Gå til innhold

Skal ned 30 kg, noen som vil gjøre det samme og starte sammen med meg?


Gjest besc

Anbefalte innlegg

  • Svar 403
  • Created
  • Siste svar
Gjest tronderpi1

Kan være så mangt dette Besc! Jeg merker opphopning av vann i kroppen etter å ha spist saltmat, "de røde dagene", masse trimming. Kan jo være noe sånt! Det er sikkert mange flere grunner også uten at jeg er noen ekspert på dette. Ikke gi deg. Du er så sinnsykt strukturert og god på planlegging, så dette fikser du! Stå på ;)

 

Men at det ikke er moro - den skjønner jeg meget godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tillamor

Noen uker siden jeg har vært innom, men har funnet at at det er ikke noe for meg gitt.

Skal jeg klare å holde fokus er jeg avhengig av Besc sin side, her er det gode råd og plass til opp og nedturer :-)

 

Jeg går nå på kurs 2: Startet på kurs 15 januar, status er nå:

Vekt: 102,56 kg ( minus 14,6)

Hals: 40 (minus 4 cm)

overarm: 38 ( - 6 cm)

bryst: 120(-14 cm)

midje:113( -15 cm)

ende: 111(-9 cm)

lår:60(-7 cm).

 

Synes sjøl jeg har vært flink, sleovm det er en laaaaang vei igjen da!

Av trimpoeng ligger jeg på 25-30 poeng i uka, har økt turen min med gåstaver fra 20 minutter til ca 2 timer hver dag. Føler meg mye sprekere!!!

 

Ikveld er det ny veiing..og det er alltid like spennende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Har bestemt meg for å hive meg på slankebølgen jeg og! =)

 

Ser at dere skriver masse her' date=' og må si at jeg er veldig imponert over hvor målrettet du er, Besc! Mista nesten motivasjonen litt her, når andre engasjerer seg så hardt i hverdagen =) det virker nesten uoppnåelig, bare det.

 

Litt om meg selv: er 19 år, 1,67 meter høy, veier idag 93KG(95,5 for 7 dager siden). Har som mål å gå ned 30KG til! Snakket med storebroren min, som er veldig erfaren innen trening itillegg til at han er bodybuilding-entusiast, han mente 30KG var fullt mulig for meg.

 

I den siste tiden har jeg lenge tenkt at jeg må skjerpe meg og begynne å være mer aktiv, men det har liksom ikke blitt noe utav det før nå. For ca. en uke siden bestemte jeg meg for at jeg skal ta i et tak og begynne å trene og finne bedre matveier.

 

Treninga har gått ganske greit, har begynt rolig med 4 joggeturer på 3d-mølle (mellom 2 og 3 KM, litt intervall. 3d-mølle fordi veiene ikke akkurat er bra å jogge på for tiden =| ).

 

Gikk ganske greit med kostholdet i begynnelsen, men har sklidd litt ut i helga da. Problemet mitt også generelt er at jeg spiser for mye. Greier nesten ikke å begrense mat inntaket. Har alltid spist meg 100% mett til middagen, ofte litt til (noen tips for dette?). Er også redd for at jeg skal gå lei av hele trenings opplegget og bare gi opp. Dette har skjedd flere ganger før. Men denne gangen skal jeg virkelig stå på! Blant annet derfor har jeg registrert meg her =) Har også bestemt meg for å gi meg selv en fin belønning for hver 5. kilo jeg går ned! ikke i form av mat da..

 

Synes dere jeg har fått en grei start? Det ble visst et langt innlegg, men ser fram til flere! =)[/quote']

Høres veldig greit ut, men kanskje litt mye trim - husk på at du skal klare å fortsette med det i lang tid - min erfaring er at det er lurt å starte forsiktig - integrere ting mest mulig i hverdagen og så utvide etterhvert.

 

Du er hjertelig velkommen her - og det gjør slett ikke noe at du skriver langt - tvert imot - jeg tror på å skrive ned det man tenker og lurer på !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av. Om du har trent mer enn vanlig kan det hende det er muskler du får. Fram med målebåndet!

