Gå til innhold

Stinainas Dagbok - Veien mot Målet


Gjest stinaina

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
Gjest stinaina
mmmmmmm var knall godt med pizza og rømme dressing . godt det er en hel uke til veiing igjen

 

mål. 57 kg.

 

nå 66' date='3 .

 

vi er da på vei... :)[/quote']

 

Oi, så flink du er!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina

Bare stikker innom en sen fredagskveld for å si at jeg er offisielt motivert til å sette igang igjen! :)

 

Å, det føles godt!

 

Kjenner det var helt riktig å la det komme helt av seg selv! :)

 

På mandag skal jeg bytte ut mine to brødskiver til lunch med 2 knekkebrød.

Slutt med cappochino og tilbake til svart kaffe!!

 

Og jammen skal jeg finne fram wokgrønnsakene mine igjen og dra på afrodans på SATS på tirsdag!

 

Så skal jeg endelig få tatt den kroppsanalysen og ha harde fakta og gå ut ifra nå som jeg setter igang igjen!

 

Hurra! =)

 

Glemte å veie meg i dag, så det får bli i morgen!

(No dritt egentlig, siden jeg overspiste fajitas i dag;))

 

Men nå har jeg hatt nok late spisedager!!

 

Hurra for oss! :)

 

 

Vet jeg har spurt før, bitten, men hvor høy er du igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du , jeg ruver hele 156 over bakkeplan , skikkelig lang..not. drefor blir man litt butt når vekta nærmer seg 70 kg..

 

så bra at du er motivert igjen , er nok litt riktig å la de peridoene som man er lei få gå over av seg selv og når du i tillegg har vært syk så er man ikke mye gira...

å vekta di har jo ikke gått opp så da er jo det bra:)

 

men nå er vi i gang og kommer til å møte våren tynne og fine;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny uke nye muligheter , har kost meg skikkelig i helgen. ble bedt til naboen på taimat , veldig skeptisk men ble gledelig overrasket også ble det jo nok vin.. uff , godt jeg ikke teller for mye på lørdager..

 

tok det igjen i går da hele familien var ute på snowboard hele dagen , knall sol og masse snø .

 

i dag startet jeg på trening kl.8 før jeg skal jobbe til syv i kveld...føler at jeg er inne i en god stim akkurat nå..

 

mål for denne uke

 

10 trimpoeng

- 0.6-1kg

2 cm i livet.

 

skal forresten avslutta denne uken med kiel tur på color fantasy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina

Kiel tur på color fantasy?

 

Wow! Heldiggris!! B)

 

Har vært flink i hele dag. Ikke drukket en eneste usunn kaffe, spist litt frukt, to krekkebrød med egg og makrell i tomat til lunch og så kom middagen da...

 

Uff.. Jeg er mett!! Må kjøpe meg noe fullkornspasta tror jeg..

Kokte spaghetti og lagde kjøttdeig med go' og mager kjøttdeig, men så blir det sånn som det ofte blir når man er aleine.. Det blir for mye mat også spiser jeg til det er tomt alikevell.

Hadde klart meg med halvparten av det jeg spiste.. Helt seriøst.

Og nå er jeg litt kvalm.. :)

 

Uff, at man aldri skal lære!

Men alt i alt ikke en altfor ille start på den nye uka;)

Har meldt meg på Afrodance i morgen på Sats! Yey! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei stinaina:-) Ja nå er det bare å kjøre på. Syns du er flink jeg. du har jo vært dårlig nå så det går sikker bra med deg nå framover.

 

mett ja:-) er ikke det godt da å sleppe å være sulten hele tiden:-)

Jeg hadde en periode som jeg var sååå sulten att. Det var ikke så morsomt.

 

Men snakkes mere i morgen da.

 

god kveld vidre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina
Heihei stinaina Ja nå er det bare å kjøre på. Syns du er flink jeg. du har jo vært dårlig nå så det går sikker bra med deg nå framover.

 

mett ja:-) er ikke det godt da å sleppe å være sulten hele tiden

Jeg hadde en periode som jeg var sååå sulten att. Det var ikke så morsomt.

 

Men snakkes mere i morgen da.

 

god kveld vidre

 

Joa, men i dag ble jeg FOR mett.. :) Måtte gå å legge meg! Huff.. Unødvendig å overspise sånn! Jeg som var flink i hele dag! Men jeg jobba en time overtid, så da jeg kom hjem i 18tida hadde jg ikke spist siden 11:30.. Bare litt frukt og sånn. DA var jeg sulten! :P

Nei, må lære meg å tipasse maten litt bedre igjen skjønner jeg!

 

Natta, jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiel tur på color fantasy?

