Gå til innhold

Overvunnet kampen mot kiloene :D


Gjest Mimani

Anbefalte innlegg

Kurslederen min sa at det er 70 kalorier i en konfekt. Kan nesten ikke tro det er sant. Huff. Da bør man i hvert fall passe på å finne sine beste favoritter. Kong Haakon eggelikør eller mocca, for eksempel. Smatt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 166
  • Created
  • Siste svar

70 kallorier i EN KONFEKT??? Fra nå av skal ikke jeg spise en eneste konfekt!! Jeg er mest glad i de som det er marsipan inni:)

Nei søren, der kom det jammen en til eske, så fort det er tomt blir det satt frem en ny :-/ Men skal klare å holde meg unna i dag!

 

Er også så spent på hva vekta viser i morgen, håper det blir ihvertfall noen gram ned, om ikke så mange men bare litt, det hjelper på motivasjon:)

 

Ellers i går var jeg ikke helt i form så hoppe over treningen, og maten gikk greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SELVFØLGELIG var vekta mi tom for batteri i dag morres når jeg skulle veie meg. det eneste som viste i displayet vra LO :D Jeg får kjøpe batterier etter jobb og hoppe på vekta i morgen tidlig. Og jeg som var så spent, må jeg vente ENDA en dag, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært innom nå - har vært en hektisk advent!

Har ikke veid meg på noen dager, men føles som om jeg er ca på status quo, får vi håpe.

Håper du får en god jul Mimani - så ses vi til nyttår når hold vekten-prosjektet fortsetter!

 

Klem fra Milia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Milia

 

Er en stund siden jeg også har vært inne og har end aikke fått batteri til vekta, men det er egentlig litt herlig også:D jeg prøver å spise riktig men unner meg en del kos også, så får vi se hvordan det går til etter nyttår, har det gått veldig galt må jeg bare finne tilbake til "gamle" slankevaner og få bort julekiloene igjen :)

 

Ellers er vi halvsyke hele familien så det blir dårlig med trim, men bare formen blir bedre og været holder seg så bør det bli en spasertur på oss:)

 

Har en fortsatt god romjul og et riktig godt nyttår:) Så tastes vi på nyåret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg såvidt se hva jeg veide før vekta slokk, og den viste 62,1 i dag, så har igrunnen ikke lagt påmeg så veldig i denne jula. Var nede i 60,8 før jul så har fra da lagt på meg litt, men er ikke så mye over det som er maks vekta :) Hadde forventet at den skule vis et par tre kilo opp fra 62 kilo, så ble positivt overrasket:) Men merkelig nok så føler jeg meg ganska bra også, å det er jo det sm er det viktigste...

 

Prøver å få inn noen turer til dagen, men ikke alltid like lett å få tid, dagene flyr jo avgårde. Men får unnagjort en hel del husarbeid, så nå skinner nesten huset:) hehe, å en forbrenne jo litt av det også :D

 

men unga kaller, ha en fortsatt fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår jenter :)

 

Da var det tilbake på jobb og forhåpentligvis tilbake til gamle rutiner:) Har skeiet ut en del i ferien, men heldigvis ikke lagt på meg særlig. Tok av meg ltt over en kilo før jul, den har kommet på igjen men ikke mer enn det sist jeg veide meg ihvertfall. Har veiedag på onsdag så blir spennede å se hva den stopper på da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår, Mimani!

Så bra at du har holdt deg stabil! Her kvinnet jeg meg opp til å gå på vekta i dag, den viser 65.3, det vil si 2.9 kg opp. Ikke overraskende, ettersom jeg ikke fulgte opp skikkelig i desember - og det ble litt ekstra inntak også før selve juleuka.

Det kan jo hende at noe skyldes salt mat - spiste pinnekjøttrester i går - men det får jeg vel et blikk på senere i uka. Så nå er det bare å komme inn i gode rutiner igjen. Ha en flott dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My mulig noe av det er alt saltet i pinnekjøttet, men du får meldte fra senere i uken og si hvordan det har gått :) Aldri greit med de ekstra feriekiloene som sniker seg på :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var endelig veiedagen her og vekta viste 61,8 :) Det er opp en kilo fra det jeg veide før jeg tok juleferie, men så lenge den holder seg under 62 kilo så er jeg strålende fornøyd :( Skal prøve å komme ned et par kilo igjen, men det er ikke noe som haster, så tar det i det stille og rolige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så mye aktiv her inne for tiden, og det gjør jeg med vilje. Jeg er så lei av å tenke vekt vekt vekt, ser jeg bra ut, har jeg lagt på meg, hver eneste dag. Så nå veier jeg meg kun en dag i uka og rapporterer det her inne. Jeg føler meg både tynnere og flottere når jeg ikke veier meg hver dag:)

