Gå til innhold

Stinainas Dagbok - Veien mot Målet


Gjest stinaina

Anbefalte innlegg

Vinterferie?

Hva er det for noe? Har jeg ikke hatt siden skoledagene.. :)

 

Her går det i hundre! Selv i helgene:)

Ikke trent noe i helga, men var i korketrekker'n og akte i nesten 5t i går,

så det må da telle for noe?

 

Ellers er ikke vekta venn med meg overhodet for tida!

Skjønner ikke hva som skjer.. Jeg er jo ikke SÅ lite flink?!

Men den peker bare gærne veien.. :mad:

Har ikke hatt tid til å fokusere så altfor mye på det de siste par ukene heller..

Er nok derfor det sklir ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar

Hvordan gikk det med veiinga på fredag??? Du trenger ikke si det altså. Her går den til himmels. Fikk ikke veid meg fredag morgen, var på vekta i dag. +++++.

Ja da, 1,2kg. Ble mye usunt sist uke, og noe i helga og. Men ikke så ille. Og så er jeg sulten hele tiden... klarer stort sett å tøyle den følelsen..men noen ganger glir det likevel ned noe. Æsj... tror jeg vil sove en uke..og våkne opp 2 kg lettere.

Har hatt det fryktelig travelt i det siste. håper det verste er over nå. Liker det jo egentlig, men nok kan være nok.

Kaldt her, noen minus, og det har småsnødd hele helga. Men tar en uke ferie snart..... gjett hvor.

Ha en fin dag.. klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

God dag alle sammen:-) Jeg også er veldig sulten. Kan ha spist mat og like etterpå er jeg like sulte. Jeg skrev det til kurslederene min. Hun sa det at da har jeg en veldig bra forbrenning. Men må få i meg litt mere mat for at det ikke skal gå i spare bluss:-) Men jeg syns ikke det hjelper jeg da. Men værst er når jeg har gjort noe fysisk. Da kommer sulten:(

 

Jeg må ut å måke snart jeg. Det har snødd her i hele natt. Å glatt var det også i natt. Blankpolert før snøen la seg.

 

Ellers så har helgen vært grei den. Jeg bakte appelsin kaka til GR . Mmmm... Den var god. Anbefales. Jeg overspiste meg ikke. Har faktisk vært flink i hele helgen. Har ikke spist snop engang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.. Jeg har ikke skrevet inn de to siste ukene engang, for det har gått så rævva..

 

Men okay, here goes:

 

14.11.08: 72,3kg, BMI: 25,3 | Startvekt, 12,3kg igjen til målet! 7,3kg igjen til 1. Delmål

21.11.08: 70,5kg, BMI: 24,7 | -1,8kg, -1,8kg til sammen, 10,5kg igjen til målet! 5,5kg til 1. Delmål

28.11.08: 70,1kg, BMI: 24,5 | -400g, -2,2kg til sammen, 10,1kg igjen til målet! 5,1kg til 1. Delmål

05.12.08: 69,8kg, BMI: 24,4 | -300g, -2,5kg til sammen, 9,8kg igjen til målet! 4,8kg til 1. Delmål

12.12.08: 68,9kg, BMI: 24,1 | -900g, -3,4kg til sammen, 8,9kg igjen til målet! 3,9kg til 1. Delmål

19.12.08: 68,5kg, BMI: 23,9 | -400g, -3,8kg til sammen, 8,5kg igjen til målet! 3,5kg til 1. Delmål

26.12.08: * juleferie *

02.01.09: * juleferie *

09.01.09: 69,4kg, BMI: 24,3 | +900g, -2,9kg til sammen, 9,4kg igjen til målet! 4,4kg til 1. Delmål

16.01.09: 68,5kg, BMI: 23,9 | - 900g, -3,8kg til sammen, 8,5kg igjen til målet! 3,5kg til 1. Delmål

23.01.09: 69,2kg, BMI: 24,2 | +700g, -3,1kg til sammen, 9,2kg igjen til målet! 4,2kg til 1. Delmål

30.01.09: 67,4kg, BMI: 23,6 | -1,8kg, -4,9kg til sammen, 7,4kg igjen til målet! 2,4kg til 1. Delmål

06.02.09: 68,1kg, BMI: 23,8 | +700g, -4,2kg til sammen, 8,1kg igjen til målet! 3,1kg til 1. Delmål :)

13.02.09: 68,8kg, BMI: 24,1 | +700g, -3,5kg til sammen, 8,8kg igjen til målet! 3,8kg til 1. Delmål :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei. Ja det koster å feste:-) Hva er det jeg har sakt til dere snuppelurer:( Men det var vel nok pekefinger nå vel. Du får bare komme inn i den talten du har vært inni når du gikk ned:-) Du har kommet sååå langt. Du kan ikke gi opp nå vel. Jeg skal veie meg og måle meg i morgen. Er spendt nå om jeg har gått ned. Det har ikke blitt noe utskeielser heller i helgen. Jeg spiste 3 kakestykker. Men det gikk inn i dags rapporten det. Gikk ikke over det jeg pleier å ligge på:-)

 

Men bare stå på så går detta veien det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..

