Gå til innhold

Biggirl -> Smallgirl -> Og nå skal vekten holdes


Gjest Smallgirl

Anbefalte innlegg

Gjest Smallgirl

Og takk.

 

hvem bryr seg om statestikkene man leser om andre steder da? :D

 

I følge kurslederen min, så klarer 90% av de som går hold vekten kurs hos henne å holde vekten. Og jeg må si jeg liker mye bedre den statestikken enn noen andre :P

 

 

Jeg har egentlig ikke satt opp noen videre belønning til meg selv. Jeg synes det er nok belønning å klare å holde vekten, få ett anerkjennende smil hos kurslederen og de andre på kurset, kunne kjøpe de klærne jeg ønsker meg, samt å være i kjempegod form :)

 

Dessuten har jeg jo gjengen her inne , som jeg fortsatt får fine tilbakemeldinger fra.

 

Ha en flott dag

 

Klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 592
  • Created
  • Siste svar
Gjest Smallgirl
Så bra Smallgirl! Klart du klarer å fortsette dette!

 

Ha en sunn og fin helg alle sammen!!:D:)

 

Ser at du også har kommet på riktig spor igjen etter julen:) Stå på videre.

 

Ønsker at du, jeg og alle andre får en strålende helg :P

 

klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rett og slett veldig bra, smallgirl! Ja, du inspirerer! Og nå suger jeg til meg alt jeg kan av inspirasjon- det trenger jeg, for jeg sklir litt utpå, kjenner jeg! Dvs at jeg har ikke klart å ta helt tak etter julens utskeielser!-jeg fortsetter heller med litt "tullespising", og det vil vi jo ikke ha noe av!? :-)

 

Jeg begynner registrering av mat igjen- trim har jeg registrert hele tiden :-) - så håper jeg at det hjelper meg til å styre unna tullematen!!

 

-god helg-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Kjempebra innsats og flott' date=' stabilt resultat, smallgirl. Du er til stor inspirasjon! :-)

 

God helg![/quote']

 

Jeg hadde desverre ikke oppdaget innlegget ditt på fredag, sikkert pga at det var skrevet så tett opp til mitt. Og jeg er fortsatt ikke noe flink til å gå innom her i helgene :( Sikkert fordi jeg ikke registrerer maten min, og trimpoengene ligger jo lagret på pulsklokka til mandagen, så da stresser jeg ikke så mye med det.

 

Denne helgen gikk det greitt trim messig, selv om jeg forbrente en del færre kcalorier på turen min i går. Jeg hadde med ei venninne ( som trener mye selv), men det ble mye jabbing, og vi glemte nok å holde tempoet oppe på jevna :D

 

Når det gjelder maten, har det vært litt mer så som så. Jeg har spist ofte og ikke så store måltid, men to av middagene var kanskje litt for usunne. Men vi hadde bestemt oss for å spise det for å få det ut av fryseren. Men nå er det borte, så da slipper vi å tenke mer på det.

 

Ha en flott dag, og ei strålandes uke

 

klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Det er rett og slett veldig bra' date=' smallgirl! Ja, du inspirerer! Og nå suger jeg til meg alt jeg kan av inspirasjon- det trenger jeg, for jeg sklir litt utpå, kjenner jeg! Dvs at jeg har ikke klart å ta helt tak etter julens utskeielser!-jeg fortsetter heller med litt "tullespising", og det vil vi jo ikke ha noe av!? :-)

 

Jeg begynner registrering av mat igjen- trim har jeg registrert hele tiden :-) - så håper jeg at det hjelper meg til å styre unna tullematen!!

 

-god helg-[/quote']

 

Så flott at jeg kan inspierere dere. En annen gang er det nok dere som inspirerer meg :(

 

Jeg tror ikke du er den eneste som har slitt med å komme i gang etter nyttår. det var iallfall inntrykket jeg fikk på kurset. De andre hadde desverre gått litt opp, og følte de slet med å komme skikkelig i gang igjen.

 

Kom igjen nå svusj, kutt ut med den tullspisingen!! :D Hehe, jeg vet det ikke er så lett, men du har klart det før, og jeg er sikker på at du klarer å ta deg fint inn igjen også.

 

Det ble forresten litt færre tp forrige uke enn de foregående, men det var pga overtid, kurs og møte. Når tre kvelder går bort, er det ikke nødvendigvis så lett å få til nok. men jeg var innen for målet mitt, og det er det viktigeste ( endte på 8,4 og målet er 8-10).

 

Jeg er bittelitt usikker på hvordan det blir med trim denne uken, for mannen min snakker om at det muligens blir overtid med ham også nå. Og da ser jeg at det kan bli hardt å få til noe særlig. Men jeg får se det litt an, og muligens har det roet seg litt her på jobben hos meg. Skal sjekke senere i dag om jeg må belage meg på overtid i morgen.

