Gå til innhold

Nå eller aldri - da må det bli NÅ


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Heisan!

Jeg er fortsatt med, men er ikke så ofte jeg har noe å skrive her, helt tomt i hodet, men jeg er innom å leser om hvor flinke dere er :D

 

Hanemor; kjedelig med oppgang, men har tro på att du får nedgang neste uke så flink som du er til å trimme. Dessuten er du jo snart i mål, og det kan vel ikke gå like lett hele veien!!??

 

Rakri; Så kjedelig med omgangssyke, særlig på "din" dag! Håper dere andre slipper unna, og att guttene snart er friske igjen. Går mye omgangssyke/influensa her også, men hååååper vi slipper unna! ;) Flink du er som er komt igang med treninga! Når du trener hos fysio så blir det vel omtrent som å ha personlig trener? Det kunne jeg tenkte meg.....masse tid til meg selv, plenty overskudd, treningssenter i nærheten og en som kunne pushe meg *drømme* :D

 

Rosalilje; enig med Rakri i att du virker til å altid ta de smarte valgene! Håper resultatene dine står i forhold til innsatsen! :)

 

Jeg begynnte så bra med litt trim en dag forrige uke, så ble det ikke mer med det. Men nå har jeg trent litt to dager denne uken, og det føles virkelig bra! Vekten hadde stått stille, så her er det bare til å stå på!

 

Stå på jenter, og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Ja, nesten som PT. Det er i gruppe på 7-9 stk, men med en person som leder treningen og en fysioter som går rundt og veileder blir det tett oppfølging likevel. Og øvelser som er skreddersydd egne behov. Kjenner jeg allerede klarer mer enn første gang.. Etter neste uke skal jeg prøve meg på to ganger.

 

Vekten min hadde hoppet ned 300 gram. Hadde håpet på mer - særlig siden det var en kjempenedsving før helga, men det svinger nok både opp og ned igjen.. 51.4 idag da - det er ned tilsammen 1.4 på knappe tre uker - så satser på at nedgangen blir varig når den er så langsom ;) Fortsetter jeg slik når jeg målet mitt til vi skal til syden.. Håper på en litt bedre nedgang neste uke!! Vi skal på fest med god mat på lørdag. SÅ får være måteholden ellers!!

 

Sassa; stillstand er bedre enn opp, men det er kjedelig likevel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

He, he takk for skryt! Kan vere veldig sta og ta gode valg i lange periodar, men så sklir det litt ut, eg føler eg har ødelagt alt, og DÅ tar eg mange dumme valg og puttar innpå med mykje rart...

 

Angrar no på at eg ikkje var litt meir fornuftig i jula. Synes egentlig ikkje at det var så aller verst, men skal så lite til før eg går opp sidan eg er så lite i aktivitet. Forbruker ca 1600 kcal for dagen, skal ikkje så mykje ekstra til for å komme over det med alle kaloribombene ein møter i jula...

 

Fekk gått meg ein liten tur i går. Var litt vondt, men gjekk bra. Veldig glatt, men har kjøpt meg broddar! :-)

Tok også 2x5 min med rockering. Litt usikker på om det er lurt endå, men tenkte eg fekk forsøke litt iallefall.

 

Ca 1300 kcal i går også. Veg ikkje alt, men trur det skal vere ganske nøyaktig.

 

Ha ein flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du er utrolig flink med maten rosalilje..og det ville vært unormalt om en ikke skeiet ut noe innimellom. Er da bare en gang vi lever!!

Jul er jul og man kan angre på det man spiser, men godt er det også :)

 

Var en liten tur på vekta i dag og den var ganske snill synes jeg..håper det holder seg gjennom helga..da skal jeg være fornøyd!! Hadde igjen avtalt med mammamo om skitur i dag, men hun hadde nå blitt dårlig så det gikk ikke i dag heller. Å det er helt nydelig vær her om dagen..strålende sol og 4 minus..så i morra får jeg ta med meg vesla i pulken å rusle en tur. Kan ikke gå så lenge da..blir første turen hennes og hadde håpet jeg kunne få med meg noen på tur slik at de kan se til henne ofte, men får bare stoppe å kikke på henne!