Har ikke vært ute på byen på over tre uker jeg, så det kan ikke være det.

Vorsa litt på fredagen, men dro ikke ut, gikk å la meg istedet.

Helga føre det var jeg hjemme hos foreldra mine og slappet av og helga før det var det bare trening og avslapping da også.

Festa sist 24. Januar. Så det synes jeg ikke er så gæærnt..

 

Jeg skal ha kroppsanalyse, treningsveiledning og personlig trener-time neste tirsdag, så satser på å få opp igjen litt motivasjon da!

For det er den det skranter så innmari på..

Skal ikke gi opp, nei.. Ikke riktig enda.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skrevet noe her på noen dager, men det betyr ikke at jeg ligger på latsiden :) Er inne og leser stort sett hver dag, så følger med. Her går det fortsatt veldig bra. Veide meg igjen i går, og hadde tatt av 1,3 kg forrige uke. Herlig! Nå er jeg nede i 68,5 kg og når jeg startet for 4 uker siden veide jeg 75,3. Har stort sett gått veldig bra. Har ikke skeiet ut noe, spiste litt fetere middag i går enn vanlig, men da gikk det under mellommåltid + middag. Holder på som før, mye mosjon og sunn mat + masse vann. Har kjent at søtsuget har meldt seg litt de siste dagene, det er som at jeg ser sjokoladen foran meg :) OG kjenner den gode smaken.. huff, nei, nå må jeg ikke skrive mer om det..hehe. Fristelsen kan bli for stor! Sto over flere herlige kaker på jobben i helga, sjokoladekaker og andre fristende kaloribomber. Tok meg heller ett eple ;) Gjett at jeg var stolt, for var litt inne på tanken å bare ta ett lite stykke. Men skal holde meg hard en bra stund ennå, før jeg begynner å unne meg selv noe ekstra godt. Jeg var sjokoman eller godteriman før, så jeg vet hva som er best å gjøre :)

 

Stinaina: Jeg skjønner at motivasjonen kan dale litt når man merker at vekten ikke går rette veien eller at man har små sprekker nå og da, men ikke gi opp. Det virker som du virkelig vil ned i vekt, så stå på det. Ikke la godteriene eller maten vinne denne gangen! Tror du kanskje det kunne vært lurt å ikke unne seg noe godt hver helg? Slik som jeg? Spørs om sjansen for å sprekke litt for mye er større hvis man spiser godter og sånn hver helg, kanskje bare skeie ut lørdager og ikke søndager?

 

Klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei jenter. Jeg sier som deg v05. Mindre festing i helgene å kanskje bare snop innimellom. Ikke hver helg. Jeg var flink i helgen. Bare spiste gr kake. Å det gikk inni matrasjonen min. Men syns nedgangen går tregt altså.200gr ned. Uff. Detta kan ta tid å komme i trivselvekt. Sneglefart:( Hehe. Men får bare bite tennene sammen å fortsette. Kan jo ikke slutte nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag, jenter!

 

Som sagt; Er ikke mye festing om dagen. Så det er ikke der det ligger.

Men å kutte litt ned på godteriet er nok ikke dumt, nei!

 

Så bra nedgang, vo5!! :)

Herregud, du raser jo ned i expressfart!!

Også så flink til å ligge unna kaker og snop!

*imponert*

 

dronninga; Ikke fortvil! Ned er ned:)

Du er jo superflink!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.... i dag går det rett til h....

Har trykka i meg en pose Laban seigmenn. Og du verden så godt det var der og da. Nå kjenner jeg liksom at kvalmen kommer. Men er ikke helt i form. Verker i alle ledd fra ankelene og opp til skuldrene. Så mulig at ikke bare er Laban og co. Føler at øya henger langt nedpå kinnet, og at det er sandpapir i dem. Æsj... Men skal ikke klage mer nå.

Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
God dag' date=' jenter!

 

Som sagt; Er ikke mye festing om dagen. Så det er ikke der det ligger.

Men å kutte litt ned på godteriet er nok ikke dumt, nei!

 

Så bra nedgang, vo5!! :)

Herregud, du raser jo ned i expressfart!!

Også så flink til å ligge unna kaker og snop!

