Gå til innhold

Helt ny - noen som vil være med NED?


Gjest camillok

Anbefalte innlegg

Gjest camillok

Endelig fått innloggings id på jobben, så da kan jeg surfe litt på nattevakt når det er stille :-)

 

Blitt lite trening med denne nattevaktsrytmen, og halsen er fortsatt sår... Når skal det gå over tro? Fra og med i morgen blir det i hvertfall trening! Og jeg må vel se til å komme meg i gang med skolearbeidet også, har jo blitt oktober allerede :(

 

Vært flink med maten i det siste, og vekta i dag viste 65,5 kg - veldig fornøyd :-) Ikke så mange kg igjen til målet nå, har jo nesten nådd det målet jeg så for meg da jeg startet denne tråden (65 kg)... Den gang da virket det igrunn helt utopisk, og nå er det et faktum :-) Har begynt å få et klesproblem nå da, mange av klærne mine er rett og slett altfor store. Luksus, men det skal bli godt med litt penger så jeg kan få kjøpt litt nytt! Spesielt undertøyet trenger en aldri så liten oppdatering...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 882
  • Created
  • Siste svar
Gjest camillok

I går viste vekta 64,9 (!!!!) og i dag 65,2 kg. Så det går vel rette veien det her! Merkelig det her med vektnedgang når jeg har vært så dårlig til å trene i det siste - eller det er som jeg sa i våres, har vanskeligere for å gå ned i vekt hvis jeg trener styrke... De siste par ukene har ikke formen vært noe særlig, og sliter fortsatt med kløende hals og tørrhoste. Kjedelige saker, jeg vil bli frisk!!!

 

Regner med det blir litt trening i kveld, godt med en dag "fri" for en gangs skyld! Kjenner at jeg gleder meg stort til studiene er ferdig og jeg skal begynne å jobbe - tenk å være ferdig på jobb når man er ferdig! Ikke alltid ha følelsen av at jeg skulle ha gjort noe skolearbeid. Under 2 år igjen nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig bra camillok!!!

 

Det at en går mindre ned når en trener styrke har nok en sammenheng med at muskler veier mer enn fett (men tar mindre plass:-)) og en skal ikke glemme at muskler forbrenner mer enn fett så i det lange løp er styrketrening veldig fornuftig :-)

 

Jeg har merket veldig stor forskjell at jeg nå kan spise mye mer enn før uten å gå opp i vekt og det har med trenigen å gjøre.

 

Ha en toppers dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallaisen! Tenkte det var på tide med en liten gjesteopptreden her. Har ikke hatt hjerte til å logge inn for å se hva dere har skrevet på en lang stund nå, men ettersom jeg sitter midt i eksamenslesingen hadde jeg ikke så mye annet "valg". Hehe. Syns dere er så flinke alle sammen!!!! Spesielt deg Camilla, du står på som bare det, selv om du hadde en liten periode med lite motivasjon lengre oppe i tråden her. You go girl! Snart ferdig!!!

 

Jeg tror ikke jeg har tatt dette seriøst nok. Med tanke på at vi startet i mars en gang (13.mars for min del, med nesten 81kg) så syns jeg ikke jeg har fått tilbake for all tenkingen/planleggingen av måltider og alle treningstimene jeg har tilbakelagt. Er nede i rundt 76. Har trent styrke hele veien, men tror ikke det er musklene som tar opp kilo, jeg har ikke krympet på kroppsmål. Nå skal det sies at det er typisk at jeg har vært flink 4 av 7 dager i uken, så har jeg reist hjem til familien og der har det gått skjeis. Men likevel. Trening 7-8 ganger i uken er mer enn 0 ganger i uken som før. Og da spiste jeg når jeg ville og hva jeg ville. Jeg vet at jeg vil bli slankere og sunnere. Jeg vet hva som skal til, hva jeg må gjøre. Men jeg klarer ikke gjennomføre det i praksis! Sykt irr!!!

 

Nå fremover skal jeg begynne å registrere maten igjen. Det tror jeg må til. Er så lett å bare ta litt sjokolade eller whatever og tenke at jaja, jeg skal jo ikke registrere dette, det er vel bare ca. 50kcal etc..Sånn går det ikke an å holde på. Jeg skal herved SKJERPE meg. Jeg er sykt lei av å være meg slik jeg er nå, det nytter ikke. Jeg vil bruke alle de fine klærene jeg har, jeg vil gå ut og kose meg!! Og det føler jeg at jeg er komfortabel med å gjøre etter jeg har nådd målet mitt. (som jeg tror jeg 65, får se når den tid kommer...).

