Gå til innhold

Veien vår til målet


thebomb

Anbefalte innlegg

Gjest afrodithe

Gratulerer med både vektnedgang og snasne treningsklær - nå er du vel chic-ago! Kjekt å kjøpe seg noe nytt når det er så rimelig, ikke minst når treningstøyet faktisk blir brukt! Hurra for deg! Forstår at Londonturen var vellykket!

 

Jepp - her er det bare å fortsette i fint trav innover mot alt vi har foran oss i det friske og sunne livsstilssporet som breier seg gram for gram utover alle 2009-cm'erne.... og håper at vi ikke ender helt på jordet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 335
  • Created
  • Siste svar

Hei på dere.

Jeg er på en skikkelig nedtur om dagen. Har pådratt meg en senebetennelse i skuldra så jeg fikk ikke gå på min vanlige "power" time i går. Veldig kjedelig. Da ble kvelden tilbrakt på sofaen hjemme og bare fordi jeg synes synd på meg selv så ble det ett kakestykke også..

Nei og nei og huff og huff!!!!!

I dag skal jeg iallefall på spinningtime så får vi se hvordan det går. skal jo ikke være den helt store belastningen på skuldra vil jeg tro..

 

Hvordan går det med dere andre?? Det er utrolig stille her inne om dagen..

 

Chicago

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. Ja litt stille her for tida dessverre. Vi får skjerpe oss. Sliter med et vektplatå igjen jeg da, det er så grusomt frustrerende, og jeg blir så nedfor, men jeg gir ikke opp altså, jeg presser meg videre, men føler kanskje at det blir mye klaging og at jeg ikke har så mye positivt å dele med andre. Men, jeg vet jo at det går over før eller siden og snart er det vår og sol og allting.........

HURRA!!!!!!!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag og veiedag! Jeg har gått ned 0,5kg denne uken og det er jeg godt fornøyd med! Uken har jo blitt litt anderledes siden skuldra fortsatt er trøblete, så ingen styrketrening denne uka. Jeg synes nesten jeg kjenner fettet svi av på en powertime.. :P Men det har blitt 3 timer spinning , den siste unnagjort kl 06.00 i dag tidlig. Deilig..

 

Så nå tar jeg helg med god samvittighet og er spent på hva mann og barn har pønsket ut for morsdag <3

 

Ha en strålende helg alle medslankere!

 

Chicago

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kroppen føles bedre igjen denne uken.

Var på powertime i går og det var knallhardt:) Hadde med meg Personlig trener som rettet på meg underveis og presset meg litt hardere..Det hjalp for kroppen er rimlig støl i dag. Særlig utfall og ryggøvelsene fik vi små hint for å gjøre dem enda mer effektive og samtidig trene mage,rumpe og core muskulaturen. Kjenner godt at magen fikk litt ekstra trim..

 

Ble også veid på trening i går for å se fettprosent og muskler i kilo.. Jeg har masse muskler sa damen som veide meg, mer enn snittet( må være alle sykkelturene som har satt seg i bena blant annet) men litt høy fettprosent..

Så da er det bare å trene og spise sunt fremover og ta en ny test om en mnd for å se om fettprosenten har endret seg..Krysser fingrene for det :)

 

Chicago

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er det helg igjen..Ukene flyr avgårde og er fylt opp med jobb,barn,mann hjem,trening og sunt kosthold...prøver iallefall å spise sunt ;) I dag fikk jeg mensen og da er det en stor utfordring å holde seg etter planen om kun sunne matvarer men foreløpig har det gått greit. Spiste en liten sjokoladebit i går , men hadde spist altfor lite tidligere på dagen så kaloribudjettet ble ikke oversredet. :)

 

Denne uken har jeg kun fått trent to ganger på elixia pluss en 45 min tur i går. Litt for lite så neste uke får jeg ta igjen det tapte og satser på 4 økter, 2 styrke og 2 spinning.. Skal i 40årsdag neste fredag og da skulle kjolen jeg har planer om å ha på meg gjerne passet enda litt bedre...

 

God helg til dere andre...Men HVOR ER DERE????