 

Ha en flott dag, og ei strålande uke

 

Klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og takk for oppmuntrende ord! Ja, dette skal jeg klare- og det er ingen tvil i at det er lettere med hjelpen her inne fra! Jeg kjenner det allerede, jeg! :-)

 

Jeg veide meg på lørdag- og det var ikke å ille som jeg trodde- det er fortsatt julekiloet som sitter litt fast- dvs at jeg er 0.7 kilo over stabiliseringsvekten...dette skal jeg klare!

 

Heia oss og trimpoengene! Syns du var veldig flink med tp etter all jobbingen din- du klarte målsetningen, og det er supert! :-)

 

-ha en fin dag-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Og takk for oppmuntrende ord! Ja' date=' dette skal jeg klare- og det er ingen tvil i at det er lettere med hjelpen her inne fra! Jeg kjenner det allerede, jeg! :-)

 

Jeg veide meg på lørdag- og det var ikke å ille som jeg trodde- det er fortsatt julekiloet som sitter litt fast- dvs at jeg er 0.7 kilo over stabiliseringsvekten...dette skal jeg klare!

 

Heia oss og trimpoengene! Syns du var veldig flink med tp etter all jobbingen din- du klarte målsetningen, og det er supert! :-)

 

-ha en fin dag-[/quote']

 

Så bra at du kjenner det allerede:)

 

0,7 kilo er da slett ikke ille, det kvitter du deg nok med i en fei.

 

Og jeg fikk den gledelige meldingen i dag, at det ikke ble overtid på mannen min likevell, så da får jeg trimtur i dag også. Værre blir det nok i morgen, for det har visst ikke roa seg ned her ennå. Så det blir nok en overtidsøkt da igjen. Men jeg får bare tenke at det blir ekstra penger av det.

 

Ha en flott dag videre

 

Klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Jeg fikk meg en fin trimtur på godt og vel i time i går, i nydelig vær :(

 

I dag blir det ingen trim siden jeg skal jobbe overtid, og ikke er hjemme før i 20-tiden. Matmessig går det fortsatt like bra.

 

Ha en flott dag alle sammen

 

Klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott med en times tur - ingenting er så deilig som en trimtur i nydelig vær!

 

Jeg har vært på turen min i dag- veldig merkelig, egentlig....for jeg var litt tung og lei etter at jeg hadde vært i en trist begravelse i dag.....men da jeg la ut på turen min var jeg lett i kroppen. Så resultatet var at jeg faktisk løp istedenfor å gå- det er sjelden at jeg gjør!:-)

 

-god natt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan være litt vanskelig å komme seg ut på tur når kroppen er tung, hodet er fullt, og været er elendig, i går gikk jeg i vind og sludd som pisket i ansiktet så det gjorde vondt, i dag er det speilholke.......... men ut skal jeg, for det føles jo så godt etterpå dere....... :(:):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Flott med en times tur - ingenting er så deilig som en trimtur i nydelig vær!

 

Jeg har vært på turen min i dag- veldig merkelig' date=' egentlig....for jeg var litt tung og lei etter at jeg hadde vært i en trist begravelse i dag.....men da jeg la ut på turen min var jeg lett i kroppen. Så resultatet var at jeg faktisk løp istedenfor å gå- det er sjelden at jeg gjør!:-)

 

-god natt-[/quote']

 

Uff, begravelser er triste :( Håper at det ikke var noen som sto deg alt for nær.

 

Det er litt rart at frisk luft gjør så godt. En føler seg frisk og rask med en gang man kommer ut, iallfall visst været er sånn noenlunde. Men å løpe, er det nok sjelden at jeg også gjør, det hender av og til, men som sagt veldig sjelden. I forhold til tp, så ser det ikke ut til å gi noe ekstra i forhold til å gå med staver ( i følge pulsklokken min), og siden jeg fortsatt røykerblir jeg desverre fort anpusten når jeg løper.

 

Jeg håper jeg får tatt turen min med stavene i dag, men vet fortsatt ikke om mannen min må jobbe i kveld.

 

Ha en super dag svusj

 

klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart at ikke det gir mere utslag å bruke staver....! Kanskje det bare er klokken som ikke klarer å registrere det? Jeg syns ihvertfall at stavgang ser veldig smart ut når man går på vei- da får man hele kroppen med.

 

Begravelsen var for en barndomsvenn, ikke en jeg hadde nær relasjon med nå. Omstendighetene var triste- og bare det at han var såpass ung gjorde at det ble trist- og jeg merket at det gjorde noe med meg å gå i begravelse med gamle klassekamerater.

