ja, jeg må vel bare trene hardere. Er så stor overgang når jeg aldri har trent før! Sånn som idag 1 time power yoga, kjempe sliten, føler virkelig det var en god treningsøkt, og -> 1,1 trimpoeng. Da høres det plutselig så lite ut... Men, jeg får bare stå på og pushe meg litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja' date=' jeg må vel bare trene hardere. Er så stor overgang når jeg aldri har trent før! Sånn som idag 1 time power yoga, kjempe sliten, føler virkelig det var en god treningsøkt, og -> 1,1 trimpoeng. Da høres det plutselig så lite ut... Men, jeg får bare stå på og pushe meg litt mer.[/quote']

 

Bruker du tabellene her inne?

Jeg bruker pulsklokke når jeg trener og den gir et mer eksakt kaloriforbruk en tabellene på disse sidene. Kanskje noe å tenke på om du ike allerede har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...