 

Wow! Heldiggris!! :P

 

ja , blir kjempe bra det men det blir jo en utfordring med alt det gode å spise og ikke minst drikke :) vi er jo bare voksne så her blir det nok ikke spyttet i glasset.

 

får ta med treningstøy for syns skyld , og gå inom helsestudiot.. letter litt på samvitigheten..

svigers på middag i kveld , biff og fløtegratinerte.. må huske å fylle tallerkenen med salat ( for det er jo like godt som potetene) .

 

stakkars oss med så mye utfordringer hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina
Kiel tur på color fantasy?

 

Wow! Heldiggris!! :P

 

ja ' date=' blir kjempe bra det men det blir jo en utfordring med alt det gode å spise og ikke minst drikke :) vi er jo bare voksne så her blir det nok ikke spyttet i glasset.

 

får ta med treningstøy for syns skyld , og gå inom helsestudiot.. letter litt på samvitigheten..

svigers på middag i kveld , biff og fløtegratinerte.. må huske å fylle tallerkenen med salat ( for det er jo like godt som potetene) .

 

stakkars oss med så mye utfordringer hele tiden.[/quote']

 

Hehe.. Ja, det er ikke småtterier!

Men masse grønnsaker er alltid smart:) Veldig bra for kroppen! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei alle sammen. Ja så var det veiing på meg i dag. 100gr opp men -2cm. Etter en uke med lite aktiviteter så er jeg fornøyd:-)

 

Skal noen på tur her??? Morsomt det da. Å komme seg litt ut:-)

Stå på vidre jenter. God kveld vidre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina
Heihei alle sammen. Ja så var det veiing på meg i dag. 100gr opp men -2cm. Etter en uke med lite aktiviteter så er jeg fornøyd:-)

 

Skal noen på tur her??? Morsomt det da. Å komme seg litt ut:-)

Stå på vidre jenter. God kveld vidre:-)

 

Gratulerer, dronninga! Flink som vanlig:)

 

Uff, jeg har så dårlig samvittighet.. Var jo fast bestemt på å trene i dag!

Men så rakk jeg ikke den timen jeg hadde tenkt til å gå på..

Så kom jeg hjem og skulle bare spise litt, men jeg har ikke klart å komme meg ut av sofaen jeg altså..

Ligger her og skriver nå.. Er så syyyky sliten..!

Det er veldig mye å gjøre på jobben for tida, så jeg er skikkelig kjørt i hodet når jeg edelig kommer hjem. Orker ikke tanken på å gjøre noen ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da , jeg drar på fantasy i morgen , så det blir bra..

kjempe bra med cm nedgang da.. tyder jo på litt innstraming...

 

fikk jammen trent i dag å . kjempe fornøyd med det men 10 trimpoeng blir nok vanskelig med tur resten av uka..

 

jeg får danse mye det er jo knall trim..

 

veiing i morgen istedet for fredag . spent på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmalill

Endelig tilbake etter masete biltur til Tirana, og ferie i Spania. Men Herre Jemini..så travelt det er på jobb. To uker uten at noe ble gjort... nå er snart hjernen kortslutta.

Og det er jaggu vekta og..Redd for det har kommet på omtrent 2 kilo. Grrrrr.. men kan vel ikke skylde på andre enn seg selv.

 

Hvordan er det med dere da prinsesser? Standhaftige som alltid....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina

Velkommen tilbake emmalill!! :)

 

Standhaftige?

Snakk for deg selv! :P

 

Jeg som har hatt tre uker med null trim og bare usunt å spise.. :D

 

bitten70; dansing er knalltrim!! Shake assen og kjenn kaloriene renne av! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmalill

Stemmer det.... vi er jo i samme "familie" og hører ikke helt til den gruppen. Men ser jo til min glede, at andre og skeier ut. Mens andre er disiplinerte. De kaller det det. Selv er jeg usikker på betydningen av ordet.

 

Er du blitt helt frisk og rask igjen? Skjønner at det er travelt i tillegg hos deg. Det er det her og. Godt det snart er påske. Skal jeg fortelle deg en "hemmelighet"? Her feirer vi påske to ganger. I år er det en uke mellom dem. Det varierer fra år til år.I fjor var det vel 4 eller noe. Ikke det at jeg feirer ortodoks påske, men det betyr jo litt fri. Skal ikke til Norge, men mulig jeg flyr til Athen for å besøke venner. Har også vurdert Istanbul. Sist jeg var der var det ramadan, og en del var stengt. Får se!!! Blir Oslo i månedsskiftet april/mai. Og da ikke noe før august, trur eg.

Her er det absolutt ikke vår ennå. I går snødde det, men la seg ikke. Kuldegr. i natt. Sto på 0 da jeg gikk, og sola var titta frem. Nå er det på tide med utepils!Ok ok ..cola light. i blandt har det vært en og annen luredag hvor temp. har vært bra. Og så Simsalabim...snø.