Målbåndet viste ikke oppgangven, så mulig du har rett -håper det! Føler meg i bedre form, selvom jeg ikke er stor-trener slik jeg ser andre her er - utrolig mange flinke folk når det gjelder trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være så mangt dette Besc! Jeg merker opphopning av vann i kroppen etter å ha spist saltmat' date=' "de røde dagene", masse trimming. Kan jo være noe sånt! Det er sikkert mange flere grunner også uten at jeg er noen ekspert på dette. Ikke gi deg. Du er så sinnsykt strukturert og god på planlegging, så dette fikser du! Stå på :)

 

Men at det ikke er moro - den skjønner jeg meget godt![/quote']

Ja - kan være så mangt - kommer nok til å veie meg i morgen også for å se... Håper det er mer optimistisk resultat da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen uker siden jeg har vært innom' date=' men har funnet at at det er ikke noe for meg gitt.

Skal jeg klare å holde fokus er jeg avhengig av Besc sin side, her er det gode råd og plass til opp og nedturer :-)

 

Jeg går nå på kurs 2: Startet på kurs 15 januar, status er nå:

Vekt: 102,56 kg ( minus 14,6)

Hals: 40 (minus 4 cm)

overarm: 38 ( - 6 cm)

bryst: 120(-14 cm)

midje:113( -15 cm)

ende: 111(-9 cm)

lår:60(-7 cm).

 

Synes sjøl jeg har vært flink, sleovm det er en laaaaang vei igjen da!

Av trimpoeng ligger jeg på 25-30 poeng i uka, har økt turen min med gåstaver fra 20 minutter til ca 2 timer hver dag. Føler meg mye sprekere!!!

 

Ikveld er det ny veiing..og det er alltid like spennende..[/quote']

Du er nå snart på 15 kg - det er jo UTROLIG BRA!!!! Mye bedre enn meg.... Hyggelig at du er kommet tilbake - har savnet deg! Vi er ganske like når det gjelder mål og vekt og sånt, og da tror jeg liksom opp og nedturene kan komme på mye lik måte - kjempekos å ha noen i samme situasjon!

 

Du går altså med staver da - jeg har jo prøvd det, og ser jo at jeg forbrenner mer kalorier, så skal prøve det litt i påsken.

 

Mitt mål er 14 trimpoeng i uka - ligger ofte litt over det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen for idag var å få trim til/fra jobb og til/fra et møte - og det klarte jeg - litt over 600kcal totalt. Jeg har spist det jeg skulle spise, og funnet en findus-ferdigrett til middag - da de hjemme hadde spist + sønnen min er febersyk - merkelige greier forresten: kun feber og slapp - ingen andre symptomer - når går man til lege med det da?? Er ikke forkjølet eller noe annet...

 

Vel - imorgen er det også jobb, og målet er å gå til/fra jobb slik som idag - og KANSKJE jeg klarer å utvide litt slik at jeg forbrenner litt mer, som om jeg skulle gått til et møte altså... - hmmm - vi får se.

 

Idag kjøpte jeg blåbær, og det blir kveldsmaten.

 

Totalt antall kalorier idag blir, dersom jeg ikke spiser mer enn de blåbærene - rundt 1400 kcal - altså 500 under anbefalt, men det er et bevisst valg- har lyst til å gå litt inn denne uka!! - kanskje kjempedumt å ikke holde seg til opplegget, men må bare ha litt nedtrappingsdag. dumt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag gikk jeg runden min + en liten omvei på 1 t 40 min - normalt går jeg raskt 1 t 30 min, eller med staver 1 t 25 min. Idag brukte jeg 200kcal MINDRE enn litt over SAMME RUNDE som med staver - det er jo KJEMPEMYE - brukte også 100kcal MINDRE enn når jeg går raskt - dvs at man må få høy puls for å forbrenne mer... Idag lå maxpuls på 133, snitt på 111 - når jeg går raskt ligger det på 160 og 130. Må nok fortsette med RASKE runder - og det tar jo mindre tid også, så da så...!

 

SÅ - planen for imorgen blir å gå en rask tur MED STAVER på formiddagen - etter frokost.

 

I går endtte jeg på for mye snop og ca 200kcal over anbefalt. Idag ligger jeg, pr nå, under anbefalt, så totalt går det vel opp i opp på en uke vil jeg tro...

 

Har ikke kjøpt mye påskegotteri - litt til ungene, men vi pleier ikke å ha påskegotter før 1.påskedag, så det er igrunnen greit... Blir vel lørdagsgotter som vanlig og så påskeegg til ungene på søndag, og da pleier jeg å spise litt rester av påskeeggene... Har planlagt middager framover slik at det skal gå greit.