 

Jeg veide 61,9 i dag morres, og det er ikke mer enn 100 gram opp siden sist uke. Så jeg holder meg stabil:)

 

Ellers går det veldig bra både mat og treningsmessig, trener 2-3 ganger i uken, og har regelmessige måltider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bra å bli for opphengt, så det høres fornuftig ut. Du har jo sunne vaner, og det er jo det som er målet. Med meg går det fint, har en god stim på trening og har ikke mye igjen til jeg flytter inn her på Hold Vekten.

Ha en god helg!

Klem fra Milia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fullfres
Jeg er ikke så mye aktiv her inne for tiden' date=' og det gjør jeg med vilje. Jeg er så lei av å tenke vekt vekt vekt, ser jeg bra ut, har jeg lagt på meg, hver eneste dag. Så nå veier jeg meg kun en dag i uka og rapporterer det her inne. Jeg føler meg både tynnere og flottere når jeg ikke veier meg hver dag:)

 

Jeg veide 61,9 i dag morres, og det er ikke mer enn 100 gram opp siden sist uke. Så jeg holder meg stabil:)

 

Ellers går det veldig bra både mat og treningsmessig, trener 2-3 ganger i uken, og har regelmessige måltider.[/quote']

 

Så fint det går med deg - veldig bra! Det kan være lurt å følge magefølelsen og slakke litt av på kanonfokuset - på lang sikt er det jo meningen at sunne valg, måtehold og stabil vekt skal bli en del av "autopiloten".

 

Ønsker deg ei fin uke! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ærlig innrømme at det går ikke så bra her nå, det blir alt for mye gotteri i ukene! :-/ Spiser ikke noe på kvelden, men har hatt en tendens til å kjøpe meg en sjokolade som jeg har med tilbake på jobb etter lunsj. Dette MÅ jeg få en slutt på!! Utenom det så går det bra egentlig, klarer å holde meg nesten unna vekta og jeg føler meg faktisk veldig bra:) har også vært å tatt noe sol, å det er utrolig hva det gjør med kroppen å få noe farge igjen:)

 

Ellers så har jeg trent 3 ganger de siste ukene, og har så langt jeg har muligheten til det tenkt å fortsette med trening 3 dager i uka. Jeg har også tenkt å ta opp igjen rokkeringen, det er fortsatt det hoftepartiet som plager meg veldig!!

 

Var og shoppet her den ene dagen, og fant ei bukse som satt som et skudd, føler meg skikkeli fin i den!! Og den sitter så pass langt oppe at "flesket" på sidene ikke tyter ut og er heller ikke for langt oppe. Den er rett og slett helt super!!

Kjøpte meg også ny kjole, skal i bryllup i februar, det ble en fotsid lang tettsittene svart kjole, veldig flott:) Og før første gang på det jeg husker så boblet det ikke så fælt ut overalt, hehe... det er skikkelig moro å gå å shoppe klær nå, det er så mye som sitter fint på!!

 

Ellers viste vekta 62,2 i går morgens, grunnen til oppgangen er nok at jeg spiste en stor portion kinamat på kvelden. Men jeg holder meg ihvertfall rundt 62 kilo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette søtsuget er ikke enkelt - kanskje det hjelper om du legger inn et lite mellommåltid ekstra? Det kan jo hende at du spiser litt for lite slik at du får dette suget... Du klarer å snu dette Mimani, la godteri være til i helgene og la det ikke bli slik som den fella jeg har gått i og som er årsaken til at jeg begynte med GR - spise for lite skikkelig mat og fylle opp med godteri og usunne ting.

Kjolen høres rålekker ut! Og selv om vi alle har våre komplekser og du tenker på hoftepartiet, er jeg sikker på at dette er noe du mest selv tenker over. Se på deg selv og hva du har fått til, og smil til deg selv og si at du er flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntrene ord Milia:) Fra mandag av er det slutt på sjokoldae i ukene!!! Har tidligere også hatt perioder der jeg har vært skikkelig fysen etter noe søtt, men de har pleid å gå over, så gjør nok det denne gangen også, får bare ta meg selv et ekstra hardt tak i nakken så skal nok det gå bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

62,2 kilo denne uken også, så står fortsatt på stedet hvil. Men jeg merker at magen og hoftene har eset litt ut pga alt gotteriet i det siste. Men denne uken har gått bra, har så og si holdt meg unna sjokolade :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...