Gå til innhold

Stinainas Dagbok - Veien mot Målet


Gjest stinaina

Anbefalte innlegg

Gjest dronninga
Hehe.. Nei' date=' det er jo sant!

Kan handle klær i helt vanlige butikker og trenger ikke de største størrelsene engang.. :)

Men er et godt stykke unna de minste også da.. :)

 

Jeg er på jobb i dag igjen.

Har falt helt av slankevogna! :)

Kom hjem helt utslitt i går. Orka ikke noe annet enn å slenge en pizza i ovnen og hive meg på sofaen under teppet.

Så gikk jeg å la meg kl21!!

Søvn er mitt eneste våpen mot dette viruset i fra helvete!

Hvis jeg blir helt frisk i løpet av uka, så er det tilbake til det sunne liv neste uke.

Jeg får nyte friheten mens jeg kan! :)[/quote']

Så bra da at du er bedre. Er ikke noe å spøke med virus. Du får bare ta tiden til hjelp. Så blir du nok fin i farta igjen. God bedring da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
Gjest stinaina
Så bra da at du er bedre. Er ikke noe å spøke med virus. Du får bare ta tiden til hjelp. Så blir du nok fin i farta igjen. God bedring da

 

Takk for det:)

 

Nå skal jeg hjem!

Kanke jobbe overtid med monstervirus i kroppen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina

Ååå, jeg gruer meg til veiing på fredag!

Jeg har sikkert gått opp mange kilo! :eek:

 

Sånn som jeg bare ligger og drar meg og spiser..

 

Huff og huff!

Får håpe det blir andre boller til uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei. Det går nok bra skal du se. Hvertfall kan du jo ta det igjen til uken da vettu.

I natt var det bare trøbbel på jobben:mad: For det første sprutregnet det og bilen streika litt. Vi hadde stått å ventet på aviser i 1time også ville ikke bile gire:mad: Hadde er kar på opplæring da men jeg måtte vente på han i 1 time også for han kjørte en annen rute først. Også så glatt det var på side veiene. Jeg er glad jeg hadde på meg brodder:-)

 

Har fått time hos verkstedet i morgen å eftermiddagen. Han sa det var bare å kjøre å se ann bilen til i morgen. Uff jeg liker ikke dette her jeg:(

 

Ellers så har jeg sovet litt over i dag da. Jeg dro hjemmenifra ved halv 1 i natt å var hjemme ved 8 tiden. Jeg pleier å være hjemme mellom kl 5-6.

 

Snakkes da. Ha en fin dag vidre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Sinaina hvor er du:confused: Er du blitt helt borte??

 

Jeg drar opp tråden din her jeg. Alt står bra til hos med. Med smågod rundt munnen og greier. rart jeg får sånne kick innimellom her. får ikke stoppet det liksom. Blir vel sånn når en prøver å være flink for hardt vel:(

Godt da at veiingen er på tirsdag:-)

 

Snakkes da. God dag vidre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen , flere som sliter med motivasjon om dagen , jeg er helt død og trur da at en sjokolade er løsningen på alt. å nå er det jo helg igjen.. blir bare så sur på meg selv.. hva skal man gjøre....... noen som har gode tips..

 

overalt hvor jeg beveger meg om dagen så er det kaker... å jeg greier ikke å motstå..

 

men vi satser på frisk start på mandag igjen .. D-:

 

IKKE FÅR JEG TIL SMILYES HELLER...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei så stille det er her da , skulle ut å måke snø i går og ettersom min eldste jente hadde brukt min vanlige utebukse så den var bløt måtte jeg finne den jeg kjøpte for 5 år siden , størr. 18 år ( og den satt løst) men i går fikk jeg ikke igjen knappen , jeg befinner meg nå i en størrelse lik den jeg hadde etter siste fødsel for 7 år siden.. så nå er det slutt.

 

spratt opp i dag og dro på trening , godt å komme i gang igjen har visst ikke vært der siden 12/2 så den vinterferien ble lang...

