Gå til innhold

Stinainas Dagbok - Veien mot Målet


Gjest stinaina

Anbefalte innlegg

Gjest emmalill
Hmm.. Jeg prøver så godt jeg an å være flink' date='

men det er så vanskelig for tida!

Hører det er mye sult ute og går og i tillegg står fristelsene i kø..

I dag var det hamburger til lunch..

Lukta SÅ godt i kantina og jeg var skrubbsulten, så klarte ikke å styre meg..

Så er det kurs i forbindelse med jobben kl17 i dag og da får vi seff servert pizza..

Hvilket jo er flott!

Men hvor mange kalorier skal jeg egentlig ha i meg en mandag?! 3000?![/quote']

Men hvor mye skal man da ha på en lørdag???

Plutselig kaldt igjen her. Snøfnugg i lufta, Æsj.... Men bør vel ikke klage...har hørt at du nesten har snødd inne. Jeg kan tross alt gå i byen på høye hæler uten å være redd for glatta. Må bare passe på så jeg ikke setter skoa fast i brosteinene. Spes vanskelig i mørket. Derfor går jeg bare ut i dagslys. Du tror den??

Ha en fortsatt fin kveld. Vi snakkes i morgen.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar

Har hatt en fin helg uten utskeielser :) Er ganske flink når jeg først bestemmer meg for noe, så jeg holder meg til mine 1300 kalorier om dagen. Fredag ble det ett lite kakestykke, derfor kuttet jeg litt ned på andre ting, slik at det gikk greit likevel. Nå sier jeg ikke at jeg aldri skal spise godter eller usunn mat mer, men i denne perioden her prøver jeg og være veeeldig flink :) Føler meg så bra i tillegg og ingenting er vel bedre enn det :)

 

Ha en fin uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina

bitten70: Du sier noe! Fram til jeg var 18-19 spiste jeg absolutt så mye jeg orka hele tiden, kanskje 3 sjokolader hver dag og var så tynn som en spiker.. 50kg ca...

Det var tider det..

 

Uff, nei nå må jeg sove..

Natta, jenter!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny dag nye muligheter , i motsettning til mange av dere andre så elsker jeg vintern , jeg blir sååå glad når det er rundt - 10 og masse snø... da våkner jeg..

 

greide å nå mine 1300 kcl i går i stort sett brødmat , sånn blir det når det er lange jobbedager med påfølgende møter , heldigvis ingen som kjøper inn pizza her ..

 

ha en flotters dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny dag nye muligheter ' date=' i motsettning til mange av dere andre så elsker jeg vintern , jeg blir sååå glad når det er rundt - 10 og masse snø... da våkner jeg..

 

greide å nå mine 1300 kcl i går i stort sett brødmat , sånn blir det når det er lange jobbedager med påfølgende møter , heldigvis ingen som kjøper inn pizza her ..

 

ha en flotters dag alle sammen.[/quote']

 

Synes vinteren er hyggelig jeg også, men når man bor midt i Oslo er det bare pes med det..

Snø = Våt møkk!

Og jo mere snø, dess mere våt møkk! = glatt og jævelig..

Og hadde jeg kunnet gått med thermodress og snowjoggere på jobb, så skulle jeg kost meg jeg;)

 

Nei, i går ble det jo både hamburger og pizza! :eek:

Hamburgeren var ikke så gæærn da. Hjemmelagd og liten.

Værre med Dolly-pizzaen..

 

Og i kveld er jeg bedt med ut på indisk.. Helt krise egentlig..

Kommer bare til å gå opp denne uka også.. :)

Men skal i det minste på StepStyrke i dag da. Så da forbrenner jeg om ikke annet noen kalorer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

God dag stinaina og dere alle andre. Jeg har veiet og målt meg i dag. Vekta står stille men gått ned 5,5cm til sammen. Kan være litt feil for jeg måtte måle meg selv. Min mor er i syden. Hun som pleier å måle meg. Men er fornøyd da med at vekta står stille å ikke har gått opp. Det var det jeg frykta at skulle skje:-) Men ny uke nye muligheter. Har vært litt sulten i mellom måltidene også. Det har vel også noe å si tror jeg. Men har spist en brødskive da.

