Gå til innhold

California Dreamin....12 ukers prosjekt


Gjest Julianna

Anbefalte innlegg

Gjest Julianna

Jeg er i land med en stor milepæl i mitt yrkesliv.

Det har vært utrolig hardt, og jeg har ikke tenkt på noe annet de siste to ukene.

 

 

Nå åpner dagene seg igjen, og jeg kan begynne å tenke trening og kosthold, med styrke og trøkk. Tror vel at jeg må holde trøkket langt inn i juli. Får se om det er realistisk, men det blir nesten ferie for meg å få lov å konse på sånne ting etter den siste måneden.

 

Jeg har spist i vilden sky; dvs ikke mye, har ikke hatt tid til det, men det jeg har funnet og fått innimellom jobbingen.

Mannen har stilt opp som bakkemannskap og det har blitt mye sushi, fisk og biff, så jeg er en heldig dame.

Og så har det blitt et par turer på kiosken.

men så og si ingen treningsturer.

Vekten er idag 80.8.

Jeg er fornøyd med det - veldig faktisk.

 

Nå skal jeg ha en frihelg og kose meg og snu hjernen inn mot et nytt fokus.

Og nå blir det faktisk golf på meg Ninass - første golfrunden i Norge i år, det blir denne helgen:-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 788
  • Created
  • Siste svar
Gjest Anitgro

Kos deg med en milepæl tilbakelagt :)

 

Ha en super pinse med fokus på lange, lyse kvelder og kanskje en og annen tur i det stusselige været... ;)

 

Og ikke minst golf!

 

Ha en super pinse, Julianna :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Julianna og gratulerer med vel overstått jobb. Tenker det blir deilig ( men kanskje litt tomt) når du nå får litt tid til andre ting også.

 

Her er vi hjemme i pinsen. Arrangerer turnering i morgen (og skal delta selv) så vi droppet å dra på hytta. Været i går var jo ikke akkurat strålende.

 

Jeg setter igang med en 4 ukers innsats fra i morgen av. Har ikke vært noe særlig flink de siste par dagene, men snikveiing i dag tidlig hadde ikke straffet meg, så da er jeg litt mindre redd for den offisielle veiingen i morgen.

 

Kos deg videre og nyt "friheten".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

Har drevet skjerp deg - tankegang gjennom hele pinsen.

Har blitt bare noen få utskeielser, men det som er vanskelig er å få i seg det som er riktig.

Vann er vanskelig, og det er det jeg skal fokusere på nå denne uken. Har blitt fryktelig mye pepsimax, den siste perioden, så nå er det verre enn verst på den fronten.

 

 

Gårsdagen var første dag, i denne fokusperioden frem mot juli. Tør ikke love noe for meg selv for juli ennå.

 

Spiste bra

Trente 1 times tur med mannen på kvelden

 

 

Satser på det samme idag, + masse vann:-)

 

 

Fint å lese her inne, oppdaterer meg på dere andre nå som jeg har tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

Masse søvn og kortere jobbedager, de siste 10 dagene begynner å hjelpe på.

Var tøft å legge av seg tullespisingen og å få i seg nok vann.

Nå spiser jeg sånn som jeg skal og hodet begynner å bli rimelig fokusert.

Vanndrikkingen kommer seg, men må jobbe på.

 

Klærne sitter bedre, og ja..det kommer seg.

 

Vekt idag 80.5.

Fornøyd med nedgang til før-stress-nivå.

 

Kommer sterkere tilbake på skrivingen her inne etterhvert.

 

:-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Lenge siden jeg har vært innom deg nå! Har vært en uke i Roma og jammen har jeg allerede jobbet ei uke også. Tida flyyyyr .....en må være våken for å henge med i svingene :-)

 

Men her går det jo fint.....snart er det sommer og du er i sommermodus regner jeg med! Høres fint ut med de turene som dere har inngått avtale om. Har ikke vært så flink med turer selv jeg på lenge.

Men i Roma gikk det unna......vi gikk Roma på kryss og tvers og bare koste oss. Mange vannhull der vettu :-) så det holder selv den late oppe og i gang!!