 

Startet dagen med å stå opp to timer etter jeg hadde planlagt, syklet på spinningsykkel i 40min og hadde en god frokost med oppkuttet frukt (banan, kiwi og pære) i ca. 2 dl bringebærbiola. Har sittet og lest bittelitt, men det ble mest lesing her inne fordi jeg lå litt langt bak! Hehe..Men nå er det tilbake til skolebøkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten flere enn meg som merker at nå som høsten er i full sving at "åå, nå må jeg kose meg med noe god mat etc"? Veldig merkelig! Men sikkert slik at man er vant til det fra tidligere. Dårlig vær = kosemat inne, som oftest. Og ofte omvendt om sommeren da.

 

Jeg er btw blitt "hekta" på skyr, som jeg så Camillok spiste her for leden? Det er så mettende! Men ganske tykk konsistens, jeg spiser den alltid sammen med frukt eller lignende, blir for mye kun med den. Men sykt irriterende de skjeene som følger med, de er for korte til å kunne få fatt i alt på bunnen uten at man griser til fingrene fordi man kommer ani innsiden på toppen! Hehe, kanskje bare jeg som har det problemet ettersom jeg vil ha med meg alt innholdet:p Men bare 100kcal, god deal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere er så begeistret for "skyr" og det er jo flott når en finner noe en virkelig liker men har dere lest innholdsfortegnelsen på den? Den er full i aspartam og mange reagerer på aspartam som sukker. Jeg spiste før masse lettprodukter og "sukkerfrie" men la bare på meg så jeg er et eksempel på at aspartam ikke er bra. Ha det i bakhode hvis dere føler det går trått med nedgang hvis dere føler dere har vært flinke. Ferdigprodukter har også mye tiletningstoffer (salter/smaksforsterkere etc) som gjør at en legger på seg. Så jeg er blitt tilhenger av "rene" produkter :-)

 

Ha en storveis uke alle sammen!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt: [highlight]64,7 kg[/highlight]

BMI: [highlight]23,5[/highlight]

Midje: [highlight]68 cm[/highlight]

Overarm: [highlight]29 cm[/highlight]

Bryst: [highlight]86 cm[/highlight]

Tykkmage: [highlight]83 cm[/highlight]

Hofte: [highlight]86,5 cm[/highlight]

Ende: [highlight]96,5 cm[/highlight]

Lår: [highlight]56 cm[/highlight]

Legg: [highlight]36,5 cm[/highlight]

 

14,1 kg ned, og mitt opprinnelige mål er nådd :-) Ikke så mange kg før jeg er i mål nå, men det tar jo desto lengre tid... Bare til å holde ut resten av året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å ha deg tilbake, setter pris på om du kommer innom jevnlig, og ikke bare med gjesteopptredener :-) Er jo litt ensom her inne fortiden... Btw, er du tilbake snart Kali?

 

Høsten bringer med seg lyst på mer kos det er jeg enig i, for min del har det blitt brownies på lørdagen forrige uke. Men jeg hadde vært veldig flink med maten så jeg hadde egentlig planlagt en liten utskeielse på lørdagen for å vise kroppen at jeg ikke lever i en sultkatastrofe... Jeg liker godt den lettkakaoen som heter Options, tar den og litt fruktsalat med vaniljeyoghurt når jeg får lyst på noe godt. Vi er forresten en stor jentegjeng som møtes hver tirsdag, og det har blitt inført fruktsalat som fast innslag!!!! Tror alle er veldig fornøyd med den vrien. Har spist fruktsalat hver dag de siste vet ikke hvor mange ukene - anbefales :-)

 

K66: ser poenget ditt med aspartam, men personlig kjenner jeg ikke noen innvirkning på meg selv ved inntak av aspartam. Nå skal det sies at jeg aldri spiser veldig mye av sånne ting, men innimellom blir det litt pastiller, lettbrus, lettkakao og skyr. Har igrunn bare spist skyr 3 ganger så jeg kan vel ikke påstå at jeg har blitt hekta, men jeg syntes det var godt og mettende! Har aldri merket noen søttrang etter å ha spist sånt heller... Spiser så og si aldri ferdigmat heller, her blir nok alt lagd fra bunnen (selv om jeg i skrivende stund vurderer å kjøpe fjorland eller noe til å ta med på jobben til middag, fikk besøk her som ble litt skadelidende for matlaging :-))

