Gå til innhold

Lotta skal bli normalvektig :)


Gjest Lotta87

Anbefalte innlegg

Med meg går det veldig bra med :P

 

Er veldig fornøyd med meg selv.

 

 

Godt du er vant til slike dager Lotta, da klarer du det :D

 

Spinning charka er så moro, selv om sykkelen står stille,

så har vi stor "skjerm" og se på. flotte menn, fine bilder og nydelige naturbilder :) så nok og henge øya på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 194
  • Created
  • Siste svar

Fint det går bra med dere :D Her går det veldig bra, men er uten nett om dagen. Laderen ble ødelagt så venter på ny, og da er jeg nok ikke innom før neste uke.

 

Var på vekta i går og den viste en nedgang på 0,6 kg. Er fornøyd med det siden jeg trener såpass mye. Er støl om dagen :(

 

Lykke til alle sammen og så snakkes vi når jeg er tilbake igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei.. Det har klikka helt for dataen i det siste saa er fortsatt ikke tilbake. Hehe, driver med oppdateringer osv og har naa ikke faatt innstallert alle tegn og saann. derfor mange aaaa og ingen smiletegn..

 

Det gaar bra her, men vekta staar stille. Trener masse, saa regner med at det skjer noe snart.

 

Haaper det gaar bra med dere.

 

klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dataen er klikk og vekta gaar oppover selv om jeg trener. saa er egentlig fly forbanna...

 

jaja. er bare aa staa paa videre det. haaper det gaar bedre med dere andre.

 

snakkes naar dataen er bra igjen. den skal sendes paa rep i morra.

 

klemmer fra en sinna lotta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gjest Lotta87

Hei alle som er innom og titter.

 

Dataen er fortsatt på rep, så er bare innom innimellom.

Håper det går bra med alle.

 

Med meg går det greit. Vekta har begynt å gå nedover igjen, jeg spiser sunt og trener 5-6 ganger i uka ;)

 

Vi snakkes dere :)

 

Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Lotta87

Da var jeg endelig tilbake. Dataen er blitt fiksa og det er veldig deilig.

 

Det går bra med kostholdet og treninga. Jeg trener 5-6 ganger i uka på family i halden, så jeg storkoser meg om dagen.

Det går sakte nedover, men det bryr jeg meg veldig lite om for tiden. Siden jeg har forandret vanene mine, kommer kiloene til å gå av etterhvert også.

 

Veier nå 82 kg, og har da greid å få av 25 kg siden mai i fjor. Da har jeg bare halvparten igjen.. hehe ;)

 

Håper folk stikker innom tråden min, og forteller hvordan ting ligger an. Vi må hjelpe hverandre til å holde de gode kostholds- og motivasjonsvanene i gang.

 

Klem fra Lotta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei :)

 

I påska har jeg greid å gå opp 3 kg. Jeg var motivert for å ta de av igjen, men da greide jeg å ødelegge kneet. Kneskaden er til utredning og jeg hopper rundt på krykker. Æsj, sier jeg bare.

 

Så saken er den at jeg kan ikke ligge på sofaen og dytte innpå, her trenges det disiplin. Har regna ut for å se hvilken meny jeg skal ligge på, og det ble meny 1. Ingen bombe når man ligger på sofaen hele dagen.

 

Fint hvis dere stikker innom og pepper meg litt. Det trengs :)

 

I morra starter jeg for fullt med kostholdet. Alt skal føres opp, for her må man være nøye. Starter da med vekta 85 kg.

 

God helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga har vært koselig tross kneet. Har hatt masse besøk av venner, så jeg har hatt det bra. Jeg har spist sunt, men kanskje spist litt for mye. Litt vanskelig å plutselig hoppe til meny 1. Men jeg tar det litt gradvis :)

 

Håper alle har hatt en fin helg, og skriv gjerne en hilsen på tråden min :)

 

klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg spist etter boka, og er fornøyd med det :) Håper det viser seg på vekta til fredagen... hmmm, håper jeg har greid å gå ned en halv kilo i allefall,,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fremre korsbåndet er revet av, pluss at jeg har en mindre skade i et sidebånd i kneet. Da er det bare å vente på operasjon da...og følge meny 1.

