Gå til innhold

Veien vår til målet


thebomb

Anbefalte innlegg

Har regnet ut tidligere' date='men du har rett jeg er mer aktiv nå , så kanskje jeg skal ha noe mer. Skal regne igjen. Jeg er 173 og nå 70 kg.[/quote']

 

Da høres det veldig sannsynlig ut at du skal ligge på meny 2. Anbefaler deg å regne ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 335
  • Created
  • Siste svar

Koselig å se at det er liv å rør på tråden! Hyggelig å hilse på deg karkat - tror du har fått noen gode tips av fullfres!

Savner smellyflower - håper det går bra med rekonvalisenten til datteren og at hun selv finner krefter og energi til å bli med oss videre etterhvert!

Karkoa er også savnet...

 

Forstår at du er i god gang med juleforberedelsene fullfres... høres koselig ut med merkelapplaging og tur i vinternatten med mannen... Deilig når snøen kommer og legger sitt hvite gnistrende teppe over naturen, men det gir oss jo også litt trim i form av stadig snømåking.. (og om sommeren holder gressplenen oss i aktivitet med stadig klipping...) Sprek dame du som måker både tidlig og sent!

 

Kess - jammen er du flink til å drikke vann... jeg driver på jeg også, men har nok ikke fått innarbeidet like gode rutiner som deg... men jobber med saken! Godt å høre at du er på god vei til å bli frisk - imponerende motivasjon du viser ved å sette igang trening med hele 4 økter denne uken! Sprek blir du ihvertfall!

 

camkir - Utrolig kjedelig og trasig med bilinnbrudd! Utrolig ubeleilig rett før jul! Forstår du har travle og sene dager på jobb som har gitt litt ekstra inntak - håper du klarer å sette en strek over det og fortsette på den gode linjen! Håper det blir enklere når arbeidsdagen blir litt gunstigere. Ønsker deg lykke til med bursdagsforberedelsen og festen - kos deg, men med måte!

 

Jepp, da var det veiedag for meg igjen - og denne uken ble det ingen forrandring på vekten. Det må jeg jo regne med innimellom, så det var vel ingen overraskelse etter fin nedgang i høst - i tillegg er det den berømte uken som kanskje kan ha en liten finger med i spillet... uansett - det blir bare å fortsette som før, men riktig mat og mye aktivitet... tror ikke jeg har gjort/spist noe spesielt mer/mindre sist uke heller, så da får jeg bare fortsette å se hva som skjer... I går ble det samlet en del skritt på diverse julehandling, før jeg slengte meg på elipsemaskinen og lot rockeringen få snurre.

I dag skal jeg til kjæresten... til duk og dekket bord... tror jeg får baccalao til middag - han er baccalaokokk av høy klasse! Ummm gleder meg! Kanskje vi får oss en svermetur i gnistrende vinternatt under stjernehimmelen... det er visst duket for astronomiske opplevelser i de kommende dager (til over helgen) i følge Røed Ødegård... så da får vi studere hva som skjer med planetene som nærmer seg månen i dagene fremover...

 

Ønsker dere alle en superflott onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

afrodithe - godt å høre at du tar stillstand med knusende ro. Dette er noe som skjer de aller, aller fleste - og ofte uten påviselig grunn. Riktig mat og mye aktivitet - keep up the good work - og kos deg med kjæresten (og baccaloen...)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På forrige GR-møte startet vi, som tidligere nevnt, den åndelige opptrappinga mot jul: Å være beredt til å stå imot lumske julekalorier (eller i hvert fall være innforstått med hva det er man takker ja til når man følger tradisjonene)

 

Noen eksempler på hva som gjemmer seg julebakst og snop:

 

1 berlinerkrans - 75 kcal

1 goro - 65 kcal

1 krumkake - 90 kcal

1 sandkake - 95 kcal

1 smultring (50 gram) - 230 kcal

100 g kransekake - 480 kcal

1 skive delfiakake (30 gram) - 170 kcal

1 kokosmakron - 220 kcal

1 skive julekake - 160

 

3 marsipankuler (50 gram) - 230 kcal

1 bit konfekt (15 gram) - 70 kcal

 

2 valnøtter - 70 kcal

10 brente mandler - 110 kcal

 

Her er det gode grunner til å adoptere kursleders mantra: Ja takk, men litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord Fullfres og Afrodithe!

