Gå til innhold

Antisnoptråden


Gjest camkir

Anbefalte innlegg

Ned 1.6 kilo? Det er jo kjempebra Hemulen! Da kan du fint unne deg litt ja :)

 

Vi hadde besøk av mamma og pappa i går, og det ble ett tacoskjell for mye og ett stykke menuett sjokoladekake med krem. men det ble ett lite stykke da!

Så kosedagen min ble i går, og ikke i dag ;)

 

Lykke til med helga dere! Det trenger jeg, for da er det ekstra vanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Så koselig at du også vil slå følge med oss, og som Eva2 sier så er vi flere, blant annet jeg som har tillatt oss litt kos en dag i uka!

 

ettersom jeg spiste litt kake på fredag gikk lørdagkvelden over all forventning og det ble kun en neve popcorn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en liten sjokolade i går. Den nye daimsjokoladen, 50g. Jeg tror jeg faktisk skal prøve meg på en snopdag i uka, dvs ikke noe mer enn den jeg spiste i går. Kanskje det går bra? Og hvis det sklir ut så får jeg stoppe helt. Men dette skal gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei,og takk for at jeg kan bli med her inne!

Skal bli litt flinkere å tenke over hva jeg putter i munnen.

Er på SN sine sider,Slankenett altså,og har snart gått ned 5 kilo,så jeg jobber med saken.

Men jeg kunne altså tenke meg å skrive inn hva jeg spiser og da var det jo fint å gjøre det her på disse sidene.

Har jo gått på Grete R kurs før,så jeg vet en god del om slanking,hihi.

Så i går var det kosedag.Hadde besøk av familien og vi kosa oss,så da ble det ett stykke brownies kake med en klatt krem og ett lite glass bailys 2 gl.rosevin og 1 pils litt smågodt,delte jo med alle de andre,heldigvis.

Lammelår.poteter gulerøtter ertestuing rørte tyttebær,brokkoli og god saus,fysj fysj,men det er lenge siden sist vi hadde sånn fest.

I dag blir det rester,uten ertestuing og all drikketilbehør,hihihi.

Ikke snop fra i dag til neste lørdag.Det skal jeg klare.

Jrg kommer innom her og raporterer hvordan det går.

Tok nok desverre en bitteliten bit av et gullbrød til kaffen i sta,men det blir ikke mer i dag.

LOVER!!!!

Eva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen pus 52. Jeg er også litt inne på Slankenett, men det er her jeg er mest aktiv. Jeg er en av dem som har en kosedag i uka, og da koser jeg meg.

 

Har klart meg helt uten snop - både salt og søtt - bortsett fra en liten Nutrilett Sweet Bite som inneholder kun 47 kcal med mørk sjokolade :) Den er supergod.

 

Igår ble det litt mer rødvin enn jeg hadde ønsket, ble nemlig invitert spontant til et vennepar hvor de hadde lagt en nydelig middag. Til og med dessert, mandelpudding. Det ble en spiseskje pudding og bitte lite rødsaus, og "that`s it". Synes allikevel jeg har klart meg bra, er ihvertfall fornøyd selv :) Idag har jeg vært på en 45 min spinning og svidd av 430 kcal ;)

 

Da er det full fart frem til neste kosedag som bli neste helg. Da skal vi i selskap og jeg skal bake en marsipankake. Men jeg skal være sterk jeg - kun en liten smak, kanskje :)

 

Lykke til i uken som kommer stå på, dette går så det suser folkens.

 

Antisnophilsen fra HEIDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som klarer å holde deg i skinnet.

Jeg skal jammen smake på den nutrilett sjokoladebiten,når jeg ser den.

Den kan vel være lur å ha til kaffen når jeg skal bort til mamma,hihi.

 

Så du er mest aktiv her inne,ja,en kan ikke være overalt,det tar litt tid,men koselig å være innom å kikke litt å se hvor en finner seg best til rette.

 

Ha en fin ny uke,så skal jeg være flink jeg også.

