Gå til innhold

Antisnoptråden


Gjest camkir

Anbefalte innlegg

  • Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Gratulerer med suuper nedgang bekaa!! Det er jo kjempebra!

 

Det er jammen godt det er lørdag i dag:) Hele uka har gått uten problem! nestend da... i går fikk jeg utrolig lyst på alt melkesjokolade og potetgull med ost og løk!! Dt var nesten så jeg gikk berserk :) Men jeg spiste ingenting!!!!

 

etter programmet til Jamie Oliver så fikk jeg ihvertfall ikke lyst;)

 

God helg dere og kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg har klart meg bra denne uka - ikke spist en gram sjokolade. :kry: Jeg skal spise en sjokolade til kvelds i dag - det er jo lørdag.

 

Så flinke dere har vært Bekaa og Camkir.

 

Ha en riktig fin lørdag.

 

Eva2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det samme Eva2 :)

Jeg prøver meg på en kur denne uka så jeg kan ikke spise snop i dag, men det blir kun med denne uka på denne kuren, så går jeg tilbake til og spise som normalt.

Men selvfølgelig da bare i mye mindre mengder, og ikke så mye poteter, pasta og ris som jeg har pleid og spise :)

 

Jo smelly.... Jamie hadde ett program på tv i går, og der var det med endel mennesker som spiste feil. De spiste veldig mye ferdigmat, og lagde sjelden eller aldri mat fra bunn av selv. Noen var tynne mens andre var veldig overvektige...

Så viste han de hvor mye fett, sukker og salt maten deres inneholdt, og så viste han hva det gjorde med kroppen, særlig innvendig... Dt var tilogmed en dame som fikk bade i fettet hun spiste iløpet av ett år... det fylte ett helt badekar pluss mer... usj :)

Det var interessant, og jeg lærte ett par nye ting :)

Blant annet og lage pizzasaus på 45 sekunder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillepia25

Håper alt gikk bra i sommer med dere og kutte ut snopen.. kjenner meg veldig godt igjen på den siden hvor man er altfor gla i snop.. noen ganger kjenner jeg at jeg bare MÅÅÅ ha snop... og så sier jeg til meg selv, nei nå skal jeg lage meg masse sunt å ha i hus, sånn at snop-trangen ikke kan ta meg.. men det er går en stund, og så bare glemmer jeg det, eller det rett og slett bare ikke blir med det... Jeg går grethe roede kurs nå, og måltidene mine er hyppigere og mindre.. men allikevel føler jeg utskeielsene er nærme... er det noen som kanskje kan komme med forslag til at jeg kan opprettholde sunne vaner, og evt hva jeg kan spise/gjøre som kan stagnere søt hungeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg kunne godt tenke meg å holde meg snopfri ut november! Spiste snop i går, men da får det være det siste snopet jeg spiste i november!

Vil ned 3 - 3,5 kilo innen slutten av november, det bør jeg klare!

Som snop regner jeg alt godteri, chips, kaker/boller osv, og selvfølgelig sukkerholdig brus.

 

Er det noen som prøver seg på snopefri november her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucy82- det er desverre ikke så mye aktivitet på tråden akkurat nå, men jeg prøver ihvertfall og holde på tråden ut året! Ihvertfall fram til jul! Jeg har fortsatt 6 kilo igjen, og de skal bort! Så slå gjerne følge med oss som er her inne!

Veldig mange av oss har en kosedag i uka, og det er gjerne lørdag kveld, da unner vi oss litt godt, men ikke mye :)

 

Lykke til!

 

Lillepia25 - Når godtesuget melder seg er det som regel fordi det er noen timer siden sist jeg spiste, og da tar jeg meg ett eple, eller en gulrot.. alt annet enn snop. Tyggis hjelper også! Og kromtabletter selvfølgelig.

Det som hjalp mest for meg var og få blodsukkeret mitt stabilt.

Noe som er veldig godt og mye sunnere enn snop er og dele ett eple opp og ha kanel på. Eller bruke vaniljekesam!

Lykke til, og sleng deg gjerne med her sammen med oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, har ikke lest gjennom hele tråden..

Jeg har lyst å holde meg helt unna snop, da tar jeg forhåpentligvis knekken på søtsuget også. Men jeg tar gjerne en kosedag i uken, der jeg kan ta meg litt vin, i stedet for snop :) Jeg veier nå 68 kg, vil ned i 65 innen slutten av nov, og ned i 62 totalt (innen jul). Så har 6 kg igjen jeg og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillepia25

Jeg har gått ned 1,3 kg på en uke og tapt tilsammen 24 cm over hele kroppen! I dag følte jeg meg sterk, var innom fler butikker, samt en kiosk for å handle meg drikke (vann uten smak, vanlig Imsdal :)) og jeg klarte å holde meg unna snopen!! Når jeg tenker meg om så tenkte jeg ikke engang på å kjøpe det engang!! weeeeeeee

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse lillepia25! Det er jo utrolig bra! Så flink du er :)

 

Her går dagene veldig bra heldigvis. har funnet ut at blodsukkeret mitt er stabilt og søtsuget minimalt når jeg holder meg unna pasta, ris, poteter, og sukker etc. Dvs.. minst mulig karbohydrater ;)

 

Lykke til i helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen gikk strålende for min del! Null snop, null usunn mat og null alkohol! Helt vanlig hverdagskosthold, rett og slett. Er kjempefornøyd! Har funnet ut at jeg skal unne meg noe vin på fredag, men skal klare å holde meg unna snop kommende helg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...