 

Chicago

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Her er jeg vettu!

Men du verden som aktiviteten har dalt her ja! Det må vi gjøre noe med dere!!! Jeg lover og komme sterkt tilbake!

Er smellyflower borte??

Håper hun kommer igjen jeg da!

 

De siste ukene har gått litt på rumpa her.. er ikke så lett og følge planen når man sliter privat....

men ting begynner og bli bedre nå, har ihvertfall ikke tenkt til og vente på at det skal bli enda bedre.. vekta øker fra uke til uke!

Så nå skal den kun gå ned, ned ned!!!

 

Har dere alle hatt en bra helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er visst ganske stille her om dagen. Jeg for min del holder fortsatt koken og klarte å få tatt knekken på det forbaskade vektplatået (for denne gang) men sliter med sykdom som henger i og bare ikke vil slippe taket. Veldig frustrerende, men jeg gir ikke opp på noen måte altså. Her er det bare å stå på videre.

Ikke sant?!!!!!!!!!!!!!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du var Kess som holdt ut gjennom vektplatået!

Det er jammen ikke bare enkelt!!

 

Jeg sitter og prøver og finne motivasjonen igjen, tror den må ha gjemt seg godt denne gangen, får ta en titt under senga, eller under sofaen.. kan jo hende den har gjemt seg der!

Det skjer mye framover, så kan ikke gå opp i vekt nå, nå er det kun NED som gjelder!

 

Vi får holde koken vi som er her inne!! :)

 

God bedring kess! Håper det snart slipper taket! Jeg har en hoste som ikke helt vil gi seg... så irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det har blitt litt mer liv her inne igjen.

Sykdom som ikke vil slippe taket ja Kess.. Det er slitsomt. Håper du snart blir frisk igjen ;)

 

Jeg har ligget rett ut siden mandag med halsbetennelse og feber. Orker ikke noenting og har vondt overalt..Slit..Full av dårlig samvittighet for at jeg ikke får trent. Håper det slipper taket nå så neste uke kan bli fin både matveien og med trening..

 

Tror ikke på det helt store vekttapet i morgen men håper iallefall ikke jeg går opp!!

 

Ha en fin dag alle sammen

 

Chicago..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camkir

Så var det atter en gang mandag og veiedag, og jeg kan ikke akkurat skryte av at det gikk så bra! Atter en gang opp.... Nå er nok nok! Det var det jo egentlig for lenge siden, men nå passer ikke buksene igjen så nå er det på tide og ta tak!

 

Jeg merker at vinteren med snøen og kulda setter meg heeelt ut! Jeg mister all motivasjon og lyst til og gjøre noe... Har bare lyst til og sette meg i sofakroken under teppet, en god fillm og masse sjokolade!! Men vet jo at det vil få meg i enda dårligere humør!

Jeg har målt meg i alle ender i dag tidlig, og jeg skal nå ned, ned og ned!!!

 

Hvordan gikk det på vekta chicago?

Ble det nedgang?

Er du kvitt halsbetennelsen og feberen??

 

Kess? Hvordan går det med deg??

 

Afrodithe?? Er du fortsatt her???

Smellyflower?? Fullfres??

 

Tid for og jobbe litt igjen vel!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chicago

Hei på dere.

Ja da var mandag her igjen og en ny uke full av muligheter. Jeg er veldig optimist for hva denne uka vil bringe. Er mer eller mindre kvitt all sykdom så i dag skal det trenes. Må begynne litt forsiktig men det blir en deilig økt håper jeg.

 

Camkir : Det ble ikke den store nedgangen, minus 100gram men tatt i betraktning lite trim og lite mat ( og feil mat) sier jeg meg fornøyd.

Jeg sender deg gode og motiverende tanker, du skal se at dette går bra for oss alle ;)

 

Har lagt en plan for trening denne uka, 4 økter med variasjon mellom kondisjon og styrke. Skal bli deilig å trene litt ja. Kjenner det så utrolig godt i kroppen når jeg ikke får trent. Jeg blir så stiv og støl og får vondt i rygg og hofter. Er litt redd jeg har noen revmatiske lidelser i ledda men håper ikke. Har en mor som er hardt rammet av leddgikt så jeg håper virkelig ikke jeg må slite med de samme plagene som henne.