 

Dette er kjedelig med tanke trening og hvordan jeg skal klare å kvitte meg med kiloene. Men jeg får bare følge opplegget, og håpe på det beste. Blir veldig spennende å gå på vekta på fredag. Håper jeg blir positivt overraska, så jeg blir motivert.

 

Håper alle har det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lotta87

Skjønner ikke hvordan det går an å gå fra å være supermotivert den ene dagen, til full utskeielse den andre. Jeg har spist kaker, is og potetgull hele helga pluss mandagen. Tror virkelig at jeg bør begynne å jobbe med det mentale. Jeg blir veldig deppa av å ikke kunne bevege meg, men det hjelper jo fanken ingenting å sitte å dytte i seg.

 

Er heldigvis i gang igjen i dag, men tror nok ikke det blir noe vektnedgang den uka her, når jeg har skeia ut fire dager i strekk, og det bare er tre dager til veiing. Men får være superflink nå fram mot fredag, og håpe på at jeg har gått i null. Og så må jeg bare fortsette. Hvis jeg skal greie 5 kg til inna 3. juli.

 

Håper det går bra med alle dere andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilde72

Hei Lotta :D

Det går veldig bra å gå fra supermotivert til kjempesprekk, har gjort det maaange ganger selv! Det verste er jo at jeg sprekker kanskje fordi jeg er litt deppa, og så spiser jeg mye og blir enda mer deppa.

Men ja, det sitter hodet? Jeg prøver å ha en plan for hva jeg skal gjøre når jeg er på grensen til å skjeie ut. Det som hjelper er å se bilder av meg selv (grusomt), eller jeg shopper i stedet (det er litt dyrt da..), går en tur, spiser litt ekstra frukt (tross alt bedre enn potetgull)

 

Det som er bra er at du stopper i tide og kommer igang med opplegget før det er mange kilo tilbake på kroppen. Det viser jo at du har snudd hodet ditt ganske mye i forhold til kostholdet.

 

Stå på, dette klarer du!

 

Klem fra Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lotta87

Tusen takk for oppmuntringen :D Det hjalp. Har vært flink de to dagene her, så er bare å fortsette, og håpe det ikke blir alt for galt på vekta i morra.

 

Jeg skal bruke råda dine når jeg holder på å falle for fristelsen :)

 

Klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest inan87

Hei. Nå har ikke jeg lest alle innlegg i denne diskusjonen. Men leste ihvertfall at du veier deg på mandager. Jeg har funnet ut at fra min erfaring så er det best å veie seg på fredager, for i helgen er det noen ganger det blir litt mye av diverse ting :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilde72
Hei. Nå har ikke jeg lest alle innlegg i denne diskusjonen. Men leste ihvertfall at du veier deg på mandager. Jeg har funnet ut at fra min erfaring så er det best å veie seg på fredager' date=' for i helgen er det noen ganger det blir litt mye av diverse ting :D[/quote']

 

 

Jeg er ikke helt enig med tanke på veiedag. Veiedag på mandag gjør at man ikke tillater seg litt mye av diverse ting i helgen :).....og dermed går man fortere ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lotta87

Hehe, når jeg har veiing på fredager, så blir jeg mer motivert til å spise sunt i helga :D heldigvis er vi forskjellige :)

 

Blir veiing på meg i morra i stedet, for jeg har fløye på do i hele natt og ikke sovet noe, og da blir vekta helt feil.

 

God helg alle sammen :)

 

Klemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig flink du har vært, og er, Lotta.

 

Det skal beinhard jobbing og utrolig mye stahet og innbitthet for å klare å halvere vekten sin.