 

håper dere ikke har gitt opp helt men barer har det for travelt til å skriver her....

 

ny uke= frisk start. D-:

 

JEG FÅR IKKE TIL SMILYES....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
nei så stille det er her da ' date=' skulle ut å måke snø i går og ettersom min eldste jente hadde brukt min vanlige utebukse så den var bløt måtte jeg finne den jeg kjøpte for 5 år siden , størr. 18 år ( og den satt løst) men i går fikk jeg ikke igjen knappen , jeg befinner meg nå i en størrelse lik den jeg hadde etter siste fødsel for 7 år siden.. så nå er det slutt.

 

spratt opp i dag og dro på trening , godt å komme i gang igjen har visst ikke vært der siden 12/2 så den vinterferien ble lang...

 

håper dere ikke har gitt opp helt men barer har det for travelt til å skriver her....

 

ny uke= frisk start. D-:

 

JEG FÅR IKKE TIL SMILYES....[/quote']Heihei bitten70

uff da bukse som ikke passer. I helgen var jeg på konsert å jeg fikk faktisk på meg en vanlig bukse med knapp og glidlås. Har hatt den lenge i skapet. Flere år kan du si. Så det nytter å gjøre noe med det:-)

 

Smailys ja. Du må ta det omvent men ikke d`en. Du bruker nr 8 eller 9 når du trykker på nest nederste på siden på venstre side på tastaturer. Da får du:-) eller :D Og hvis du drar siden helt ned når du skal sitere så trykker du på smilier på. Da får ut opp flere forskjellige andre tegn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina

Hei jenter!!

DET var lenge siden!

 

Jeg har rett og slett bare vært så slapp;

Vært sjuk, men vært på jobb, så har ikke orket noen ting.

Så har hele greiene gått litt i glemmeboka!

Var å så Les Misérables på Oslo Nye på lørdag:)

Det var stas! Jeg og mamman min! :D

 

Jeg finnes ikke motivert nå..

Har ikke trent på to uker og bare spiser hva jeg vil..

Hmm.. Noe må gjøres! Tror jeg.. Men hva.. Eller.. Æsj..

Begynner å bli frisk nå, så snart er det ingen unnskyldning for ikke å ta opp igjen treninga mi..

Skal jeg virkelig bare falle tilbake til gamle vaner? :mad:

 

Hmm.. Vurderer og kjøpe masse sjokoladepudding og pizza og alt mulig dritt og bare spise meg helt kvalm.

Som er verdig avslutning på mine grisete to uker.

Ellers så har jeg vært sunn i hele dag, så kanskje jeg allerede har begynt på mitt sunne liv igjen?

 

Bah..

Vekta var snill med meg forrige uke da.. Lurer på hvorfor?

For at jeg ikke skulle gi helt opp kanskje?

Veide på torsdag isteden for fredag da, men det burde jo ikke ha så mye å si!

 

bitten: Når du er inne å skriver ett innlegg, gå helt ned på sida og trykk på 'smileys', der står 'oppskriften' :D

 

Takk for at dere ikke lar tråden min dø! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina

Så slik er statistikken min så langt:

 

 

 

14.11.08: 72,3kg, BMI: 25,3 | Startvekt, 12,3kg igjen til målet! 7,3kg igjen til 1. Delmål

21.11.08: 70,5kg, BMI: 24,7 | -1,8kg, -1,8kg til sammen, 10,5kg igjen til målet! 5,5kg til 1. Delmål

28.11.08: 70,1kg, BMI: 24,5 | - 400g, -2,2kg til sammen, 10,1kg igjen til målet! 5,1kg til 1. Delmål

05.12.08: 69,8kg, BMI: 24,4 | - 300g, -2,5kg til sammen, 9,8kg igjen til målet! 4,8kg til 1. Delmål

12.12.08: 68,9kg, BMI: 24,1 | - 900g, -3,4kg til sammen, 8,9kg igjen til målet! 3,9kg til 1. Delmål