 

Ha en strålende dag alle sammen.

 

Chicago

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camkir

Hvordan går det med dere?

Måtte snikveie meg i dag tidlig, og endelig er jeg på vei ned igjen! Det motiverer uten tvil!

I dag har jeg meldt meg på trening også!

Det er bare og sette igang!!

 

Alt bra med dere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da, det går greit med meg i forhold til planen. Ligger foran skjema til påske, så det er bra. Men jeg er enig med dere: det er slitsomt med kulde, snø, slaps og is om hverandre, også sykdom da, man blir litt nedkjørt av det rett og slett.

 

Men snart er det vår, jenter, og da blir alt så mye bedre!!!........

Vi får bare stå på og kjempe videre så blir vi glade og spreke og kan kose oss i sola. HURRA!!!!!!!!!!!!!:):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camkir

Jeg er såååå enig!!!

Tenk dere, det er ikke så lenge til vi kan kle på oss litt mindre! Og hvor vi får sommer, sol og varme!!! jeg gleder meg så!!

 

Så da er det bare og bite tenna sammen og fortsette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chicago

Ja jeg er så enig med dere..Det skal bli utrolig godt å ha litt varmere vær, mindre klær og se at det spirer og gror i hagen.. Gleder meg til det altså :-)

 

Her går det meste etter planen. Var på trening på mandag og skal en tur i kveld.

Jeg synes det er deilig å kjenne at kroppen fungerer litt igjen og at sykdommen for alvor slipper taket.

 

Spent på veiing på fredag siden helgen ble litt mer kaloririk og litt mindre aktiv enn jeg skulle ønske...men jeg var bare så sløv og sliten at det var ikke mulig å få kroppen ut av sofaen :)

 

Satser på at det blir en liten nedgang iallefall :-) Alt ned er ned tenker jeg denne uka..

 

Jeg har bestilt sydentur til meg og familien i Mai/juni så det er bare å gjøre som camkir sier ; bite tenna sammen og fortsette :)

 

Ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mindre klær skal bli bra dere, men hvilke klær? :confused:

 

Jeg svømmer i det meste jeg nå altså, og lurer i grunn på hva jeg skal ha på meg til sommeren. Har ikke lyst til å investere i så mye nytt før jeg har nådd målet mitt heller. Har funnet ut at jeg får prøve å fikse på det jeg har som går an å fikse på, og så i tillegg kjøpe noen få ting billig, på salg og sånn. I tillegg har jeg noe gammelt som fortsatt er brukbart.

 

Det får være bra for i år, men neste sommer dere, da blir det andre boller, for da er jeg "normal" igjen. Ååå det skal bli herlig. Må begynne å spare nå, for det er nødt til å bli masse nytt. JIPPI!!!

 

Så deilig med sydentur da. Det er jo en skikkelig motivasjonsfaktor!

 

Enig med dere jenter,

her er det bare å trå til for fullt fram mot sommeren!!!!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camkir

Så godt og se dere her kess og chicago! Trenger litt selskap her inne vettu :)

Godt og høre at det går bra med dere! Vi må være flinke nå fram mot sommeren!!

 

For to helger siden ba jeg en venninne til meg, og på søndagen gikk vi igjennom skapet mitt! Jeg tuller ikke... Halve skapet er nå borte!

Jeg sorterte alt i to hauger. Skal ha/Kaste

Og hun tok med seg alt!! haha :)

Så nå sitter jeg kun igjen med det som passer, og det som ikke passer helt enda, men som vil passe når jeg er i mål!

Har fått litt penger av mamma, så når jeg er i mål skal vi ut og handle nye klær!! Som jeg gleder meg!

 

Men før det er det enda 8 kilo som må vekk! Men er jeg flink er jeg i mål til sommeren!!

Så da vet jeg jo hva jeg må gjøre!! :)

 

Sydentur hørtes så utrolig deilig ut chicago! Det kunne jeg tenkt meg også.