 

Perle: synes det er litt rart at du ikke har fått mer resultat med så mye trening, og med ca halvparten av uka fornuft i matveien. Du får nok begynne å registrere ALT i en periode - hva om du sier til deg selv at ut oktober skal absolutt alt registreres, selv den minste lille pastill! Ikke bare for å se Kcal, men for at du skal slutte å "lure" deg selv. Kom inn her igjen, det så mye lettere når man er sammen om noe!!! Ser godt at du vil bruke de fine klærne dine, jeg synes det er SÅ deilig nå å bruke klær som ikke har passet på mange år!!! Gled deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert Camilla!! Under 65! Og 75 % ferdig;) Ikke verst!!!!

 

 

I dag har jeg trent styrke og løpt etterpå. Gøy med pulsklokke, forbrenner alltid mer der enn hvis jeg bare registrerer på vanlig vis her inne. Nå har jeg også regnet ut på nytt hva jeg trenger daglig. Jeg får stadig meny 3, altså 1900kcal..

 

Syns jeg har vært veldig, VELDIG, flink (så langt:S:S:S) i dag ettersom jeg sitter hjemme og leser til eksamen og på kjøkkenet står det en browniesaktig kake som det bare er å forsyne seg av. Har ikke tatt en smule!!

 

Til frokost før trening spiste jeg en skive med brie, halv banan og 1,5 dl biola med bringebær.

Etter trening spiste jeg en skive med tacokjøttdeig og ost, med et oppskåret eple og 1dl biola til dessert.

Til middag ble det tacokjøttdeig (karbonadedeig med tacokrydder), revet ost, mais, rødløk og salat.

Har som nevnt før ikke vekt så tar alt litt på øyemålet.

 

Ja, skal registrere ALT fra i dag av. Skriver også inn her, så dere kan følge med også, hehe!!

Har store problemer, men sikkert mest mentalt, om at jeg føler jeg går rundt og er sulten HELE tiden. Gleder meg skikkelig til hvert måltid jeg skal ha (hver 3.time) fordi da har jeg tenkt på mat hele tiden..Må prøve å bli kvitt det der altså, er jo sikkert ikke sulten i bunn og grunn, men jeg bare tror at jeg er det fordi jeg er helt besatt på tanken av mat. Merker jo fort at hvis jeg gjør andre ting/gjør noe så flyr jo tiden og jeg merker ikke at jeg er sulten!!

 

Er btw fan av middag halv åtte på tvnorge og alle andre matprogram, hjelper ikke akkurat på det når jeg sitter og er sulten og det er 2 timer igjen til mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud nå har jeg søkt tilflukt på rommet mitt. Er som sagt hjemme hos familien og leser til eksamen. Og ved siden av den kaken jeg skrev om tidligere i dag lå det plutselig en 5-pack med KAKEMENN. Jeg bare ELSKER kakemenn.

 

Jeg overdriver ikke når jeg sier at jeg er helt svimmel i hodet og magen bare tanken. Jeg har så lyst på både kake og kakemann!!! Spiste to skiver for bare en time siden så helt unormalt å være sulten nå - men det er jeg faktisk. Merker magen er "tom". Spiste to skiver med brie, mais og salat. + en pære til dessert.

 

 

Har 350 kcal tilgode så kan forsovet ta et stykke, men vet ikke hvor mye jeg skal ta da, fordi jeg bør veie det. Og vil egentlig ikke ettersom jeg har vært så flink i hele dag. (Jeg må bare ta dag for dag fra nå av altså....)

Bør jo bare ta noe annet. Tror jeg tar litt melonyoghurt og musli og later som om det er kakemann. Funker ikke for meg å bare ta et hode eller et bein, jeg må ha hele greien jeg. Hehe! Hvor mye kcal er det i en kakemann btw? Hm, stod ikke noe på pakken....

 

Men arh, trodde egneltig å skrive her kom til å hjelpe meg til å være klarere på at jeg IKKE vil ha kake eller kakemann. I hodet er det så lett å gi seg lov. Jeg har jo forbrent 700 kcal på trening i dag etc..Men leste et sted at det verste en gjør er å gi seg slike awards fordi man har vært flink å avstå fra det..Egentlig veldig logisk.