 

Har faktisk aldri smakt bacalao jeg. Tenker ofte at jeg skal prøve og lage det for jeg er veldig glad i fisk, men så glemmer jeg det liksom igjen.

 

Når det gjelder de søte julekaloriene har jeg jo bestemt meg for "nei takk" i år, men jeg må si jeg fikk litt sjokk da jeg leste en artikkel om julemiddagsmaten her. 2200 kcl i en tallerken med ribbe, medisterkake og -pølse som vi pleier å spise!! Så hadde de halvert kcl innholdet ved å bytte ut pølser, kaker og det ene ribbestykket og legge til ytrefilet fra ribba og kjøttkaker. Skysaus i stedet for ribbefett (men det bruker jeg ikke uansett) og lagt til rosenkål. Poteter og surkål var det samme. Da ble det 1030 kcl, og like godt, mener nå jeg, så det skal jeg følge i år. (og så kan jeg jo heller unne meg en ekstra akevitt med god samvittighet,

for DET er godt det!!!!!!!(he, he)):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, jenter

Torsdag er min veiedag, og jeg har vært på hjemmevekta og konstatert at 300 gram er blitt borte i løpet av uka som gikk.

 

Ned er ned, og jeg er glad for alt som blir borte. Men de siste to ukene sett under ett syns jeg det har vært dårlig resultat av god innsats. :-(

 

Jaja, jeg holder fram som jeg stevner, og kommer ikke til å endre på noe akkurat nå.

 

Dette betyr ikke annet enn at det tar litt lenger tid å komme i mål, og jeg må justere ambisjonen om å nå målvekt i løpet av kurset. Jeg klarer IKKE 2,9 kg på to uker, og har heller som mål å nå det før julaften.

 

Min vektutvikling til nå (basert på morgenveiing hjemme):

 

24. oktober: 71,2 kg

31. oktober: 69,3 kg

6. november: 68,3 kg

13. november: 67,3 kg

20. november: 67,2 kg

27. november: 66,9 kg

 

Dette betyr at jeg har gått ned 4,3 kg så langt. Et snitt på 0,8 kg pr. uke. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kursledervekta hadde jeg gått ned 800 gram siste uke' date=' men jeg rakk ikke å spise middag før jeg dro, måtte bare hive i meg et par brødskiver i forbifarten. Så jeg velger å holde meg til hjemmeveiinga i morres og definerer at jeg har 3,2 kg til målet.

![/quote']

 

Ja, slik oppsummerte jeg kurset forrige torsdag. Og i dag hadde jeg gått opp 200 gram på kursledervekta, men da var jeg middagsmett. Så dette stemmer godt overens med resultatene på hjemmevekta, det bare kommer litt ulikt til uttrykk.

 

Det går sakte ned nå, men det er kanskje ikke annet å vente nå som jeg er snart er midt på normalområdet for BMI.

 

Jeg føler meg jo slank, og synes jeg ser ok ut. Har bare bestemt meg for å gå ned til 64 kg.

 

Håper dere andre har det bra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Puh, sånn da er jeg endelig hjemme og har et øyeblikk til å sette meg ned etter å har fartet rundt om kring i hele dag og har fått unna utrolig mange julegaver og 15 000 skritt - Herlig! Hiver meg på elipsen etterpå og innkasserer de siste 5000 skrittene før jeg besvimer i seng!

 

Jada, det ble romantisk svermetur etter baccalaomiddagen i går - har du ikke spist det før, så må du lage det en gang kess!

Jepp, jeg tar stillstanden med stoisk ro og lar kroppen jobbe i sitt eget tempo, men den juleknasklisten din fullfres skal få sitte klistret i bakhodet gjennom både jul og nytår, så slipper jeg helt sikkert å konsumere noen aldeles unødvendige kalorier! Det er jo mye å spare ved å velge magrere alternativer til julemiddagen, men hos oss er det pinnekjøtt uansett... da velger jeg de mest kjøttfulle stykkene, skjærer bort alt fett og spiser mye kålrotstappe... men det er jo både salt og kaloririkt likevel (jeg bruker IKKE ribbefett til slik mange gjør... stappen blir "saus" også for meg...)

