Gå til innhold

Stinainas Dagbok - Veien mot Målet


Gjest stinaina

Anbefalte innlegg

Uff, så kjedelig med sprekk da, dronninga!

 

Jeg har vært på by:Larm hele helga, så det har blitt en del øl!

Men har overhodet ikke drukket sprit.

Og i går rulla jeg ut av senga og dro rett på SATS! :cool:

Var med på premieren av Let's Dance; Afro!

Det var utrolig moro! :o

Og veldig bra trening! Er skikkelig støl i både mage og rygg i dag;)

Så da kompenserte jeg litt for ølen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
Gjest dronninga
Uff' date=' så kjedelig med sprekk da, dronninga!

 

Jeg har vært på by:Larm hele helga, så det har blitt en del øl!

Men har overhodet ikke drukket sprit.

Og i går rulla jeg ut av senga og dro rett på SATS! :cool:

Var med på premieren av Let's Dance; Afro!

Det var utrolig moro! :o

Og veldig bra trening! Er skikkelig støl i både mage og rygg i dag;)

Så da kompenserte jeg litt for ølen.. :)[/quote']

Hehe ja det var kjedelig. Men det går. Har måkt snø i hele helgen. Så jeg håper sjokkisen er borte nå. Hørtes morsomt ut det du har vært med på i helgen da. Var det mye bra musikk???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja det var kjedelig. Men det går. Har måkt snø i hele helgen. Så jeg håper sjokkisen er borte nå. Hørtes morsomt ut det du har vært med på i helgen da. Var det mye bra musikk???

 

Så lenge det fortsetter å komme så masse snø trenger du jo nesten ikke noen annen trim du! =)

 

Ja, har vært på masser av konserter! :)

Og har løpt fram og tilbake over hele byen, så regner med noen kalorier har smelta vekk av det også:)

Men jeg har fryktelig vondt i føttene i dag!

Klarer nesten ikke å stå på de. Har jo løpet rundt to kvelder på rad nå, men høyhelede støvletter og våte føtter. Da blir man sår! Pluss at afrodansen i går var barbeint, så da sliter det litt der også:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Hehe. Nei jeg trenger ikke det. Jeg har sånn lang vei ned til hovedveien her+ gårdsplassen:-) Er ganske så sliten etter en sånn økt. Har hatt hjelp i helgen da av forloveden min:-) Da går det jo fortere når vi er to.

 

Gnagsår og vonde føtter ja. Du må ikke ha på så dumme sko at du får vondt da vettu. Jeg går aldri i noe som ikke er godt å gå med i mange timer. Kan ødlegge beina på det:(

 

Ha fortsatt en god søndagskveld:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!! :)

 

Ny uke - Nye muligheter!

Eller..? :)

 

Her er det jammen så stille om dagen! Litt trist.. :)

 

Jeg spiste altfor stor lunch i dag.. Det var pasta med kjøttsaus i kantina og det synes jeg er så godt! Jeg får spise litt moderat middag og prøve å kompensere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da, jeg er i nærheten. Men har vært så fryktelig travelt en periode, både på kontoret og med ymse møter.

Vekta står stille omtrent. Ingen nedgang, men derimot peker pilen opp. Ikke så mye, har fått retta opp noe.

Blir en del å henge fingra i her denne uka og. Og neste må/skal jeg til Albania. (Og så blir det en ukes vinterferie). Har fått ordna hotell i Tirana, møter og det meste i dag. Reiserute ikke lagt opp. men prøver å ikke kjøre gjennom Kosovo. Samt å komme frem før mørkets frembrudd. Regnes ikke som det tryggeste i verden å bevege seg utenfor byene om kveldene. Ja ja ja, detta skal bli spennende. Før var det Enver Hoxha, nå er det Mafia.

Får ta med ett balltre for sikkerhets skyld...he he. Nei da, dette går bra.

 

Og dere da damer? Hatt en fin helg? Ikke snødd inne?

Minus 10 her i dag morges, og snødde det meste av helga. Har ALDRI sett en brøytebil, så skjønner hvorfor alle har biler med 4- hjulsdrift. Ikke alle da, er fremdeles en og annen gammel Lada og Trabant å se på veien. Og...ikke le.. hest og kjerre. Ikke så ofte inne i byen, men på landeveien... helt vanlig. Og trenger dere jobb...er det alltid en stilling ledig som gjeter. Ser ikke husdyr på markene uten en gjeter i nærheten. Og ja, de bruker "hyrdestav". På en kjøretur en dag, litt oppe i fjellene, traff jeg først på ei gammel kjerring. Med varselskilt på ryggen (sånn som varsler om at det kan være husdyr ute), rundt neste sving... en flokk med kyr. Det var vel omtenksomt, gi bilistene varsel om fare i veien. Sånn skulle de jaggu hatt på vestlandsveiene hjemme. Geitevarrsel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaa!! :)

Morsomt å høre historiene dine emmalill! :)

 

Her går det bra, har også fryktelig masse å gjøre, og har blitt så syk!!

