Gå til innhold

Stinainas Dagbok - Veien mot Målet


Gjest stinaina

Anbefalte innlegg

nei her er det jammen stille gitt :)

valgte å være husmor i stedet for å trene nå på morgenen , er jo litt trim det å da. gikk 2 timers tur i går kveld.

 

har dere andre detti ut eller er hverdagen travel. . uansett så går vi mot lyse fine tider og da går alt så mye lettere :);):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
Gjest stinaina
nei her er det jammen stille gitt

valgte å være husmor i stedet for å trene nå på morgenen ' date=' er jo litt trim det å da. gikk 2 timers tur i går kveld.

 

har dere andre detti ut eller er hverdagen travel. . uansett så går vi mot lyse fine tider og da går alt så mye lettere[/quote']

 

Tjohoo!

Du får dra meg i øra du!! :)

 

I mitt tilfelle så er det bare fantastisk hektisk på jobben..!

Sakte men sikkert, i takt med at outlook-kalenderen min på jobben bare har fylt seg opp mer og mer fra 8-17 hver dag, så har filofaxen min blitt skremmende tom.. :)

Har fullstendig mista maslysta også.. Tror jeg stresser litt mye..

Spiste ALLTID frokost før, men nå orker jeg ikke tanken..

Og når kl blir 11 og det er lunch, så tenker jeg bare; Jaja.. Jeg bør vel spise noe.

Og i dag gikk jeg til over kl19 før det ble noe middag etter det.

Har rett og slett bare ikke tid til å tenke på mat. Eller andre fysiske behov for den saks skyld..! :)

(Og JA, det var SØVN jeg tenkte på.. :))

Ikke at det blir noe særlig annet helle, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff , høres ut som du er inne i en skikkelig vond periode... trur det er viktig at du nå greier å begynne å spise regelmessig igjen eller blir det fort en vond vane..

men jeg har vært der og vet hvor hardt det er...

 

men stå på , kom deg ut å gå så kommer resten av deg selv.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Tjohoo!

Du får dra meg i øra du!! :)

 

I mitt tilfelle så er det bare fantastisk hektisk på jobben..!

Sakte men sikkert' date=' i takt med at outlook-kalenderen min på jobben bare har fylt seg opp mer og mer fra 8-17 hver dag, så har filofaxen min blitt skremmende tom.. :)

Har fullstendig mista maslysta også.. Tror jeg stresser litt mye..

Spiste ALLTID frokost før, men nå orker jeg ikke tanken..

Og når kl blir 11 og det er lunch, så tenker jeg bare; Jaja.. Jeg bør vel spise noe.

Og i dag gikk jeg til over kl19 før det ble noe middag etter det.

Har rett og slett bare ikke tid til å tenke på mat. Eller andre fysiske behov for den saks skyld..! :)

(Og JA, det var SØVN jeg tenkte på.. :))

Ikke at det blir noe særlig annet helle, altså.[/quote']

Uff da. Er ikke helt bra detta her. Men hvorfor stresser du?? Er det forandringer i jobben som gjør det?? Du må nok komme deg inn i spisevanene du hadde før du ble syk. Du var jo så flink. Du får bare prøve å snu det du er i nå. Så går det vel bra. Snakkes da. Jeg skal en tur til opdikker`n og til Oslo etterpå. Fortsatt en god dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina

God helg til dere også:)

 

Hvordan gikk det hos optikkeren, dronninga?

 

Ja, jeg må jo prøve å komme inn i gode vaner igjen, men det er jammen ikke lett nå!

Har fryktelig mye å gjøre på jobben ja. Har gått inn i en lederstillng og har mange prosjekter gående på en gang, så da blir det litt stress. Men det et veldig gøy da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina

Oppgang denne uka, men jeg er SUPERfornøyd! :cool:

 

For forrige gang var jeg jo dehydrert og vekta stemte ikke i det hele tatt, men at jeg ikke var oppe mer enn jeg var i går var veldig overraskende!