 

Fullfres - Du har da ingen grunn til å være misfornøyd, du har jo et gjennomsnittsvekttap som er godt over det "anbefalte". Sier bare gratulerer med flott innsats - og bra at du klarer å se kursvekten med riktige briller og magemålsfaktor.. Jepp, vi får bare fortsette å stå på - og du er jo allerede kommet rimelig nær målet ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Fant dette på en annen tråd her inne og stjal den liksågodt... noe å ha i bakholdet i tiden framover (sikkert mange som har sett den før...)?

 

JULEMIDDAG: Gram: Kalorier: Trimtur

 

Svinestek u/fett 150g 185 kcal 23 min

Svinestek m/fettrand og svor 150g 305kcal 38 min

Ribbe m/kam og svor 150g 565kcal 70 min

Medisterpølse 150g 370kcal 46 min

Medisterkake, stekt 150g 380kcal 48 min

Pinnekjøtt 150g 675kcal 84 min

Reinsdyr-/elgstek 150g 150kcal 19 min

Lammelår, ferskt eller lettsaltet 150g 240kcal 30 min

Kalkun stekt, u/skinn 150g 210kcal 34 min

Lutefisk 200g 100kcal 13 min

Risengryngrøt m/vann og lettmelk 200g 200kcal 25 min

 

TILBEHØR, GRØNNSAKER:

 

Potet, kokt/bakt 150g 113kcal 17 min

Potetmos, pure 150g 135kcal 17 min

Kålrotstappe 150g 120kcal 15 min

Ertestuing 150g 205kcal 26 min

Surkål 150g 85kcal 11 min

Kokte grønnsaker 150g 60kcal 8 min

Blandet salat m/lettdressing 175g 50kcal 6 min

 

SAUS:

 

Brun svinesteksaus, fet 100g 110kcal 14 min

Svinesteksaus, mager 100g 40kcal 5 min

Hvit saus, fet 100g 90kcal 11 min

Hvit saus mager m/skummet melk 100g 50kcal 6 min

Smeltet smør/ribbefett 50g 450kcal 56 min

Sjysaus (pose) 100g 20kcal 3 min

Sjysaus m/vin 100g 40kcal 5 min

Viltsaus, fet 100g 85kcal 11 min

Viltsaus, mager m/10% fløte og vann 100g 40kcal 5 min

 

JULEBAKST:

 

1 berlinerkrans 15g 75kcal 9 min

1 goro 15g 65kcal 8 min

1 krumkake 20g 90kcal 11 min

1 sandkake 20g 95kcal 12 min

1 kransekakering 100g 480kcal 60 min

1 smultring 50g 230kcal 29 min

1 stk. delfiakake 30g 160kcal 21 min

1 kokosmakron 50g 230kcal 28 min

1 skive julekake 50g 160kcal 20 min

4 pepperkaker 20g 90kcal 11 min

 

SMÅGODT:

 

1 bit konfekt 15g 70kcal 9 min

3 marsipankuler 50g 225kcal 29 min

1 karamell 10g 50kcal 6 min

2 sukkertøy 10g 40kcal 5 min

1 bit melkesjokolade 10g 60kcal 8 min

 

NØTTER:

 

10 hasselnøtter 10g 65kcal 8 min

10 mandler 10g 60kcal 8 min

2 valnøtter 10g 70kcal 8 min

5 paranøtter 10g 70kcal 9 min

10 brente mandler 20g 110kcal 14 min

 

TØRKET FRUKT:

 

2 fiken 40g 110kcal 14 min

2 ss rosiner 20gkcal 65 8 min

3 dadler 30g 80kcal 10 min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var jeg vel hjemme igjen etter en fantastisk tur:)

For de som eventuelt ikke har vært der anbefales New York på det sterkeste...

Men det har jo selvfølgelig satt sine spor på vekta kjenner jeg. Nå er det full skjerpings før veiedag på mandag. Vet ikke helt hvor mye ekstar som har sneket seg på men kroppen har litt ekstar vann i seg kjenner jeg...