 

Ringte her... kommer innom senere.

 

torsdagsklemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei alle sammen:-) Ja jeg lever!!! Har vært borte litt herfra. Har hatt det styret med kjæresten her. Han blir ikke bedre i hånda ser det ut for. Så jeg har jo vært sykepleier jeg da. Hehe. Har kjørt han hitt og ditt. Han kunne jo ikke kjøre med den hånda. Han dro alene i dag til lege sjekk. Så får vi se hva de sier. Ellers så er det jo flytting som står på tapeten da. Har blitt lite an det ettersom han ikke kan bruke hånden. Vi dro en tur til hybelen i går da. Så vi fikk med oss litt som skulle hit.

 

Ellers så går det vel greit med maten. Jeg går å fyser på mat da men... Er fortsatt ikke god i beinet. Går jeg for mye eller står mye på beinet så værker det veldig. Håper det slipper snart. Må begynne med å sykle igjen også. Har vært slapp med det:(

 

Snart skal jeg hente guttungen han skal til tannlegen i dag:-)

Fortsatt en god torsdag jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina

Hallo!! :D

 

Nok en helg over.

Ble veiing i går i steden for å fredag. Ikke helt til å stole på dagen derpå tror jeg.

Hadde nok ikke mye vann i kroppen nei!

Men var gøy å se lave tall da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina

14.11.08: 72,3kg, BMI: 25,3 | Startvekt, 12,3kg igjen til målet! 7,3kg igjen til 1. Delmål

21.11.08: 70,5kg, BMI: 24,7 | -1,8kg, -1,8kg til sammen, 10,5kg igjen til målet! 5,5kg til 1. Delmål

28.11.08: 70,1kg, BMI: 24,5 | - 400g, -2,2kg til sammen, 10,1kg igjen til målet! 5,1kg til 1. Delmål

05.12.08: 69,8kg, BMI: 24,4 | - 300g, -2,5kg til sammen, 9,8kg igjen til målet! 4,8kg til 1. Delmål

12.12.08: 68,9kg, BMI: 24,1 | - 900g, -3,4kg til sammen, 8,9kg igjen til målet! 3,9kg til 1. Delmål

19.12.08: 68,5kg, BMI: 23,9 | - 400g, -3,8kg til sammen, 8,5kg igjen til målet! 3,5kg til 1. Delmål

26.12.08: * juleferie *

02.01.09: * juleferie *

09.01.09: 69,4kg, BMI: 24,3 | +900g, -2,9kg til sammen, 9,4kg igjen til målet! 4,4kg til 1. Delmål

16.01.09: 68,5kg, BMI: 23,9 | - 900g, -3,8kg til sammen, 8,5kg igjen til målet! 3,5kg til 1. Delmål

23.01.09: 69,2kg, BMI: 24,2 | +700g, -3,1kg til sammen, 9,2kg igjen til målet! 4,2kg til 1. Delmål

30.01.09: 67,4kg, BMI: 23,6 | -1,8kg, -4,9kg til sammen, 7,4kg igjen til målet! 2,4kg til 1. Delmål

06.02.09: 68,1kg, BMI: 23,8 | +700g, -4,2kg til sammen, 8,1kg igjen til målet! 3,1kg til 1. Delmål

13.02.09: 68,8kg, BMI: 24,1 | +700g, -3,5kg til sammen, 8,8kg igjen til målet! 3,8kg til 1. Delmål

20.02.09: 68,0kg, BMI: 23,8 | - 800g, -4,3kg til sammen, 8,0kg igjen til målet! 3,0kg til 1. Delmål

27.02.09: * syk *

06.03.09: 67,8kg, BMI: 23,7 | - 200g, -4,5kg til sammen, 7,8kg igjen til målet! 2,8kg til 1. Delmål

13.03.09: 68,4kg, BMI: 23,9 | +600g, -3,9kg til sammen, 8,4kg igjen til målet! 3,4kg til 1. Delmål

21.03.09: 66,5kg, BMI: 23,2 | -1,9kg, -5,8kg til sammen, 6,5kg igjen til målet! 1,5kg til 1. Delmål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

borte bra hjemme best , i hvertfall når man slanker seg. vet ikke om dansing hjelper så mye når man styrter drinker fra 14.oo - 02.oo , men gøy var det..

 

hadde med treningstøy og brukte det på fredag , seilinga ut ifra kiel tilbrakte jeg på joggemaskin i 30 min...

 

veide meg tors. morgen ..

vekt 65,5 = - 0,8

livmål 75,5 = - 1 cm.