 

Ha en flott sommeruke Julianna - vi snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anitgro

Hei Julianna!

 

Skjønner du har vært gjennom en tøff periode, og gleder meg på dine vegne at du snart er på normallinja i forhold til stress...

 

Slike perioder er slitsomme, og jeg er sååå glad for at sjefen min har vært 3 uker på kurs før han tok 3 ukers ferie... Det betyr nemlig litt lavere gir for meg også... Og tro meg, da blir det litt bevegelse på vekta også... Dette stresset er ikke bra for vekta, det er jeg sikker på...

 

Nyter sola i dag, og tenker på jordbær (så det holder nå....) og pakking for avgang Venezia neste helg... Har hamstra litt Atkinsbarer til håndbagasjen :)

 

Ønsker deg super sommer... med sol, masse vann og det som hører med til en sunn og fokusert sommerferie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Julianna

men nesten...

 

Denne vaaren/forsommere var en slitsom, men inspirerende etappe.

Oppoverbakke stort sett hele veien, men det faar jeg ta med meg.

Det som er best i livet kommer ikke gratis.

 

Naa er vi innstallert i Spania.

Har gjort unna morgetreningen - 45 rask gaatur i 27 grader celsisus.

Mannen og jeg er enige om at denne ferien skal vi finne formen tilbake og legge inn trening paa 60 min hver dag. Det blir derfor 15 min styrke i ettermiddag.

 

Mannen er og banken ordner litt, mens jeg har funnet vaar lokale internett sjappe.

 

Naa er vi her i 3 uker, og jeg skal ikke slanke meg men som sagt trene en del, og saa skal jeg vaere bevisst paa kostholdet. Ikke poteter, pasta og ris. Satse paa moderasjon og balanse. Thats it.

 

Kommer innom litt i rykk og napp:-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Så kjekt å "se" deg igjen!!! Og du er i Spania - heldige du!

 

Jeg er sikker på at dere får en kjempeflott ferie - rene kinderegget :-) Trening, mat, drikke.......og SOL, SOL og mere SOL!!

 

Nyt det Julianna, har nytt i to dager jeg nå, men i dag var det slutt. Regn og litt vind og jeg som tenkte at denne uka (har ferieuke) skulle jeg virkelig nyte sommerværet som....kom og så forsvant.....

 

Ha flotte dager i Spania med mannen og nyt hvert minutt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en strålende ferie, Julianna. Flink du som får inn trening på ferie.

 

Kos dere masse i varmen. Ikke så aller verst her hjemme heller, men kan uansett ikke sammenlignes med Spania.

 

Ha noen strålende uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

Nå er vi på nett, her nede.

 

Vi trener etter frokost hver dag vi ikke golfer. Og jeg digger treningen. Det er vel varmt, ca 27 grader, men nå er muligheten her og vi tar med oss vann og heller over hodet når det blir for varmt. Kroppen er i farta og det er bare såå deilig og ikke føle seg som en dass.

 

 

Har vært ganske flink med maten også, selv om det ikke er direkte slankekost. Smoothie til frokost som regel og salat til lunsj, og noe enkelt til middag. Er ikke så sulten, men det blir gjerne litt vin, et par glass iløpet av en dag. Det er det eneste som ikke er så sunt.

 

Har golfet litt og har hatt et par deilige late dager på stranda. Brunfargen og overskuddet har begynt å komme skikkelig.

 

Og sånn går no dagan:-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Jeg innrømmer det; misunnelsen holder på å sige innover meg!!!! Du som sitter eller ligger der med sol, brunfargen som setter seg, late dager og dager med trening, VIN og i det hele tatt!!!

 

Men med mitt storsinn så sier jeg bare NYT det Julianna:D Kos deg verre og samle brunfarge og overskudd alt du bare orker!! Ferien høres ut til å bli en ferie til å gjenta....:cool:

 

Her? Jo, litt over 10 grader i dag, så jeg går selvfølgelig i sommerkjole og barfot på jobben...... Vi er jo herdet må vite...brrrr-hutre-hutre.....Men det gjelder å ta det som en kvinne:D

 

...hmmmmm.....får nok ta meg en soltime kanskje....?