 

Wish me good luck for resten av kvelden! Burde jo egenltig bare lagt meg til å sove, hehehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble et kakestykke og et kakemannhode på meg i kveld! Spiste begge deler veldig sakte og følte meg veldig fornøyd etterpå. Selv om jeg tror jeg burde ha dårlig samvittighet, men tror at fornøydheten kom pga jeg hadde klart å gå hjemme i hele dag og vente SÅ lenge med å ta stykke, og når jeg først gjorde det skjedde alt i kontrollerte former. (sett bortifra at jeg slikket tallerkenen og kniven jeg skjærte kaken med da;))

 

Men men; ny dag i morgen! Ser frem til det. Skal prøve å få en kondisøkt (enten ellipse eller spinning hvis det blir hjemme eller tredemølle hvis jeg drar på treningssenteret) om formiddagen og 1,5t pilatestime om kvelden! Den er sikkert tung, har aldri vært på den før!!

 

Noen som har prøvd å lage ertesuppe fra bunnen av? (frosne erter i vann, kyllingbuljong og fløte??) Syns det høres godt ut og vurderer å lage det i morgen. Står mellom det og lasange, men tror det blir lasange siden jeg må lage til hele bøtteballeten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei peeps

 

I dag åpnet jeg dagen med to skiver steinovnsbrød med brie på. Til lunsj mekket jeg sammen en eggerøreomelett med 3 egg, brokkoli og mais. Ved siden (hadde egentlig ikke trengt det men men) hadde jeg isbergsalat, rødløk og mer mais.

Til middag laget jeg fullkornslasange med karbonadedeig (selvsagt). Spiste en porsjon, ca 400gram tror jeg? Eller er det mye? Hehe, har ikke peiling..men spiste med en brødskive til, og mer salat. Tar ikke bryet med å registrere salaten...Spiste litt chilinøtter også, veldig unødvendig, men men..Er oppe i 1300 kcal, så håper jeg klarer å begrense meg til 1900 totalt i dag. Har bare planlagt en liten matbit før trening og en liten matbit etter trening, 300kcal før og 300kcal etter. Tenker å lage en fruktsalat med banan, pære, kiwi, eple og appelsin som jeg spiser halvparten av før treningen og når jeg kommer hjem igjen spiser jeg resten med yoghurt.

 

Jaja, hvordan går det med dere andre?!?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for at jeg ikke har fått tid til å lese skikkelig gjennom innleggende dine Perle og kommentere, har lest de - men ting og tang har stått på hodet her og jeg har ikke fått mulighet til å svare skikkelig. Kommer sterkere tilbake i morgen! Men et råd til deg: kjøp deg ei matvekt, tror det vil gjøre underverker og det koster virkelig ikke stort!

 

I dag har jeg trent, stryke og kondis - rygg og biceps pluss en time pulsspinn. Var ikke blitt noe svakere etter 2 ukers styrkestopp :-)

 

Fikk "dårlige" nyheter i dag, har tatt på meg ekstravakt på nye jobben i morgen på dagen og så så jeg her nå at jeg må på et kurs på Levanger i morgen tidlig... Må på det kurset for å få gjort forskningsprosjektet mitt denne høsten, så det er liksom ikke særlig aktuelt å stryke på skolen for en dagvakt, selv om jeg får dårlig samvittighet for de andre på vakten som blir skadelidende om de ikke får tak i noen andre. Men hva kan jeg gjøre når jeg ikke fikk beksjed før i dag, og jeg har vært så opptatt at jeg ikke fikk sjekket mail før nå i kveld???

 

Uff, nei nå har jeg en virkelig dårlig følelse i kropp og sjel før sengetid selv etter timer tilbragt på treningssenteret :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er ikke deilig følelse altså! For mitt vedkommende kommer skolen alltid først, i teorien ihvertfall. Men når en er ansatt 4 steder uten veldig mange faste vakter så er det veldig lett å si fort ja til å jobbe når de trenger en, for da vet man at du er siste utvei...

Men hva gjør du? Er det mulig å dele opp? Litt på jobb/litt i Levanger?

 

Jeg våknet opp litt skuffet i dag. Forventet massiv stølhet i mage/ryggregionen etter jeg var på Pilatestime som varte 1 1/2 time i gårkveld!

 

Og merker jeg har KJEMPEdårlig samvittighet fordi jeg ikke fikk trent kondisjon i går. Har liksom lagt opp standarden om at jeg må trene det hver dag, og så to ganger i uken med styrke i tillegg....