 

Trim-messig er planen å være ute å gå 1,5 timer pr dag - det gir ca 3 trimpoeng daglig, så det ville være flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kommet i bedre form: pleier å kommet til et visst punkt på 43 minutter - idag kom jeg, med lavere puls, til samme sted på 40 minutter - max puls var 146, normalt med staver på det punktet er den opp mot 160!

 

Jeg måtte derfor gå litt lengre for å få samme kaloriutbytte

 

Totalt, på 1 t og 40 min, lå jeg på puls snitt 125, max 146, forbrente jeg 733kcal. Har tidligere forbrent 784 på samme rute med staver - for det første har jeg da fått høyere puls, og for det andre var pulsklokka da justert på vekt 105kg, mens nå har jeg justert den ned til 100kg - så jeg må jobbe mer for å forbrenne...

 

At jeg må gå ENDA raskere for å få opp pulsen tyder jo på at jeg er i bedre form, slik at det er jo positivt, men må bevisst ta konsentere meg om å gå raskt/få opp tempo.

 

konklusjon er uansett at det å gå MED staver gir høyere forbrenning, så målet de neste dagene er å gå med staver. Føler meg litt mindre dum nå fordi det er så lite folk ute og da går det greit...

 

I forhold til målet om 3 trimpoeng pr dag er jeg godt i rute - har 13,5 trimpoeng denne uka - og trenger 12 for å ha et snitt på 3 poeng - så det er BRA. Normale uker er målet mitt 2 poeng pr dag... Håper dette gir resulateter på vekta også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag gikk jeg ca 1 time i terreng - halvt snø halvt stein/mose - med staver. Første gang jeg gikk meg staver i terreng, og det var en behagelig måte å komme seg rundt på. Forbrente bare 414 kalorier, men det var ok å få testet ut å gå i terrenget selvom det ikke ble så mange kalorier..

 

ENDELIG klarte jeg å få syklet litt - forbrente 60kcal under hotell cæsar - 10-15 min sykling, ok start

 

Klarte også å få inn litt styrke - er ikke så masse; 20 situps og litt mer for rygg og rompe - ikke så mange repetisjoner, men jeg er stolt når jeg får det til - 2-3 ganger i uka. Fatter ikke at det skal være så vanskelig forresten, er jo bare noen få minutters øvelser....

 

VEL - mandag er veiedag - mine ØNSKER er nok ikke så realistiske, men mest mulig ned er tingen - er fortsatt skuffet etter forrige uke.

 

Vel - imorgen MÅ jeg få gått en lengre tur - vi får se hva jeg blir motivert til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår gikk jeg i ca 50 min , samt på tur med ungene i fjæra i ca 50 min - totalt ble det litt over 2 trimpoeng, og er nå litt på etterskudd i forhold til et snitt på 3 trimpoeng pr dag.

 

Dette innebærer at jeg idag må gå en laaang tur , må få godt over 3 trimpoeng.

 

Vel - har tatt litt forhånds-titt på mål og vekt, og er igrunnen ikke fornøyd, selvom det er reslutater i riktig retning. Er egentlig veldig dumt, fordi jeg BURDE være fornøyd hver gang det går nedover - har det barer litt for travelt! Dere skal få de offesielle tallene i morgen, når det er veiedag.

 

Sikkert lurt å ha tatt bilde ved start og med jevne mellomrom, slik tronderpi gjør - jeg har ikke gjort det , men man blir litt blind under slanking - ser ikke sitt eget speilbilde på en måte. Gleder meg veldig til om 4 uker - da skal jeg til London, MEN da ser jeg også mamma, og hun har jeg ikke sett siden jul, og dette innebærer at hun vil se - og kommentere - vektnedgangen - noe jeg trenger! Gleder meg også til da fordi jeg da må ta en titt i garderoben for å finne klær som passer til vår/sommer-vær, og jeg er helt overbevist om at jeg blir positivt overrasket - 10 cm inn på masse steder MÅ ha sin innvirkning på klærne!

 

I påsken har jeg ikke spist mye påskegotteri - vi har først påskegotteri idag - nå har påskeharen kommet, og da spiser sikkert jeg også noen biter. I tillegg er det slik at min kjære har hatt jobb hele påsken, slik at vi ikke har hatt noen familiemiddager - blir skikkelig middag i morgen - MEN det er klart at det er også positivt i forhold til antall kalorier - har mindre middager når jeg er alene med ungene. OG siden han har hatt jobb fra kl 14 og til natta, har jeg hatt formiddagen til å gå turer og sånt - det er liksom for kort tid til å dra på familieturer når vi må være hjemme før kl 14, og dermed harJEG kunnet dra nytte av det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Rolig dag på hytten. Skal nok ut på skitur i ettermiddag, solotur :) Tenker å få med meg to småtopper som er i nærheten av hytta. Snøen begynner å bli dårlig her oppe nå, så om å utyntte de siste dagene. Er nesten ned på myra enkelte steder. Og oppe på fjellet er det stedvis bart. Må også passe seg når en renner ned så en ikke treffer steiner som ligger i snøoverflata. Jeg renner ikke så fort, så skadene skulle nok ikke blitt så stor om jeg traff noe.

