Gå til innhold

Antisnoptråden


Gjest camkir

Anbefalte innlegg

  • Svar 192
  • Created
  • Siste svar
Gjest SommerSol

Så bra da Camkir, deilig følelse når man klarer å la fristelsene være i fred ;)

 

Ikke noe snop av noe slag i går på meg heller, selv om gubben satt og knasket litt potetgull...(dårlig gjort av han) men det gjorde meg ingenting jeg hadde ikke lyst på :)

 

 

Måtte dagen i dag blir like bra ;)

Tomlene opp for oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Tirsdag spiste jeg middag hos ei kollega av meg, og det ble servert både kake og is. Kan jo ikke si nei heller. I dag var det muntlig eksamen der jeg fikk opp noen elever. Det ble satt fram kjeks og sjokolade før hurumheien startet, elevene fikk "valium" (dvs nonstop), og dermed syndet jeg litt. Motstandskraften er lav for tiden. Må skjerpe meg. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SommerSol

God morgen

 

Jeg fant noen sånne "skumsopper" i skapet i går (er visst dattera i huset som har spart ;) ) og jeg falt rett og slett for fristelsen så jeg tok noen ;)

...men ellers ikke spist sjokolade eller potetgull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg trent. Det var jammen deilig. Det blir litt lenge i mellom, men sånn er det med 3 barn.

 

Rapport:

1 is.

 

Vi skal ha hjemmelaget pizza med pepperoni, stekt sjampinjong, mozzarella og annet godt på. Gleder meg til det. Og så rødvin til.

 

Ha en fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helgen ble det en liten cuba, men ellers ingenting annet!! Frister ikke helt med is enda...!! Hvor er varmen blitt av?? hehe!

 

Det er kake på jobben i dag også! Foreløpig ikke lyst på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SommerSol

har ikke blitt helt snopfritt nei, i helgen en liten melkesjokolade og litt ostepop.

Mandag og tirsdag på sommeravslutninger, og da ble det kake, et stykke på hver kveld.

...men det må jeg bare si, det er adskillig mye mindre snop enn det ellers ville blitt, det er jeg ganske sikker på.

Jeg tenker meg mer om det er helt sikkert, og det er jo positivt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt snopfritt er ikke enkelt nei, og selv om jeg startet denne tråden har jeg jo ikke klart det helt selv heller, men det er som du sier sommersol, jeg hadde spist atskillig mye mer hvis jeg ikke hadde gått inn for denne snopfrie mnd! Syntes vi er flinke jeg da!

 

Jeg går på den 3. dagen uten noe snop eller brus av noe slag! Jeg inngikk nemlig en liten avtale med kjæresten min og min mor, og den avtalen skal bare ikke brytes!!! Belønningen der er for stor til og unne seg en liten bit sjokolade ;)

 

Hvordan går det med dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dag 4 helt uten snop den også! Nå er heldigvis det verste godtesuget borte, kom litt seint igang da, men nå skal jeg jammen holde ut mnd pluss litt til ;) premien frister!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justmeee

Har man først begynt blir ikke suget like stort. Har ikke spist snop siden i fjor, stolt:)

Men jeg regner ikke kake og is som snop. Men potetgull og brus hører med snopet.

 

Lykke til, ikke lenge igjen av juni under 9 dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er, Camkir. Jeg må innrømme at jeg ble litt nysgjerrig på hva den premien er for noe.

 

Min kjære og jeg koste oss med ost og vin i går. Vi feiret at at jobbkontrakten min ble fornyet med et helt år. Heldigvis så er ikke ost og vin snop (ikke i mine øyne i hvert fall). Ellers så har det blitt et par is i det siste. Men det er jo så godt.

 

Lykke til videre dere to andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justmeee, så flink du er!!! Det er jo kjempebra! Jeg har tidligere rekord på to mnd, så jeg vet jeg kan hvis jeg vil!

Jeg går nå på den 6. dagen uten noe som helst snop, og jeg er fornøyd med det! Merker at lysten på godteri forsvinner mer og mer for hver dag, noe som jeg er strålende fornøyd med! Men allikevel ikke lett når kjæresten og snuppa sitter og koser seg med sjokolade, potetgull og brus!! hmmmmm ;)

men dette skal jeg klare!

 

Joda kan godt fortelle hva premien er:

Hvis jeg fram til 15 juli ikke spiser noe som helst snop så skal jeg få 1000 kr av kjæresten min, og det samme av moren min, og så skal det brukes til og kjøpe en ring! Jeg har omtrent ikke ringer, og har veldig lyst på det... funnet en som jeg har veeeeldig lyst på, så avtalen skal ikke brytes nei! Merker jo at motivasjonen plutselig er på topp!!