Det er faktisk den laveste vekta jeg har hatt hvis jeg ikke regner med forrige lørdag.

Tjohoo! :)

 

14.11.08: 72,3kg, BMI: 25,3 | Startvekt, 12,3kg igjen til målet! 7,3kg igjen til 1. Delmål

21.11.08: 70,5kg, BMI: 24,7 | -1,8kg, -1,8kg til sammen, 10,5kg igjen til målet! 5,5kg til 1. Delmål

28.11.08: 70,1kg, BMI: 24,5 | - 400g, -2,2kg til sammen, 10,1kg igjen til målet! 5,1kg til 1. Delmål

05.12.08: 69,8kg, BMI: 24,4 | - 300g, -2,5kg til sammen, 9,8kg igjen til målet! 4,8kg til 1. Delmål

12.12.08: 68,9kg, BMI: 24,1 | - 900g, -3,4kg til sammen, 8,9kg igjen til målet! 3,9kg til 1. Delmål

19.12.08: 68,5kg, BMI: 23,9 | - 400g, -3,8kg til sammen, 8,5kg igjen til målet! 3,5kg til 1. Delmål

26.12.08: * juleferie *

02.01.09: * juleferie *

09.01.09: 69,4kg, BMI: 24,3 | +900g, -2,9kg til sammen, 9,4kg igjen til målet! 4,4kg til 1. Delmål

16.01.09: 68,5kg, BMI: 23,9 | - 900g, -3,8kg til sammen, 8,5kg igjen til målet! 3,5kg til 1. Delmål

23.01.09: 69,2kg, BMI: 24,2 | +700g, -3,1kg til sammen, 9,2kg igjen til målet! 4,2kg til 1. Delmål

30.01.09: 67,4kg, BMI: 23,6 | -1,8kg, -4,9kg til sammen, 7,4kg igjen til målet! 2,4kg til 1. Delmål

06.02.09: 68,1kg, BMI: 23,8 | +700g, -4,2kg til sammen, 8,1kg igjen til målet! 3,1kg til 1. Delmål

13.02.09: 68,8kg, BMI: 24,1 | +700g, -3,5kg til sammen, 8,8kg igjen til målet! 3,8kg til 1. Delmål :mad:

20.02.09: 68,0kg, BMI: 23,8 | - 800g, -4,3kg til sammen, 8,0kg igjen til målet! 3,0kg til 1. Delmål :)

27.02.09: * syk *

06.03.09: 67,8kg, BMI: 23,7 | - 200g, -4,5kg til sammen, 7,8kg igjen til målet! 2,8kg til 1. Delmål

13.03.09: 68,4kg, BMI: 23,9 | +600g, -3,9kg til sammen, 8,4kg igjen til målet! 3,4kg til 1. Delmål

21.03.09: 66,5kg, BMI: 23,2 | -1.9kg, -5.8kg til sammen, 6,5kg igjen til målet! 1,5kg til 1. Delmål

27.03.09: 67,2kg, BMI: 23,5 | +700g, -5,1kg til sammen, 7,2kg igjen til målet! 2,2kg til 1. Delmål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Så bra da at du er fornøyd da:-)

 

Ja jeg var hos oppdiker. Har begynt med linser. Hehe. Det er sååå godt å slippe briller har hatt briller siden jeg var 14 år. Så nå ville jeg prøve det å det funker:-) Får det til med å sette dem inn også. Jeg sleit litt i begynnelsen kan du tro. Fikk vrengt linsa også å det var ikke bra. var sår på øye i et par dager.

 

ellers så fikk vi flyttet de siste tingene til kjæresten min i går. Så nå kan vaskebyråde komme å vaske litt. Hehe.

 

Han har også vært syk. Jeg har kanskje ikke fortalt deg det. Han fikk en flis i fingeren for 3 uker siden. Ble skjært i 3 ganger uten at de fant noe. Men her om dagen kom flisa. Å gud så lang den var. Jeg trakk den ut med pinsett. Gjett hvor lang den var 9cm. Den har ligget på tværs i hånda hans. Far peke fingeren og på skrå nedover. Fy å jeg ble kvalm etterpå og jeg begynte faktisk å grine:(

 

Men godt han har fått den ut. Mye værk kom ut også.

