Gå til innhold

Antisnoptråden


Gjest camkir

Anbefalte innlegg

God kveld.

 

Her kommer en liten rapport fra de siste dagene. Det har blitt en is både onsdag, i går og i dag. I tillegg ble det et kakestykke i dag. To kollegaer har vært i samme jobb i 30 år i dag, så de ble hedre med medalje og kake. Helt utrolig egentlig. Det blir ikke meg, tenker jeg.

 

Ha en god kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Ikke snop igår, men idag har det blitt noen vaffelkjeks, de små som man har til is. Vi feiret bursdagen til en kollega og jeg hadde lagd en stor bolle med fruktsalat som ble servert med Vanilje kesam og vaniljesaus. Jeg spiste med kesam :D

 

Imorgen skal jeg på grillparty og vi skal feire bursdagen til samboer. Marsipan kake blir dessert, så et lite stykke skal jeg unne meg. Har ikke smakt bløtkake siden september ifjor :P

 

Ønsker dere alle en riktig god delvis snopfri helg (husk kosedagen) :D

 

Klem HEIDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

En liten sjokolade i går. En 50 g daim. Den nye som heter "min daim" eller noe sånt. Altfor god egentlig, men godt den er kun på 50 g slik at en ikke kjøper noe større.

 

Ha en fin søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok blitt noen småutskeielser denne uka,desverre,men ikke mer enn at jeg har holdt meg stabil på vekta,men jeg skule jo egentlig ned,ikke sant.

Skal til syden nu,og jeg har lagt en slagplan jeg håper jeg klarer å følge.Det er ikke lett å ikke kose seg for mye på ferie,men jeg skal virkelig tenke på dere her inne og antisnopjentene her.Så jeg kommer med rapport når jeg er tilbake.

Ha en fin tid,jeg kommer om 14 dager,

Eva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antisnop er visst ikke så stort tema for meg som jeg fryktet - jeg spiser ikke godteri, chips eller kaker i løpet av uka. Unner meg en sjelden gang (max 1 i uka) en cappucino, og har en og annen godt forberedt og planlagt "utskeielse" - f.eks på lørdag, da jeg var i selskap og spiste et lite stykke av hver av kakene som var til dessert. Dette betyr at rapportering her i denne tråden ikke verken er motiverende eller demotiverende for meg - jeg følger min egen plan og er fornøyd. Så hvis dere ikke ser noe mer til meg her inne, er det IKKE fordi jeg plutselig har begynt å stappe i meg godteri, altså :P

 

Følg gjerne med meg i min egen tråd på "ned 10-20 kg". Den heter "sunn og slank)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Merker at det er altfor lett å "miste" en liten sjokolade i handlekurven. Jeg syndet i dag :P

 

Jeg må virkelig skjerpe meg. Jeg vet jeg er i stand til å kjøre nazi-regime på snopområdet, og det er det jeg nå akter å gjøre. Snopfri ut måneden nå. Fra og med dette minutt. Og da er det null slingringsmonn. Ikke noe som heter en liten smakebit engang. Jeg skal klare det. Og mtp kyssesyken som herjer i kroppen, så er ikke alkohol et alternativ heller.

 

Det var dette jeg gjorde da jeg først satte i gang med GR. Kuttet absolutt ALT snop i begynnelsen. Bare for å samle opp litt viljestyrke. Jeg klarte å holde meg unna i flere måneder. Så nå må jeg bare lete fram igjen viljestyrken som har vært altfor godt gjemt i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jammen godt og komme inn her og lese at det er flere som har spist snop! Hvorfor skal dette være så utrolig vanskelig da! Jeg har jo klart det før, og vet at jeg kan klare det igjen... så hvorfor skjer det ikke????????

 

Hmmmmmmm........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry folkens, men jeg har siden 15. (siste innlegg) ikke inntatt noe snop :) Jeg er veldig stolt altså.

 

Og til dere som sprekker, det går an, men pass på nå da så det ikke blir sprekk hver dag, for da blir det "skummelt". Jeg spiser mye frukt og grønnsaker om dagen, og drikker vann så det monner - mellom 2 og 3 l. Veldig fornøyd med meg selv altså.

 

Og ikveld fredag, finnes ikke søtsnop eller saltsnop. Det jeg koser meg med nå er en øl og skal ta et glass rødvin etterpå. Dette har jeg fortjent etter en lang uke :P

 

Lykke til videre folkens - stå på, dere klarer dette dere også.

Ønsker dere en riktig god helg.

 

Klem HEIDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg hadde min kosedag igår :P med alkofritt øl, 2 glass hvitvin, 40 g potetgull (på fredag) 40 g ostepop igår. Og det er jeg fornøyd med.

 

Nå står en ny uke for dør og den skal også som alle de andre - være snopfri :)

 

Lykke til alle sammen - stå på :)

 

HEIDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder meg så og si snopfri, og er godt fornøyd med meg selv. Nå er det 2 mnd siden jeg startet snuoperasjonen som skal være en løsning for resten av livet - og den siste uka har ikke søtsuget dukket opp i påfallende grad. Det har vært dobbel feiring av barnets 10-årsdag, og en av disse førte til en fråtsing som bare vakte ubehag. MEN det gode var at dette ikke ga meg "tenning", dvs at jeg verken fikk søtsug dagene etterpå, eller behov for å overspise på annet vis. Det optimale ville jo vært at fråtsingen ikke fant sted - men når det ble som det ble er det en super erfaring å kjenne at jeg ikke er hekta på samme måte som før :)

 

I helga skal jeg på hytta, da har jeg planer om å legge inn litt kos i form av 70% sjokolade og evt cappucino uten tilsatt sukker. Jeg vet det vil være tilgang på MYE mer enn det, men jeg skal kose meg med mitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk "tronderpi1".

 

Men nå skal jeg erkjenne noe, har ikke så veldig dårlig samvittighet. Var på innebandyturnering hele helgen. Da "spanderte" jeg på meg en vaffelplate og en toppris sjokolade. Spise ikke noe annet lørdagsgotteri ;) Siden jeg har vært så flink så lenge, unnet jeg meg dette.

 

Og dere andre da ????

 

HEIDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei alle sammen!

 

Finnes det fortsatt noen igjen på denne tråden??

Jeg har hatt en supertøff mnd, hva gjelder det meste, både jobb, privat osv....

Vekta mi har økt med 4 kg...

 

Jeg kan ikke la vekta gå NOE høyere, jeg må ned!

Og da kommer forhåpentligvis motivasjonen og lysten til resten også!

 

Noen som fortsatt vil slå følge??

 

Noen som fortsatt vil være nesten snopfrie fram til jul??

Jeg må ha lørdag som en liten kosedag... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett om jeg ble glad nå!!!

Ja jeg starter gjerne i dag! Hadde jeg kunnet hadde jeg gjerne startet i går ;)

 

Ikke så bra hos deg heller? Usj ;)

Håper ting er på rett vei igjen nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du slår følge du også!! Velkommen!

Lyst til og fortelle litt om deg?

 

Vel vi har prøvd oss på og ikke spise noe snop eller godt overhodet... og for noen fungerer det, men ikke for meg ;)

Jeg må ha en dag i uka, da helst lørdag, hvor jeg kan kose meg litt!

Skulle det være kake på jobben eller en bursdag er det jo selvfølgelig lov og ta seg en bit, bare man ikke stuper nedi og spiser 6 kakestykker, eller tømmer hele godteriskåla ;)

 

Litt må man unne seg syntes jeg!

 

Lykke til i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...