 

Trim ble det iallefall nok av der borte. vi gikk på sightseeing og shopping hele dagen til føttene bare skrek om litt pause:) Fikk handlet en del nye klær, til en usedvanlig hyggelig pris:) Finanskrisen var merkbar der borte for så mange salg har det aldri vært der tidligere.

Maten derimot gikk det ikke bra med:( Uregelmessige og altfor store måltider..Litt lite væsketilførsel ble det nok også.... Noen få drinker ble det tid til også da vi gjorde som jentene i Sex and The City , tok oss en Cosmo!

 

Men inspirasjonen til å fortsette er tilbake for fullt. Og en ting er iallefall sikkert: Når målet er nådd skal jeg på shopping til USA igjen..

 

Ha en fin dag dere flinke jenter!

 

Chicago

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

 

Chicago - velkommen hjem. Høres ut som du har hatt en super tur. Hvis du skynder deg inn på "den smale sti" kommer utskeielsene over there til å ha null betydning. Jeg har forresten aldri vært i USA - har i det hele tatt ikke reist så mye. Det er vel mest et spørsmål om å ha/ta seg råd.

 

Afrodithe - jeg gjør som deg. Julemiddagene prioriterer jeg. Kommer til å kose meg med alle de faste traverne, og med verdens beste samvittighet, men med noen kloke justeringer mht mengde og hvordan jeg setter sammen maten. Og så passer jeg på at det blir litt frisk luft og mosjon på formiddagen i romjula - da sleper jeg hele familien med meg på skitur, aking, raske spaserturer - og alle føler seg SÅ mye bedre. Det er kjekt å samles rundt middagsbordet med friske roser i kinnene! :-)

 

I dag skal vi ha førjulsfest på kontoret. Vi blir 18 stykker, og menyen er lutefisk med alt tilbehør. Jeg får passe på og bruke bacon kun som krydder, for dette er jo ellers sunn mat. Og så holde meg til to-tre ss dessert - er litt usikker på om det blir riskrem eller karamellpudding.

 

Nå gleder jeg meg skikkelig til jul, kjenner jeg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp gleder meg også til jul... og i morgen er første julebord med pinnekjøtt og diverse... det blir nok innholdet i glassene som bli den største utfordringen, men jeg har tenkt å danse av meg mye av det... og drikke mye vann attåt.... Det er en skikkelig livlig gjen som ikke stopper før langt utpå morgenkvisten!

Nå har jeg sjekket hvordan antrekket er... og paljettkjolen sitter utrolig pent... gleder meg til festen nå - jepp jeg skal blinke og gnistre skikkelig!

 

Chicago - koselig å ha deg tilbake igjen her! Forstår at du virkelig har hatt en strålende tur! Du får drikke mye vann og gå deg noen turer så skal du se at reisen ikke setter så store spor! Jeg har heller ikke vært i hverken USA eller NY, men det skal det vel bli en ordning med etterhvert med tid og stunder!

 

Du får kose deg skikkelig i kveld da fullfres og nyte lutefisken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga starter som sagt med førjulsfest på jobb i kveld, med lutefisk og multekrem (viste det seg).

I morgen litt julegaveproduksjon og en trimtur (kanskje årets første skitur?!), pluss bytte av kjøkkengardiner og forberedelse av adventkalendere.

Og på søndag skal jeg følge speiderne på gudstjeneste og julegrantenning - veldig koselig, begge deler. Søndag kveld får vi besøk av min manns søskenbarn, så da blir det sein og god middag. Har ikke helt bestemt hva vi skal servere, men satser på noe sunt og lett.

 

Ønsker alle en glad og god helg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere har hatt en fin helg alle sammen. Det ble jo noen flytende kalorier på meg da, men holdt meg stort sett med maten, så det får være bra.

 

Nå er det ny uke, ny måned og nye muligheter, og fortsatt 3 uker

å gjøre på fram til jul, dere, selv om jeg tror vi kanskje skal være fornøyd med

stillstand i disse mat- og kosetider (he, he) :):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det plutselig mandag igjen da dere....