 

Ellers så har jeg skeiet ut med middag og dessert på fredag(bursdag)

Og i går ble det faktisk 2 punsjboller på meg. Uff og uff:( Tror ikke jeg kommer til å gå ned noe denne uken.

'Her er det fint vær i dag så nå skal jeg ut.

 

God helg vidre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina

Å, herregud!!

Ei flis på 9cm inni finger'n/hånda?!

Ja, da hadde jeg grini også!

Så koselig at dere begynner å bli ferdig med å flytte da:)

 

Og ikke vær redd for de punsjebollene.. Vi skal da leve litt innimellom også!

Hvordan gikk det med veiing i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Hei. Det gikk rett i dass:( Gikk opp det jeg gikk ned forrige uke:( Men alt i alt må jeg være fornøyd. Har hatt litt utskeielser i helgen så....

 

Ja den flisa har skapt mye problemer gitt:( Uff hadde vondt av kjæresten min her. Men det gikk jo bra da. Når han endelig fikk den ut. Vi viste egentlig ikke at han hadde mere inni der. Men den kom ut:-)

 

Hva skal du i påsken da?? Har forresten vært stille på deg. Trodde nesten du hadde blitt borte for oss her jeg.

 

Jeg skal snart til Drøbak for å hente linser. Det er en ny verden jeg er i nå uten briller. Jeg bruker briller innimellom da for å lufte øynene.

Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina

Gratulerer med 'nye øyne' :)

 

Neida, jeg blir ikke borte så lett!

Men det KOKER på jobben, så har bare tid til å kikke innom på kveldene innimellom;)

Har snikveid meg litt denne uka og det ser ut til å gå rett i dass denne uka..

Men det blir stille og rolig helg på meg nå, så jeg tenkte å benytte muligheten til å komme meg på SATS igjen!

Har jo blitt støttemedlem der.. Husker ikke sist jeg trente.. ;)

Jeg som hadde blitt så flink!!

Må se å få tatt den kroppsanalysen, så jeg kanskje får et 'spark i rævva' igjen!

Gir da ikke opp så lett! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Gratulerer med 'nye øyne' :)

 

Neida' date=' jeg blir ikke borte så lett!

Men det KOKER på jobben, så har bare tid til å kikke innom på kveldene innimellom;)

Har snikveid meg litt denne uka og det ser ut til å gå rett i dass denne uka..

Men det blir stille og rolig helg på meg nå, så jeg tenkte å benytte muligheten til å komme meg på SATS igjen!

Har jo blitt støttemedlem der.. Husker ikke sist jeg trente.. ;)

Jeg som hadde blitt så flink!!

Må se å få tatt den kroppsanalysen, så jeg kanskje får et 'spark i rævva' igjen!

Gir da ikke opp så lett! :)[/quote']

Heihei. der var du ja. Takk for det. Må unne meg litt når jeg ble 40 år vettu.

 

Jeg skal til legen igjen i dag. Også drar jeg å besøker min mormor også.

 

Snakkes da stinaina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Jah! StepStyrke må jeg se å komme meg på igjen!! ;)

 

Lykke til hos legen og ha det hyggelig hos mormoren din' date=' dronninga:)[/quote']

 

heihei. Ja legen var fornøyd med meg. 130 på 75 i blodtrykk. Men får svar angåend jernet om en uke. Helen min var det ikke noe å gjøre med:( Å den værker innimellom:(

 

Min mormor har det bra. Hun kjeder seg veldig om dagen da. Skjer jo ikke noe på sånt hjem vettu. Er synd det. De bare visner bort

 

Nå er det middag. Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina

Hey!!

Gir da vel ikke opp;)

 

Men er så travelt og har vel vært litt på 'pause'.

