Gå til innhold

Antisnoptråden


Gjest camkir

Anbefalte innlegg

Gjest camkir

Har prøvd det en gang før med stooor suksess.. Nå skal jeg prøve igjen!

Og denne gangen hadde det vært koselig om noen slo følge!

 

Jeg har planer om at juni mnd skal være snopfri!

Varmen har meldt seg, og de siste kiloene må vekk!!!

Jeg er en ordentlig sjokoholiker så dette blir ikke lett, men jeg skal klare det, og jeg har klart det en gang før!!

 

Så hva sier dere??

Noen som har lyst til og være med på en snopfri mnd?

 

040808:

Tråden gjelder fortsatt ;)

Vi er blitt flere, og jobber hardt for og holde oss unna snop!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 192
  • Created
  • Siste svar
Gjest SommerSol

Det skulle jeg gjerne vært med på. Er ganske ny på dette her, men et sted må jeg jo starte...hehe...

Jeg er altfor glad i snop, så håper jeg greier dette...får kanskje gå med gulerøtter i veska og ei vannflaske.

Eller har du noen gode tips til meg.

... jeg har akkurat meldt meg på kurs, håper virkelig jeg klarer å gå ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camkir

Så koselig at dere vil slå følge SommerSol og Eva2 ;)

Nå ble jeg jammen glad!!!

 

Syntes det er så fryktelig vanskelig og holde seg unna snop, dvs sjokolade, potetgull, og alt annet godt også :) hehe

 

Jeg vet ikke om jeg skal regne is som snop! Nå er det jo sommeren, så egentlig syntes jeg at vi kunne ha unt oss en is i uka eller noe sant?

Har dere noen forslag??

 

SommerSol, jeg utstyrer veska mi med masse pastiller uten sukker!!! Og tyggis! Og jeg har med litt vannmelon og oppskjært frukt på jobben!

 

Skal vi prøve og få rapport litt hver dag?

 

Kom med forslag dere!!! :)

 

Og skulle vi skli ut en dag, må vi komme oss inn og tilbake igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SommerSol

Hvordan gjør vi det da? Rapporterer vi i denne tråden?

Jeg vet ikke om jeg rekker og rapportere hver dag. Hva med å rapportere mandag, onsdag og fredag? Eller er det best hver dag?

 

...og jeg gikk rett i baret vettu :) Glemte helt at det var juni i går, og spiste både smågodt og potetgull :) Men i dag skal det bli andre boller i hvert fall (og de er ikke til å spise ;) ...hehe... litt dårlig humor på morrakvisten).

Juni må bli en fin snopfri måned...håper jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke snop på meg i dag. Men når sant skal sies så har jeg klart meg lenge uten snop, men med noen få sprekker innimellom.

 

Is synes jeg er godt i sommervarmen, så et par is i uken kan vi kanskje unne oss? Rapportering kan vi gjøre når vi har tid, aller helst så ofte som mulig ellers så er det vel lett å skli ut tenker jeg.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camkir

God kveld SommerSol og Eva2!!!

 

Det er lett og glemme at det var den 1. i går SommerSol! Jeg tenkte faktisk ikke over det før i dag!

 

Syntes vi skal rapportere når vi har tid og lyst jeg, men kanskje min. 3 ganger i uka?? F. eks?

Og ja, nå i sommervarmen fortjener vi en is innimellom!

Hva syntes dere?

1? 2? eller hvor mange is i uka?

 

Jeg tror jeg holder meg på 1, maks 2 ;) Prøve ihvertfall!

 

Ellers ingen snop, verken i går eller i dag!

 

Håper dagen i dag har gått bra for deg sommersol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres fornuftig å holde seg på 1 is i uka. Jeg skal prøve på det jeg også. Jeg spiste ingen is i går selvom det var aldri så varmt. I dag er det enda varmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SommerSol

Det har gått bra med "snopløfte" mitt :) eller det vil si, jeg har spist is og drukket 2 bokser Pepsi Max... ;)

men Pepsi Max er kanskje lov??

Håper det går bra med dere begge, Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camkir

Syntes vi er flinke jeg! Og en is er lov sommersol! Noe må man unne seg i varmen innimellom! Og is smaker best akkurat nå som det er så varmt og godt!

 

Jo , kan vi ikke si at Pepsi max er lov da?

Jeg drikker ikke annet enn vann og Farris jeg da, men kan godt ta med det!

 

dagen i dag har gått bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SommerSol

Ja dette går jo rimelig bra syns jeg.

Jeg har sykla i 40 minutter, og når jeg får lyst på snop må jeg bare finne på noe annet å gjøre, nå for tiden syr jeg dukkeklær...hehe... :)

Har fylt opp skapet med frukt og veska med sukkerfrie pastiller. Ellers drikker jeg mye vann og litt Pepsi Max, men vann funker best :D

 

Håper dagen i dag blir like bra som i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, Camkir og Sommersol.