Vekta var absolutt ikke med meg i dag.. opp 500 gram siden sist, men det er helt greit for jeg har hatt en veldig usunn uke, så litt overrasket over at jeg ikke har gått opp mer faktisk.

 

01 desember: 69,6 kg

24 november: 69.1 kg

17 november: 70 kg

10 november: 70.9 kg

3 november: 72.9 kg

 

Jeg ser at jeg ikke klarer målet mitt innen utgangen av året, men det gjør ingenting, jeg bare fortsetter i januar! Fant fram en ny bukse jeg har kjøpt meg, og den passer nesten nå... Når de 5 siste kiloene er vekk nå så tror jeg den vil sitte helt perfekt! Jeg gleder meg så! Det blir motivasjonen min ja!

 

Ser det har vært stille her inne hele helga.... Har dere hatt en bra helg?

Snuppa fyllte 4 år her på fredag, så det har gått i kake og bursdag fra fredag til i går kveld :)

Jeg begynner seint på jobb i dag og det er litt deilig, ble mye sene vakter forrige uke.

 

Smellyflower; Hvordan går det med deg og snuppa?

 

Fullfres: ble det en bra fest på fredag? og ble det trimtur og adventskalender i helga? Hadde planer om og lage til snuppa også.. men pengene kommer ikke inn på konto før i morgen, så da ble det to vanlige kalendere istedenfor :) tar det igjen neste år jeg!

 

Afrodithe: Ble det ett bra julebord? Kan tenke meg at du var fin i paljettkjolen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest afrodithe

Hei alle flotte livsstilsfokuserte damer!

 

Håper du koste deg masse med lutefisken og multekremen fullfres!

 

Lørdag var jeg på julebord med deilig pinnekjøtt og masse kålrotstappe... uhmmm deilig... ble nok både akevitt og øl i tillegg... samt noen festfylte drinker... danset så mye jeg orket, men har vel ikke klart å danse julebordet av meg (hadde skrittelleren på låret i den ene strømpen...!! :) )

... og glitret og strålte i "fiskeskjell" kjolen og fikk flotte komplimenter av kjæresten...

 

Er nok veldig enig med deg kess... stillstand får være et oppnåelig mål i disse festlige førjulstider.... og til helgen blir det enda verre / enda større utfordringer... med førjulsfester både fredag og lørdag... blir pinnekjøtt igjen på fredag... Hjelp - jeg får drikke vann i bøtter og spann!

 

Camkir - kjedelig med oppgang - men godt å høre at du likevel er fornøyd siden du egentlig var forberedt på mer.. Høres ut som dere hadde en trivelig bursdagsfest - og jenta di er nok veldig fornøyd med kalenderne sine! Kos dere i førjulstiden - det skal jeg!

 

Ja, smellyflower - håper det går framover med datteren din... vi savner deg... om du er innom å leser her er det jo bare hyggelig om du sier hei.. du må jo ikke skrifte for oss på noen måte i denne travle og utfordrende tidnen og i tillegg har du har jo litt å sysle med om dagen... Sender deg en varm tenker-på-deg-klem!

 

Men likevel - jeg er klar for en ærlig førjulstid med sunt forkus og håp om en smule nedgang likevel innen julaften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

 

Så er adventa her - en deilig tid, om man bare styrer klar av det verste kommersielle presset.

 

Julebordet på fredag ble utrolig bra. Flere av de andre på kontoret hadde lagt seg i selen og bidro med underholdning på ymse vis, maten var deilig og jeg nøt alt med beste samvittighet.

 

Lørdag og søndag ble også sosiale og trivelige dager, og jeg må vel si meg enig med dere andre - man skal være glad for stillstand i disse tider...

 

Det ble ingen skitur (og heller ikke noe bytte av kjøkkengardiner), men mye annen aktivitet i form av sparketur/gåturer, og generell sjauing i og rundt huset. Blant annet en times snøryddig lørdag morgen.

 

Adventkalendere er hengt opp, og første luke ble fylt i tide, men jeg rakk ikke resten. Må ta det i kveld når snuppene er i seng. De har én felles hjemmelaget kalender med luke i. De åpner annen hver dag, og inni luka finner de som regel hver sin smågodtebit. Enkelte dager finner de en rebus-lapp, og kan gå på leting etter en innpakket overraskelse.