Eva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en pose med 5 små biter i - fant den sammen med helsekost hos matvarehuset Ultra. Den er akkurat passe til kaffen istede for vanlig sjokolade.

 

Lykke til!

 

HEIDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt og se at vi alle har klart og kose oss med måte i helga :)

Er vi klare for noen godtefrie dager framover?

 

Helga mi gikk egentlig veldig bra!

Det ble ingen sjokolade i går, og i går ble det 5 stk M etter vi hadde spist kinamat med ett vennepar av oss!

 

Kanskje jeg skal prøve Nutrilett sjokoladen neste helg?? Hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei,

Ja dette er er min første dag her inne.

Rapportert vekt osv,så nå er det ikke sjokolade og snop denne uka.

Spiste eplebiter med kesam vanilje og cottagechees til frokostkaffen i dag.

Så skal være flink,kommer innom med rapport senere også,må løpe,har det travelt.

Eva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg skrev fortalte jeg om at jeg planla å forsyne meg av dessertene jeg laget til selskapet i helga. Det var en trifle med bringebær og mango - og vaniljekesam istedet for krem - så der var det igrunn bare sukkerbrødet som var litt "fy", men tror ikke det ble mer enn ca 30 g a det i min porsjon. HAdde fruktsalat også, rene vitaminbomba - men de 3 små kulene med krokanis var vel i overkant av hv ajeg hadde tenkt. Alt i alt havnet jeg innafor det jeg selv hadde bestemt skulle være rammene, så da er det OK.

 

I går var jeg med min datter i barneselskap, og i slike anledninger finner jeg stort sett mange gode grunner til å forsyne meg selv også - men det gjorde jeg IKKE denne gangen ;) Det ble med 6 druer og 12 bringebær :)

 

Til helga skal jeg i jentelag (40-årsdag til ei venninne) så der blir det også en planlagt utskeielse. Jeg holder meg til gjengjeld HELT unna smågodt, sjokolade, potetgull, kaker osv på alle hverdager, så jeg føler at dette er sånn nogenlunde under kontroll. Det er jo det å spise litt av og til som er utfordringen for meg. Har jeg fått litt en dag, vil jeg gjerne ha enda mer neste dag - men dette jobber jeg virkelig med å få slutt på nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vil nå gjerne være med ;)

Etter å ha vært uten godteri i 7 uker skulle jeg prøve meg på en dag i uka - lørdag. Og hva skjedde??? SUG hele søndag og mandag og i dag også :) Tror ikke jeg tåler en dag med sukker en gang ... Kanskje heller spise litt is eller annen dessert? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe godter i går,og ikke til kaffekosen i morges heller.

Gubben spiste sjokolade,jeg litt kesam vanilje,cottagechees og litt eple,nam nam.

 

Tenk at det vistes på vekta etter en dag,så var ned litt i dag,men veiedag blir ikke før til mandag,så det blir spennende om godtenektet hjelper.

Ja,det kan være at man får sukkersug når man spiser bare om lørdagen,men jeg skal prøve,kanskje jeg ikke har lyst på til lørdag???

Eva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

INgen sjokolade på meg i går, og ikke i dag heller. Jeg har vært i butikken og unngikk å kjøpe selvom jeg hadde lyst på.

 

Velkommen hit Cas 72.

 

Så flinke alle sammen har vært.

HA en flott dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Jeg klarte meg bra helt til søndagen, hvor kjæresten kom med pistasjis (min absolutte favoritt), da jeg lå inne med tidenes såreste hals.

 

Fikk i går vite at jeg både har streptokokker og kyssesyke, så den dårlige samvittigheten for isen forsvant fort.

Det kan uansett forklare mye av dårlig apetitt og dårlig motivasjon i det siste. Håper jeg slipper å slite med det lenge, for det klør i kroppen etter å trene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om dagen ikke er over ennå - har det ikke blitt noe snop idag heller :) Jeg er så fornøyd med meg selv.