 

I går ble det en kakaokopp på kvelden..hadde så utrolig lyst på noe godt, men klarte meg med den..ble jo 125kalorier ekstra men sånn er det bare!! Gikk jo 1 km på ski i går så det hjalp sikkert ;) Brukte 32 min...he he..var med mellomste på snart 4 år på klubbrenn. Det går ikke fort, men koslig er det!

 

Nå får jeg ta opp minstejenta her. endelig en dag bare oss to denne uka..sykdom har gjort at det ikke har blitt det før nå.

 

Når skal du til syden da rakri? 300 gram ned er vel helt greit selv om man alltid ønsker raskere nedgang :) Drømmer meg til syden jeg å...håper vi kan få det til i år, men mannen er skeptisk..

 

Ha en fiin dag! Rokkering er fint det rosalilje..hvordan går det med ryggen din når du gjør det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjort er gjort og spist er spist, er det ikke det det heter?

 

Idag var vekta 600 gram lavere enn i går... rare greier. SKAL være ca der neste veiedag, dvs nedmot 50.5.. da er julesyndene borte isåfall. Jeg angrer ikke så veldig på det jeg spiste.. koste meg for engangs skyld med god samvittighet ;)

 

Syden 5-13 mars, så har enda noen uker å gjøre på. Svigerfar m samboer som betaler hele kalaset for alle oss seks og dem selv. Blir kjempekoselig å reise på tur sammen med dem. Har gjort det før. og det funket veldig bra

 

"Trimmen" idag ble tur med førskolegruppa. Gikk vel en drøy time tilsammen, men tempoet er ikke så mye å skryte av da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig bra trim det rakri ;)

Ja jeg tenker ikke så mye på jula egentlig..koste meg masse!

 

Ble ingen skitur i dag heller :) Ble ringt etter på morgenen..to syke barn i barnehagen..så da måtte jeg bare dra og hente dem da..ikke følt meg helt på topp selv i dag..hodepine og vondt i kroppen..Håper bare jeg ikke blir dårlig!

 

Går fortsatt rimelig greit med maten..akkurat kost meg med en liten snickers is nå..185 kalorier..må ha litt kos i helga!

 

Den vekta er ikke alltid like lett å bli klok på nei...håper den er litt greiere på mandag for min del!

 

Ha en fiin helg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Vekt i dag var 60,1 kg, ned 300 g, synes ikkje det går så veldig fort dette her...Hadde iallefall håpa at det gjekk litt fortare til å begynne med.

1300 kcal i går også.

 

Blir litt utfordring i dag, skal i besøk og veit me får servert lasagne og kaker og dessertar etterpå...

Får ta masse salat og ete seint, smake LITT av det søte etterpå. Er det som blir vanskeligast...

 

Håpar vekta dokkas held seg fin også gjennom helga og til veiedag!

Kryssar fingrane for at ikkje fleire blei sjuke hjå dokke Hanemor!

 

Ønsker alle ei fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

300 gram er 300 gram rosalilje...å den vekta svinger veldig fra dag til dag.. Jeg er spent¨på mandagens veiing...blir det ikke ned så da gir jeg opp!!!!

 

I dag har jeg gått 2,7 mil på ski...brukte 2t og 53 min...har drukket 2 glass hvitvin i kveld da, men det synes jeg at var fortjent ;) I morgen får jeg vel ta med unga å gå en tur..får se om det blir noe trening på meg da..

 

Hvordan gikk det i kveld da rosalilje? Ble det mye søtsaker på deg...kjenner jeg deg rett så ble det IKKE det :) satte fram masse godis og konfekt fra jula i kveld jeg..har hatt besøk av svigers og svigerinna mi..så da ble jeg da kvitt noe mer av det. Gubben og jeg har jo ikke spist godis siden nyåret så :) litt stolt da!!

 

Ha en fortsatt fiiin kveld..å jeg er litt på en snurr...hi hi...ei halv vinflaske er nok for meg :) Drikker ikke ofte nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må da ikke gi opp om ikke vekten går ned Hanemor! Du har jo hatt så flott nedgang att det er helt naturlig att det stopper litt opp når du nermer deg målet ;o) Nesten 3 timer på ski, det står det respekt av! Har sittet å sett på TV på de som går på ski, og skulle ønske det var preparerte løyper å gå i her også ;) Bor jo på sør-vestlandet og vi er jo ikke vant med så mye snø her. Hadde jo masse i fjor, og da gikk jeg meg en skitur, men var så mye trær i veien (knekkt av de store snømassenen som kom da) att det ble med den ene turen. I år har vi også hatt litt snø, men det gikk fort over til is, så ikke særlig gode forhold for skigåing.

