Gå til innhold

64 kg, vil ned til 59


Gjest kakemoms

Anbefalte innlegg

  • Svar 198
  • Created
  • Siste svar

Ned 0.8 og inn 1 cm:):)

 

Jippi jippi, det var mer en jeg håpet på.

Fikk ikke trene på fredag pga jeg var syk. Lørdag var jeg i selskap å spiste spekemat og kaker og i går ble det litt mye hjemmelaget pizza.

Super motivert for uken som kommer!!:)

 

Så nå skal jeg skrive mat plan for uken og dra å handle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det jenter?

Har alle gått i vinter dvale eller:)?

 

Ble litt mye middag på meg i går....hadde raspaball....nam.

Men jeg var på en kallhard spinn time så håper det hjelpte på. Var forsatt mett til kvelds så spiste mindre en vanlig.

 

Min kjære mann var snill i går å sette seg til å spise potetegull fremfor meg, jeg spiste ingen ting:) Stolt av meg selv:)spiste blomkål i stede.

Jeg sa han fikk lov da....har var ikke såååå ond at han gjor det uten å spørr.

 

Etter jeg bestemte meg for å slutte å spise snop, har faktisk suget forsvunnet!

3. uka uten å kan ikke si jeg savner det, har tilogmed overlevd mensen uten sjokolade:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mumsemull

Har ikke vært så kjempeflink i helga, men tålig fornøyd.. :)

Spent på hva vekta vil vise i morgen, tror ikke det blir noe særlig ned fra sist. Vi får se...

Fredagskvelden skal jeg på byen, og lørdag og søndag til svigers med alt det innebærer av sauser, lefser og kaker i store mengder.. :) Får stå i mot så godt jeg kan, men hvis jeg ikke spiser noe særlig blir svigermor fornærma.. Ikke så enkelt, det heller.

Det har blitt skikkelig kaldt her de siste dagene, og da går det ikke så greit å komme seg ut å trene. Jeg er en skikkelig frossenpinn, og tar heller litt styrketrening innendørs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!!

 

Ser det har vært labert me skrivinga her...jeg mistet nettet mitt i lynet på fredag, så har derfor ikke fått vært her inne.

 

Har vært litt fortvilende, siden jeg da ikke fikk registrert hva jeg har spist....men har prøvd å regne meg fram til det så godt eg kan....har gått ned 400 gram denne uka og, og så gått ned en cm rundt mage, rumpe og lår :)

 

Hvordan går det med dere andre? har dere gitt opp?? Stå på alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt syk og har ikke fått trent på to uker. Motivasjonen er på bunn og jeg spiser alt for mye!

 

Bra at alle dere andre er fornøyde!:) Det hjelper litt på motivasjonen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra dere ikke har gitt opp jenter!

Gratulere med ned og inn Sino:)

Og god bedring til deg kittycat:)

Er også litt små sjuk, nese og hals, men ikke så dårlig at jeg ikke kommer meg på trening. Har vert flink å trent hver dag denne uka. Dobbel time på tirsdag,så en smule sur i beina:)Men det er en god følelse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har droppe heeeelt ut jeg... faen.. men nå skal jeg sjerpe meg MAX!!!

starta med at jeg reiste hjem på fredag, var skam flink spiste en diger boks med salat og skeia IKKE ut.

lørdagen var jeg også helt striks og hollt meg til dagens mat som jeg skal, helt til min søster på kvelden lokka meg til å spise yoghurtnøtter og div nøtter.

 

søndagen reiste hele familien på besøk til mine svigerforeldre, der fikk i pinnekjøtt, sjøkoladepudding m saus, sjokoladekake og lefser. huff

 

mandagen var siste kveld hjemme, da passet jeg venninda min sin gutt på 4 år. da ble det prøvesmaking på hans søte bjørner, og deretter skolebolle og kakemann. på kvelden spiste jeg en halv pose favoritter og mer en en hel 200gr melkesjokolade og chips

 

tirsdag spiste jeg snickers sjokolade, myyye kjeks, og en diiiiger skål med kokt pasta og smør....