 

så da får vi se hvor mye helgens utskjelser påvirker neste veiing.

har godt tur på 1 time og 40 min i dag da.. men så har det vært bursdag i familien med masse kaker igjen.....

 

mål denne uke

 

vekt - 0,6 - 0,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
14.11.08: 72' date='3kg, BMI: 25,3 | Startvekt, 12,3kg igjen til målet! 7,3kg igjen til 1. Delmål

21.11.08: 70,5kg, BMI: 24,7 | -1,8kg, -1,8kg til sammen, 10,5kg igjen til målet! 5,5kg til 1. Delmål

28.11.08: 70,1kg, BMI: 24,5 | - 400g, -2,2kg til sammen, 10,1kg igjen til målet! 5,1kg til 1. Delmål

05.12.08: 69,8kg, BMI: 24,4 | - 300g, -2,5kg til sammen, 9,8kg igjen til målet! 4,8kg til 1. Delmål

12.12.08: 68,9kg, BMI: 24,1 | - 900g, -3,4kg til sammen, 8,9kg igjen til målet! 3,9kg til 1. Delmål

19.12.08: 68,5kg, BMI: 23,9 | - 400g, -3,8kg til sammen, 8,5kg igjen til målet! 3,5kg til 1. Delmål

26.12.08: * juleferie *

02.01.09: * juleferie *

09.01.09: 69,4kg, BMI: 24,3 | +900g, -2,9kg til sammen, 9,4kg igjen til målet! 4,4kg til 1. Delmål

16.01.09: 68,5kg, BMI: 23,9 | - 900g, -3,8kg til sammen, 8,5kg igjen til målet! 3,5kg til 1. Delmål

23.01.09: 69,2kg, BMI: 24,2 | +700g, -3,1kg til sammen, 9,2kg igjen til målet! 4,2kg til 1. Delmål

30.01.09: 67,4kg, BMI: 23,6 | -1,8kg, -4,9kg til sammen, 7,4kg igjen til målet! 2,4kg til 1. Delmål

06.02.09: 68,1kg, BMI: 23,8 | +700g, -4,2kg til sammen, 8,1kg igjen til målet! 3,1kg til 1. Delmål

13.02.09: 68,8kg, BMI: 24,1 | +700g, -3,5kg til sammen, 8,8kg igjen til målet! 3,8kg til 1. Delmål

20.02.09: 68,0kg, BMI: 23,8 | - 800g, -4,3kg til sammen, 8,0kg igjen til målet! 3,0kg til 1. Delmål

27.02.09: * syk *

06.03.09: 67,8kg, BMI: 23,7 | - 200g, -4,5kg til sammen, 7,8kg igjen til målet! 2,8kg til 1. Delmål

13.03.09: 68,4kg, BMI: 23,9 | +600g, -3,9kg til sammen, 8,4kg igjen til målet! 3,4kg til 1. Delmål

21.03.09: 66,5kg, BMI: 23,2 | -1,9kg, -5,8kg til sammen, 6,5kg igjen til målet! 1,5kg til 1. Delmål[/quote']

kjempe bra stinaina. Stå på vidre. Du klarer målene dine du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina
borte bra hjemme best ' date=' i hvertfall når man slanker seg. vet ikke om dansing hjelper så mye når man styrter drinker fra 14.oo - 02.oo , men gøy var det..

 

hadde med treningstøy og brukte det på fredag , seilinga ut ifra kiel tilbrakte jeg på joggemaskin i 30 min...

 

veide meg tors. morgen ..

vekt 65,5 = - 0,8

livmål 75,5 = - 1 cm.

 

så da får vi se hvor mye helgens utskjelser påvirker neste veiing.

har godt tur på 1 time og 40 min i dag da.. men så har det vært bursdag i familien med masse kaker igjen.....

 

mål denne uke

 

vekt - 0,6 - 0,8[/quote']

 

Fin nedgang dette da, bitten70! :)

 

Du raser jo ned som bare det! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina
kjempe bra stinaina. Stå på vidre. Du klarer målene dine du.

 

Hehe.. Joda, håper jo det..

Men det går saaaaaaakte..

 

Har ENDA ikke kommet igang med treningen igjen heller.. Har blitt støttemedlem på SATS..

Men har vasket og gjort husarbeid i et par timer i dag da! :)

Da blir det jo litt trim!

Alt er bedre enn ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin nedgang dette da' date=' bitten70! :)

 

Du raser jo ned som bare det! :cool:[/quote']

 

 

synes det er flere som når målene sine jeg... kjempe bra;)

husarbeide er jo kjempe trim.

i første grete rode boka jeg hadde stod det hvor mange trimpoeng sånne huslige aktiviteter ga.. er jo kjekt å vite , savnet de under aktivitetslinken for snømåking feks. er jo kjempe trim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...