Frøys ikke i helgen, men gikk konstant med våte føtter = SYK!

Så jeg sitter med et kjempeapotek på jobben og hoster så halspastillene flyr veggimellom!

Jeg KAN bare ikke bli syk..! Eller.. Jeg ER jo syk, men jeg kan faktisk ikke være hjemme fra jobben. Det er ikke et alternativ.

 

Så da sitter jeg her da.. Blank i øynene og med rennende nese.. :)

 

Huffsa..

Får håpe det blir likare i morgo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaa!! :)

Morsomt å høre historiene dine emmalill! :)

 

Her går det bra' date=' har også fryktelig masse å gjøre, og har blitt så syk!!

Frøys ikke i helgen, men gikk konstant med våte føtter = SYK!

Så jeg sitter med et kjempeapotek på jobben og hoster så halspastillene flyr veggimellom!

Jeg KAN bare ikke bli syk..! Eller.. Jeg ER jo syk, men jeg kan faktisk ikke være hjemme fra jobben. Det er ikke et alternativ.

 

Så da sitter jeg her da.. Blank i øynene og med rennende nese.. :)

 

Huffsa..

Får håpe det blir likare i morgo..[/quote']

Håper du føler deg litt bedre... etter litt dop av ymse slag. Ekke no godt å bli syk.

Kan du ikke prøve å lure deg hjem for resten av dagen?

 

GOD BEDRING.

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Hahaa!! :)

Morsomt å høre historiene dine emmalill! :)

 

Her går det bra' date=' har også fryktelig masse å gjøre, og har blitt så syk!!

Frøys ikke i helgen, men gikk konstant med våte føtter = SYK!

Så jeg sitter med et kjempeapotek på jobben og hoster så halspastillene flyr veggimellom!

Jeg KAN bare ikke bli syk..! Eller.. Jeg ER jo syk, men jeg kan faktisk ikke være hjemme fra jobben. Det er ikke et alternativ.

 

Så da sitter jeg her da.. Blank i øynene og med rennende nese.. :)

 

Huffsa..

Får håpe det blir likare i morgo..[/quote']

God dag alle sammen. Uff da stinaina. Høres ikke bra ut det der. Jeg sier igjen. Du må velge rett fottøy. Når du skal gå så mye + se ann føret

 

Emmalill. Høres nesten ut som ganskerfilm det du skal være med på. Snike seg rundt om kring. Det er ikke noe for meg hvertfall. Hehe. Du lever farlig. Men kan bli en fin tur fordet da. Full referat om hvordan det har gått på turen må vi få:-)

 

Jeg vil bare si at jeg har gått ned 1kg og 1,5cm denne uken. Ååå Jeg er så glad trallalalala..... Dere kan se målene mine i tråden min. Ha fortsatt en god dag jenter. Nå tenkte jeg å sykle litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, dronninga!!

En hel kilo!! Det er jo superbra!! :)

 

Selvfølgelig kunne jeg reist hjem, ingen hadde klandra meg.

Men har ikke lyst. Ny stilling og alt.. Er ikke bare å ikke komme på jobb liksom.

Og jeg vil ikke være en av 'de'. Som bare koster bedriften masse penger i sykefravær.

Men blir jeg ikke bedre tror jeg jeg er nødt til å ta noen dager.

Hosten har stilnet litt, men jeg klarer nesten ikke å reise meg fra stolen uten å gå i bakken..

Så måtte avlyse treningen i dag også.

Men skal prøve å komme meg på kroppsanalysen uansett da.

Det er vel ikke så slitsomt å stelle seg opp på en maskin.. :)

 

Ja, vi må få fullt referat, emmalill!! Det høres SÅ spennende ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Gratulerer' date=' dronninga!!

En hel kilo!! Det er jo superbra!! :)

 

Selvfølgelig kunne jeg reist hjem, ingen hadde klandra meg.

Men har ikke lyst. Ny stilling og alt.. Er ikke bare å ikke komme på jobb liksom.

Og jeg vil ikke være en av 'de'. Som bare koster bedriften masse penger i sykefravær.