 

onsdag spiste jeg en pak kjeks, en snickers, en kinder sjokolade, og en hel 200 gr non stop malkesjokolade.

 

DETTE ER HELT SERIØST, DET FINNES FADER MEG IKKE GRENSER.... ESSJ ESSSJ EEESSSJ .... FAEN ... ;((((

 

MEN, JEG ER VERTFALL ERLIG !!! HEHE

idag har min mor startet på grete rodede kurs, og jeg hra liksom startet i dag jeg også ;)

 

har allerede fåt nesten 2 trimpoeng i dag, er virkelig klar og motivert for å gi jernet nå ass!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kittykat: du har no gått ned kjempemasse du da, selv om du ikke har fått trent og er sjuk da, 4 kg! Det må du være stolt av!!

 

Maddemor: det er av og til sånn at en ikke kan styre seg når det gjelder søtsaker, og spesiellt sjokolade, eg kjenner meg veldig igjen...og eg får så grådig dårlig samvittighet etterpå..:S

 

Sbs: takk takk:) tillykke med nedgang du og:) Dobbeltime med trening du ikke verst....eg har veldig dårlig samvittighet for at ikke eg har begynt å trene.....kommer alltid me den der, skal gjøre det imorra, men så blir det liksom ikke.. og de venninene eg skulle trene me har fallt litt ut, ei er gravid og den andre har fått hekseskudd i ryggen..så ingen som drar meg me heller....

 

Men sånn i matveien syns eg det går rimelig bra...utenom noen snopekick innimellom, og så kunne eg kanskje ha valgt litt sunnere mat...menmen...har nå gått ne ca 400-500 gram pr uke, og det er jo en sunn vektnedgang, selv om det frister å gå mye fortere ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mumsemull

Så flinke dere har vært!

Selv fikk jeg en oppgang siden sist: Fra 63,7 til 64,2. Utskeielser straffer seg ubønnhørlig... ;)

 

Har lagt inn resultatene mine i veietråden vår, men ingen andre enn jeg har lagt inn noe på 1 uke. Har dere gitt den opp?

Selv synes jeg det er greit med en slik oversikt.

 

Lykke til i helga alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir man ikke dårligere av å trene når man er syk? Jeg vurderer sterkt å gå på treninga nå. Ja, jeg har gått ned og alt har vært supert! Men NÅ er motivasjonen DØD!

 

Det hjalp litt å lese om Maddemors tilståelse. Det er kjipt as, sorry. Jeg har også sånne perioder hvor alt går til helvete. Man føler at man har gjort det så bra, så man koser seg en kveld, noe som er helt greit.

Tingen er at dagen etterpå så lurer man seg selv til til å tro at man ikke har skeiet ut ennå, også gjør man det igjen, og igjen dagen etter der.

 

Vond sirkel.. (Hva er e sjokolade til?) ..ææ .. Jeg er også på vei inn i en sånn periode madde. Ush.. Lykke til med en ny start i morgen! Det er det vi (ihvertfall jeg) må bli flinkere til. EN ny og sunn dag trenger ikke starte i morgen, den kan starte NÅ :D Lykke til vennen! Vi må snu denne dårlige trenden sammen.

 

Hvor mange kcal skal dere spise de dagene dere ikke trener?

Hvor mange kcal spiser dere? Jeg ligger alltid litt over ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mumsemull, jeg la inn vekt på veietråden igår jeg....

 

Kittykat: jeg prøver å ligge rundt 1300 kalorier, og de dagene eg trener(har ikke blitt så masse til nå ;)) ligger eg litt over ca 1500 kalorier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maddemor: usann mat skulle ikke vært så godt!!Vet hvordan det er, tenker hver gang, i mårgen skal jeg begynne, eller vist jeg først har spist en sjokolade eller noe annet feil, så ja ja da her heeele dagen ødelagt,kan jeg bare forsette liksom.