 

Jeg klarer fortsatt å holde meg igang med registrering- og jeg tror det har sin virkning....jeg er mere fokusert nå enn jeg var før jeg begynte :-) så jeg tror nok dette skal få meg helt på sporet igjen!

 

-ønsker deg en flott dag-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Så rart at ikke det gir mere utslag å bruke staver....! Kanskje det bare er klokken som ikke klarer å registrere det? Jeg syns ihvertfall at stavgang ser veldig smart ut når man går på vei- da får man hele kroppen med.

 

Begravelsen var for en barndomsvenn' date=' ikke en jeg hadde nær relasjon med nå. Omstendighetene var triste- og bare det at han var såpass ung gjorde at det ble trist- og jeg merket at det gjorde noe med meg å gå i begravelse med gamle klassekamerater.

 

Jeg klarer fortsatt å holde meg igang med registrering- og jeg tror det har sin virkning....jeg er mere fokusert nå enn jeg var før jeg begynte :-) så jeg tror nok dette skal få meg helt på sporet igjen!

 

-ønsker deg en flott dag-[/quote']

 

Det gir ekstra utslag med staver kontra vanlig gange, men ikke kontra løping :) Jeg syns det er kjempedeilig å gå med staver både på asfalt og ute i marka, dvs, det vart veldig uvant i marka i starten, da følte jeg at jeg ville henge igjen noen ganger. Men det gikk seg fort til.

 

klart det er trist å gå i begravelse med gamle klassekamerater. Det kommer som oftest veldig plutselig på når forholdsvis unge folk dør :)

 

Så flott at du er tilbake på sporet igjen ( ja jeg sier er, for jeg tror egentlig du er det). Jeg føler også at jeg må holde fokuset oppe hele tiden, visst ikke er det lett å ramle av lasset.

 

Jeg fikk tatt trimturen min i går, men glemte helt å gå på vekta. Sånn er det når en stresser en del i hverdagen. Men i følge snikveiingene mine, tror jeg ikke det ser så ille ut, hehe. I dag er det overtid og ingen trim på meg, bortsett fra at jeg skal heie på håndballgutta :)

 

Ha en flott kveld

 

Klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du fikk tatt turen din- det med veiingen er jo ikke så viktig, hehe!

 

Takk for at du har troen på meg....det hjelper og forplikter- det er bra!! :-)

 

Jeg fikk ikke sett håndballkampen i går- og sett i ettertid er jeg ikke så lei for det....det var et kjedelig tap....Men uansett kjempegøy å se på håndball, syns jeg! Både herre- og damelandslaget!

 

-ha en fin dag-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Da har jeg vært fraværende noen dager igjen. Jeg har hatt en nedtur, ikke matmessig, men trimmesiig. Jeg har rett og slett vært sliten. Det ble nok for mye med masse overtid, og trim. Og i dag skranter jeg skikkelig, og frykter jeg holder på å bli syk. Jeg har rett og slett ondt i kroppen, så jeg håper inderlig ikke det er influensa på vei :D

 

Jeg skal uansett prøve å gjøre det beste ut av det, men vi får se.

 

Ha en flott dag

 

klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke du trenger å ta det så tungt at du ikke har fått trimma så mye? Noen ganger er kroppen ute av lage og da tror jeg at det er viktig å ta det litt pent. Håper denne uka blir roligere på jobb slik at du kan tillate deg sjøl å ta det litt rolig. Og hvis det kjennes ut som om du kanskje blir syk, så gi det noen dager i alle fall før du vurderer trimming igjen. Alt til sin tid vettu. Du er jo flink i matfatet og så får heller trimminga komme når du og kroppen din er klare igjen.

 

God bedring, Smallgirl! - klem skrulla :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Kanskje ikke du trenger å ta det så tungt at du ikke har fått trimma så mye? Noen ganger er kroppen ute av lage og da tror jeg at det er viktig å ta det litt pent. Håper denne uka blir roligere på jobb slik at du kan tillate deg sjøl å ta det litt rolig. Og hvis det kjennes ut som om du kanskje blir syk' date=' så gi det noen dager i alle fall før du vurderer trimming igjen. Alt til sin tid vettu. Du er jo flink i matfatet og så får heller trimminga komme når du og kroppen din er klare igjen.

 

God bedring, Smallgirl! - klem skrulla :)[/quote']

 

Enn så lenge ser det nok ut til å bli mye jobbing denne uken også. Var på overtid i går, og det ser ut til at det blir i mårgen og muligens lørdag også. Dvs visst jeg ikke blir liggende langflat med feber og greier :D

 

I går når jeg kom hjem fra overtiden, var jeg fast bestemt på at jeg skulle trimme i dag. Formen var fin, og ingenting feilte meg. Men etter at jeg hadde krøpet til sengs, kom først hodepinen, så halsonde og etter det begynte jeg så smått å verke i kroppen. Jeg fikk ikke sove før i 1-tiden og da la jeg meg 22.30. Nå er jeg neimen ikke like sikker på at det blir trim i dag, det spørs om jeg bør la kroppen hvile litt til, iallfall visst ikke formen kommer seg.