Men blir jeg ikke bedre tror jeg jeg er nødt til å ta noen dager.

Hosten har stilnet litt, men jeg klarer nesten ikke å reise meg fra stolen uten å gå i bakken..

Så måtte avlyse treningen i dag også.

Men skal prøve å komme meg på kroppsanalysen uansett da.

Det er vel ikke så slitsomt å stelle seg opp på en maskin.. :)

 

Ja, vi må få fullt referat, emmalill!! Det høres SÅ spennende ut! :)[/quote']

Jeg takker så mye. Uff da er du så syk. Ja det er ingen som takker for at en stiller opp på jobb når en er syk. Det har jeg slutta med. Er hjemme når jeg er syk. Men klart det er litt kjipt når du har begynt i ny jobb å bli borte da. Men du får se ann formen da vettu.

 

Å ja kroppsanalyse. Det må vi få referat om når du har fått det.

En liten sykehilsen fra dronninga:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

God dag alle sammen. Tydelig at en her inne er syk og dett i nesa. Uff da:( Håper det går bra med deg stinaina. Jeg drar opp tråden din her jeg. Du var så langt nede på lista her:-)

 

Ellers så er formen min bra . Møtte på 4 egler på jobben i natt og noen rådyr. Den ene elgen holte jeg på å kjøpe på. Så hvis dere ferdes ute på kveldstid så kjør forsiktig. Det er masse dyr ute å går på veiene.

 

Dere får ha en god dag vidre så snakkes vi:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor lenge er egentlig en ukes vinterferie a , har snart gått 2 uker for min del og i helga er det jo bursdag så da er det ingen vits i å starte før mandag igjen....

 

har hatt en avslappende vinterferie med begrenset med godteri , greit med bil avstand til butikk og handle alt du skal når du drar opp...

jeg har kjørt snowboard hver dag så litt bevegelse har det jo blitt men lunchen har bestått av kafetreia pomfri med pølse hver dag :-( unga er jo så glade i det....

 

10 kilo før 17.mai hadde jo vært noe det , skulle vel det til påske og jeg men det skal nok holde hardt... har stått stille , så heldigvis ingen oppgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Takk til dronninga og bitten som ikke lar tråden min bli helt borte i mylderet her inne.. :)

Jeg troppet opp på jobb i går morres, men holdt bare en time før jeg mer eller mindre ble kommandert til legen!

Er sykemeldt ut uka, så har reist 'hjem' til mamman og pappan min:)

 

Jeg var hos legen igjen i dag fordi jeg ikke blir noe bedre og ikke fikk noen medisiner i går,

men får bare det samme svaret;

En skikkelig kraftig virusinfeksjon. Som er på hele kroppen, spesielt på luftveiene.

Er kjempetett, fryktelig sår hals, hoster tørrhoste og slimhoste om hverandre, vondt i magen og generellt helt skutt.. ;)

Har litt energi på formiddagen, men når ettermiddagen/kvelden kommer så klarer jeg ikke å sette meg opp engang..

 

Og det er ingen medisiner jeg kan ta..

Må bare slappe av og ta litt slimløsende slik at det ikke går over i en lungebetennelse..

 

Orker hvertfall ikke å tenke vekt nå!

Er bare glad til så lenge jeg har matlyst jeg nå, ellers så blir jeg vel aldri frisk..

 

10kg til 17. mai? Ja, det hadde vært en drøm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.... hvordan går det med helsa?? Uff.... håper du er frisk snart.

Her er helsa på topp.. er jo bare sulten... kan det være parasittangrep i tarmene mine? Hmmmm. ja, noe må man skylde på. Tror en flaske vin vil ta knekken på evnt. parasitter innvendig. Har også hørt at det er bra for influensa og forkjølelse. Skal jeg fly opp med noen flasker???

 

Håper uansett at dere alle får en fin kveld og helg. Tror ikke jeg rekker innom her i morgen. Og til uka setter jeg kursen for Enver Hoxhas rike. Og så snart ferie og.. mmmmm. Men først hjemom og skifte koffert, og parkere bilen. Skal få rapport om Tiranas severdigheter og opplevelser. Tror nemlig at det er ganske fort gjort og rapportere om. Her snakker vi tross alt om det som en gang var Europas mest lukka land. Ja da, vet det..at det er noen år siden. Men vi er tross alt på Balkan, og jeg kan LOVE at her skjer ting i ett annet tempo. Alt etter hvor mye man kan stappe i egen lomme.