19.12.08: 68,5kg, BMI: 23,9 | - 400g, -3,8kg til sammen, 8,5kg igjen til målet! 3,5kg til 1. Delmål

26.12.08: * juleferie *

02.01.09: * juleferie *

09.01.09: 69,4kg, BMI: 24,3 | +900g, -2,9kg til sammen, 9,4kg igjen til målet! 4,4kg til 1. Delmål

16.01.09: 68,5kg, BMI: 23,9 | - 900g, -3,8kg til sammen, 8,5kg igjen til målet! 3,5kg til 1. Delmål

23.01.09: 69,2kg, BMI: 24,2 | +700g, -3,1kg til sammen, 9,2kg igjen til målet! 4,2kg til 1. Delmål

30.01.09: 67,4kg, BMI: 23,6 | -1,8kg, -4,9kg til sammen, 7,4kg igjen til målet! 2,4kg til 1. Delmål

06.02.09: 68,1kg, BMI: 23,8 | +700g, -4,2kg til sammen, 8,1kg igjen til målet! 3,1kg til 1. Delmål :D

13.02.09: 68,8kg, BMI: 24,1 | +700g, -3,5kg til sammen, 8,8kg igjen til målet! 3,8kg til 1. Delmål :mad:

20.02.09: 68,0kg, BMI: 23,8 | - 800g, -4,3kg til sammen, 8,0kg igjen til målet! 3,0kg til 1. Delmål :D

27.02.09: * syk *

06.03.09: 67,8kg, BMI: 23,7 | - 200g, -4,5kg til sammen, 7,8kg igjen til målet! 2,8kg til 1. Delmål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Hei jenter!!

DET var lenge siden!

 

Jeg har rett og slett bare vært så slapp;

Vært sjuk' date=' men vært på jobb, så har ikke orket noen ting.

Så har hele greiene gått litt i glemmeboka!

Var å så Les Misérables på Oslo Nye på lørdag:)

Det var stas! Jeg og mamman min! :D

 

Jeg finnes ikke motivert nå..

Har ikke trent på to uker og bare spiser hva jeg vil..

Hmm.. Noe må gjøres! Tror jeg.. Men hva.. Eller.. Æsj..

Begynner å bli frisk nå, så snart er det ingen unnskyldning for ikke å ta opp igjen treninga mi..

Skal jeg virkelig bare falle tilbake til gamle vaner? :mad:

 

Hmm.. Vurderer og kjøpe masse sjokoladepudding og pizza og alt mulig dritt og bare spise meg helt kvalm.

Som er verdig avslutning på mine grisete to uker.

Ellers så har jeg vært sunn i hele dag, så kanskje jeg allerede har begynt på mitt sunne liv igjen?

 

Bah..

Vekta var snill med meg forrige uke da.. Lurer på hvorfor?

For at jeg ikke skulle gi helt opp kanskje?

Veide på torsdag isteden for fredag da, men det burde jo ikke ha så mye å si!

 

bitten: Når du er inne å skriver ett innlegg, gå helt ned på sida og trykk på 'smileys', der står 'oppskriften' :D

 

Takk for at dere ikke lar tråden min dø! =)[/quote']

uff da er du i ferd med å gi opp?? Det må du da ikke. Jeg er spendt på veiedagen min i morgen. har ikke helt vært flink i helgen med å få i meg nok mat. vi var på konsert men tok ikke noe alkohyl heller. men hadde det gøy for det da. Snakkes utover i morgen. Jeg skal til legen med beine mitt i morgen tidlig og ned til min mor for å måle meg. Så jeg kommer vel utpå dagen innom her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina
uff da er du i ferd med å gi opp?? Det må du da ikke. Jeg er spendt på veiedagen min i morgen. har ikke helt vært flink i helgen med å få i meg nok mat. vi var på konsert men tok ikke noe alkohyl heller. men hadde det gøy for det da. Snakkes utover i morgen. Jeg skal til legen med beine mitt i morgen tidlig og ned til min mor for å måle meg. Så jeg kommer vel utpå dagen innom her.