*imponert*

 

dronninga; Ikke fortvil! Ned er ned:)

Du er jo superflink!![/quote']

 

hehe:-) Takk. Jeg depper ikke for det jeg. Men er litt ergelig at det går litt tregt. Men sånn er nå kroppen bare. Den må venne seg til forandringene vettu. Ellers er alt bra med dere jenter????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde selv ett ekstremt søtsug i går, tenkte kun på godterier og bestemte meg tilslutt for å ta to ruter av en mørk kokesjokolade som jeg har i skapet. Den første gikk ned tvert, mens jeg virkelig nøt den andre. Herlig! Søtsuget gikk litt over, men jeg var ofte sulten i går og på kvelden meldte søtsuget seg IGJEN! Da hadde jeg kjøpt inn banan og vanilje kesam, dyppet bananbiter i en liten mengde vanilje kesam og det var godt :) Merket at jeg fikk nok sukker av det og resten av kvelden tenkte jeg ikke på godter :o Likevel er det veldig tungt når tanken melder seg, får helt ekstremt lyst på enkelte ting, men prøver ennå å holde meg til rett mat en stund til, før jeg begynner å unne meg litt av hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er alt vel ja!

Er bare utrolig ikke-flink!! :mad:

 

 

Men, men..

Jeg håper jeg får litt 'boost' igjen etter kroppsanalysen hos SATS på tirsdag! :)

Da får jeg jo alle harde fakta servert på et sølvfat!

 

Æsj.. Så må jeg opp på vekta igjen i morgen...

Hundrelapp på at jeg har gått opp 700g til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg håper du føler deg bedre, emmalill!

Hørtes ikke noe all right ut det der..

 

Flink du, vo5!!

Håper jeg også snart kan få inspirasjonen litt tilbake..!

 

Men jeg var utrolig flink på én ting i dag da..

Orker ikke trene i går, så jeg sto opp halvannen time før i dag og trente i en halvtime på SATS FØR jobb! :)

 

DET! Har jeg aldri orket før!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei stinaina:-) Du har ikke blitt borte helt her inne. Jeg har ikke vært helt i form selv heller. I går så var hele kroppen helt tappet for energi. Kreftene bare ebbet ut her. Beina var som bly. Har aldri vært sånn før. Var så vitt jeg orket å gå inn på kjøkkene for å ta meg glass med vann. Men er bedre i dag. Er litt tung enda men... Jeg vurdere å stå over måking i dag. Jeg er rett og slett sliten i kroppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei stinaina:-) Du har ikke blitt borte helt her inne. Jeg har ikke vært helt i form selv heller. I går så var hele kroppen helt tappet for energi. Kreftene bare ebbet ut her. Beina var som bly. Har aldri vært sånn før. Var så vitt jeg orket å gå inn på kjøkkene for å ta meg glass med vann. Men er bedre i dag. Er litt tung enda men... Jeg vurdere å stå over måking i dag. Jeg er rett og slett sliten i kroppen

 

Uff da!

Dette hørtes da ikke bra ut!

Du får lytte til kroppen din og få masse hvile!

Jeg var helt utslått i går selv.

Skulle egentlig trene, men slokna på sofaen i 18-tida.

Så fant jeg senga rundt halv ni.. :)

Så en episode med Prison Break på sengekanten og slokna som et lys halv ti!!

Godt å sove masse! :)

Det er by:Larm i helga, så da blir det nok ikke så mye soving! :o

 

Så tok jeg det jo igjen med å stå opp 5:30 i dag og dra på trening da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

hei igjen. Det er såå stille innpå tråden din for tiden stinaina. Har alle tatt vinterferie???

 

Jeg har vært ute å måkt i dag også. Jeg klarte ikke å la være å se på at det bare lå der. brukte 1time og 10minutter. Så jeg var rimlig sliten her en stund igjen. Men nå skal jeg slappe av med litt brodderi her. Og en kopp te tror jeg.

 

Du skal veie deg i morgen du. Ja får håpe pila går ned for deg da:-)

snakkes da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen. Det er såå stille innpå tråden din for tiden stinaina. Har alle tatt vinterferie???

 

Jeg har vært ute å måkt i dag også. Jeg klarte ikke å la være å se på at det bare lå der. brukte 1time og 10minutter. Så jeg var rimlig sliten her en stund igjen. Men nå skal jeg slappe av med litt brodderi her. Og en kopp te tror jeg.

 

Du skal veie deg i morgen du. Ja får håpe pila går ned for deg da:-)

snakkes da:-)

 

Ja, det er litt stille her inne.. :)

Jeg prøver å hvertfall stikke innom én gang om dagen!

Forhåpentligvis mer enn det også:o

 

Så flink til å måke!!