 

Til dere som spiser snop i helgene, vi må ikke bli helt antisnopere heller da. Til helga skal vi feire litt bursdag og ha grillparty og jeg kommer til å smake litt på bløtkaka jeg skal bake. Men vil ikke ha dårlig samvittighet for det. Og dere - det er ikke det lille i helga vi blir "fete" av - det er det vi dytter i oss i tide og utide ;)

 

Nei, vi må leve også da - når vi er borte er det for sent å kose seg.

 

Alt med måte jenter - stå på - flinke er vi allikevel.

 

HEIDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frktrulte: GOd bedring. Så mye på en gang da gitt. Håper du blir fort frisk igjen. Men ta det med ro når du har kyssesyken, også en god stund etter du har blitt friskmeldt.

 

Hemulen: Det har du helt rett i. Men for meg har det vært det lureste jeg har gjort, fordi jeg ikke klarer å styre meg selv bestandig. Det har lett for å bli for mange biter for mye. Men klarer jeg å holde meg til en dag i uka, og en is i ny og ne så skal jeg være glad. Isspising blir det for øvrig snart slutt på siden sommersesongen er snart over. Apropos så har jeg spist en is i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe snop eller snoplignende i går; tvert i mot vil jeg si (trente et par timer, noe som jeg er svært fornøyd med ;)) I dag skal jeg på kino, men er fast bestemt på at det i høyden blir sukkerfri tyggis på meg - og farris å drikke. Ikke noe slinger i valsen nå, for på lørdag skal jeg i party og trenger litt å gå på! Dessuten får jeg også fort søtsug hvis jeg først har tatt en liten smak, så det er om å gjøre å kontrollere inntaket og planlegge nøye. Iallfall foreløpig. Kanskje det er mulig å være mindre "nazi" når nye kostvaner med små, hyppige måltider har vært normalen noen måneder. Med mer stabilt blodsukker er man kanskje mer motstandsdyktig mot suget? Man kan jo håpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere har vært alle sammen!!!!

Jeg sprakk bitte litt på søndag.. det var jo så dårlig vær så jeg brukte dagen til og rydde i skapene på kjøkkenet... Og gjett hva jeg fant der da dere??

 

Marsipanpølser! Det er og blir min favoritt! Så hele pakka på 5 pølser forsvant under ryddinga...

 

Men etter det har jeg klart og holde meg litt i skinnet, men lurer på om jeg skal gå tilbake til null godteri i uka, for jeg merker som cas72 (VELKOMMEN!!!!!!) at søtsuget kommer for fullt dagen etter og dagen etter det og.....

Og da er det så lett og sprekke! har jo sett det før også så er egentlig ikke noe nytt :P

 

I dag og i morgen har jeg og snuppa fri, så må være forsiktig disse dagene!

 

Frktrulte: Au au au au.... jeg har hatt kyssesyken og det var vondt!!! Da MÅ man ha is da! Ingenting er bedre for halsen enn det! Og ikke er det lett og få i seg noe heller, så da fungerer is helt genialt :D

 

Velkommen inn cas72, koselig at du også vil henge deg på her inne!

 

Ny dag dere!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagen startet med 20 M og ble etterfulgt av frokost/lunsj på McDonalds....

Det er vel ikke helt riktig vei vel... ikke med tanke på at det er gått ned mer sjokolade tidligere i uka?

 

Nei her er det bare en ting og gjøre og det er og skjerpe seg! Bursdagen min nærmer seg med stormskritt, og jeg skal ihvertfall vekk fra 7 tallet!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en sprekk i går.

 

1fox,og 1 lakris stang med citron. pluss 1 softis,fysj.

Skrev opp alt jeg spiste,så kalorimessig ble det 1219 kalorier i går,så jeg har jo ikke spist for mye,men jeg skulle jo ikke ha noe godter,det er det som ble feil.

Spist er spist,og snart er det lørdag og kosedag.Men blir vel litt i kveld,skal jo bort,og da blir det noe vet dere.

Eva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...