 

Så "gøy" at du svømmer i det meste av klærne dine da kess! Må jo være gøy og se hvor langt man har kommet! Men er jo frusterende også da når man ikke har noe som passer og sitter som det skal.

 

Jeg fant fram en gammel bukse i 44 her om dagen... den datt av meg nå! Endelig.... endelig begynner jeg og nærme meg målet.......!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chicago

I dag startet dagen med at hele familien forsov seg.. Grusom måte å starte dagen på, alt blir liksom feil hele dagen etterpå..

Men nå er snart arbeidsdagen over og jeg skal rett på trening. 1 time spinning står på programmet..Skal bli deilig. Håper jeg får litt mer overskudd da..

 

Kommer hjem til en deilig dusj og mannen som har laget middag..Lurer veldig på hva jeg får.. :)

 

For en deilig følelse Camkir det må ha vært da buksa bare smatt på... Håper jeg får den snart :)

Merker jo at kroppen har blitt litt strammere og at enkelte bukser sitter litt løsre og der gir så utrolig mye motivasjon til å fortsette..

 

Sydenturen min gir enda mer motivasjon til å fortsette..Sommertøyet bør sitte pent når den tid kommer..

 

Ha en flott dag :)

 

Chicago

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chicago

Fredag og veiedag igjen..Ukene flyr.. Minus 300gram i dag.

Jaja ned er ned kan man jo si.. og denne uka har jeg meg selv å takke for ett lite vekttap. Kun trent 2 ganger denne uka ca 2,5 time ble det..Litt i minste laget det der ja.

 

Men det er som vi alle er enige i , Brett opp armene og fortsett på rett spor!!!

 

Leste en artikkel på KK nett akkurat om at for å gå betraktlig ned i vekt må man trene 250 minutter i uka.. DVS ca 4,5 time i uka.. Det er litt mye innimellom men neste uke har jeg mål om å klare det. Det blir 1,5 time trening på mandag(styrke og kondisjon) , og 3 sykkeltimer i løpet av uka. Greit med mål iallefall :)

 

Camkir og Kess ; Hvordan går det med dere???

 

Ha en strålende helg.

 

Chicago

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camkir

Gratulerer med nedgangen chicago!! Ned er ned det :D Men så mye som 4.5 time?? Oj.. da ligger jeg dårlig ann med mine 3 timer i uka.. men går nå ned for det da, men hadde kanskje gått ned enda mer da??

 

Er strålende glad og fornøyd om dagen :D Så får vi håpe jeg har litt mer flaks denne gangen! Skremmende og begynne og bli forelska! Men passer jo så bra da, for da blir jeg så mye mer påpasselig med hva jeg dytter i munn! Men skulle det gå gal vei, går det veldig mye inn i munn! Så her håpes det på det beste! :)

 

Måtte atter en gang gå på vekta i dag tidlig, og den viste enda mer ned! Nå er jeg jammen spent på veiedagen til mandagen!

 

Snart helg dere! Da må vi være flinke! Syntes alltid helgene er så vanskelig for da går ikke hverdagen på rutine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camkir

hehe :D ja ingen tvil om det! Men jeg er så grusomt flink til og analysere og vurdere og ...... og så fort jeg tror det er noe galt da så spiser jeg... hahahaha... Må jo gi opp meg sjøl litt innimellom!

 

Men prøver og ikke tenke sann, prøver og nyte istedenfor... så det så :)

 

Jeg sliter i dag, har så utrolig lyst på sjokolade... det er pyton for meg og måtte slenge hjemme en dag :D prøver og vaske og rydde, men motivasjonen er ikke helt der! Sitter og venter på at den plutselig skal dukke opp.. haha !

 

Veiedag på mandag, så uaktuellt og ødelegge det ja!

 

Par timer til så ut på shopping :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camkir

........... vel..... ehhhhh.... så ødela jeg det litt ja :D vanskelig og holde seg like sunn i helgene ja. vurderer og bytte veidedag til fredager istedenfor.!

 

men uansett, ned 1.2 kg!

Er ikke gærnt det :D

 

Har helga gått bra for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...