Gå til innhold

Overvunnet kampen mot kiloene :D


Gjest Mimani

Anbefalte innlegg

Ikke jeg som har høstferie men treningsinstruktørene ;) Her må det nok jobbes heeele høstferien, men ser frem til en lang juleferie i år:) hehe.

 

Milia du må for all del bare skrive hva du veier her inne, det er så spennende å følge med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 166
  • Created
  • Siste svar

Ja jeg får gjøre det:)

 

Gårsdagen gikk egentlig ganske bra, kjente ikke noe gotterisug i det hele tatt og spise både riktig og sunt, utenom et lite pizzastykke til kvelds isteden for skive. Jeg gleder meg til å se hva vekta viser i morgen ;)

 

Det ble ikke noe trening i går, men får prøve i dag om jeg får syklet litt på trimsykkelen, kan ikke gå en hel uke uten å trene, da er jeg redd det er så lett å skofte under treningene også;) Så her er det jammen bare til å henge i.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i går gikk tålig bra, har ikke det store søtsuget lengre så ser ut som jeg er på vei over den perioden nå, endelig:)

Svigermor hadde bakt skoleboller og jeg spiste to stk :-/ Men det ble de isteden for kveldsen, så hadde noen druer og en sjokoladerute senere på kvelden.

 

Vekta i dag viste 61,6 og det er opp 0,7 kilo siden sist uke så nå må jeg begynne prøve å holde meg der og ikke gå verken ned eller opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off hadde en MEGA utskeielse i går, bakte skoleboller og det ble spist ALT for mange etterpå!! Brukt alle kosemerker å vell så det for sikkert to uker fremover, huff og huff. Skjønner ikke hvorfor jeg gang på gang overspiser slik eller putter litt for mye gotteri i trynet, får jo allti like dårlig samvittighet etterpå.

 

I dag er vi invitert til svigers på komler, så skal jeg i forening i kveld og der skal vi få servert pizza med salat til, jeg får forsyne meg med et LITE pizzastykke og heller mer salat. Spise helt 100% riktig frem til i kveld så jeg kan ha noen kallorier å gå på. Men den komlemiddagen kunne godt vært en annen dag, hehe. Jeg ELSKER komler, men skal klare å begrense meg til den minste jeg finner og ikke ha så mye smør på.

 

Har heller ikke trent noe denne uken, rokket i 15 min i går. Ikke gått noen turer heller, har rett og slett ikke giddet :-/ Det er bra treningen begynner igjen neste uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagen gikk greit, ble kanskje en sjokoladebit eller to for mye i foreningen, men ellers klarte jeg meg ganske bra.

 

Smugviede meg i dag og den viste 62,4 i dag, så her må jeg passe på for nå går det sakte men sikkert oppover! Men grunnen er nok at jeg både spist og drakk mye seint i går, og da pleier vekta være litt høyere enn normalt dagen etterpå.

 

I helgen har vi ikke de store planene, blir shoppingtur i morgen, ellers bare stille og rolig:) Håper på litt fint vær så vi kan ta en tur, men det ser ikke så lovende ut:(

 

Ha en fortsatt fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen har gått sånn tålig bra. Fredag ble det spist etter planen og ingenting gotteri på kvelden, kunn noen druer:) Lørdag ble det litt hips om hapsen, og det ble kos med taco og sjokolade på kvelden. Søndag gikk det ganske greit, helt frem til kvelden, då skeia jeg litt ut med både en god kveldsmat pluss litt sjokolade og chips :-/ Hadde nok ikke spist helt riktig på dagen, så var nok det som gjorde at jeg ble så fysen på kvelden.

 

Men i dag er det på ann igjen med trening, å som jeg gleder meg til å kome igang igjen. Føler nesten kroppen buler ut både her og der når en ikke trener, hehe.

 

Tror i tillegg jeg skal starte opp med rokkeringen igjen, det er fremdeles litt rundt magen/hoftene jeg kunne tenke meg å kvitte meg med. Skal prøve å ha som mål å rokke minimum 10 min hver kveld, også de kveldene jeg trener. Nå har jeg sagt det så nå er det ingen vei tilbake:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagen gikk bra matmessig, skeiet ikke ut noe på kvelden og hadde en liten vanilje is mellom middag og kvelds. Var også på trening å det var godt å trene igjen, gleder meg allerede til i morgen:)

 

Blir spennende å se hva vekta viser i morgen. Er skikkelig innstilt på å ikke skeie ut på kveldene og putte i meg all den usunne sjokoladen. Har fylt opp kjøleskapet med mye god frukt og skal sørge for at det allti er fult:) Har endelig klart å putte inn noe frukt i løpet av dagen også og ikke bare på kveldene og jeg føler meg mye sunnere med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det som det suser fortiden, det hjelper å ha mye frukt og grønt i kjøleskapet:) Holdt meg unna all sjokolade i går og hadde ingen utskeielser.