 

Jeg tok meg en is i går, men har ellers klart å holde meg unna snop. Det går for øvrig greit i varmen. Jeg har ikke lyst på sjokolade når det er så varmt. Brus har jeg også klart å kutte ned på. Kun i helgen - Pepsi max eller coca cola zero. Trening er det verre å få tid til.

 

Stå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SommerSol

Går det bra med dere? :D

 

Det ble en is i dag igjen, men ikke noe annet snop. ...og så har jeg syklet i ca. 40 minutter med barn bakpå og varer i kurven det var litt tungt i varmen :)

 

Tror kanskje jeg kan få et problem til lørdag, skal i 30-årslag.

Noen tips til hvordan jeg skal gripe an saken? Er redd det fort kan blir mange fristelser, men jeg skal holde tilbake så godt det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er et kakelag, så må man vel ta en bit eller to. Men er det fest, så må man jo ikke spise snopet. Er det mat på forhånd så kan man jo alltids si at en ikke orker eller noe sånt. Eller bare ta en bit eller to.

 

Jeg hadde avslutning med klassen min i dag, hadde med meg kake så jeg måtte ta en liten bit jeg også. Ellers så har jeg holdt meg unna både snop og is i sommervarmen.

 

Håper det går bra i 30-årslaget Sommersol, og at det går bra med deg og Camkir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camkir

Hei dere!!!!

 

Jada her er alt bare bra! :)

dagene går så fort nå! Kveldene også!

Det ble en is i går, men ellers har jeg klart og holde meg unna alt annet snop! Det er ikke verst! :D

 

30 års lag, bursdager, konfirmasjoner... ja det er vanskelig og holde seg unna da!

Forrige gang hadde jeg faktisk ikke lyst på kaker, noe som vel må være første gang i historien, men ta ett kakestykke og kos deg skikkelig med det!

 

Da får jeg gå og vekke snuppa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camkir

Is smaker utrolig godt om dagen!!!!

Jeg sparer isen min til i morra eller på søndag!!

 

dagen har gått bra og jeg er fornøyd! Nå skal jeg finne senga!

 

God natt!

 

Lykke til i helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det ble to is i går. Sjekket vekta i dag, og det ble ikke et hyggelig møte. :) Nå er det helt slutt på is også. Jeg får spise på isbiter eller noe sånt.

 

God helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj' date=' det ble to is i går. Sjekket vekta i dag, og det ble ikke et hyggelig møte. :) Nå er det helt slutt på is også. Jeg får spise på isbiter eller noe sånt.

 

God helg.[/quote']

 

Ja så lenge holdt det. 1 is i dag også, men nå er fryseren tom. Skjerpings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camkir

Det har ikke gått helt etter planen for meg i dag :)

1 is, og sjokoladekake og potetgull....!!! Planen min var som fordufta i dag!!!!

Så jeg slår følge med deg Eva!

Fra i morgen av er det full skjerping igjen!!!!

 

Is smaker altfor godt om dagen!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte meg i går kveld jeg. Ungene fikk potetgull til grillpølser, og dermed forsynte jeg meg. At det går an. Svake menneske. Mandag er en fin dag å starte på'an igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SommerSol

Ja har "falt" skikkelig, fredag kveld ble helt bånn...ostepop og sjokolade

 

Lørdag var jeg altså i 30-årslag, det gikk sånn nesten greit vil jeg si, spiste grillmat (kyllingfilet) med salat og bittelitt potetsalat. Så var det kakebordet da, jeg tok et stykke bløtekake og et bittelite sjokoladekakestykke og så gikk jeg over til fruktfatet i stedet :D og så ble det en liten håndfull peanøtter og et par tre (kanskje en håndfull :) ) flak med potetgull.

 

Så sånn altialt så var nesten lørdag bedre enn fredag. I dag er det søndag og jeg har begynt dagen veldig bra, frukt og vann (tomt for snop her i huset...hehe)

 

I morgen mandag begynner jeg på Grete Roede kurs så da bør det vel bli bra heretter, håper jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camkir

I dag er det mandag og vi starter med friskt mot igjen!!!!!

Det er klart vi klarer det her!

Og sommeren er faretruende nær, eller den er vel egentlig her, men snart ferie for min del, og fortsatt ett par kilo til jeg vil ha vekk til da!!

 

Og vi må huske vann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SommerSol

Mandag har gått kjempefint.

 

..og når dattera mi fikk is, bare smakte jeg en liten teskje av henne, og det er ikke så "gæli" vel. Drikker mye vann.

Håper det fortsetter slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...