 

Å ellers da jenter jeg ser dere snakker om snø. Ja det er greit det. Men ikke i så store mengdre som det har kommet. Jeg kjører jo så mye bil at jeg vil helst ha snøen vekk jeg. Februar og Mars skulle ha vær visket bort fra almanakken syns jeg. Å den kulla er ikke noe bedre. Men klart det går ann å kle seg da hvis en skal ut:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag stinaina og dere alle andre. Jeg har veiet og målt meg i dag. Vekta står stille men gått ned 5' date='5cm til sammen. Kan være litt feil for jeg måtte måle meg selv. Min mor er i syden. Men er fornøyd da med at vekta står stille å ikke har gått opp. Det var det jeg frykta at skulle skje Men ny uke nye muligheter. Har vært litt sulten i mellom måltidene også. Det har vel også noe å si tror jeg. Men har spist en brødskive da.

 

Å ellers da jenter jeg ser dere snakker om snø. Ja det er greit det. Men ikke i så store mengdre som det har kommet. Jeg kjører jo så mye bil at jeg vil helst ha snøen vekk jeg. Februar og Mars skulle ha vær visket bort fra almanakken syns jeg. Å den kulla er ikke noe bedre. Men klart det går ann å kle seg da hvis en skal ut[/quote']

 

Hei, dronninga:)

Ja, hvis man ikke går opp så må man være fornøyd:)

Du som er nede på 70tallet! :)

 

Snø kan være koselig det.. Men synes det er irriterende at det er helt vanvittig mye av det nå, når det var totalt fraværende i jula! For DA kunne jeg godt tenkt meg snø!

Og i morgen og torsdag skal det bli enda mye kaldere!

Herregud, hva skal jeg ha på meg?!

Heldigvis skal det bli litt mildere til helga igjen. Så får vi håpe det var siste snøfallet som kom nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

ja.men jeg syns faktisk det er bedre at det er kaldt en snø som kommer. Da blir det som regel mildere og da blir det glatt. Bare februar og mars er over så er vi berga vettu:-) hehe. Jeg så du skulle bort i dag å spise middag? Kan jo bli kos det da.

 

Kjæresten min komme hver dag nå han. Blir nok til at han begynner å flytte til helgen. Da må jo jeg hjelpe til. Er jo ikke noe hensikt i at han er på hybelen når ikke sønnen får lov til å bo der:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.men jeg syns faktisk det er bedre at det er kaldt en snø som kommer. Da blir det som regel mildere og da blir det glatt. Bare februar og mars er over så er vi berga vettu:-) hehe. Jeg så du skulle bort i dag å spise middag? Kan jo bli kos det da.

 

Kjæresten min komme hver dag nå han. Blir nok til at han begynner å flytte til helgen. Da må jo jeg hjelpe til. Er jo ikke noe hensikt i at han er på hybelen når ikke sønnen får lov til å bo der:(

 

Kaldt, klart og strålende sol:cool:

Påskevær! :)

 

Har meldt avbud på middag i dag. Får ikke tid og sov bare 5t i natt.

Må trene og vaske gulv istedet!

 

Uff.. Hvordan kunne han bare kaste ut sønnen hans? Hvor gammel er sønnen?

Var det kun fordi han hadde hatt besøk?

Høres jo helt gal ut han huseieren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Kaldt' date=' klart og strålende sol:cool:

Påskevær! :)

 

Har meldt avbud på middag i dag. Får ikke tid og sov bare 5t i natt.

Må trene og vaske gulv istedet!

 

Uff.. Hvordan kunne han bare kaste ut sønnen hans? Hvor gammel er sønnen?

Var det kun fordi han hadde hatt besøk?