 

Det at man sprekker innimellom er bare sånn det er. Tross alt så har vi lagt oss til utrolig mange dårlige vaner i mange år, og det tar tid/år å få det ut av systemet.

 

Det var veldig kjedelig at du fikk kneproblemer, men du er jo så fornuftig at du da bytter over til en annen meny så du tilpasser inntaket med aktivitetsnivået.

 

Personlig så har jeg redusert vekten min med 45 kg over ca 3 år, og har litt igjen før jeg er helt i mål, men det får jeg ta om en stund. Jeg trener minst 5 dager i uken, og prøver å spise ca 1700 kcal daglig. Mitt største problem er å få i meg nok fett, så det må jeg endre litt på.

 

Fortsatt lykke til, og tvihold på målet ditt om å være slank og smekker i brudekjolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lotta87

Tusen takk for koselig hilsen. Ja, det er mange uvaner som skal snus, så det får ta den tida det tar. Jeg prøver egentlig å ta en dag av gangen, men ikke alltid like lett.

 

45 kilo på tre år er supert :) Hvor mange kilo har du igjen? Du har vært kjempeflink, og veldig motiverende å høre at folk får det til :) Stå på videre :)

Sliter forresten med å få i meg nok sunt fett jeg også. Hmm, prøver å være flink til å ta omega3 og spise makrell og sånn, men jeg er egentlig litt for sløv på det området der. Veldig dumt, for det er veldig viktig...

 

Masse lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lotta87

Skulle egentlig ha veid meg lørdag jeg da, siden det ikke ble noe av på fredagen, men neida. Sovna hos venninna mi, og ho ville ikke vekke meg fordi jeg har hatt problemer med å sove de siste dagene grunnet magesmerter. Så derfor fikk jeg ikke veid meg da heller. Men stresser ikke. Spiser sunt, unntatt en stor utskeielse i går. På`n igjen i dag, så alt er under kontroll. Veldig deilig egentlig :)

 

Til fredagen når jeg skal veie meg, håper jeg at jeg er enda nærmere 7-tallet. Gleder meg sånn til å se det, men tror jeg må vente til neste fredag med det. Men jeg skal stå på videre :)

 

Håper alle har hatt en fin helg :) Det har jeg :)

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig å si hvor mange kilo jeg har igjen, for egentlig så er jeg der jeg hadde som mål. Men siden jeg har vært overvektig hele mitt voksne liv, så endrer jeg mål underveis. Så jeg tipper at jeg skal ned ca 10 kg til. Men jeg har et hav av tid. Hehe.

 

Jeg trener endel (ligger mellom 20 og 25 trimpoeng i uken, bruker pulsklokke) og passer på å spise sundt. Så stabiliserer jeg vekten innimellom, og tar noen nye kilo når det passer sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lotta87

Er i godt driv med kosten om dagen, men føler meg ikke noe lettere. Hmmm, håper det bare er innbildning :)

Har vært hos fysioterapeut to dager på rad nå, og han har da lagt opp et opplegg jeg skal gjøre 6 ganger om dagen hjemme. Så det jeg driver med nå for tiden er opptrening av kneet i vente på operasjon og sunt kosthold for å ikke legge på meg.

 

Blir spennende å se på fredag om det har skjedd noe på vekta. Da er det to uker siden jeg veide meg sist. Gruer meg litt egentlig, men er glad for at jeg har levd såpass sunt som jeg har gjort egentlig.

 

I dag er det da 1 år siden jeg startet med Grete Roede for alvor. På det året har jeg da greid å ta av 25 kilo, er da halvveis til målet mitt. Er veldig fornøyd og stolt av meg selv :) Nå er det bare å stå på og få av de neste 25.

 

Håper det går bra med dere andre, og at dere er motiverte til å ta av noen kilo til før sommeren.

Og til dere som bare er innom å titter og ikke har begynt ennå, så er det fortsatt ikke for sent. Dette kan du klare bare du vil :)

 

Lykke til alle, mine medsøstre. Jeg krysser rett og slett fingrene for oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...