Gå til innhold

California Dreamin....12 ukers prosjekt


Gjest Julianna

Anbefalte innlegg

Gjest krepsedama

Ser man det :rolleyes:

 

Det høres ut som du har rettsiden ut Julianna :) Med denne innstillingen er du et hode foran - tro du meg!! Stå løpet ut. Gleder meg til å høre mer ved hjemkomsten.

 

Og jeg? Jo, jeg må begynne å gå tur og slenge med armene!! Doctor's order!! Ble sykmeldt i dag da jeg har vært plaget med nakke/skuldrer siden i høst. Det er ganske ondt til tider - hele muskelaturen sviiiir :( Nå ble jeg sykmeldt 14 dager og må ikke løfte tungt (les vekter)?? Ingen fare - kan vel knapt kalles vekter på mitt nivå, men han MENTE det!! Og jeg skal gå tur og slenge med armene for å få bevegelse og få ristet løs - så da så. Det er et halvt år ventetid på fysioterapi, så den kan jeg glemme. Er vel gått av med pensjon før de ringer og tilbyr time.

 

Så i morgen skal jeg ut og finne meg nye piggsko. Blir vel Icebug da tenker jeg. Og så er det UT PÅ TUR - ALDRI SUR!

 

Ha en fin-fin kveld og uke videre Julianna - Klemz fra Krepsedama :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 788
  • Created
  • Siste svar
Gjest Julianna

Halloisen

 

Da er jeg tilbake og hjemme , en dag tidligere, og superhappy for det.

 

Vekten er pr idag, akkurat den samme som da jeg dro: 80.8 kg.

 

Jeg er sikker på at hvis jeg ikke hadde hatt godteri-nekt-avtale-med-min-kjære hadde jeg veid mer nå, hvertfall 1 kg. Mang en kveld røynet det på under jobbingen, men jeg måtte finne mat å spise ikke godteri, selv om det var godteri jeg hadde ekstremt lyst på. Heldigvis er stolheten sterkere.

 

Nå tar jeg det med ro gjennom helgen, med trening og god mat. Jeg spiser små porsjoner, og håper jeg klarer å fortsette med det. Har lagt vinen " å hylla" også, føler for holde en streng nøktern linje, hvertfall i januar. Skal jo lide litt i januar etter all overfloden i julen....hehe :lol:

 

Håper hodet holder seg på plass Krepsus leenge ennå, det er det som kan få meg i land i vår - hvis hoder holder :rolleyes: . Og håper trening i helgen og uka, vil bryte den magiske 7-talls grensen.

 

Hva har du gjort med skulderen da? er det oppussingen eller stress? 14 dager med gå-slenge-arm turer er sikker lurt. Det er som regel bevegelse og øvelser som skal til, og da er det bare å slite ut piggskoa. Og bra humøret holder :rolleyes:

 

 

Da har jeg pakken treningssekken, først på kafe og så på trening :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

80.5 idag :lol: :lol: :D

 

Det går fremover; ned 0.4 etter en uke med intens jobbing, og litt av hvert i matveien. Det er jeg fornøyd med.

 

Litt lemster idag etter intense 20 minutters styrektrening på mage og rygg igår. Kroppen har jo ikke bevegd seg på en stund, så det er ikke rart den blir litt mør.

 

Nå er det snømåking.....kvinner meg opp til å å ut i kulda :P :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

Mør og sliten :blink::unsure:

 

Kjente det skikkelig i ryggen i går, og etter masse husarbeid og snømåking ble jeg ganske så flat. Skikkelig sliten i hele kroppen var jeg. Var nok ikke treningen og snømåking som var grunnen, det er jo sånn at etter harde arbeidsøkter trenger jeg noe "flate" dager.

 

Det ble litt mer sukker enn vanlig; druer og knekkebrød med ost og syltetøy.

Det synes jeg er greit, når jeg var såå sigen var det en bragd å holde seg unna alt snop. Må det bare fortsette.....

 

Kjenner jeg ikke er helt i 100, men jeg planlegger en skitur i solen. B):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

:rolleyes: Så sprek du er!

 

Jeg bare er inne og heier på deg Julianna! Du er skikkelig flink om dagen og jeg synes formelig jeg ser "given" komme gjennom skjermen her :P

 

Det er så bra atte!!

 

Nå er det godstolen her - har vært borte i hele ettermiddag og nå skal jeg ta meg en stor og god kopp te!

 

Klemz fra Krepsedama :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

Takk for det Krepsus, koselig med besøk på tråden. :D

Savner Nina - håper hun får litt mer skrivelyst etterhvert.

 

Det ble en deilig skitur igår, og når jeg kom ut i løypa viste det seg at overskuddet var kommet tilbake. Så "ladingen" på lørdag hjalp.