 

Syntes du er flink jeg Eva!

 

Vi har ikke mange dagene igjen nå!!!

Selv om jeg kommer til og fortsette litt til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott eva! Vi prøver og holde ut så lenge vi bare kan! Jeg er hjemme med snuppa i dag og da syntes jeg alltid at det er så vanskelig! Er så mye enklere når man har rutinene i hverdagen! Nå skal vi heldigvis snart ut en liten tur! Og ut og kjøpe litt frukt og andre gode sunne saker! Har forresten bestilt meg fruktkurv hver 3. uke fra kolonihagen.. Gjett om jeg er spent på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SommerSol

Så flinke dere er

 

Jeg har også vært uten snop de siste dagene. Men jeg er sååååå innmari godtesugen om dagen så det er helt ille. Har til og med drømt om sjokolade når jeg sover.... :eek:

Eneste før helgen så hadde ene dattera i huset avslutning på skolen og hun hadde et par små smil i sekken og jeg klarte ikke styre unna ;)

 

Selv om junimåned snart er slutt kommer jeg til å fortsette dette "antisnop"opplegget..hehe...

nå skal det jo sies at jeg tar GR-kurs på nett, og på to uker nå har jeg gått ned ca2 kilo (litt stolt av meg selv) :)

Tør nesten ikke si det høyt i fare for at det ikke er sant.

 

Flott premie du har som gulerot Camkir, skjønner godt at du holder ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk sommersol! Ja det er klart at det hjelper mye på motivasjonen det ja!!! trenger det nå om dagen for det skjer så mye rundt meg. Vi er kjøpt opp og den ene etter den andre avdelingen blir lagt ned, så prøver og få rumpa i gir og søker på andre jobber!!! jeg har såååå lett for og ty til sjokolade når jeg er litt lei meg og deppa!

 

Så flott og høre at du også blir med meg videre!! Og 2 kilo?? Det er jo kjempebra!!! Gratulerer!

 

6. dagen er gått uten snop.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i morgen runder jeg en hel uke uten noe som helst snop, potetgull, brus, is eller noe annet usunt!!! Føler meg endelig i siget! hvordan går det med dere sommersol og eva?

 

Må fortelle dere en liten søt historie:

 

For ca 2 mnd siden kjøpte jeg ett marsvin til snuppa mi, og en uke senere kjøpte vi ett til. Det sto så fint at marsvin er flokkdyr, men at de måtte stå gutt gutt og jente jente! Vi fant tilslutt en nydelig langhåret gutt, og de fant tonen fra første stund!

Overraskelsen var derfor veldig veldig stor når vi i kveld fant to stk marsvinunger ved siden av den ene!!!! Den ene var visst ikke gutt allikevel nei!!! Ikke rart de fant tonen og har kost seg bra sammen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen.

 

Jeg må innrømme at det ble en liten sjokolade i går. Ikke lett å holde seg unna når en prøver å holde seg unna. Tanken på sjokolade er i hodet hele tida.

 

Det skal visst ikke være lett å se forskjell på gutt og jente med en gang har jeg hørt. Ja, nå må dere passe på slik at dere ikke får en hel hær. ;)

 

HA en god og snopfri dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SommerSol

Mye lettere å være positiv da ;) Snopfri dag for meg i går.

Var ute og syklet i nesten en time i går, deilig :)

 

Morsom historie Camkir, har hørt om det samme før. Tror ikke det er så lett å se forskjell.

 

...og litt utenomsnakk: Camkir jeg ser du er fra Østfold, det er jeg også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har jo hørt flere historier som dette :) men skal si deg jenta jeg kjøpte henne av ble stille ja! Hun var jo så sikker på at det var gutt! Så skal bli spennende og se om vi klarer og finne ut av hva de to små nøstene er! Syntes jo det var koselig jeg da! Men at de er klare for ny runde allerede etter 12 timer det visste jeg ikke!!! Så nytt bur ble kjøpt i går og Tassen måtte pent sove i lekekassa til snuppa her forrige natta!

 

ellers gikk dagen i går bra, og det har jeg planer om at denne dagen også skal!! Gruer meg egentlig til ferien, det er alltid så mye vanskeligere og holde seg til planen da.. man kommer litt ut av den daglige rytmen som man ellers har i hverdagen!

 

SommerSol... du også fra Østfold???

Nå ble jeg litt nyskjerrig da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SommerSol

Snopfrie dager her, eller skeia ut med en muffins i går :)

 

Skal vi kanskje gå over til snopfri sommer...hehe... :)

 

Jepp, Camkir skikkelig østfolding her altså, jeg er sarping opprinnelig, bor i Indre strøk nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...