 

Ha flotte dager videre Julianna - jeg skal sjekke ivrig hver dag for å få med meg all den sol og varme som du sprer inne på tråden her - CARPE DIEM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

Her skulle du vært Krepsus.

Du hadde ikke kjedet deg:-)

 

Idag har vi trent skikkelig bra

4x4 intervall i oppover bakke + styrke.

Tilsammen over en times ganske tøff trening.

Liker det.

 

Imorgen er det golf på Rio Real:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest krepsedama

Ja, da har jeg tatt på solbrillene, så du må bare se etter meg:-) Jeg trenger de i alle fall ikke her hjemme, så da må jeg vel komme meg til et annet sted......

 

Vel, jeg har startet på ferien, men det er ikke ferievær. Ikke skal vi på tur heller nå. Har noen planer i heimen, eller rettere sagt terrassen, så jobbevær - det har vi:D

 

Har vært jazzuke her med siste dag på lørdag og jeg har vært i vaktgruppa som frivillig. Har ellers vært en del ute og da har det blitt lettvint mat og litt for mye øl.... Har nå satt på "spareknappen" igjen så det blir ingen veiing før til neste mandag. Ingen lureveiinger nå nei....

 

Skal i alle fall gå minst to mils-turer for uke fisse ferieukene og hvis det blir flere, er det bare bonusen. Må sette opp intensiteten mot Rypa vettu....under to måneder til nå....skal bli kjekt:-)

 

Ha fine feriedager videre Julianna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

Har hatt en utrolig fin ferie, og synes det var greit å reise hjem etter tre uker i solen. men men litt kjedelig også, siden det blir litt mer hverdag her hjemme uansett om man har ferie. Skal ha ferie i to uker til, mest hjemme men litt turer også.

 

Har ordnet litt i huset og med krukkeplantene og sett på hagen, men har ikke tatt sats helt der ennå. Overgrodd og så har dådyrene ødelagt alle rosene jeg har jobbet så hardt med.

 

Har skeiet litt mer ut i ferien enn jeg hadde tenkt. Spist greit, selv om det ble litt pizza og brød og dessert innimellom. Men det ble en del vin, nesten hver dag. Så jeg forventer oppgang.

 

Trente en del, men i år fikk vi nesten golfdilla, så vi har vært så mye på golfbanen at treningen har blitt prioritert ned. Litt bevegelse blir det med golf med bil også.

 

Nå skal jeg igang med trening her hjemme, og stramme opp kostholdet. Tror jeg skal lage noen ukesplaner fremover.

 

Vi har norsk TV i Spania og har fått med oss hver detalj i det som har rammet landet vårt. Det er usigelig trist. Samtidig er det uendelig vakkert det vi får høre om ungdommenes innsats for hverandre og hvordan Norge som nasjon følger opp nå. Vi kommer oss gjennom sorgen, og jeg håper det vi ser nå, gir oss som folk noe av varig verdi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

Igår gikk det fint, stod imot sjokoladen i skapet, selv om den "ropte" på meg ut på kvelden. Den blir nok kastet idag. Stod imot suget etter noe kos på kvelden med vin også. Hentet meg en skål med cottage cheese, bær og litt fløte og det var nydelig. Flink:-) Nevner at dagen før ble "ødelagt" av en potetgullpose jeg fant i skapet.

 

Igår ble det en liten golfrunde, med tralle og gåiing. Så det ble grei trim.

 

Idag startet dagen 07.15 med joggerunde/gårunde med mannen! Jeg var utrolig stiv i kroppen, men det var en deilig følelse å komme seg ut tidlig. Deilig luft. Neste avtale med ham er mandag. Helgen er fullt belagt med golf av det tøffe slaget, altså gååing med tralle. Vi kommer til å få kjørt oss etter å ha blitt vant til å feie rundt banen med bil i Spania.

 

Idag skal jeg sole meg å jobbe i hagen, og den begynner å komme seg unntatt rosene som er i sørgelig stand. Håper de kommer seg slik at det blir vakkert i august.