Men skal bli litt spennende med Albania. Har bl.a. hørt fra ambassadøren i nabolandet at det er en del bra klær/sko å få kjøpt. Impotert fra Italia. Til en ok pris. Men...så kommer nedturen... er vel bare sydd for pygmeer.

Får trøste meg med ...svart kaffe...

 

Ha en strålende aften.

 

God bedringklemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff god bedring stinaaina , ligg under dyna og la deg pleies . ikke noe er bedre enn det og det fortjener de syke hvis de ikke er gift med meg for da er de barer stakkarslige mannfolk.. selv er jeg av den typen som " nesten " misunner alle som er sengeliggende , blir aldri syk og en hel dag i senga hadde vært drøm for meg.. men bank i bordet , er vel farlig å skrive det ... god bedring

 

 

og god tur til deg emmalill , deilig med ferie , god mat og mye god vin. mmmm .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
endelig helg med alle dens utskeielser ' date=' gjett hva jeg fant hjemme på sofaen i går...jo en mann med infulensa , fikk da i hvertfall vasket huset så slapp jeg å høre på hvor synd det er på han...[/quote']

Hehe. Ja de som er veldig syke når de er syke er jo mannfolka. Lykke til i helgen med influensa mann. Du får pleie han litt da vettu:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina

Men ikke på topp enda!

 

Fikk ikke veid meg på fredagen heller og selv om jeg skal tilbake på jobb i morgen,

så tror jeg nok det er lurt å vente litt med å trene.

Er fermdeles veldig svimmel og har lite energi..

 

Hvordan er det med dere jenter etter helga da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmalill

Hei hei... kjapt innom for å si god bedring.

 

Håper du er frisk og rask i dag.

 

Snakkes senere. Skal forsøke å "stikke innom" før jeg drar.

 

Klemmer til alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du er på bedringens vei så du får kommet i rytmen igjen , hadde planer om trening i dag før jobb men hjemkomsten ble så sen i går så jeg hadde ikke hjerte til å dra opp minstejenta tidlig for at jeg skulle få trent ( god unnskyldning)... var å skulle kjøpe meg ny ola bukse på fredag--- hvorfor i hel...... skal de ha hvit belysning i prøverommet som lyser opp alle valker , nei fy denne kroppen her får ikke nye klær før den har blitt mindre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina

Jeg er tilbake på jobb i dag og begynner å bli bedre ja!

Men skal ta det helt med ro denne uka hvertfall.

Ingen trening.

Skal ikke anstrenge kroppen i det hele tatt.

Bare sooooove når jeg ikke er på jobb.. ;)

 

 

Uff.. Jeg HATER å prøve klær..

Hvertfall undertøy og nå MÅ jeg ha noen nye BHer...

Det er det værste jeg veit å shoppe etter..

Men nå MÅ jeg bare..

Jeg får prøve å finne en bra en, og kjøpe tre av den eller noe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Jeg er som du jeg. Liker ikke å shoppe klær. Jeg kommer alltid hjem med en ny veske eller sko. Typisk. Hehe. Er jo ikke noe som passer . Blir litt varm også av å prøve klær:o Men vi må jo ha på oss noe. Kan trøste oss med at vi slepper å kjøpe telt nå da. XXXL ol. det som er med meg og bukser er at jeg må legge dem opp så mye . Er som regel 1m for lange på beina. Kjipt:(

 

Å så bra at du er bedre da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina
Jeg er som du jeg. Liker ikke å shoppe klær. Jeg kommer alltid hjem med en ny veske eller sko. Typisk. Hehe. Er jo ikke noe som passer . Blir litt varm også av å prøve klær Men vi må jo ha på oss noe. Kan trøste oss med at vi slepper å kjøpe telt nå da. XXXL ol. det som er med meg og bukser er at jeg må legge dem opp så mye . Er som regel 1m for lange på beina. Kjipt

 

Å så bra at du er bedre da

 

Hehe.. Nei, det er jo sant!

Kan handle klær i helt vanlige butikker og trenger ikke de største størrelsene engang.. :)

Men er et godt stykke unna de minste også da.. :)

 

Jeg er på jobb i dag igjen.

Har falt helt av slankevogna! :)

Kom hjem helt utslitt i går. Orka ikke noe annet enn å slenge en pizza i ovnen og hive meg på sofaen under teppet.

Så gikk jeg å la meg kl21!!

Søvn er mitt eneste våpen mot dette viruset i fra helvete!

Hvis jeg blir helt frisk i løpet av uka, så er det tilbake til det sunne liv neste uke.

Jeg får nyte friheten mens jeg kan! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...