 

Rosalilje; sier som før att ned er ned! Håper du koste deg på besøk i går.

 

Nå har jeg vært å fått meg en treningsøkt, men er det noen som vet hva en registrerer elipsemaskin som? Er litt herlig sliten nå, så nå skal det slappes av resten av kvelden :) Spent på veiingen i morgen :)

 

Ha en flott kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Dere er så flinke til å skrive :) Selv om vekta sakte nedover selv om dere trener, må dere ikke glemme helseeffekten med hva trening gir. Litt trening er bedre enn ingen trening :-)

 

HaneMor: Flott skiprestasjon i går. Det fine med ski er at man får fine naturopplevelser samtidig som man bruker kroppen. Og man kan gå i det tempoet man tåler.

 

Sassa: Du får prøve å sammenligne trening på ellipsemaskin med jogging eller gå fort. Du kan f.eks. ta pulsen i 10 sekunder etter 10 minutter og se hva som er nærmest.

 

Rosalilje: Selv om du har vært på besøk og spist må jeg komme med en kommentar. Det funker bra med masse salat og lite lasagne. Ingen merker noe, spesielt ikke hvis du forsyner deg likt med en gang og etterpå fyller bare på med salat. De andre har mer enn nok med seg selv og hva de spiser. Men den store utfordringen blir selvsagt desserten.

 

Rakri: Håper dere alle nå er friske. Ble det mange trimpoeng?

 

Det er ikke så mye å rapportere om for meg. Var ute på en 2-mils skitur i dag. Endelig. 3 uker siden sist. Merket at det var ikke mye styrke i armene og elendig kondisjon. Men jeg hadde smurt skiene riktig og slapp bakglatte ski, noe de fleste andre på skitur i dag hadde. Det var litt oppmuntrende.

 

Uka har vært hektisk på jobben, 15 timer overtid. Men jeg fikk prioritert dansingen. På mandag var det salsa og tango på fredag. Jeg kom meg på treningssenter også, prøvetime på Avancia. Blir nok avtale der. Har funnet ut at det passer fint med trening der før jeg drar på onsdagsdans og fredagsdans. Fra og med denne uka blir det dans 3 ganger pr. uke.

 

Spisinga er det ikke så mye å skrive om. Men jeg holder meg for det meste unna søtt. Spiser mye tunfisk i olje, nøtter og makrell i tomat. P.g.a. candida i kroppen må jeg unngå å få i meg gjær og karbohydrater. Oppdaget det i oktober. I neste måned har jeg tenkt å ta en ny kroppsskanning for å se om jeg har blitt bedre. Skal jeg bli kvitt soppen, må jeg holde meg unna gjære og karbohydrater - lettere sagt enn gjort. I stedet for å spise kjøpebrød baker jeg brød uten mel og gjær. Jeg har merket en stor forandring i hvert fall. Har sluttet å fryse. Tidligere frøs jeg nesten alltid og innetemperaturen var på ca 25 grader. Nå er den redusert til mellom 20 og 23 grader og mange ganger må jeg kaste jakka.

 

Da får dere har en fin uke. Nå skal jeg i gang å bake brødet mitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man gir vel ikke opp, men vanskelig å motivere seg til å være flink hvis vekta ikke vil endre på seg. Ja skitur er innmari bra trim. Skulle gjerne gått meg en laang tur i dag også, men måtte prioritere å gå med sønnen min som snart er 6 år. Vi fikk da gått 1 mil vi også, men brukte jo da over 2 timer på det så var ikke veldig sliten akkurat ;) Åsså dro jeg med mellomstejenta mi på snart 4 på aketur etterpå..så har da ikke sittet så mye på rompa alikevel i dag ihvertfall.

 

Spent på morgendagens vekt..har jo blitt litt ekstra kalorier i helga, men sånn er det bare..er ikke mange ekstra så skulle normalt gå ned på en slik uke. Krysser fingrene!! Ellers så føler jeg meg ikke i superform i dag..sår i halsen, vondt i hodet...ja jeg får vel denna sjuken som unga har hatt den siste uke..minstejenta er ennå ikke bra :) så får se om jeg må ta henne med til legen en dag hvis det ikke retter seg snart.