 

Masse lykke til i morgen!! :D

 

Uff, hva er galt med benet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo , selvfølgelig kan vi ikke la tråden dø... da dør jo slankingen å.. :-)

da får vi se da om jeg får til . har aldri rullet siden helt ned før.. :D

 

 

 

 

ja jeg greier......

 

kan et menneske vær innbildt gravid , for det er jeg nødt til å være.. føler at magen er større enn naboen sin og hun er jo snart 9 måneder på vei ...

 

kanskje jeg sympatisere :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Masse lykke til i morgen!! :D

 

Uff' date=' hva er galt med benet ditt?[/quote']

Heihei allesammen. Jeg holdte på å dette i en skråning på lørdag her ute. Og i stede for å dette så hoppet jeg en halvmeter ned på bakken. Fikk så vondt i helen at jeg har drevet å hinket hele helgen og fra til nå.

Tok rønken av helen og det viser seg at jeg har en borr i helen som kommer fra helbeinet. Rart?? Ja det er det og min mor har det samme. Så når jeg landet så ble det forsterket med det nedslaget:(

Så jeg blir hjemme i natt også jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina

Så flink du er, bitten! Der ser du! :) Smilyer er ingen kunst!

 

Innbilt gravid? Symatigravid? Fantomgravid?

Aner ikke.. :)

 

Uff da, dronninga!

Det hørtes kjempevondt ut! :)

En borr..? Huff og huff..!

Men hvordan gikk veiinga i dag?? :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er' date=' bitten! Der ser du! :) Smilyer er ingen kunst!

 

Innbilt gravid? Symatigravid? Fantomgravid?

Aner ikke.. :)

 

Uff da, dronninga!

Det hørtes kjempevondt ut! :)

En borr..? Huff og huff..!

Men hvordan gikk veiinga i dag?? :confused:[/quote']

 

 

6 tripoeng allerede denne uke , det er jeg fornøyd med..

alt går lett nå , håper det er noe som fortsetter...

 

veiing og måling på fredag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Så flink du er' date=' bitten! Der ser du! :) Smilyer er ingen kunst!

 

Innbilt gravid? Symatigravid? Fantomgravid?

Aner ikke.. :)

 

Uff da, dronninga!

Det hørtes kjempevondt ut! :)

En borr..? Huff og huff..!

Men hvordan gikk veiinga i dag?? :confused:[/quote']

Hehe. Det glemte jeg 1kg ned og -2cm denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina

Gratulerer til dere begge to!! :)

 

Flinke med trim og nedgang!! :)

 

Jeg trimmer ikke, men vekta står i det minste stille!

Jeg lover - Fullt kjør fra neste uke av. Men har sliti med bihulebetennelse denne uka, så har ikke satt igang trimmen enda. Til uka.. Jeg lover..!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Det glemte jeg 1kg ned og -2cm denne uken.

 

1 kg ned er jo kjempe bra , skulle ønske det var meg. har stått stille men har vært flink nå så jeg er spent i morgen tidlig..

skjønner at ikke treningslysten din er på topp når du er syk stinaina , men den kommer tilbake å nå er det jo så hærlig med lysere kvelder så man kan bevege seg utendørs på kvelden ( det er ikke gatelys her jeg bor)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina
tjohoo ' date=' nå er livet letttere , ned 0,6 kg ( annbefalt) og 1,5 cm i livet.

totalt - 9,5 cm .... tar nå helgen med god samvittighet..

 

god helg damer :)[/quote']

 

 

GRATULERER!! :)

 

Flink! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina
skjønner at det er helg ' date=' jeg er jo helt alene i hele stinaaina sin verden men det takler jeg... søstra mi kommer i kveld med pizza fra pizzanini... hvor mye kalorier er det i et stykke tro... sånt synes jeg at det er håpløst å holde styr på. :confused:[/quote']

 

 

Å.. Pizzanini-pizza er SÅ godt!!

 

Du er ikke alene! :)

Jeg er her! Bare litt fraværende tilstede.. :)

 

Goooood HELG!! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...