Gå til innhold

Antisnoptråden


Gjest camkir

Anbefalte innlegg

Gjest kanonada

Jeg må kunne kose meg med godteri iblandt jeg også, har egentlig aldri likt det der med kun på lørdag,men sitter dønn fast så da må jeg gjøre et forsøk..

 

Jeg er 28,tobarns-mor, jojo-slanker så lenge jeg kan huske,men snudd på livstilen de siste 3-4 årene. Gått ned i overkant av 30 kg,har ti igje, og de sitter som limt fast..

Går da inn for kosedag lørdag,men begrenset såklart.

Kake er lov ved spesielle anledninger,men med måte og ikke med enkle unnskyldninger(sykehjemmet jeg jobber ved serverer dessert og kake til kaffe stort sett hver dag,det anser jeg som fy-fy.. - i utganspunktet..)

 

Takk og lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Tror jeg er glad for at jeg ikke jobber ved ett sykehjem :) Da tror jeg nok det hadde gått ned litt for mye dessert ja!

Syntes du er flink jeg hvis du bare klarer deg til og ta innimellom!

 

dagen i går gikk greit! Det ble noen biter Smil, men ellers ingenting!

 

Ny dag i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt med - med 1 snopdag i uka - lørdag selvfølgelig.

 

Vi var på en gåtur tidligere i dag (høsferie) med tursjokolade. Det får gå denne gangen.

 

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig og se deg her Eva2!

Man må kose seg litt en dag i uka ja!

 

Har meldt meg på GR kurs også jeg nå da... men får se om jeg får råd.. ble plutselig alene, og da er 1700 utrolig myyyye penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

er det lov å henge seg på antisnoptråden??

har lest litt her inne og synst dere er veldig flinke.

 

første steg for meg er å bli snopfri på ukedagene men det kan være vanskelig nok.... er så utrolig godtesyk om ettermiddagen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det har blitt en liten sjokolade ofte i den siste uka, men så har min kjære vært på jobbreise og da er det altfor fristende å spise en liten bit om kvelden.

 

Jeg skal skjerpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har servert i barnedåp i dag, kjempekoselig, men måtte smake aldri så lite på kakene....klarte endatil å skjerpe meg til å ta bare et bittelite kakestykke!!!

 

stolt av meg selv!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes dere har vært veldig flinke jeg! Litt må man da få lov til og kose seg :( Det syntes ihvertfall jeg!

Ny uke med nye utfordringer dere!

La oss klare oss fram til lørdagen med sunne vaner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er - gratulerer med snopfrie dager og uker.

 

Jeg for min del har bare falt helt av lasset - er det mulig sier nå jeg, men når jeg leser tråden nå, blir jeg virkelig inspirert til å starte igjen :o jeg henger meg på fra imorgen. Vil også ha en dag i uka og det blir nok lørdag.

 

Da dytter vi hverandre fremover :o

 

Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg joiner dere gjerne. Jeg liker snop, kaker , chips, alt mulig. og jeg klarer stort sett å styre unna. Men jeg føler at jeg blir "tvunget" til å spise i selskaper. Min familie er sånne mat-folk, som lager MYE mat, selv om det er få gjester, og da blir det til at jeg overspiser??? DEt liker jeg jo ikke. Det er umulig å få gitt beskjed til de om dette, vi er flere som har prøvd. Så jeg lurer på om noen av dere har noen triks? Eller unnskyldninger for å la være å spise, når jeg er mett? Å være mett holder ikke som unnskyldning visst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Smellyflower.

 

Det er jo et "problem" at folk lager for mye fordi de i hvert fall ikke skal gå tom for mat. Det du kan gjøre er å spise den mengden du skal spise og ikke noe mer, og så får vertsakpet heller ha restemat resten av uka. Ikke lett jeg vet, fordi en har blitt oppdratt til å forsyne seg som "gjest" og tidligere vaner skaper forventninger av deg som du ikke lenger vil oppfylle? Har ikke noe annet råd jeg enn å spise kun det du kan/vil/orker å spise og bare la gryta passere.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du vil være med her inne!!!

Jeg har en svigermor som er likedan, og det er ganske slitsomt! Men for meg funger kommentaren: "Jeg er så mett så jeg er helt uvel, så desverre jeg orker ikke mer! Men det var kjempegodt" Ok, det er kanskje ikke den beste kommentaren, men det funger ihvertfall på svigers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunroad78

Sitter her å lurer på om jeg skal være med på antisnop mnd. I morgen er det jo 1. november og en fin mnd å starte på.

For meg er snop alt med sukker i, noen matvarer er det dessverre sukker i så det kan jeg ikke styre unna, men elles skal jeg prøve å være streng med meg selv for å teste selvdisiplinen min. Er jo snart jul og det blir jo en prøvelse med tanke på slankekuren, og da er det fint å ha testa selvdisiplinen før den kommer. Skal prøve å rapportere så ofte jeg husker på det.

 

Har lest mange av desse innleggene og jeg er ordentlig imponert over hvor flinke dere er! ;) Satser på at jeg kan være like flink! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss sunroad78!!

Så koselig at du vil være med oss her inne!

 

Jeg har vært lei meg og hatt det litt tøft en lang periode nå, men nå føler jeg at ting er på rett vei igjen!

Det var en tung avslutningsdag på jobben i går, men føler meg nå klar for og gå videre og ta ett godt grep når det gjelder matinntak, snop, trening og studiene mine!

Mandag setter jeg igjen igang for fullt, og nå gir jeg meg ikke før jeg er i mål!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SommerSol

Så flott at det er så mange med på dette da :D Helt imponert jeg!

 

Lenge siden jeg har vært her nå, og for å si det slik, jeg har falt helt av lasset ;) Blitt litt mye sjokolade den siste tiden, men nå er det slutt på det. Må bare ta meg sammen og jobbe mot det målet jeg har satt meg.

 

Hadde vært fint om jeg kunne klart meg uten snop helt frem til jul, men jeg får ta en dag om gangen.

Får insipirasjon av å lese hvor flinke dere er her inne :)

 

Ha en fin dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sommersol!!

Så koselig og se deg her igjen!!!

Jeg har falt av lasset mang en gang, men jeg gir meg ikke! Denne gangen vil jeg vinne!

Jeg har kjøpt meg en motivasjonsbok om det og gå ned i vekt, og i den finnes ingen mirakelkurer eller noe annet, bare tips og råd for og få hodet til og tenke riktig ;)

Så jeg er klar igjen!

 

Jeg får litt av en utfordring de dagene som kommer, jeg er nemlig blitt hjemmeværende og har alltid vært en skapsnoker DELUXE!!

Nå er det bare og komme seg opp og ut så ikke det ødelegger!

 

Ny uke dere! La oss klare oss uten snop fram til lørdag kveld, så kan vi koose oss litt da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...