 

Skjønner det blir lite skiturer på deg da sassa..ikke så greit om man ikke har noe særlig med snø. Her er det for tiden skikkelig nydelig vintervær..sol og noen pluss eller minus grader...helt perfekt!!

 

Elipsemaskin er jo genialt sassa...jeg liker den veldig..kan bli bra sliten på den ja..så kan sikkert registreres som lett jogg eller noe?

 

Flink du har vært da birkebeiner med såpass bra med trening til tross for så mye overtid!! Det gir gode resultater vil jeg tro:)

Vet selvfølgelig hva slags helsemessig effekt trening har så jeg føler ikke treningen er bortkastet. Jeg trener jo regelmessig..så det er egentlig greit å komme seg ut synes jeg..det er mer de kakene og snopen som jeg må jobbe med..litt glad i det likssom !!

Hva slags scanning har du tatt for å sjekke det med candida da? Sikkert greit å jobbe med kostholdet da ja..da har man likssom to grunner til å fokusere på kosthold.

 

Talas i morra..tror kroppen min vil legge seg nå..sliiiiten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ flinke dere er da!! Jeg er ikke venn med skiene, så har ikke hatt dem på mer enn en halvtimes tid eller noe denne vinteren. Denne helga har vi formelig regnet bort, så da ble det iallefall ikke ski..

 

Vi har tradisjon på julebort (av alle ting) i vennegjengen (rekker det ikke i desember, og da har vi jo også lutefisklag hos oss), Så da var det full pakke i går med ribbe, pinnkjøtt, karamellpudding, vin og sånt... må innrømme at jeg også ga blaffen i snopefri.. Så jeg har ikke vært noe flink i helga. Meget måteholden på alt i dag da.. og forsåvidt hele uka.. Men men.. en sånn dag som i går ødelegger nok uka totalt sett.. Godtefri resten av måneden uansett! Morsom kveld var det igår - kom hjem kl fire i morges.. Hardt å stå opp før åtte da.. men men... En sjelden gang går det an!

 

Trimmen havarerer med overskuddet - eller mangel på sådant. Har vært veldig motivert og energisk på jobb, og da blir det lite igjen etterpå.. Så det ble usle 4 poeng.. Kommende uke er ekstremt travel, med masse møter og sånt. Men SKAL klare 7 denne gangen... ;)

 

Har allerede fått dato for operasjon, og det er ganske så snart.14 februar. Det er tre uker før syden, så er spent på om det er problematisk.. Skal sjekke det ut i morgen! :) Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Det gjekk heilt etter planen i besøk på lørdag, men blir jo selvfølgelig meir kaloriar enn til vanlig...

Magert først på dagen med knekkebrød og havregraut. I besøket åt eg masse salat, litt lasagne og ei loffskive.

Etterpå forsynte eg meg to gongar med fruktsalat og kake. Kunne sikkert ete mindre enn det, men i forhold til kva eg pleier å ete sånne gongar er det veldig bra! Åt sakte og NYTTE maten, smakar mykje bedre enn å ete masse på kort tid:-)

Det var sånt søtt eg meinte, Hanemor, har jo snop-og chipsfri i januar! :-)

Er litt i tenkeboksen om eg skal fortsette ein måned til...

 

Gårsdagen gjekk fint. Fekk uventa kaffibesøk og fann fram forskjellig bakverk frå frysaren. Skar også opp masse frukt, holdt meg til det:D

 

Utrulig lange skiturar de er på Birkebeiner og Hanemor! Imponert!

Eg er meir sånn som Sassa og Rakri, er ikkje så veldig glad i å gå på ski...Men fekk meg ein flott, frisk sykkeltur på 9 km i går!

 

Utrulig kjapt du fekk operasjon, Rakri! Spennande!

Er kanskje litt kort tid før sydenturen? Kanskje bedre etterpå?

 

Blei langt innlegg dette her, men kjedar meg litt...Våkna 02.30.... Og no ringer klokka om 15 min, så blir ikkje meir søvn i natt. ;)

Kjekt med Iphone så eg kan surfe på nettet i senga!