Vi har hatt fri hele påska, både mannen min og jeg. Har heldigvis en mann som ikke er så glad i søtt som det jeg er, så da blir det ikke kos uten hemninger. Ingen av oss er gode kokker heller, så ingen fete sauser og overdådige middager på oss. Så stor har jeg klart å bli på egenhånd :( ....

Jeg trenger nok planer ala dine for å komme meg ut hver ettermiddag nå når en igjen skal gå på jobb, følge opp barn med skole og fritidsaktiviteter osv. Har ikke veldig god tid til vi reiser til syden om tre måneder (det går fort), så må ha fullt fokus frem mot neste ferie!

Blir godt å treffe mamma'n din igjen nå tenker jeg. Jeg har mamma i umiddelbar nærhet og kan se henne hver dag om jeg vil. Og av den grunn blir hun nok litt blind på de endringene kroppen min faktisk har hatt den siste tiden - og kommentarene uteblir. Blir sånn når en ser hverandre ofte. Endringene kommer i små drypp og blir fort vane. Håper du får masse skryt og god feedback!!! Det er litt deilig selv om kan bli litt brydd også :( Jeg er iallefall ikke godt vant det på det området. Mannen min er heldigvis flink til å påpeke endringene da :)

 

Håper du fortsetter å dele raust av tanker og erfaringer her inne - du er til stor motivasjon!

 

Påskehilsen fra Trønder'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk - hyggelig å ha kontakt - og flott med noen som er like aktive her inne som meg - er ofte og leser på tråden din! Gleder meg virkelig til å høre resultatene av alle skiturene!

 

Selv føler jeg at jeg har gjort endel i påska, som burde gi resultater - men det at jeg gikk opp 900gram forrige uke gjør jo at jeg uansett ikke kommer dit jeg egentlig ønsket å være nå - nemlig på under 102,5 kg - vel - det går komme - neste uke! Legger inn mål og vekt her i morgen tidlig.

 

Idag har jeg gått en laang tur - de blir stadig lengre, og tok ca 10 min lengre tid enn sist jeg gikk tur, men likevel - formen er bedre, og dermed kommmer ikke pulsen så høyt opp - må skjerpe inn det der - lurer på om jeg faktisk må starte å jogge litt!... Det hadde jeg tenkt å gjøre til våren en gang - ca etter 17.mai - mulig det blir litt tidligere...

 

Får se an været og sånt , her kan det godt starte å snø igjen til 17.mai...

 

Vel - klarte å legge inn 10 min styrketrening idag også, og har bestemt meg for å legge det inn under trim - det blir kun 30-40 kalorier, men likevel vil det vise meg at jeg har gjort det/når jeg har fjort det, og det vil legge et press på meg - og det trenger jeg for å komme inn i rytmen med å gjøre styrkeøvleser for rygg, mage, arm hver dag. I første omgang er det sånn at målet er å ta styrkeøvelser 10 min 2-3 xx pr uke - det må da gå! Videre blir målet fortsatt å ha 14 trimpoeng pr uke - klarte faktisk tilslutt 21 trimpoeng denne uka, og det var målet.

 

Vel - nå er det kveld, stille i huset og snart skal jeg sette meg ned i sofaen og se en film...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta nå er 103,2 Dvs NED 1,4 kg denne uka

Det høres jo veldig imponerende ut, men dette innbærer kun en endring på 0,5 kg på 2 uker!! Det er IKKE sånn jeg når målet om under 100 til 7.mai!!

 

Vel - totalt nå har jeg gått ned 11,8 kg siden nyttår

 

Mål :

 

lår: 69 ,(uendret) totalt: -7

rompe: 115( -1) totalt: -12

midje: 111(-1) ; totalt -8

bryst: 112(-1) , totalt :-12

overarm: 37 (uendret) ; totalt: -3

hals: 39,(uendret), totalt: -3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er samboeren min på jobb fram til middag- dvs. at vi for første gang denne påsken skal ha MIDDAG sammen - og da blir det lam + fløtegratinerte poteter - ikke akkurat slankemat, men den eneste ordentlige middagen vi har hatt!