Men du motiverte meg til å ta et eple i steden for kjekks:)

 

Jeg legger oxo inn vekta på veie tråden, jeg redigere innlegget mitt.

 

Kittycat:kan vel gå begge veier når man er syk, med meg gikk det bra denne gangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittycat og sbs :

ja, godt det hjelper å se hva som er skjedd med meg ;) skrekk å advarsel liksom.

men, nå er jeg på rett vei (tror jeg) og dette er andre dagen jeg skal spise sunnt.

dette skal gå bra !!! basta

 

det er liksom som dere sier, spist en dritt ting den dagen så kan du likegodt lempe i deg på alt du finner for da er det ødelagt... rett og slett

men, jeg er kjempe motivert nå ass, det må jeg si.

jeg å mor går sammen nå liksom, selv om hun går på kurs, så skal i også ha tp konkurranse.men hun går frem å tebake til jobb og treningssenter. jeg jobber å studerer å går ikke så mye mer enn det jeg må, så hun slår meg nok der ja. jaja

 

gleder meg til jul, håper trivselsvekten er der da, og gjerne litt under, blir alltid litt utskjeielser i jula, da er det greit å ha noe å gå på:D

 

lukke til jenter , dette klarer vi

 

ps lurte på om jeg skulle skifte navn til sjokoladespisern eller no ... haha

jeg er så dust...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg har skeia skikkelig ut i dag ;)

Spiste pepperkaker og kjeks i stad, og føler meg dårlig nå.

Skal gå tur og trene nå, så får jeg lettet litt på samvittigheten.

Jeg skal passe på å være flink resten av helgen!

Har klart meg kjempebra denne uken, helt til nå. Er så dritt å miste grepet sånn..

 

 

Jeg bare lurer på en ting.

Har en lørdagsjobb som jeg går og løfter hele tiden i 7,5 time.

Har lyst til å sette dette på trimmen, for det er så tungt arbeid at jeg faktisk blir svett :S

Løfter minst 30 kasser som veier 15 kg, og går hele tiden (bortsett fra når jeg har pause).

Men hva skal jeg egentlig sette det på når jeg skal regne trimpoeng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ble en dårlig dag.....på shopping hele dagen, macdonald til lunsj,julemann til mellommåltid og pizza til kvelds/middag...ikke fått trent i dag heller:( men jeg har klart å la være å overspise/fråtse da.det er jeg forrnøyd med:) Har sluttet når jeg ikke er sulten lenger.Men grur meg til veiing mandag,får sikker ikke trent i mårgen heller...men men, sånn er det vel av og til.

 

Syns jeg har blitt flinkere til å ikke la et dårlig måltid ødelegge hele opplegget eller kanskje jeg heller skal si, spise som om det er mitt siste måltid hver gang. er noen dager jeg har spist litt for mye eller usunn mat .Men i steden for å tenke at jaja da var den dagen ødelagt. Har jeg klart å spise normalt/fornuftig til neste måltid. har også ført til at jeg ikke har "dårlig" samvittighet for det ene måltide/biten som ble for mye.

Slik som i dagen ble i dag, har gjort meg bevist på at,jeg må spise regelmessig for å ikke få behov for å stappe noe usunt i tryne. Gikk alt for lenge mellom måltidene, så var nummere før jeg kjøpte en sjokolade på butikken. Men siden jeg har sagt til ALLE at jeg ikke skal spise før jul, klarte jeg å la vær,eller jeg turte ikke:)

 

Oj ble langt detter her...

Lykke til alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fairy: det kan du: nok sikkert legge inn som trening ja:) kor du jobber henne da? posten? det høres sånn ut me masse gåing og løfting (har jobbet der før, så eg vet ;))

 

Tror eg har klart meg rimelig bra denne helga. Lagde god mat til meg og min kjære igår, svinindrefilet surret inn i serranoskinkeret med potetbåter til, mmm...sto i grete roede boka, skamgodt!!Og så ble det en halv flaske vin og 1 0,33 lite øl. Kjøpte meg og litt små godt, men tok bare 6 biter:D

 

Idag har vi hatt pinnekjøtt av hjort me kålrabistapp og surkål...mm..tror ikke det er så veldig usunt når eg bare spiser det rene kjøttet

 

Hva har dere andre gjort i helga da?