Høres jo helt gal ut han huseieren..[/quote']

Han har en kontrakt som det ikke står noe at sønnen skal bo der. Men de hadde en muntlig avtale på at han kunne få bo der hvis det ikke ble bråk. Han er 18år da. Men han går jo på skole. Han fikk en sånn tlf i sommer også. Men det har jo ikke vært fest og fyll. De hadde bare vært å hentet ting og tang som de skulle ha med. Så han huseieren har bare venta på en minste ting til å få kastet ut sønnen. Å han er det jo ikke noe bråk med:( Men han skulle få bo hos noen kamerater i nærheten. kjæresten min var å snakket med foreldrene i går.

Ja huseieren er en psykopat dilux. Kona går vist til en psykolg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har en kontrakt som det ikke står noe at sønnen skal bo der. Men de hadde en muntlig avtale på at han kunne få bo der hvis det ikke ble bråk. Han er 18år da. Men han går jo på skole. Han fikk en sånn tlf i sommer også. Men det har jo ikke vært fest og fyll. De hadde bare vært å hentet ting og tang som de skulle ha med. Så han huseieren har bare venta på en minste ting til å få kastet ut sønnen. Å han er det jo ikke noe bråk med:( Men han skulle få bo hos noen kamerater i nærheten. kjæresten min var å snakket med foreldrene i går.

Ja huseieren er en psykopat dilux. Kona går vist til en psykolg

 

Herregud, for en idiot..!

Like greit å bli kvitt hele greiene da!

 

Så kommer det jo noe godt ut av det:)

Men synd at ting skal skje på den måten selvfølgelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag stinaina og dere alle andre. Jeg har veiet og målt meg i dag. Vekta står stille men gått ned 5' date='5cm til sammen. Kan være litt feil for jeg måtte måle meg selv. Min mor er i syden. Men er fornøyd da med at vekta står stille å ikke har gått opp. Det var det jeg frykta at skulle skje:-) Men ny uke nye muligheter. Har vært litt sulten i mellom måltidene også. Det har vel også noe å si tror jeg. Men har spist en brødskive da.

 

Å ellers da jenter jeg ser dere snakker om snø. Ja det er greit det. Men ikke i så store mengdre som det har kommet. Jeg kjører jo så mye bil at jeg vil helst ha snøen vekk jeg. Februar og Mars skulle ha vær visket bort fra almanakken syns jeg. Å den kulla er ikke noe bedre. Men klart det går ann å kle seg da hvis en skal ut:-)[/quote']

 

 

jeg har opplevd menge ganger på tideligere kurs at vekta står stille men cm. minsker... så husk muskler er tyngre enn fett så når vi er flinke å trener mye bygger vi muskler og da er det ikke støtt at vekta går nedover men vi minsker... det er derfor vi elsker målbåndet....

 

jeg skjønner at vinteren kan være tøffre i by enn på bygda , her oppe på hedemarken har vi fine snødekkte veier og mange bønder med traktor som holder gårder og veier snøfrie for oss.... :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
jeg har opplevd menge ganger på tideligere kurs at vekta står stille men cm. minsker... så husk muskler er tyngre enn fett så når vi er flinke å trener mye bygger vi muskler og da er det ikke støtt at vekta går nedover men vi minsker... det er derfor vi elsker målbåndet....

 

jeg skjønner at vinteren kan være tøffre i by enn på bygda ' date=' her oppe på hedemarken har vi fine snødekkte veier og mange bønder med traktor som holder gårder og veier snøfrie for oss.... :-D[/quote']

 

Dere lurer vel hvorfor jeg skrev at min mor er i syden?? det er henne som pleier å måle meg. Ja målebånde er godt å ty til når vekta ikke viser nedgang:-) Men der tror jeg er pga at jeg skeiet ut med masse pizza i helgen. Så det er nok en innvirkning der også.

 

Snø ja bitten70. Den kan nok være fin til sitt bruk den. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte det var derfor, for du har fortalt før at det er moren din som pleier å gjøre det:)

 

Jeg var på StepStyrke i går og kjenner det skikkelig i dag!