 

Ønsker alle ein fin dag! Spent på vektrapportering frå dokke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det mandag og veiedag her. Vekten vist opp 400 gr, så er rimelig sur nå ;) Men hadde pinnekjøtt til middag i går, og satser på att en del av det er vann. Var ute for å gå en tur i dag, tenkte å prøve den runden jeg pleier å gå når jeg går ute, men den var dekket av is så det ble ikke så lang tur. Men slitsomt var det :) Får nok holde meg på tredemøllen en stund ennå, liker ikke så godt å gå på asfalt og det er visst bare der det ikke er is nå.

 

Spennende med operasjon da Rakri, og så raskt :)

 

Håper du ikke blir syk Hanemor, god bedring til deg!

 

Birkebeiner, ikke bare enkelt med diett mot candida sopp! Har en datter som skulle holde seg borte fra gjær og sukker, og det var alt annet en enkelt! Lykke til!

 

Rosalilje, du fortsetter å imponere! Skulle ønske jeg hadde litt av den slevkontrollen din.

 

Skal på kveldsvakt i dag, så nå er det litt avslapping :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det en skikkelig nedgang ihvertfall ;) 1,5kg...ikke reell nedgang da..hadde vel antagelig ikke lagt på meg så mye forrige uke, men sånn ser da tallene ut..

 

Blitt en hektisk dag i dag...gubben er syk nå så da er det jeg som ordner alt i heimen...blir ikke trening i dag da ihvertfall..desverre :)

Maten har vel vært grei nok i dag. hadde med meg salat da jeg skulle å handle og ordne en del med jobben i dag..så da unngikk jeg noe kjøpemat ihvertfall.

 

Kjedelig da sassa..føler virkelig med deg..vet hvordan min forrige mandag var..håper du bare skjerper enda mer..dumt at det er så ugreit føre da. Men hvis du er så heldig å ha tredemølle hjemme så kan du vel bruke den litt. Ønsker meg det selv jeg..da kan jeg trene mens barna er hjemme eller sover eller noe.. men koster jo endel i innkjøp da!!

 

Åsså så fort du fikk operasjon da rakri..det blir jo kjempespennende!! Har du prata med dem i dag da?

Hørtes ut som en herlig kveld rakri..må ha noen slike selv om vekta ikke blir like glad for det.

 

Jeg er ikke syk enda så satser på at jeg slipper...krysser fingra:)

 

Å du rosalilje holder deg til planen som vanlig..så flink du er!!! Kjedelig å våkne så tidlig og ikke få sove igjen..Ble da en bra sykkeltur på deg..blir nok ikke sykkel her på ei stund tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin nedgang da Hanemor!! Gratulerer!!

 

Rosalilje; jeg synes du var flink!! Skulle vært like flink selv!!

 

Ang operasjon ble det skikkelig opptur på det idag ;) De anbefalte ikke å gjøre det før syden, men får det rimelig kjapt etterpå.. Tydeligvis ikke så stor pågang akkurat nå på liten bukplastikk som jeg skal ha. Så da blir det antagelig en gang i løpet av de siste to ukene i mars. Passer perfekt :) Flat mage til sommren :)

 

Så nå er det ihvertfall motivasjon til å være flink med mat og trim!! HURRA !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du blir motivert da ja Rakri!! Er da ganske så slank uansett på de bildene jeg ser, men skjønner det der med egen følelse. Blir sikkert kjempefiin mage da :)

 

Godt du slapp å vente kjempelenge etter ferien!

 

Litt kjei i dag jeg, men skal prøve meg ut på ski nå. Håper det kommer masse glød når jeg får på meg skia ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Håper du kom deg ut på skitur, Hanemor, og at humøret er på plass igjen! Ikkje rart du er lei no, har vore mykje sjukdom hjå dokke i det siste....

 

Så flott at du ikkje måtte vente lenge på operasjon, Rakri! God motivasjon for deg no framover til å vere flink med maten,først med sydentur og så operasjon. Då er du i mål til sommaren! Det må vere deilig! :-)

 

Synd med oppgang, Sassa, men salt mat bind veldig mykje vatn...Sjå på resultatet til Hanemor du, og stå på ei veke til så får nok du ein skikkelig nedgang og!