 

Ikveld reiser vi til noen venner og feirer fadderbarnet vårt som har blitt 3 år.

 

Satset på at jeg holder disiplinen gjennom dagen idag og holder meg unna fristelsene.

En dag av gangen!

 

:-):-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt Julianna. Nå skal det nok mye til for å holde tritt med deg. Skulle jeg orket å komme meg ut på morgenen. Da er det passe temperatur for trening. Hm................. får vurdere om jeg skal ta meg i nakken og gjennomføre det fremover.

 

All treningen kommer helt sikkert til å synes både på vekten og ikke minst på centimetersmålet.

 

Flink du!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Herlig å se at du fortsatt holder fortet, Julianna! Takk for velkomst inne hos steg - varmet veldig det. Skumlest på tråden din og skjønner det har vært litt stritt i det siste. Håper du får kost deg siste feiretida med hagen og rosene dine :).

 

Jeg ser at du trener bra. Jogging klokka sju om morran?? Jeg er rystet og imponert :). Du er knakende god. Sjøl er jeg død og orker bare lette ting som å gå og å sitte litt på sykkelen min (ja, jeg kan tråkke litt på pedalene også :)). Driver og manner meg opp til litt ettermiddagsløping - blir en liten 5-minutter her og der når jeg er ute på ruslerundene mine. Vi får ta det derfra, tenker jeg! Men jeg husker jo at jeg likte det tilslutt sist gang jeg var her inne, så det blir nok ei råd. Skal komme innom og la meg inspirere av intervalltreningen din. Golf har jeg ikke fått snust noe på - har dårlig følelse for baller (*knis*) og et et ganske slemt temperament når jeg ikke mestrer i andres selskap. Men jeg kan se at det kan være litt artig å drive på med. Og så får man jo være ute på graset og rusle hele dagen :).

 

Fristelser kommer de - og noen skal vi jo ta med oss også. Viktig det. Jeg er på vei på en 3 dagers til Exmoor (ferie altså) og da kommer det til å friste både her og der. Skal lage en plan! Ønsker deg ei riktig fin helg!

 

- skrulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Må bare finne fram solbriller og bikini så de ligger klare:-)

 

Jeg må hvile meg....jeg blir nesten andpusten slik som du legger i vei! Du er jo kjempefokusert! Men jeg skal snart ta meg en skikkelig runde jeg også. Har blitt lite tur - har vært sååå opptatt på hjemmefronten skjønner du.

 

Men det har bare vært overskyet vær her og det er jo kjempevær å jobbe utendørs i når det ikke regner, så nå har vi ferdigstilt det meste som vi planla (riktignok bare for en uke siden...:)......men du verden så bra det ble!!

 

Nå tar jeg med meg kaffekoppen ut på min nyrestaurerte terrasse og nyyyter....:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

ja det er masse aktivitet på meg for tiden! Virkningen av ferien gjør seg gjeldende og jeg har masse overskudd, OG ikke minst overflødige kilo jeg vil bli kvitt. Det begynner å bli påtrengende nå, kiloene altså. Jeg veier nå 82 kg etter ferien og det synes godt på magen. Føler meg skikkelig lite bra. Og tenker masse på hva jeg må gjøre fremover.

 

I helgen var det to tøffe golfdager, og mandagen var jeg helt utslitt, og siden jeg fikk mensen var jeg ikke i form i det hele tatt. Idag er jeg på igjen, jeg jogget 30 minutter imorges 0730, reiste så på treningstime i golf kl 1100. Og så har jeg holdt på i hagen en time nå. I kveld venter en treningstime som er avtalt med noen venner.

Tjohei!!!

 

Maten går veldig bra. Ikke noe junk og stort sett etter planen. Unntak i helgen. Spiste ikke mye, men på banen ble det baguett, og det tåler jeg faktisk ikke. Blir oppblåst og uvel av så mye brød, og det henger igjen ennå. Ja og så var det sportsdrikk og det er bare tull for meg. Og så ble det litt vin, men ellers var jeg faktisk sunnheten selv.