Har blitt så mye feiringer, god mat, godt drikke osv.. :)

Og nå er det jo påske! Så må nok sette igang igjen til uka.. :(

 

Goooood påååååske!!!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina

Da er strakt påsken over og det er tilbake til hverdagen for fullt i morgen!

 

Tror jeg skal leve på grønnsaker nå i tre dager for å prøve å rense kroppen igjen.. Fysjom så mye dritt jeg har hatt i meg i påsken!!! :(

(Kun tre dager er fordi jeg skal besøke søstern i Køben fra fredag til mandag og, beklager, men Køben uten øl er uaktuelt.. :))

 

Begynner å bli supermotivert til å miste noen flere kilo før sommeren setter inn igjen!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina

Ja, nå har det jammen blitt stille her inne!

 

Jeg har hvertfall vært flink i dag! :)

KUN spist masse sundt og drukket MASSE vann!

Har ikke engang drukket kaffe i dag, og DET var ikke så lett!

Men kjenner det gjør godt for kroppen å rense seg litt.. :)

Til middag lagde jeg en kjempestor bolle med salat og stekte en kyllingfilet.

Trodde jeg skulle ha bollen med salat til i dag og til i morgen, men jeg spiste opp alt sammn;)

Mhm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Ja' date=' nå har det jammen blitt stille her inne!

 

Jeg har hvertfall vært flink i dag! :)

KUN spist masse sundt og drukket MASSE vann!

Har ikke engang drukket kaffe i dag, og DET var ikke så lett!

Men kjenner det gjør godt for kroppen å rense seg litt.. :)

Til middag lagde jeg en kjempestor bolle med salat og stekte en kyllingfilet.

Trodde jeg skulle ha bollen med salat til i dag og til i morgen, men jeg spiste opp alt sammn;)

Mhm..[/quote']

heihei ja det har vært stille i påsken. Alle driver med sitt. Du har vel ikke akkurat vært så mye på her du heller i det siste. Jeg gikk opp det jeg gikk ned forrige uke. Så her er det standbay:(

 

Ellers en fin påske?? Vi har hvært hjemme og hatt noen kjøre turer+ Middag hos sviger`s. Hehe. Så det har blitt litt utegelmessig matinntak på med + litt påske godt. Snakkes da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina
heihei ja det har vært stille i påsken. Alle driver med sitt. Du har vel ikke akkurat vært så mye på her du heller i det siste. Jeg gikk opp det jeg gikk ned forrige uke. Så her er det standbay:(

 

Ellers en fin påske?? Vi har hvært hjemme og hatt noen kjøre turer+ Middag hos sviger`s. Hehe. Så det har blitt litt utegelmessig matinntak på med + litt påske godt. Snakkes da

 

Har spist så vanvittig mye i påsken.. Med null tanke på vekta.. Snikveide meg i går tidlig og det var IKKE gøy! Det teller heldigvis ikke før på fredag.

Litt påskegodt?!

Heldig du da! :)

Her har det vært kilovis tror jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Har spist så vanvittig mye i påsken.. Med null tanke på vekta.. Snikveide meg i går tidlig og det var IKKE gøy! Det teller heldigvis ikke før på fredag.

Litt påskegodt?!

Heldig du da! :)

Her har det vært kilovis tror jeg! :)

det har nok blitt mere snop en jeg pleier å spise ja. uff denne påsken. Men en må jo unne seg litt oppi helligdagene. Vi er jo bare mennesker vi også som har noen kg for mye. Har oppdaget det å ha noe sånt i skapet er døfødt. pyytt pytt Ny uke nye muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei. Ja det blir sånn innimellom at en har lyst på. Nå har jeg mensen så jeg har hatt det suget igjen etter sukker og mat. blir aldri mett liksom. Er uting å ha syns jeg.

 

I dag skal jeg gjøre akkurat det jeg har lyst til. Har ikke noe på tapeten. Så det blir vel sykling nå utover:-) Godt å komme i gang igjen:-)

 

God dag vidre. Så snakkes vi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...