Gå til innhold

Trimpoeng - Hvor mange klarer vi pr dag?


Gjest Tutta38

Anbefalte innlegg

  • Svar 172
  • Created
  • Siste svar
Gjest Monica68
Ok' date=' det ser ut for at jeg ville fått flere poeng hvis jeg var tyngre... Greit å vite. Samtidig så blir det jo da for folk flest litt uriktig å bruke tabellene her inne som sier hvor mange poeng en viss økt gir, siden vi alle antageligvis er ganske forskjellige ;o)

 

Gleder meg til "Boxing" på Elixia imorgen, kan absolutt anbefales. Gøy med slag og spark, og ganske harde intervaller... Det blir vel et par poeng...[/quote']

 

 

Høres kult ut med boxing, tror ikke det finnes noe slikt her gitt :)

 

Poengene, bare for å ta det igjen er ikke generelle, de følger din vekt.

Så de poengene jeg får registrert på dagsrapporten er ikke de samme du får registrert hos deg, selv om det er samme type aktivitet og lengde på aktiviteten :)

 

Mine poeng krymper for hver uke, men det skal jeg vel være fornøyd med... det betyr jo tross alt at jeg går ned i vekt :D

 

Lykke til! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seminardama

Ingen poeng i dag :-) Men det er et bevist valg. Må ha en dag hvor det ikke skjer noenting:-)

 

I morgen er det spinning + gå til og fra jobb ... men jeg gjorde et ekspriment på registrering av trimpoeng her inne i vektklubben. Jeg la inn en vekt som er 20 kg lettere enn det jeg er på ukerapporten. Deretter la jeg inn spinning i en time og fikk samme antall trimpoeng for begge vektklassene. Er ikke registreringen her inne avstemt etter vekt da ?

 

4,7 hittil denne uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monica68
Ingen poeng i dag :-) Men det er et bevist valg. Må ha en dag hvor det ikke skjer noenting:-)

 

I morgen er det spinning + gå til og fra jobb ... men jeg gjorde et ekspriment på registrering av trimpoeng her inne i vektklubben. Jeg la inn en vekt som er 20 kg lettere enn det jeg er på ukerapporten. Deretter la jeg inn spinning i en time og fikk samme antall trimpoeng for begge vektklassene. Er ikke registreringen her inne avstemt etter vekt da ?

 

4' date='7 hittil denne uka...[/quote']

 

Mener da vitterlig at det er det. Det er i hvertfall differanse i mine poeng, snodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kult ut med boxing' date=' tror ikke det finnes noe slikt her gitt :)

 

Poengene, bare for å ta det igjen er ikke generelle, de følger din vekt.

Så de poengene jeg får registrert på dagsrapporten er ikke de samme du får registrert hos deg, selv om det er samme type aktivitet og lengde på aktiviteten :)

 

Mine poeng krymper for hver uke, men det skal jeg vel være fornøyd med... det betyr jo tross alt at jeg går ned i vekt :D

 

Lykke til! :([/quote']

 

Ok, det var greit å høre, at poengene blir individuelle etter min registrerte vekt. Da er det jo flott at dine poeng krymper!!!

 

Kveldens boxing ga meg 2,3 poeng. Hardt og kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen poeng i dag :-) Men det er et bevist valg. Må ha en dag hvor det ikke skjer noenting:-)

 

I morgen er det spinning + gå til og fra jobb ... men jeg gjorde et ekspriment på registrering av trimpoeng her inne i vektklubben. Jeg la inn en vekt som er 20 kg lettere enn det jeg er på ukerapporten. Deretter la jeg inn spinning i en time og fikk samme antall trimpoeng for begge vektklassene. Er ikke registreringen her inne avstemt etter vekt da ?

 

4' date='7 hittil denne uka...[/quote']

 

Kanskje dette er noe vi bør finne ut av via support? Jeg kan spørre, jeg :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hybelkanin

trimpoeng idag:) 10,5 hittil denne uken... Deilig å kjenne at kroppen er sliten...

 

Noen som vet sånn ca hvor mye muskler man legger på seg? Vekten står så mye stille, 100 gram der og 100gram her... Trener veldig mye styrke, så kan det ha noe med det å gjøre? Mister jo cm og klærne blir jo bare løsere og løsere... Skal sies at jeg har de siste 10kiloene igjen, og de er nok de verste å bli kvitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dette er noe vi bør finne ut av via support? Jeg kan spørre' date=' jeg :D)[/quote']

 

Svar fra support:

 

"Det aller beste å bruke når man regner ut hvor mange trimpoeng man får - eller hvor mange kcal man forbrenner ved trening, er ved å bruke en pulsklokke.

Men hvis dere bruker tabellene i vektklubben, så vær klar over at kjønn og alder ikke er tatt hensyn til. Men vi har forskjellige vektklasser, så vekten er tatt hensyn til."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trimpoeng idag:) 10' date='5 hittil denne uken... Deilig å kjenne at kroppen er sliten...

 

Noen som vet sånn ca hvor mye muskler man legger på seg? Vekten står så mye stille, 100 gram der og 100gram her... Trener veldig mye styrke, så kan det ha noe med det å gjøre? Mister jo cm og klærne blir jo bare løsere og løsere... Skal sies at jeg har de siste 10kiloene igjen, og de er nok de verste å bli kvitt...[/quote']

 

Tror ikke det er lett å si noe om vekt av muskler kontra fett. Men hvis du måler deg og merker færre cm, og at klærne blir løsere, så sier jo det sitt! Det gjelder å være fornøyd med andre konkrete positive endringer enn bare vekten ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk bare 40 harde minutter på en sånn avansert trakkemaskin, aner ikke hva de heter.

Det ga 1,5 poeng.

Tilsammen 3,8 denne uken.

Med min vekt(70-noe) og fysiske form har jeg laget meg et mål om 8 poeng i uken. Da må det 3-4 harde times-økter til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper at det går greitt at jeg henge meg med her også.

 

Mand: 5,9 trimpoeng

tirsd: 3 trimpoeng

onsd: 7,3 poeng

 

Dette går ut på spinning styketrening og fotball trening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seminardama

jeg skal prøve igjen..men skjønner ikke dette. Men jeg har pulsklokke og det er vel det beste tenker jeg.. I dag har jeg bestemt meg for å gå en omvei heim fra jobben på ca 1 time...må være dønn kreativ og sta for å kunne få til å trene med en travel hverdag, jobb, mann på reise og møter etc på kveld og ettermiddag... puhh - men målet mitt er 15 poeng og det skal jeg greie. Et annet mål er at treningen skal være spredd litt utover uka og ikke foregå bare i helgene. Ha en fantastisk dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På å gå hjem fra jobb:-) 9' date='8 denne uka....[/quote']

 

Knallbra!

 

Bruk pulsklokken, du. Så lenge den er stilt inn med rett vekt (husk å redusere etterhvert ;o) ), alder osv. Så får du riktig mengde poeng når du legger antall forbrente kcal i flg klokka, her inne i rubrikken for trening med pulsklokke.

 

I dag har jeg ikke trent, NULL poeng. Har omtrent gåavstand til jobb, men bilen er altfor fristende :D Men i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 min gå tur.

To økter med spinning etter hverandre

1 på 45 min og 1 på 75.

 

Jeg skulle teste meg selv ltt i dag får å se om jeg klarte det.

Å det gjorde jeg. Kjempe glad..Men gud er jo helt gele i helle kroppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...