 

Jeg har fremdeles en sjokolade liggende. Jeg ser på den og har til og med planlagt å spise den i svake øyeblikk. men så slår det ned i meg. Hva skal det være godt for...? Jeg lar den liggende, den er min styrkeprøve.

 

Jeg er i tenkeboksen på matopplegget. Det blir lavkarbo, men hvilken type opplegg jeg satser på er jeg usikker på. Foreløpig må jeg jobbe med vann, vann vann og så kutter jeg karboer der jeg kan. Men jeg tror jeg må ha noe strengt og skjematisk for å få fortgang på dette her. tenke tenke....Holder meg til vanlig moderat lavkarbo til jeg er igang i jobb, trur eg...

 

Ja Ninass, litt overivrig for tiden, men jeg har tid og anledning nå. Spørs om jeg kommer meg opp om på morgenjogg når jeg er i jobb igjen. Alt er så mye lettere når man har fri. Men nå er jeg helt desp for å kvitte meg med kilo også, så jeg holder tempoet så lenge det holder. Har jo et stykke ned til deg da:-)

 

Skrulle: Det er såå fint å ha deg her inne. Synd med kiloene, men når det først er sånn tillater jeg meg å glede meg over at vi kan følges ad nedad. Og det du skriver om hvorfor du har gått inne oppigjen inne på tråden din, har jeg tenkt en del på. Det er så lett å slippe fokus, og litt slakk her og litt slakk her. Det blir det kilo av. På denne tiden fjor var jeg på 76 kilo, og så glapp det gitt...

Skrullers; det skal bli en fornøyels å bekjempe oppigjenkiloene sammen med deg.:-)

 

Krepsus: jeg fyker rundt i bikini i hagen, og mener bestemt jeg har sett sol på værkartet også på Moldekanten. Ok litt overskyet akkurat nå, vel det er bare for at du skal legge inn en treningstur:-) Jeg satser på å holde dette tempoet så lenge det varer. Du vet med meg er det litt på og så blir det litt av. Så jeg håper de batteriene jeg har ladet nå, er sånne som varer en stund.

 

Ut i solen igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phu.......... blir sliten av tempoet ditt. Jeg er helt håpløs når det er så varmt. Får ikke gjort noe som helst, nesten.

Jeg klager ikke på sommerværet, men det er av hensyn til de fleste andre. Selv ønsker jeg meg 20-22 grader. Da trives jeg.

 

I dag er planen en tur på treningsstudio. Melde meg inn igjen på mandag, men da valgte jeg en jogge/gå tur sent på kvelden i stedet.

Golf blir det ikke så mye av om dagen av samme grunn, men skal nok komme igang igjen snart.

 

Jeg er også litt desperat nå etter å bli ferdig med denne slankingen. Vet jo at det er en kamp når stabiliseringen kommer etterhvert også, men nå vil jeg bare bli ferdig. Blir flau og litt lei meg når jeg ser hvor lang tid jeg bruker på dette. Jeg er en forholdsvis strukturert person på andre plan, så hvorfor ikke her????

 

Ja, ja. Nå er det bare å jobbe på. Vi kommer nok i mål til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er knallgo som lar sjokoladen være selv om den er i hus og det hjelper utrolig å ha en tanke rundt om det er verdt det eller ikke. Har sjøl sjokoladestopp om dagen. Har faktisk en deilig luksuriøs mørk sjokolade liggende (i klesskapet av alle steder :)!), men den får vente til jeg klarer å nøye meg med en bit. Drømmer om å kunne gjeninnføre litt daglig mørk sjokolade, men her i huset er det dessverre alt eller intet når det kommer til sjokolade. Og nei - det hjelper ingenting om det er mørkeste sort :).

