Gå til innhold

Antisnoptråden


Gjest camkir

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg er visst den store synderen her - 1 sjokolade (50g) i går samt is.

Jeg blir med på en snopfri sommer. Jeg skal snart på ferie, men det bør gå bra. Satser på det i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Å nei du!! DU er ikke den store synderen!! I går gikk det ned to kakestykker, og etter veiingen nå i dag tidlig gikk det jammen ned ett til! Foreløpig har jeg ikke spist frokost.... Men jeg har glemt og handle og da.. Ikke noe brød, eller rundstykker, ikke engang knekkebrød! hehe! Men burde jo ha spist noe annet enn en kake da! :)

 

Jeg blir absolutt med på en snopfri sommer! Det trenger jeg!

 

Nå kan du tro jeg lurer på hvor sommersol bor!! haha :)

 

I dag leverer jeg oppsigelsen min... vet ikke om jeg gruer eller gleder meg mest akkurat nå!

 

Lykke til i dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SommerSol

henger meg på...hehe....

 

gjett hva jeg spiste til frokost da...ikke noe jeg er stolt over :) ....joda her gikk det ned en lefse med sukker og kanel (skikkelig klapp på hånden her altså.)

 

men nå etter en sunn lunsj, skal jeg og dattera sykle en laaaang tur, så får jeg litt bedre samvittighet :)

 

Camkir lykke til med oppsigelsen (hvis man kan si det )

Jeg har lyst til å si opp jobben min selv jeg, men "tør" lissom ikke helt (jeg trives så dårlig der jeg er).

Jeg kan ikke være helt uten jobb heller. I hvert fall ikke nå, vi er midt i et byggeprosjekt. :)

 

LYKKE TIL I DAG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å gå forbis sjokoladehyllen i dag.

Jeg er lærer og har derfor fri, merker at jeg har et større sug etter sjokolade når jeg dasser rundt hjemme. Prøver å finne på ting, men det blir mest husmoderlige ting, og fly etter ungene selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SommerSol

I dag ble det en softis...jeg bare "måtte" ha :)

ellers har jeg vært rimelig flink med annet snop :) Men så går jeg utenom alle sjokoladehyllene da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camkir

Så flinke dere har vært!!!!! har prøvd og holde stand jeg også!!!

 

Det gikk så bra og levere oppsigelsen, ordentlig godt at det er gjort!! men dagen i går fikk en litt trist slutt.. den ene marsvinbabyen døde.... forta meg alt jeg kunne til dyrlegen, men den døde der stakkar...

 

Dagen i dag har heldigvis vært bedre!!

Jeg bekymrer meg ikke så mye for ikke og få ny jobb, skal nok klare det! Uansett er vi to, så det går rundt! Må ta det nå, mens jeg enda kan!

Det er ikke noe koselig og være på ett sted man ikke trives.

 

Vi er som sagt kjøpt opp, og over halve firmaet er flyttet til sverige.. den ene etter den andre avdelingen blir flyttet over... det går helt i oppløsning der inne, mange sure og grinete mennesker...etc etc...!!

 

Så dette blir bra!

 

Men jeg merker at motivasjonen min synker litt.... Det er ikke rette tidspunktet :)

 

God kveld videre!

 

Og lykke til i morra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere.

 

Vi fortsetter vel?

 

Det har blitt noen is på meg i varmen. I går smakte jeg på Frutz fra Diplom is tror jeg det er. Anbefales. Frisk og god, og det er til og med frosne bær i isen. Ikke verst.

 

I morgen drar jeg på ferie, jeg skal prøve å holde stand.

Lykke til og god sommer!

 

Klem fra Eva2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camkir

Hei!!

 

Klart jeg fortsetter! Kan ikke gi meg nå! Godt at dere blir med! har vært noen travle dager før ferien, men nå er det fred og ro :)

Og dagene har gått greit!!

 

Den frutz isen er kjempegod!!!!!! Har smakt den, og den er blitt yndlingsisen min! Stoppet forresten is bilen her på torsdag, og det ble is til godt over 500 kr ja... uuuuppppssss....! men snuppa er veldig fornøyd! har faktisk ikke smakt på noe enda!!!

 

God ferie Eva!

 

Hvordan går det med deg sommersol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SommerSol

Har vært noen dager i Stavern og slikket sol :P

Det har blitt et par saft is og litt potetskruer for å få i meg litt salt :) men ellers ikke mye snop på meg.

Går mest i sunn mat, heldigvis, og mye vann til drikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SommerSol

Her er snopfritt fra morgen til kveld :P ....nesten da, det hender jeg synder med en is hvis det blir veldig varmt, men i det siste har ikke solen vært så plagsom. Jeg vil ha mere sol.

Sjokolade har jeg ikke smakt på flere uker, savner den ikke så veldig lenger heller. Men det hender jeg drømmer om et stykke sjokoladekake... :)

Går det bra med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei her går det virkelig ikke bra, altfor mye sjokolade, potetgull og annet usunt....!!!

Fra mandag er det full skjerping her!!!

 

Nå skal de siste 5 kiloene vekk!!!! Og gjerne ett par til!