DET må ha forbrent masse kalorier!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah.. Veiing ja..

 

Har gått litt ned igjen, men jeg tok et par øl i går så jeg mistenker at jeg bare var litt dehydrert..

 

14.11.08: 72,3kg, BMI: 25,3 | Startvekt, 12,3kg igjen til målet! 7,3kg igjen til 1. Delmål

21.11.08: 70,5kg, BMI: 24,7 | -1,8kg, -1,8kg til sammen, 10,5kg igjen til målet! 5,5kg til 1. Delmål

28.11.08: 70,1kg, BMI: 24,5 | -400g, -2,2kg til sammen, 10,1kg igjen til målet! 5,1kg til 1. Delmål

05.12.08: 69,8kg, BMI: 24,4 | -300g, -2,5kg til sammen, 9,8kg igjen til målet! 4,8kg til 1. Delmål

12.12.08: 68,9kg, BMI: 24,1 | -900g, -3,4kg til sammen, 8,9kg igjen til målet! 3,9kg til 1. Delmål

19.12.08: 68,5kg, BMI: 23,9 | -400g, -3,8kg til sammen, 8,5kg igjen til målet! 3,5kg til 1. Delmål

26.12.08: * juleferie *

02.01.09: * juleferie *

09.01.09: 69,4kg, BMI: 24,3 | +900g, -2,9kg til sammen, 9,4kg igjen til målet! 4,4kg til 1. Delmål

16.01.09: 68,5kg, BMI: 23,9 | - 900g, -3,8kg til sammen, 8,5kg igjen til målet! 3,5kg til 1. Delmål

23.01.09: 69,2kg, BMI: 24,2 | +700g, -3,1kg til sammen, 9,2kg igjen til målet! 4,2kg til 1. Delmål

30.01.09: 67,4kg, BMI: 23,6 | -1,8kg, -4,9kg til sammen, 7,4kg igjen til målet! 2,4kg til 1. Delmål

06.02.09: 68,1kg, BMI: 23,8 | +700g, -4,2kg til sammen, 8,1kg igjen til målet! 3,1kg til 1. Delmål

13.02.09: 68,8kg, BMI: 24,1 | +700g, -3,5kg til sammen, 8,8kg igjen til målet! 3,8kg til 1. Delmål :mad:

20.02.09: 68,0kg, BMI: 23,8 | -800g, -4,3kg til sammen, 8,0kg igjen til målet! 3,0kg til 1. Delmål :)

27.02.09:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Æsj.. Jeg må jo bare gi opp delmålet mitt...

 

Eller utsette det hvertfall..

 

Er IKKE førnøyd.

Heihei stinaina:-) Jamen har ikke du gått ned da??

 

Du må ikke gi opp nå da. Du er jo egentlig godt i gang.

 

Hvor er Emmalill da. Er hun på ferie?? Er stille inne her hos deg nå. Er ikke sånn skravling som det har vært. Dere har vel litt å gjøre på jobben. Eller er det skuffelsen som tynger:confused: Dere må jo ikke deppe for det da. Ny uke nye muligheter hvet dere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye jobben for min del.

Har gått inn i en ny stilling, så det er fryktelig mye å gjøre! :o

 

Joda, gikk ned, men det er jo ett skritt fram og to tilbake da..

Men vi får se!

Skal som sagt ha kroppsanalyse på SATS på tirsdag.

Det gleder jeg meg til! :)

 

Nei, hvor er nå emmalill?!?

Er jo evigheter siden hun har vært her?

Føles sånn hvertfall.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Det er mye jobben for min del.

Har gått inn i en ny stilling' date=' så det er fryktelig mye å gjøre! :o

 

Joda, gikk ned, men det er jo ett skritt fram og to tilbake da..

Men vi får se!

Skal som sagt ha kroppsanalyse på SATS på tirsdag.

Det gleder jeg meg til! :)

 

Nei, hvor er nå emmalill?!?

Er jo evigheter siden hun har vært her?

Føles sånn hvertfall.. :)[/quote']

Ja det kan bli spennende med det opplegge på SATS. Det må du komme med full rapport om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Will do! :)

Jeg har hatt en stoor utskeielse i dag. Jeg var i butikken. Skulle kjøpe snop til de andre. Jeg kjøpte freia klassikere. Den er ny. uff jeg klarte ikke å stå i mot:( Der gikk hvertfall 2 dagsrapport i et jafs:mad: Så nå har jeg syklet litt da for å konpansere med det jeg har dyttet i meg. Fy å jeg skammer meg. Jeg må si jeg har hatt sånne tanker lenge med å spise sjokolade. Jeg skal snart ha mensen også. Men er ikke noe unnskyldning. Nå er jeg passe forbanna:mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...