 

Lavkarbo har jeg aldri prøvd, men jeg også holder tilbake på enkelte karbohydrater. En blir jo veldig god og mett av litt mer proteinrik kost. Fint at du finner en løsning som passer for deg. Jeg kjenner meg igjen i det du sier om at du er desperat på å gå ned noen kilo. Ble litt mye sus og dus på ferie og 100 g opp fra forrige onsdag. Noe av det er nok vann og mage i ulage, men surt er det okkesom. Jeg lar meg inspirere av din knallharde ferietriminnsats. Vi får dra i gang så mange gode vaner vi klarer under ferien slik at det (forhåpentligvis) blir lettere å holde noe av det samme fokuset når jobben starter for fullt igjen. Jeg jobber hjemmefra denne uka og kan tillate meg å trene på dagtid også. Skal drikke opp kaffen og så får jeg ta på joggeskoa. Jeg synes det er stas å få gjøre omigjenkiloene mine i så godt lag :).

 

Ha en riktig god dag Julianna og alle andre som er innom! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omigjenkiloene. Det var et supertøft ord.

 

Som dere er jo jeg også på omigjenkiloene. Disse har jeg ikke tatt så mange ganger, men hjelpe meg hvor mange ganger kiloene mellom 80 og 84 har blitt tatt. :-)

 

Nå er det 1,5 kilo igjen så er jeg på helt nye kiloer. Det skal bli stas. Får bare passe på at de nye kiloene ikke blir omigjenkiloer de også.

 

Ha en strålende uke videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Ikke det at jeg trenger solbriller akkurat, men.....

 

Tror jeg ble litt inspirert av deg...jenta har visst troen på meg tenkte jeg, så i går gikk jeg først ei mil alene og så 4 km tur sammen med gubben. Var i solsenga også som en liten pause på langturen, og forsyne meg skein sola da jeg kom ut igjen. Ble en skikkelig fin sommerdag her i går.

 

Enn så lenge er det overskyet i dag, og jeg har tenkt meg ut å gå en tur igjen. Hmmmm.... ser jammen ut til at sola kommer på besøk i dag også!!

 

Men jogging? Ble litt nervøs da jeg så du hadde jogga en halv time....skjelve...skkjelve...Mannen min lurte på om jeg var sikker på at de andre jentene har tenkt bare og gå....? Tro dere meg; Å gååååå i fjellet er det beste:-)

 

Og, La Linea er oppstrammet og i går viste vekta 64,9. ...pssst....det var det som ga det siste støtet til at jeg la i veg på tur i går så nå er det på'an igjen....

 

Ha en flott dag Julianna.....vi snakkes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

Da begynner det å nærme seg ferieslutt. Igang med jobb igjen fra mandag. Jeg er egentlig klar for det, har hatt det så fint, men det blir uvant å ikke kunne gjøre akkurat det jeg vil .... hele tiden

 

Har vært delig å kunne fokusere på golf og trening særlig de siste ukene hjemme, og så lett det er når jeg har fri.

Blir verre når jobben kaller. Imorges løp vi 30 min kl 0800, og det var såpass tungt å komme igang at jeg er litt i tvil om dette er noe jeg klarer å gjennomføre etter ferien. Ellers har jeg denne uken lagt inn en 9-hulls golfrunde på onsdag og i går torsdag tok jeg 45 minutter på treningsrangen og øvde på svingen. Ble svett og god, men må nok trene mye mer for å få svingen til å sitte.

 

Vekten har gått ned hele 700 gram denne uken. Litt hver dag, så det er stas. Nå er jeg på 81-tallet. Nærmere bestemt 81.7. Merker at det slår rett inn på motivasjonen og gjør at jeg holder meg i skinnet.

 

Har på følelsen av at jeg ska klare å få tatt noen kilo denne høsten. Vil veldig. Veldig bestemt.

 

Avgjørende blir om jeg klarer å ville fremover når hverdagen krever sitt. Man må ha et visst overskudd for å kunne ta seg selv skikkelig i nakken. Og jeg må ærlig talt innrømme at jeg har holdt på med dette prosjektet så lenge og har vært bestemt mange ganger før også.... så det vil vise seg.

 

Har funnet ut at jeg må skrive ned det jeg spiser.

Tror det har stor betydning for fokus at jeg holder meg selv til regnskap.

Så jeg tok frem en liten svart notisbok idag.

Satser på å ha den i vesken og notere løpende.

 

Sjokoladen ligger fremdeles der den skal, satser på at jeg klarer å la den ligge er der gjennom helgen også.

 

God helg jenter:-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...