 

Vekta viste 61,5 i dag morres, det er ned 100 gram siden sist uke så her holdet det seg ganske stabilt:)

 

I kveld er det trening igjen, step/styrke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde jeg noen få sjokoladebiter etter middag pluss en is som en kollega spanderte når vi var på møte i en annen by, ellers så gikk maten greit og jeg var på trening og fikk forbrent noen kallorier:) Hadde kanskje et litt usunt måltid når jeg kom hjem fra trening, hadde et lyst rundstykke med hamburgerrygg og ost, nam nam....

 

Utenom det så går det egentlig veldig bra for tiden, klarer og holde meg innen visse rammer og har et naturlig forhold til det jeg spiser.

 

I kveld blir det enten aerobic eller tur i heia, får se hvordan været blir i løpet av dagen, akkurat nå regne det :-/ Regner ikke med at den turen i heia blir så effektiv selv om det er en høy stigning, men skal være med ei som er gravid og har termin om noen få dager, nå vil hun ha igang fødselen, hehe. Har ei annei venninne som gikk den turen og når hu var på toppen så gikk vannet, så den er effektiv :( hehe.

 

Nei, ny dag og nye muligheter, og jammen er det snart helg igjen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et naturlig forhold til mat - det er vel egentlig det som er selve Målet? Flott å høre hvor bra det går!

 

Du får ellers ha lykke til på treningstur, som høres ut til å bli riktig spennende. Du får pakke noen babytepper i rompetaska i fall det blir fødsel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turen i går gikk bra, men jeg fikk nok ikke så stort utbytte av den. det gikk i et veldig rolig tempo oppover og jeg kjente jeg hadde kledd meg litt for lite. Det er en ganske hard tur med en stigning på 200 meter i 4 km, så det var mye svette og slit for hu som var gravid.

 

Ellers så ble det litt sjokolade i går, men ikke i så store mengder og maten ellers gikk bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All bevegelse er av det gode, enten man svetter eller ei.

 

Jeg har endelig lært at jeg må ta en ekstra genser når jeg går sammen med mannen min. Han liker rett og slett ikke å gå fort når han går langs vei. Forsåvidt ikke i terrenget heller, men der er han til gjengjeld utrolig seig. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sant det at all bevegelse er av det gode:)

 

Har tørka støv av rokkeringen igjen og har begynt å rokke 10-15 min hver dag, har gjort det to dager nå og kjenner jeg er ganske så øm rundt magen. Men håpe noe av håndtakene kan forsvinne nå!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sant det at all bevegelse er av det gode:)

 

Har tørka støv av rokkeringen igjen og har begynt å rokke 10-15 min hver dag' date=' har gjort det to dager nå og kjenner jeg er ganske så øm rundt magen. Men håpe noe av håndtakene kan forsvinne nå!! :([/quote']

 

Hva slags rockering har du?

Da jeg kom hjem etter foredraget i gårkveld plukket jeg fram jentenes rockering og prøvde. Det ble bare tull. Men dette var en lett plastring type lekebutikk. Må det være en viss tyngde på ringen for å få det til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mimani!

 

Ser du er på sporet, ja - så flott!

 

Har vært lite å se til meg i det siste, men det betyr ikke at jeg er av sporet - selv om det har blitt lite trening denne uka. Vekta var sist mandag 66 - nå er det bare 4 igjen :( - og jeg gleder meg til å få dem av.

Må vel begynne å være litt mer aktiv med registrering her inne igjen. Har hatt litt annet å tenke på, men det har også så godt som utradert snopebehov inntil videre - jeg har nemlig møtt en utrolig flott mann, så akkurat nå er det sommerfugler som tar opp all plassen i magen :(

Han var på middag hos meg i går, og dette er bare veldig, veldig bra så langt :)

 

Håper du får en god helg!

 

Klem fra Milia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags rockering har du?

Da jeg kom hjem etter foredraget i gårkveld plukket jeg fram jentenes rockering og prøvde. Det ble bare tull. Men dette var en lett plastring type lekebutikk. Må det være en viss tyngde på ringen for å få det til?

 

Jeg har en slik som du har på http://www.rockeringer.no, bare jeg har kjøpt den fra en plass i USA, husker ikke navnet i farten, men det ble ihvertfall en del billigere der. Den veier 1,5 kilo så er veldig lett å holde den oppe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mimani!

 

Hvordan har mandagen gått? Jeg har nå begynt på siste etappe på vei mot målet - 62 kilo. Veide 66.2 i morges, 200 gram mer enn forrige uke - bare så jeg skal huske at mer middag og vin i helgen ikke slipper ubemerket hen! Og det trenger jeg, det har gått lett i det siste, så man må ikke bli overmodig.

I dag ble det laks til middag, etterpå vanngym og litt trimsykling først, ikke noe tull i matveien. Mandager er nesten alltid enkle... he he :o

Så spørs det på fredag og lørdag!

Men det skal vi nok klare!

Hvor er det blitt av Car, forresten?

 

Klem fra Milia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...