Tok pushups så jeg er støl i hele brystkassa i dag;-)

Og stående roing som jeg kjenner i skuldrene og er skikkelig støl bak på låra etter markløft!

Herlig å kjenne! :)

 

Så fikk jeg pulsklokke i posten i går! =)

Så nå skal det bli enda morsommere å dra på trening, bare jeg skjønner noe av den da..

Så litt innvikla ut..

Jeg får få noen til å hjelpe meg;)

 

Muskler veier MYE mer enn fett! Det er veldig viktig å huske på!

Jeg har bestilt kroppsanalyse på SATS,

så får jeg de harde fakta.. Fettprosent, muskler i vekt, vann osv..

Men så blir det lettere å legge opp treningen etterpå=)

Og moro og motiverende hvis jeg tar en analyse igjen til sommeren og ser forskjellen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei ' date=' 27 kalde hos oss i dag , ikke fullt så fristende å dra ut men etter 10min i joggemaskin var det nærmere 27 varme... føltes sånn...

det er litt rart det der med å sprek man føler seg når man er litt støl...[/quote']

 

27?! Brrrr....

 

Ja, føler seg SÅ sprek;)

Har skikkelig jobba liksom!

Snart begynner de med 'Let's Dance' timer på SATS med afro-dance!

Gleder meg villt!

Det ser så utrolig gøy ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja dansing er jo helt utrolig trim , tenker på det når jeg er på fester med myyye alkohol og dans at for hver dans kan jeg sikkert drikke litt ekstra... he he .. blir god til å lure seg selv...

 

nå skal jeg på kurs i 2 dager i regi av jobben , ligge på hotell med fest middag på kvelden , heldigvis har de som arrangerer blitt flinke til å sette frem frukt på dagen , for man stapper jo hele tiden...

 

ettersom jeg er borte på fredag morgen tar jeg veiinga på lør..

 

så lykke til med ukas veiing alle sammen så skrives vi på lørdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Skjønte det var derfor' date=' for du har fortalt før at det er moren din som pleier å gjøre det:)

 

Jeg var på StepStyrke i går og kjenner det skikkelig i dag!

Tok pushups så jeg er støl i hele brystkassa i dag;-)

Og stående roing som jeg kjenner i skuldrene og er skikkelig støl bak på låra etter markløft!

Herlig å kjenne! :)

 

Så fikk jeg pulsklokke i posten i går! =)

Så nå skal det bli enda morsommere å dra på trening, bare jeg skjønner noe av den da..

Så litt innvikla ut..

Jeg får få noen til å hjelpe meg;)

 

Muskler veier MYE mer enn fett! Det er veldig viktig å huske på!

Jeg har bestilt kroppsanalyse på SATS,

så får jeg de harde fakta.. Fettprosent, muskler i vekt, vann osv..

Men så blir det lettere å legge opp treningen etterpå=)

Og moro og motiverende hvis jeg tar en analyse igjen til sommeren og ser forskjellen:)[/quote']

heihei. Du har fått deg pulsklokke ja. Det ønsker jeg meg også. Men har ikke peil på hvordan det virker. God trening da. Jeg har fått syklet i dag og måkt snø nede hos foreldrene mine. Jeg måtte vanne blomser det i dag. De er jo i syden med +12 grader så. Sukk... Ønsker meg en tur til syden jeg også. Vekk fra kulle og snø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen lille blomst!! Sikker på du føler deg som en liten liljekonvall i dag.

Halleluja for en travel uke. Kortslutning...må skifte sikringer i hjernen tror jeg. Og i tillegg luncher og middager ute. Tror jeg hopper over veiing i morgen, og heller sulter meg frem til søndag, og tar det da. Etter en flaske lakserolje.

 

Neste uke blir rolig, normal.

 

Greier du å komme deg frem i snøen, eller har du gått i hi på sofaen? Like kaldt ennå? 0 gr her i dag, og litt snø i lufta. Og jeg som trodde våren var kommet. Innrømmer feiltagelsen.