 

Godt og høre at det går så bra med deg sommersol!

 

Hvordan går det med deg da Eva2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!!

 

To uker feriemodus har gitt utslag i nesten 2 kilo opp på vekta! Har fortsatt en uke ferie igjen, men dette kan ikke fortsette!

Så i dag er det fram med dagboka og bort med sjokoladen, eller andre ting som måtte friste :)

Eneste pluss er at jeg har gått ned 3 cm rundt magen!!! Midjen min har stått bom i en evighet!!

 

Håper det går bra med dere begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag og tirsdag gikk strålende!

etter en tur på Hadeland i går og ett innkjøp av brente mandler har jeg syndet litt i dag, men ikke så mye :)

Håper dere har like nydelig vær som oss om dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Hjemme igjen fra ferien. Deilig med ferie. Jeg har ikke klart å holde meg unna snopet, men jeg har spist mye mindre denne sommeren enn forrige sommer, så det er vel positivt. Jeg trodde jeg hadde gått opp et par kg, men den gang ei - ned 100 gram på 3 ferieuker. Jaja, sånn kan det gå. Men nå er det skjerpings her. Det er litt for varmt til å trene egentlig, men kanskje jeg burde allikevel. "Motivasjon kom og treng deg på, her skal du motstand finne." Fritt etter Solan Gundersens kjente motto.

 

Ha en fortsatt fin sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynte jeg og kjede meg litt her alene ja!

Så flink du har vært i sommer eva2! Det kan ikke sies om meg!

Når sola kom forsvant motivasjonen og viljen, og jeg har gått opp 3 kilo.. dvs en hel kilo hver uke.. og det forsvinner ikke en kilo i uka selv om jeg går aldri så mye inn for det.. det er dårlig gjort at det skal være MYE enklere og gå OPP en kilo enn NED en kilo :)

 

Men håper og tror at motivasjonen er på vei tilbake nå, fikk en skikkelig nedtur når jeg skulle ha på meg en bukse i går... og den var ikke trang for en mnd siden.... det sier vel sitt ja!!

 

Hadde du en fin ferie eva2?

Var du mye ute og reiste?

 

Vi var kun i Dyreparken og på Tusenfryd, og masse på badestranda! Har jammen vært heldig og få litt farge også.. men treningen, den uteble heeeelt i ferien :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Hei dere!

 

Jeg tror jeg må henge meg på her. Har vært altfor mange svake øyeblikk i sommer.

 

I morra er det 1. august, og en perfekt dag til å starte "det nye livet" på. Jeg vil fortsatt ha en kosedag i uka, men det skal være lørdag. Og også da skal det litt begrensninger til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det plass til en til. Velkommen hit, frktrulte.

 

Camkir: Vi var 3 uker i Lofoten. Vi har et sommerhus der. Det er så deilig og avslappende. Det ble tid til både fisketurer og fjellturer. Sikkert derfor jeg ikke gikk opp så mye til tross for at jeg spiste mer snop enn ellers (men mindre enn i fjor :) ). Tusenfryd er jo morsomt det også.

 

Ha en topp dag.

Det ble forresten en is på meg i dag. Klarer ikke å holde meg unna i sommervarmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig frktrulte!

Bare koselig om du slenger deg med her! Jeg har MYE og lære av deg :)

Du har en stålkontroll som jeg misunner mye :D

 

Det har blitt noen is i sommervarmen her og eva2! Og det er bare såååå godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

01.08.08 i dag. Og jeg starter herved min nye plan, med LITT snop.. og kun lørdager. Skulle det bli snop på en annen dag en lørdag, så blir det da ingenting den lørdagen. Og jeg skal holde meg unna de store utskeielsene, i tillegg til at jeg skal bli mye flinkere på å spise masse frukt igjen.

 

Kommer søtsuget så skal jeg ha noe sunt tilgjengelig. Da f.eks epler.. som pleier hjelpe veldig på meg.

 

Vet ikke når dere har tenkt til å sette inn nådestøtet, men jeg ønsker dere hvertfall masse lykke til. Dette klarer vi. Sammen kan vi få en vilje av stål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden ser ut til å passe meg, er veldig svak for peanøtter/potetgull jeg da og noen ganger kaker når det blir servert de jeg liker best :)

 

Jeg synes ting går bedre når man må være ærlig overfor andre og ikke minst seg selv. Selvfølgelig ønsker jeg å kose meg og jeg kommer også til å ha en kosedag i uka :)

 

Er vi igang da?? :D

 

Sommerhilsen HEIDI :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for meg, selv på en fredag. Ikke noe snop eller alkohol igår :D Veldig fornøyd med meg selv :) Skal kanskje unne meg bitte litt idag, men "thats it" :)

 

Ha en god helg alle sammen med sommerklem fra HEIDI :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste en skål med jorbær og kremfløte i går. Det var godt. Men jeg tok ikke mye kremfløte altså, melk er ikke like godt synes nå jeg da. Innrømmer at jeg tok et glass pils - de nye lettversjonene. Av en eller annen grunn skriver de LITE. Det er jo ikke korrekt engelsk en gang. Jaja.

 

Ha en fin lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...