 

Ha en flott dag skrulle

 

Klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns kroppen din skal få hvile...! Noen ganger har jeg erfart at å trene har gjort at jeg ble bra fra en gryende forkjølelse....men da har jeg ikke vært så dårlig som du beskriver! Da tror jeg det lureste er hvile!

 

Jeg trener jevnt og trutt :-) men jeg spiser visst jevnt og trutt også, for vekten står stille på 0,7 over stabiliseringsvekten min....så lenge jeg ikke går opp i vekt får jeg visst være fornøyd!!

 

Lykke til - håper ikke du blir syk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg? Mye jobbing fortsatt-eller kanskje du har slitt med influensa?? -kjenner jeg deg rett holder du fokus uansett :-)

 

Jeg har hatt en langhelg i London- deilig by!! - og det betydde ihvertfall at kiloet mitt (eller 0.7...) sitter like fast! Men som jeg har sagt før- så lenge jeg ikke går opp, skal jeg være fornøyd!!

 

-håper det går fint med deg! :-) gleder meg til å se et av dine koselige innlegg igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du er blitt bra igjen! Sikkert bra å ta det litt med ro når kroppen stritter.

 

Jeg driver fremdeles og sliter i de siste kiloene, de sitter visst fast med superlim- så jeg vet ikke helt når jeg får pakka flyttelasset og kommet over til dere. Er ikke kommet nærmere målet siste måned.

Men jeg har bestilt flyttebyrå, så det skal bli en vakker dag:)

 

Jess

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, Smallgirl. Håper at det er bra med deg? Først og fremst at formen din er bra igjen og dernest at du jobber mindre for tida. Og så håper jeg selvfølgelig at du har det godt i forhold til vekt og mat og deg sjøl.

 

Nå skal jeg snart komme inn og skravle mye med deg, ser du! Det er rart dette med å skulle skifte fokus fra 'Ned' til 'Hold'. Jeg føler jo at jeg bor på 'Ned', men ser jo at jeg mentalt er i ferd med å flytte...nesten som å flytte i virkeligheten, dette :)! Litt vemodig å reise fra alle som bor på 20-30-tråden. Jeg vet at jeg kan besøke dem når jeg vil, men jeg kjenner at jeg er i ferd med å frigjøre meg litt mentalt. Jeg ser jo at de fortsetter sitt eget liv helt fint uten meg ;). Hvilket ikke er så rart, kanskje! Jeg kjenner jo igjen problemstillingene de har, men klarer ikke lenger helt ta del i det. Regner med at det er ganske vanlig når man entrer en ny fase.

 

Jeg har litt begrensa forumtid om dagen. Bruker altfor mye tid her inne, så har stramma inn. Til helga skal jeg kose meg med HV-tråder. Her er det mange kloke damer! Jeg gleder meg til å ta del mer aktivt sammen med dere.

 

Ønsker deg en riktig god dag, Smallgirl. Og en fin helg!

 

- klem skrulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Gjest Smallgirl

Jada jeg lever ennå :) Og har det egentlig ganske så bra, men akk så sliten :)

 

Det har vært mye jobbing og omtrent ingen trimming i det siste. Og jeg som gledde meg slik til vi gikk mot lysere tider, vel det er mye godt mørkt når jeg kommer fra jobb desverre. Vi har fortsatt veldig mye å gjøre på jobb, og der av masse overtid, både kvelder og helger (hva er denne finanskrisa egentlig? ) 2 måneder på rad nå, har jeg hatt mer overtid i hver av de, enn jeg hadde på hele fjoråret tilsammen. Så alt jeg ønsker å gjøre når jeg kommer hjem fra jobb er å slappe av eller enda bedre, sove.

 

Når det gjelder vekten, så går det egentlig greitt likevell, jeg har avtalt med kurslederen min at jeg heller spiser litt mindre nå, enn hva jeg gjorde når jeg trimmet min del. Den svinger litt, men ikke så mye at det skremmer meg heldigvis :)

 

Nå skal jeg ha meg en runde for å lese hvordan det går med dere andre ( lese meg opp, det er ikke sikkert jeg skriver noe i dag, dere får ha meg unnskyldt ), og ikke minst se hvilke nye som har komt inn. Ser her var maaange flere tråder nå enn sist jeg var her inne. Og det er supert :)

 

jeg har savnet dere, og håper at jeg kommer meg innom her oftere nå fremover.

 

Klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...