 

Plan forøvrig:

 

1. frokost: rundstykker, skinke, ost

 

SYKLE - klarer jeg å gå syklet litt er jeg kjempefornøyd

 

2. lunsj : ??

 

3. styrketrening 10 min, mage, rygg øvelser - ikke for å bli slank men for å stramme litt opp

 

4. middag; lam + fløtegratinerte poteter

 

5. gå en tur - men litt problem siden jeg har vannblemmer etter å ha gått nesten 2 timer i nye sko igår, så jeg må se på saken....

 

6. kveldsmat: LITE

 

Vel - da har jeg en plan - er fornøyd med 2 trimpoeng idag og videre denne uka, og målet for denne uka er å komme ned til 102,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok - alt bortsett fra STYRKE trening er gjort idag.

 

Syklet - LITT, men livekel - det ble da LITT

 

Gikk en ut, det snødde og var skikkelig surt, og jeg hadde vannblemme, og gikk faktisk 35 min - er stolt over det - var egentlig ikke planlagt, men måtte liksom få trimpoenget

 

Totalt ble det for LITE trimpoeng idag for å oppnå 14 poeng totalt, men fikk da 1,2 poeng idag, og det er greit nok egentlig.

 

Mat messig har jeg vært helt i rute, så alt i alt en ok dag.

 

Plan for i morgen:

 

Kan IKKE gå til jobb pga må kjøre i løpet av dagen på jobben, MEN kan gå en tur ETTER jobb, FØR jeg går hjem

 

1. frokost: frokostgrøt, (Toro)

 

2. trim: gå en tur etter jobb, før lunsj

 

3. dra i butikken - kjøpe lunsj + middag

 

3. lunsj: - hva da?

 

4. middag - hva??

 

sykle til hotell Cæsar

 

STYRKEøvelser!

 

Klarer ejeg dette?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

DU klarer dette!

 

Det eneste jeg har klart er at jeg må gå eller jogge til/fra jobb (pga. at bilen er på service) og at lunsjen blir knekkebrød (knekkebrødpakken ligger klar på kjøkkenbenken). Etter påske med andre rutiner (søvn/måltider) er jeg redd det blir en tøff dag - men det skal tåles :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned er ned Besc, vær glad for det:)

Du jobber jo kjempe bra!!

Om du ikke når under 100 til 7.mai må du huske at jeg gikk faktisk ned på London turen selv om jeg levde godt. Det jeg kuttet ut HELT var sjokolade alt det andre unte jeg meg.

Legg opp til mye gåing. Mange parker å gå gjennom for å komme seg til sentrale deler i sentrum London.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ må jeg se tilbake på en ny dag der jeg stort sett har klart å holde planen. Var litt lengre tid på jobb enn forventet, og dermed tok det lang tid til lunsj, og det var kort mellom lunsj og middag, så nå er jeg veldig mett, men kalorimessig ble det likevel bra...

 

Til middag idag hadde jeg:

 

scampi

pasta

saus med lettrømme og urter

det er KJEMPEGODT - høres ikke ut som slankemat, men det er svært mettende og 100g scampi, 75 g ukokt pasta, + saus laget med 150 gram lettrømme - ble det helt passe middag.

 

Til lunsj hadde jeg rester fra i går: lam + fløtegratinerte poteter - så idag har jeg levd veldig bra, men faktisk innenfor antall kalorier - kommer av en kalorifattig frokost og ikke noe mellommåltid og heller ingen kveldsmat på planen siden jeg netopp spiste middag.

 

 

 

Trim: det SNØDDe og var skikkelig surt en stund, men plutselig ble det litt bedre, og jeg gikk en tur på 70 minutter = 2 trimpoeng. I tillegg gikk jeg til/fra skolen til sønnen min da jeg skulle hente han, og det ble nok 120kcal forbrent.

 

Styrketrening: ikke gjort det ennå, men planen er der... I går skrev jeg at jeg ikke fikk gjort noe styrketrening, MEN SÅ - helt på slutten av dagen, mannet jeg meg opp og gikk gjort mine 10 min med styrkeøvelser - det er også målet idag - styrke for mage, rygg, skuldre, lår, rompe Målet er å få strammet litt opp,,,

 

Sykle - fikk syklet LITT igår - målet idag er å sykle mens det er hotell cæsar. - det må jeg da klare....?