Ellers bra, og tirsdag får jeg besøk fra Norge, og FERSKE AVISER. Blir hyggelig.

Tv`n nekter å vise norske programmer, og merker at jeg savner det. Venter på at noen skal sjekke parabolen. Har oppdateret flere ganger, men nei da... bare programmer med ugga-bugga språk. Savner Dagsrevyen jeg..... Men ser jo at det ikke er ett verdensproblem, så skal ikke klage mer.

 

Du må ha en fin dag...vi snakkes kanskje senere.

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!!!

 

Her er det travelt!

Rekker ikke å oppdateer så mye, men det er superhyggelig å komme inn her å se at det er liv! :)

 

Gruer meg til veiing i morgen.. Tror det går skikkelig ikke-bra..!

 

Kos deg MASSE på helgekurs, bitten!! Hørtes knall ut=)

 

Så flink du er, dronninga som både sykler og måker:)

Men er blomstene dine i syden?

Det er jo 200 kuldegrader jo!

Jeg er IKKE i syden hvertfall.. :)

 

Virker som at du er like 'ute i ulykka' som meg emmalill! ;)

Hehe..

Har ikke vært flink overhodet de to siste ukene.. Bortsett fra bra med trening da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Hallo!!!

 

Her er det travelt!

Rekker ikke å oppdateer så mye' date=' men det er superhyggelig å komme inn her å se at det er liv! :)

 

Gruer meg til veiing i morgen.. Tror det går skikkelig ikke-bra..!

 

Kos deg MASSE på helgekurs, bitten!! Hørtes knall ut=)

 

Så flink du er, dronninga som både sykler og måker:)

Men er blomstene dine i syden?

Det er jo 200 kuldegrader jo!

Jeg er IKKE i syden hvertfall.. :)

 

Virker som at du er like 'ute i ulykka' som meg emmalill! ;)

Hehe..

Har ikke vært flink overhodet de to siste ukene.. Bortsett fra bra med trening da..[/quote']

Hehe snakk om å missforstå. Min mor er i syden da må jeg vanne blomstene hennes. Ellers går det greit. Jeg har vært hos min mormor igjen i dag. Det sto bedre til i dag en om mandagen. Da syns jeg hun var puslete. I dag fikk hun fotpleie. Da var hun førnøyd vettu. Men nå tenke jeg å sykle litt. Sjalabais jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe snakk om å missforstå. Min mor er i syden da må jeg vanne blomstene hennes. Ellers går det greit. Jeg har vært hos min mormor igjen i dag. Det sto bedre til i dag en om mandagen. Da syns jeg hun var puslete. I dag fikk hun fotpleie. Da var hun førnøyd vettu. Men nå tenke jeg å sykle litt. Sjalabais jenter

 

Hahaa! Syntes det var rart med blomster i syden skjønner du.. :)

 

Så bra at det står bedre til med mormoren din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

alle sammen. Dere har det bra??? Her var det dødt i dag. Skal alle sammen på viterferie?? Vi blir hjemme vi. skal på jobb til uka:( Hadde vært godt med ferie til varmere strøk nå ja:-) men vi får ta det igjen senere med ferie. Nå det passer sånn. Vi må jo flytte tingene til kjæresten min utover nå. Så det blir nok mere nok å gjøre utover:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen , jeg har overlevd kurs med mange mat fristelser for ikke å snakke om drikke....

krøp opp på vekta i dag og selv om nedgangen var mindre enn forventet hadde jeg da gått ned 0,4 kg. så da må jeg være fornøyd...

 

vinterferie jaaaaa . jobber man og tirs og så er det fri , men ingen tur til varmere strøk her nei... jeg forsvinner til fjells for å oppsøke enda mere snø i alpinanlegget... god kose helg alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei allesammen. Så bra da bitten70. Det var jo bra nedgang det da:-)

 

Her blir det ikke vinterferie. Skal jobbe hele uken. Så ferie skal vi ha senere. God helg vidre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...