 

Så har de også hver sin tøykalender med bittesmå lommer som de fikk fra farmor da de ett og tre år. I denne har det opp gjennom årene vært puttet alt fra puslebrikker til klistremerker og smykkeperler. I år får de ting til kortlaging - mest små pynter/brads og biter med bånd til å lime på kort.

 

Vi holder en relativt lav profil på kalender. Jeg syns gavene hører julaften til, men en adventkalender er en koselig tradisjon.

 

I år har vi to katter i huset for første gang. Trenger jeg å si at yngstejenta har laget kalender til dem...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror sannelig julestri(d)en har tatt oss - det er atskillig roligere på tråden vår enn det var for et par uker siden...

 

Håper det går bra med alle sammen.

Jeg har travle dager og kvelder, og klarer ikke helt å strømlinjeforme inntaket pga alskens sosiale sammenkomster. Men jeg behersker meg, og er veldig spent på vekta på torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette med planlegging er nok viktigere enn noen gang i disse fristelsens tider. Bestemme seg på forhånd hvor mye man skal tillate seg og gjerne spise før man går, for om man er skrubbsulten blir det hvertfall ikke noe lettere.

 

Enig med deg Camkir. Vi bare fortsetter i januar, med friskt mot! Gagner ingenting å irritere seg nå. Klart vi må kose oss litt også.

 

Som du sier Afrodithe, vi får nok være fornøyd med stillstand nå, for ja, det blir visst noe hver helg. Hadde planlagt 2 uker med sunnhet nå jeg, fram til stor fest den 12., men det blir visst noe denne helga også. Ja, ja, det får gå, jeg vil ikke si nei til den kosen, men jeg legger meg på 13 - 1500 kcl på hverdagene for å kompensere litt, håper det skal gjøre at jeg holder vekta og ikke går opp. Men uansett, som sagt; fra januar og til påske blir det full innsats igjen.

 

Sjauing og snømåking skal ikke undervurderes Fullfres, klart vi forbrenner en del kalorier på det. Ja det er jo litt roligere her inne nå, men jeg håper de fleste holder koken framover, artig å høre hvordan folk takler utfordringene.

 

Stå på jenter,

det gjelder å ikke miste fokus helt........:cool: :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det sykt travelt, så travelt at jeg ikke klarer å ha fokus på kcal og vekt. Det er mye sykdom rundt meg nå, og jeg er snart pleier på fulltid, hehe. Det går nok over. Kommer innom med litt utfyllende rapport i morgen. Har forresten gått ned 1.1 kg, selv om inntaket ikke akkurat er perfekt. Gleder meg til å få lese tråden og "snakke" med dere i morgen :) Tar forresten gjerne i mot billige tidsbesparende trimtips :D'

 

Ha en flott vinterdag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja New York turen satt sine spor. Pluss 1 kg!!!!

Uffda, også er det julebord hele helgen med jobben min... Det setter vel også sine spor vil jeg tro. Men det er jo snart jul da så hvem kan vel deppe nå;)

 

Barna mine på 7 og 4 år gleder seg enormt til jul i år. Bare å se den gleden og forventningen i dem gjør jo at vi andre bare må glede oss med dem. Nå har vi jo fått snø her på østlandet også så nå er jo alt perfekt for en flott julefeiring. Utrolig nok er jeg nesten ferdig med julegavene, og de jeg ikke er ferdig med har jeg kontroll på hva jeg skal kjøpe til..Bortsett fra svigerforeldrene mine..

Sønnen min ønsker seg snowboard, og vil gjerne at jeg skal vise han...men jeg har jo aldri stått på brett før...Barn lærer fort vil jeg tro..

Synes bare det er helt topp at de ønsker seg ting som medfører fysisk aktivitet for mor og far også;) De har godt av det..

 

Må komme igang med mat og trening igjen nå, på ordentlig..virker nesten som jeg er i amerika modus ennå....

 

Ha en flott dag.

 

Chicago.

 

Smellyflower: ned 1.1 kg er jo helt kanon..

 

Kanskje jeg skal følge eksempelet til Kess med to uker med sunnhet...håper det vil gi resultater..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...