 

Ny utfordring i går som eg sjølv la opp til...Var på handletur om kvelden, og bakeriet selde ut bollar til halv pris rett før stengetid. Kjøpte masse med heim til dei andre til kvelds. Holdt litt hardt med knekkebrød då, måtte smake ei lita flis skulebolle i tillegg :-)

 

Ryggen er fremdeles vond og stiv, men eg er fryktelig sta, og har no malt 2 strøk på eit soverom me held på å pusse opp. Det gjekk jo på eit vis ;)

 

Maten går det fint med, heldt meg på 1300 kcal for dagen.

 

Ha ein fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en super skitur på 1,5 time..men dagen ellers har virkelig gått i ett..så er sykt sliten og da ble det jo selvfølgelig noen ekstra kalorier i kveld..hmm..sånn er det.

Å nå er jeg kvalm av dem..selv om det ikke var all verden...350 ca tenker jeg.

 

Håper mannen blir frisk igjen fort. Glad jeg ikke er alenemor til 3..DET er slitsomt ;)

 

Ja ja ikke mange ordene fra meg i dag...spennende greys episode..så må jeg prøve å få sove etterpå..

 

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Overlevde dagen uten sprekk, men var litt frista...

Har vore på ein superlang handletur og ordna forskjellige ting til rommet me pussar opp. På Europris hadde dei Gullruter-posar til 20,- kr stk. Kjøpte 4 posar til å ha liggande i "godtekassen". Var sulten, trøtt og sugen på slutten, men har ikkje rørt noko:D

 

Ellers laga eg kyllingfilet og blomkål-og brokkolograteng til middag til meg, laga pannekaker med bacon og lønnesirup til dei andre...

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var enda en dag gått..tiden flyr...mannen er litt bedre nå, men han prøver jo å bli frisk..skal egentlig på fotballtur til helga..masse fyll og fotballkamper uten kone og barn. Er en helg i året han er på det så unner han den.

 

Har fått jogget en tur i dag..gubben sa det var greit at jeg ble borte en time mens veslejenta sov og de andre barna så på film. så da ble det er rolig tur..åsså tok jeg 20min med mage zumba da jeg kom inn igjen!

 

Så var det maten da..he he..pannekaker på menyen i dag..det er godt og ikke veldig sunt..ble nok litt for mye. men men.

 

Hvordan går det med dere andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke pannekaker med bacon i vi da og heller ikke sirup...syltetøy her ;)

 

Flink du som står over godisen..gjør det jeg også da, men kjenner følelse når man er sliten osv..

 

Nei nå sier jeg god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det sånn passe med både mat og trim. Kjenner att motivasjonen min er ikke så sterk att den tåler særlig motgang ;) Men har fått trent en time i dag etter jobb. Har ikke tredemølle hjemme Hanemor, selv om jeg kunne ønsket meg det, men har ett lite rom på jobben min der det er tredemølle, ergometersykkel, elipsemaskin og litt utstyr til styrketrening. Har jo endel utstyr til å trene med hjemme også, men ser att jeg er mest effektiv når jeg trener på jobben :) Liker egentlig veldig godt å gå på tredemøllen, og det er jo så godt når en bare kommer igang, men så var det den dørstokkmila da :)

 

Ellers har jeg visst ikke så mye å berette, men er da innom for å se om dere andre selv om jeg ikke skriver. Flinke er dere!

 

Er deilig sliten i dag etter jobb, trening og husarbeid så nå skal jeg bare slappe av på benken! :)

 

Ha en strålende kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på skikkelig treningsøkt jeg også :) Neste uke har jeg lagt opp til to treninger ( i gruppe hos fysio altså), Denne uka når jeg neppe så mange poeng som jeg håpet - hadde glemt det ble to dager med kveldsjobb på meg.. Men er si siget.

 

Herlig å være ferdigtrenet da du kom hjem ;)

 

Veier i morgen - magen hadde stoppet helt opp, men har stortsett ordnet seg nå...

 

Også er det helg snart. Planleggingsdag med kurs i morgen. Det blir bra!!

 

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Her går det fint med maten om dagane, men blir ikkje noko trim...

Var på kosetur med litt shopping og kafebesøk ilag med to damer i dag. Valgte kylllingsalat med litt brød til, blei middagen min i dag det.

Burde kanskje ikkje ha reist, for fekk skikkelig vondt i ryggen igjen i dag tidlig....

 

Spent på veging i morgon, håpar virkelig det går bra nedover, for er skikkelig flink og motivert no! :-)

 

God fredagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...