 

Fortsetter på den smale sti.... :P:):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

:rolleyes:Heisann

 

Skjønner at du så absolutt er PÅ Julianna - våren 2012 blir noe helt spesielt - tror du ikke?

 

Gikk på jobben i dag - nesten 7 km - ikke verst om jeg må si det selv, og det må jeg vel :P

Har vært på treningssenteret i ettermiddag og der fikk vi både tråkka og strekt så i dag er jeg rimelig godt fornøyd - og været da du - det er bare nyyyydelig og ser ut til at det blir det noen dager til. Siste uka ble det 14,5 TP på meg og det er jo storveies.

 

I dag har vi hatt sprøstekte torsketunger med potetmos og kokte grønnsaker. Det smakte! Flere år siden sist jeg laga det faktisk.

 

Ha en finfin kveld Julianna - her er det kaffekos ;)

 

Klemz fra Krepsedama :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

jeg er i farta, eller var... :huh::mellow:

Trente danseaerobic mandag, og det merktes godt tirsdag. Var mildt sagt i laber form utover kvelden.

Det ble en slapp kveld på soffaen, og da ble det litt mer mat enn vanlig. Spiste to gode porsjoner av gryteretten til middagen og ble ganske forspist - for å si det som det var. :blink:

 

Jaja, spist er spist. Nå er det tilbake til mine små porsjoner og jeg fortsetter jakten på 70-tallet. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

D e freddan.. :P

 

....og jeg har allerede begynt på innelivet for dagen :) Turen på 1 mil er unnagjort, mat er spist OG de nye ICEBUG'ene er hentet; gler meg allerede til mårradagen så jeg får prøve de på årn'tli' - nesten slik som da jeg var liten og fikk nysko - skikkelig stas :lol:

 

Nesten 20 TP så langt denne uka så det går unna bokstavelig talt. Men resten av dagen i dag og i kveld er det roooolig hjemmekveld. Koser meg allerede bare ved tanken.

 

Nå skal jeg legge i vann klippfisk for i morgen er det klippfisk og potetstappe på menyen her. Kanskje litt rødvin til? Mmm..ja...det er en mulighet for det :rolleyes:

 

Ha en flott fredag og helg Julianna - Klemz fra Krepsedama :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og hilser på og ønsker deg en fin helg, Julianna! Ser du er flink og holder koken med trim! :P

 

Du har kanskje holdt deg unna søtsakene også, så du har 7-tallet på plass?

 

Jeg har endelig klart å snu skuta, og denne uka ble det en hyggelig nedgang... Jammen godt å kjenne på :rolleyes: :rolleyes:

 

Ha en super helg, enten det blir i skiløypa eller i sofaen :):D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

Slitsom uke

 

Dette har vært en tøff uke. Etter en alt for tøff trening mandag, var jeg helt flat i mange dager. Og så trøtt så trøtt.

 

Vekten viste de grusomste tall og jeg har følt meg oppblåst og fæl. Men idag roet vekten seg og jeg er der jeg var ved forrige veiing godt nede på 80-tallet. Så 70-tallet... det fikk jeg ikke denne uken. Jeg har vært ganske flink, men noen tullete valg som økologisk blåbærsaft og nøtteblanding har gitt meg mer sukker i kroppen. Og min kropp liker ikke det. Og lite søvn og stress, jajja, det er ikke bra, men da er det bare å prøve å holde ut til det kommer bedre tider. Ikke gi opp hvertfall, det er ikke aktuelt.

 

Satser på bra med trening i helgen, og så kommer min kjære hjem søndag morgen fra langt utenlandsopphold.....så nå spiller jeg spanske kjærlighetssanger på Spotify..... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Heeeelg!!!! :lol:

 

Hei - og ei ny helg er på gang!! Har du gått deg helt bort Julianna?? :P

 

Jobber halvt for tiden, så det ble tidlig helg på meg i dag. Deilig - startet dagen med å gå på jobb og det er nesten 7 km. Det ble den trimmen for i dag, for gubben hentet meg og nå er det HELG :)

 

Skal snart lage middag; her blir det biff i dag med soppsaus og grønnsaker. I morgen har jeg planlagt å ha røkt torsk med gulrotstuing. Det kjenner jeg at jeg gleder meg til.

 

Men først er det altså fredagskvelden og jeg skal ta meg et godt og langt bad før kvelden kommer på riktig :)

 

Takk for praten Julianna - vi snakkes :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Syk

 

 

Ja, skikkelig betennelse i skulder. Gjør kjempevondt. Håper det går over snart for på onsdag skal vi fly til Marbella med noen venner. Jeg har golfforbud, greit nok bare jeg slipper å ta smertestillende. Jepp. Har masse ideer i hodet om å trene minst to timer hver dag når jeg blir frisk, hehe, sånn er det når man ikke får trent overhodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...