Gå til innhold

Skal ned 30 kg, noen som vil gjøre det samme og starte sammen med meg?


Gjest besc

Anbefalte innlegg

Hyggelig med hilsen! Her er det fortsatt stilstand, så vi får se hvordan det går. Er ikke flink på matfronten, men går til og fra jobb hver dag + kjøpt tur-kort til ungene slik at det er planlagt noen turer i løpet av sommeren.....! Hittil denne uka: 8,3 trimpoeng og det er jeg fornøyd med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 403
  • Created
  • Siste svar
Hyggelig med hilsen! Her er det fortsatt stilstand' date=' så vi får se hvordan det går. Er ikke flink på matfronten, men går til og fra jobb hver dag + kjøpt tur-kort til ungene slik at det er planlagt noen turer i løpet av sommeren.....! Hittil denne uka: 8,3 trimpoeng og det er jeg fornøyd med[/quote']

 

Hei Så trivelig å se deg igjen på forumet!! Flott at du klarer å holde vekten stabil, fortsett med det så blir det ikke så mye å ta igjen når du kjenner på at du blir motivert til å ta et tak igjen. Lykke til videre Besc!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntring! Jeg har noen STORE forskjeller fra i fjor sommer:

 

1. går til/fra jobb stort sett hver dag - dette innebærer totalt 1 times tur, OG på hjemveien går jeg over fjellet slik at pusten får skikkelig gått seg

 

2. jeg har kjøpt barnas turkort til ungene - har vært og gått to 1 times turer sist uke, og totalt er det 8 turer på 30 min - 3 timers varighet, så klarer jeg å gjennomgøre de turene med ungene er det BRA

 

Ellers er jeg for tida IKKE flink med kosten, men , men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...