 

Vel - plan for imorgen?

 

1. frokost - tror frokostgrøt

 

2. følge sønnen min til skolen - KANSKJE gå en LITEN tur da?

 

3. HJEMME - lunsj før jeg går??, eller

 

4. 11.30; gå til jobb

 

5. gå til et møte

 

6. gå FRA jobb

 

7. middag - hva??

 

8. kveldsmat - kommer an på hva jeg har hatt tidligere....

 

Høres ut som en plan - men er dårlig på planlegging av mat - hmmmm .-- kanskje lunsj skal være egg + røkt laks og et rundstykke -

 

Så er det middagen da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok - punkt 1 -3 er gjennomført - ble faktisk en liten tur da jeg gikk til skolen med sønnen min, slik at jeg forbrente litt over 200kcal! Jeg MÅ komme på forskudd i forhold til totalten på 14 poeng fordi jeg ikke kan trimme noe særlig lørdag og søndag fordi jeg da har ungene alene. Er litt på pluss-sida allerede, så det er bra!

 

Lunsj ble proteinrik med 2 kokte egg, røkt laks og litt vaniljekesam til dessert - veldig godt og egg er veldig mettende. Har lest endel om karbohydrater kontra proteiner og fett, og tror jeg skal prøve å redusere antall karbohydrater litt mer ut fra det som skrives for tida - det virker logisk - kroppen må jobbe for å forbrenne proteiner, mens ekstra karbohydrater bare lagres...

 

Noen andre som har tanker rundt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PLanen for idag holdt - og det ble faktisk 3,5 trimpoeng - er kjempefornøyd med det siden målet for hver dag er ca 2! MEN så får jeg ikke trimmet i helga pga at jeg er alene med ungene, og dermed er det positivt å komme på forskudd.

 

Til middag hadde jeg pasta med rømme/urte/scampi-saus - DEILIG!!

 

Kvelds har jeg ikke spist idag, så det totalt inntaket av kalorier har vært litt for lavt, men helt ok likevel tenker jeg. Tenker jeg tar litt vaniljekesam nå på kvelden.

 

Har syklet og fått inn mitt 10 min styrke-program idag også - totalt er sykling + styrke = 30 min. Ikke maks styrke, men nok til at jeg kjenner det - og nå har jeg klart det 3 dager på rad!! Gir meg selv ros for det -målet er å opprettholde det 2-3 dager i uka, og det bør ikke være umulig!

 

Plan for i morgen:

 

1. spise frokostgrøt

 

2. møte på skolen ang min sønn

 

3. gå en tur - bør helst bli litt lang, men har vannblemme så vet ikke helt...

 

4. FRI fra jobb!!

 

5. lunsj: egg + røkt laks tror jeg

 

6. kontakttime for datteren min

 

7. middag - hva skal jeg finne på....??? - må tenke litt på det!

 

8. styrke + sykle under hotell Cæsar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen for idag holdt - gjorde et par SMÅ endringer - til lunsj lagde jeg en omelett med egg, litt ost, skinke og sopp + purreløk - kjempegodt og METTENDE!

 

Til middag endte jeg opp med en halvt ferdigrett - reker med urte- og hvitløkssaus - + pasta - ble litt litekalorier så jeg puttet litt lettrømme i - DEILIG!

 

Trimmessig endte jeg opp på 3,7 poeng - er kjempefornøyd med det - har ikke bare vannblemme på lilletåa, men ser ut til å utvikle seg til en infeksjon! Føler meg litt syk/kvalm og håper virkelig ikke det utvikler seg videre - da må jeg gå til legen å gå penecillin... Skal IKKE starte dagen med å gå imorgen - må se hvordan det går med tåa...

 

Plan for imorgen:

 

1. frokost: er tom for frokostgrøt - så nå må jeg finne på noe nytt - egg/fisk?, havregrøt?

 

2. svømme - skal i bassenget i forhold til jobben, og kan få svømt en halv times tid etterpå

 

3. gå tur???? Kommer alt an på lilletåa!

 

4. lunsj

 

5. middag - hva?

 

6. styrke/sykle mens jeg ser på Hotell Cæsar

 

Vedr trim har jeg som mål å ha 14 trimpoeng iløpet av uka - har nå litt over 11, så det er bra, men tror det blir lite de neste dagen - både pga skolefri lørd + søndag OG pga tåa....

 

Vel - høres ut som en plan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...