Gå til innhold

Trimpoeng - Hvor mange klarer vi pr dag?


Gjest Tutta38

Anbefalte innlegg

  • Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Fikk meg en løpetur på fjellet i dag rett etter frokost. Var skikkelig vått, kunne vri alt da jeg kom hjem. Fikk 4,6 poeng på den turen.

I går var jeg på fjellet med minstemann og etterpå ble det en økt med ellipse og styrke, 3,8 poeng.

Fredag ble det to økter, først ellipse på morgenen og senere på dagen trening på treningssenteret imens eldstemann var i bursdag, 6,8 poeng totalt.

Hittil denne uken har jeg i 32,6 poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk meg en løpetur på fjellet i dag rett etter frokost. Var skikkelig vått' date=' kunne vri alt da jeg kom hjem. Fikk 4,6 poeng på den turen.

I går var jeg på fjellet med minstemann og etterpå ble det en økt med ellipse og styrke, 3,8 poeng.

Fredag ble det to økter, først ellipse på morgenen og senere på dagen trening på treningssenteret imens eldstemann var i bursdag, 6,8 poeng totalt.

Hittil denne uken har jeg i 32,6 poeng.[/quote']

 

Guri så flink du er!

 

Blir skikkelig imponert når jeg leser hvor mye du trener.

 

Kan jeg spørre hvordan dagsmenyen din ser ut når det gjelder mat? Hvor mange kcal ligger du på om dagen?

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, denne uken har jeg vært flink og fått 19 trimpoeng, så man må ta seg selv i nakken noen ganger hehe:) j er ganske ny her på tråden og skal få av noen kilo før jeg begynner å jobbe igjen etter mammaperm, lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri så flink du er!

 

Blir skikkelig imponert når jeg leser hvor mye du trener.

 

Kan jeg spørre hvordan dagsmenyen din ser ut når det gjelder mat? Hvor mange kcal ligger du på om dagen?

 

:D

 

Jeg spiser ca 2000kcal om dagen men jeg veier ikke og teller ikke kalorier. Spiser sunt med kontrollerte utskeielser i helgene. Har holdt på i et par år så jeg vet omtrent hva jeg kan spise. Nå skal det også sies at jeg ikke går ned noe særlig så jeg tror kanskje jeg spiser litt mindre enn 2000 kcal til tider. Jeg merker det at hvis jeg trener mindre/spiser mer så går vekten nedover. Har bare et par kilo igjen før jeg er fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser ca 2000kcal om dagen men jeg veier ikke og teller ikke kalorier. Spiser sunt med kontrollerte utskeielser i helgene. Har holdt på i et par år så jeg vet omtrent hva jeg kan spise. Nå skal det også sies at jeg ikke går ned noe særlig så jeg tror kanskje jeg spiser litt mindre enn 2000 kcal til tider. Jeg merker det at hvis jeg trener mindre/spiser mer så går vekten nedover. Har bare et par kilo igjen før jeg er fornøyd.

 

Hvis eg ikke går ned i vekt, hvordan kan eg vite om det er pga eg spisser for mye eller for lite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser ca 2000kcal om dagen men jeg veier ikke og teller ikke kalorier. Spiser sunt med kontrollerte utskeielser i helgene. Har holdt på i et par år så jeg vet omtrent hva jeg kan spise. Nå skal det også sies at jeg ikke går ned noe særlig så jeg tror kanskje jeg spiser litt mindre enn 2000 kcal til tider. Jeg merker det at hvis jeg trener mindre/spiser mer så går vekten nedover. Har bare et par kilo igjen før jeg er fornøyd.

 

Okay, skjønner at jeg kanskje spiser litt lite. Sliter i grunnen med å få i meg 1600 kcal. Driver jo å tester ut litt hvor mye jeg skal ha så vi får se når det er veiedag om det er noen nedgang.

 

Takk for svaret :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk STBS, eg får prøve med det eg har i noen uker og hvis eg ikke klarer det så skal eg prøve med å forandre inntaket :D

 

idag har eg klart å trene i to timer, en med "bodypump" og en med "step" så eg har 4,5 trimpoeng :) veldig fornøyd og sliten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jau..

igår fikk jeg 3.3 poeng.. danset linedance i 3 timer.. skrev bare opp1t å 3o0 min da.. for vi hadde jo pauser osv..

men likte det

idag har jeg bare tatt sittups i 5 min.. det dto det ikke noe om.. så skrev pilates i 5 min siden jeg bruker pilates ballen når jeg tar sittups..

0.2 poeng.. hehe..

får se skal kanskje ut å labbe en tur ikveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og gått, med barnevogn. Og en runde med elipsemaskin og pilates i kveld så det ble 6,7 trimpoeng.