 

Eg har full nedtelling til eg skal på jentetur t oslo om 3 uker:) Shopping, ut å spise, og så skal vi på grease :)gleeeeeder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sbs, 1,5cm rundt midjen er jo kjempe bra. Jeg vurderer strekt å begynne å måle meg selv. Jeg har lissom ikke begynt med det ennå. Tenkte det fikk holde med vekta.

 

Jeg har klart å holde vekten denne uken, takk gud, for en grusom uke. Jeg har vært bad, og jeg har vært bad i dag. Sikkert spist en halv kilo nøtter ;) Iiik. Jaja.. en ny start i morgen!

 

Sino: Så morsomt at du skal se Grease! ^^ Du må fortelle hvordan det er.

 

Hvor lenge har dere igjen til trivselsvekta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke trent i går,så håper jeg får det til i dag. Ikke trent siden torsdag,så merker jeg blir litt rastløs/dårlig samvitghet.

 

Mitt mål er vel 58-59,så tror ikke jeg rekke det til jul,menmen. Jeg må prøve vertfall:)

Har blitt litt mye/feil/usunn mat i helgen så tenkte jeg skulle ha grønnsaksuppe til middag(føler meg så sunn når jeg spiser det:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var det veiedag, ned 1 kg siden sist :D og 2 cm rund midjen, lår og rumpe :) er strålende fornøyd, er begynt å merke det godt på klærene og no, da er det kjekkere og kjekkere og fortsette!!

 

Jeg har 5 kg igjen til målet, håper å kunne klare det til jul...men om det går vet jeg ikke , bare det går bedover og ikke oppover igjen er eg fornøyd:)

 

hvor masse har du igjen til målet da Kittykat? sbs, hvor mange kilo er du fra målet da?

 

Idag har eg vært på shopping me mamma, egentlig skulle eg ikke bruke noe særlig me penger, siden eg snart skal til oslo. Og det er jo selvfølgelig da en finner masse fint, så eg svidde av nesten 2000 kr...;) hehe, men gu kor kjekt det var!

 

Så vidt komt litt igang me julepresangene og....syns det er greit å komme igang litt tidlig sånn at eg ikke får stress helt tett opp under jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sbs: ca samme kilo igjen til målet som meg du da:) men det er jo ikke helt umulig me 4-5 kilo til jul da, men eg satser ikke på at eg kommer til å greie det, tror kanskje 3 kilo til jul er realistisk eg :) Flink å komme deg på trening da, det er ikke eg...har ikke trena noe eg...men det går no nedover fordiom..

 

No skal eg på cafe me en vennine og kose meg me en kaffelatte :) snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter sist uke mega utskeielser, veide jeg 60,8 (før all snop å sjokolade å dritt å lort) sist torsdag begynte jeg for fullt, med friskt mot. og i dag når jeg gikk på vekta ver den 60.5

skam gla :)

 

dvs nå er jeg ikke lenge til jeg er under seksti tallet wooohooow :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra maddemor!:) Stå på videre!

 

Fikk en koseli bemerkning fra mannen i dag. Han syns "fjortispølsen" min var blitt mindre..hehe:) Å det var jo kjekt å høre.

 

Noen av dere som spiser havregrynsgrøt (til frokost ol)?? Hvordan lagere dere den, mikro el koker? Vann? Melk? Antal dl? Har kokt 5 dl melk å 1.2 dl gryn. Er det mye/lite? Har på kanel å rosiner,evt bittebitte litt sukker. Er det kalorimessig greit el?Bør jeg lage mer mindre,droppe rosiner el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...