Gå til innhold

Fokus, fokus, fokus


Gjest pav

Anbefalte innlegg

Gjest propelle

Så fint at du får overtidsvurdering 7 dagar over, det fekk eg også, og vart satt i gong samme dag. Det er fint å ha ein maksimumsdato å forhalde seg til.

 

Eg har testa akupunktur i begge mine svangerskap, det har ikkje ført til at eg har født noko tidlegare, men eg har følt meg bra av det, det har gjort meg i betre form, og begge mine fødslar har vore fine, og eg likar å tru at det kan vere litt på grunn av akupunkturen. Så om du har lyst til å teste, så kan eg anbefale det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

En dag nærmere...var hos jordmor i går, fikk akupunktur av henne. Skal dit igjen neste uke og få det en gang til. Vet ikke om det har noen effekt, de gamle kineserne var jo ikke dumme tenker jeg. Tror ikke heller det setter igang noe, men skade kan det vertfall ikke gjøre.

 

Var ute og gikk tur i finværet i går, var helt herlig. Skal ut en tur i dag også er planen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Så flink du er Pav, sjølv om eg forstår det slik at du er "dritt lei" :D Tida går alltid mykje fortare når ein har noko å henge fingrane i. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager til termin!!!!!

Og gjett om jeg er klar...eller dvs jeg er ikke klar for fødselen, jeg er klar for å bli ferdig...fødselen blir jeg aldri klar for.

 

Har ikke veid meg i dag, glemte det rett og slett bort, var nok styr å få junior opp av senga og inn på badet...han er heldigvis ikke a-menneske :D Så etter å ha sovet til 8 og 8.45 i helga, syntes han det var litt tidlig å stå opp 7.30. Har jo egentlig god tid på morgenen nå, men frokosten i barnehagen slutter 8.15, så viss de skal spise må de være der til da. Uansett får han jo sove lenge nå i forhold til når jeg jobba, da måtte han opp mellom 6.30 og 6.45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på kontroll tirsdag. Grugleder meg til det...håper selvfølgelig babyen finner ut det er på tide å komme før det, men jeg har mine tvil....evig pessimist....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner :)

 

Om fødselen ble fin?......hmm...vett ikke helt hva jeg skal si til det. Ble satt igang, men lite skjedde før de tok vannet, deretter gikk ting fort, snuppa ble tatt med vakum og var ute 1,5 time etter. Noe som resulterte i at jeg både revna og ble klipt, med påfølgende infeksjon, operasjon, sykehusinnleggelse igjen, og ny operasjon til uken...............................

 

Min nye start her er dermed utsatt litt, men satser på at alle komplikasjonene gjør susen for kiloene, må jo få noe godt ut av det. Var på vekta i dag, og har gått ned 7,5 kg til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, det hørtes kjipt ut! Jeg ble også klipt og revnet førstegang men ikke så alvorlig at jeg måtte opereres... Men minnes at det i dagene etter fødselen bare ble vondere og vondere og at det hadde ingen fortalt meg noe om! Kunne ikke sitte på det verste og brukte mye grønnsåpebad å dypperumpa i :) Det lindret og hindret infeksjon har jeg hørt. Lykke til med operasjonen til uka da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gratulasjoner :)

 

Har vært en tøff uke ja, men var på kontroll på sykehset i dag, og alt så ut som det skal heldigvis, så i morgen er det ny operasjon og deretter skal alt være bra mener de. Vil selvfølgelig ha vondt de første dagene, men det skal jeg heller klare, så lenge jeg vet at alt blir bra igjen :)

 

Heldigvis har vi fått ei nydelig lita tulle som har skjønt forskjell på dag og natt. I natt sov hun 7,5 time i strekk (kryss i taket, og bank i bordet :) ) Det minste hun har sovet i strekk til nå er 5 timer på natta (mer kryss og bank...) Storebroren gjorde knap det før han var 6 måneder gammel, så litt forskjellige der ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...