 

12,3 Hittil denne uken :)

 

Nå er jeg sliiiiiiiiiten og skal slenge med på sofaen resten av kvelden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter to uker med trening hver dag så måtte jeg ta en treningsfri dag i går. Vondt i halsen og snufsete, absolutt et tegn på at kroppen trenger litt hvile.

Bør nok roe ned treningen litt:( Over 30 poeng i uken(10-12 timers trening) er nok i meste laget i tillegg til jobb når man også har to små barn hjemme som krever sitt.

Har syklet i dag igjen og har ikke blitt værre. Måtte benytte anledningen til å sykle den ene dagen det ikke regner denne uken;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter to uker med trening hver dag så måtte jeg ta en treningsfri dag i går. Vondt i halsen og snufsete' date=' absolutt et tegn på at kroppen trenger litt hvile.

Bør nok roe ned treningen litt:( Over 30 poeng i uken(10-12 timers trening) er nok i meste laget i tillegg til jobb når man også har to små barn hjemme som krever sitt.

Har syklet i dag igjen og har ikke blitt værre. Måtte benytte anledningen til å sykle den ene dagen det ikke regner denne uken;)[/quote']

 

Det er nok absolutt ett tegn på at du burde slappe litt av ja. Kroppen er som regel veldig flink til å si ifra, merker det her også. Trenger den hvile merker jeg "forkjølelsessymptomene" komme snikende med en gang :D

 

Slapp av med GOD samvittighet, du er jo såååååååå flink! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok absolutt ett tegn på at du burde slappe litt av ja. Kroppen er som regel veldig flink til å si ifra' date=' merker det her også. Trenger den hvile merker jeg "forkjølelsessymptomene" komme snikende med en gang :D

 

Slapp av med GOD samvittighet, du er jo såååååååå flink! :)[/quote']

 

Takk:)

Er jo kommet litt for langt når jeg får dårlig samvittighet når det er en dag i løpet av to uker jeg ikke trener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:)

Er jo kommet litt for langt når jeg får dårlig samvittighet når det er en dag i løpet av to uker jeg ikke trener.

 

He he... sant det, men det er fort gjort å bli hektet på trening merker jeg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankogblid

Sikkert et spørsmål som alle vet (men jeg er relativ ny her...)

Hvor mange trimpoeng gir f.eks en spinningtime?

Jeg spinner 2-3 ganger (+ styrketrening 1-2 timer) hver uke og lurer på hva dette gir? Og hvor mange kalorier forbrennes - sånn ca..

Jeg har forresten gått ned 500 gram pr. uke siden nyttår - og er fornøyd med det.

Ser at mange går ned mye mer... men det viktigste er vel å være stabil - og ikke minst holde ut..! Dette kreves tålmodighet har jeg skjønt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert et spørsmål som alle vet (men jeg er relativ ny her...)

Hvor mange trimpoeng gir f.eks en spinningtime?

Jeg spinner 2-3 ganger (+ styrketrening 1-2 timer) hver uke og lurer på hva dette gir? Og hvor mange kalorier forbrennes - sånn ca..

Jeg har forresten gått ned 500 gram pr. uke siden nyttår - og er fornøyd med det.

Ser at mange går ned mye mer... men det viktigste er vel å være stabil - og ikke minst holde ut..! Dette kreves tålmodighet har jeg skjønt..

 

Hvis du ser inne på "mat og trim" registreringen din, altså der du registrerer måltidene. Og blar nedover når du skal legge inn aktivitet så ligger spinning på den listen. Velg det og legg inn hvor lang tid du har holdt på :)

 

500 gram er veldig bra synes jeg. Jeg ligger på mellom 400 og 800 gram i uken, og kan vel telle på en hånd de ukene jeg har gått ned 1 kilo.

 

Det kreves veldig med tålmodighet ja så det er greit at det tar litt tid :)

 

Lykke til videre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seminardama

14 trimpoeng denne uka fordelt på spinnn på mandag, rask gåtur på onsdag, langskitur på lørdag og spinning nå i kveld. Har vært vinterferieog jeg har bare gått amokk i potetgull og godteriskåler. Fikk nye baterier til vekta nå i dag- etter at den ikk ehar funka på 3 uker. men - vekta har ikke beveget seg oppover den :-) fra i morgen starter registreringen av mat igjen og første delmål er påska.

 

Skal ha 15 trimpoeng neste uke også. Lykke til alle sammen. Jeg er imponert over alle trimpoengene deres.

 

PS. Kjenner at sola varmer nå- får lyst til å gå lange turer !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...