 

Ja, tror matvekt er tingen. Men det eneste som stopper meg er at jeg er redd jeg blir for fanatisk opptatt av den + vil ikke at omgivelsene mine skal vite at jeg faktisk VEIER maten. Det er som å innrømme at ja jeg er feit og på slanker'n...og med alle de sidene det medbringer..For meg er litt nederlag rett og slett! (badevekten min er gjemt inne i skapet på hybelen:p)...Men på en annen side så kan det være greit at de rundt meg vet at nå er det nok med denne galskapen, nå prøver jeg å gjøre noe med det og kanskje da de vil slutte med fristelsene...! Jeg prøver meg ut denne mnd og ser hvordan det går med min nye innstilling!

 

Planen for i dag er å spise jevnlig (gleder meg allerede til neste måltid;)) og trene en spinningsøkt 50 min.

Frokosten i dag var igjen to skiver (ca. 80gram) med brie på. Det er litt vanskelig å veie med øyet, men anslo 40gram.

 

Fikk meg btw en skikkelig oppvekker før sommeren, da var jeg på jobb og veide i all hemmelighet den lille posen med frokostblanding som jeg hadde med som jeg skulle blande inn i yoghurten til lunsj på brevvekten der. Og OHMYGOD. 120gram!!! Herregud, jeg som hadde registrert det som tja, kanskje rundt 30-40gram? I sikkert flere uker..Og det var frokostblanding med nesten 400kcal pr 100gram (sånn crusli musli first price, dritgod, men har ikke kjøpt den igjen!). Så.....er veldig påpasselig på å ta litt godt i når jeg anslår gram !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Augusta07

Uke 42

2009----------Uke11 - uke 29 - uke 39 -- Uke 42 --Tot. ned *--BMI--*

-Camillok ---- 78,8 -- -------------65,8 ------ 64,7 ----- 14,1 kg --*--23,5 -

--Augusta --- 79,7 -- ----74,0----74,5 -------76,6 -----3,1 -------*--28,9--*

---Mattroll --- 57,0 -- ----------------------------??----------------- --

---Perle20 -- 80,8 -- ---------------------------76,0 ------4,8 kg ----*--------*

---K66 ------- 78,4 ------------------------------------------ 12,6 kg -- *------- *

---Kali -------

 

 

Ved en ny, varig livsstil vil vekta gå ned helt av seg selv! Jeg har selv både bevist at det går ned - og at det går opp igjen når man går tilbake til gammel livsstil...

 

 

Go go, girls!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli mektlig les lesing nå......

 

Har fått et hoppetau som jeg lurer på om jeg skal ta i bruk et lite kvarter nå! Har hørt det er bra trening. Får nok opp pulsen ihvertfall, men må prøve å hoppe uten det "vanlige" ekstrahoppet liksom. Eneste jeg er redd for, men er vel like stor risiko for det ved løping også er hengepupper! Føler at uansett hvor god sportsbh jeg bruker så "tærer" jeg veldig på huden ved løping og hopping! Haha, kanskje jeg ikke enda har funnet the perfect one enda...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det jeg mener Perle! Veldig godt å ha den vekta sånn at du får et skikkelig begrep om hvor mye ting og tang veier! Du trenger jo ikke å veie maten i andres påsyn heller :-) Spesielt karbohydratmat trenger veiing, brødskiver, ris, poteter, pasta etc. Veier lite fortiden, men nesten alltid brødskivene (de har en tendens til å variere veldig).

 

Ellers var jeg butikken super sulten i går, på vei innom etter en joggetur og da falt jeg for fristelsen å bake boller og lage varm sjokolade. Vel, ble en liten kopp av sistnevnte og tre boller (men bare 2 med pålegg, og da bare 1 osteskive pr halve bolle).... Nå er det tilbake til fruktsalaten igjen :-) Blir ikke noe usunt på lørdag i hvertfall, skal jobbe da!

 

Hoppetau er glimrende, og jeg ser ingen grunn til å hoppe over mellomhoppet, du kan jo sikkert kjøre 4x4 med hoppetau tom! Føler meg litt heldig som ikke har eksamen fortiden når jeg leser det du skriver Perle! Men neste år - da er det min tur igjen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho, da er eksamen over! Og jeg har akkurat vasket huset. Og nå er jeg KJEMPEsulten. Er i litt farlig terreng nå ettersom det er så kjempelett å unne seg noe godt nå som en er ferdig med et helt fag + vært flink med husarbeidet etc, men jeg skal IKKE falle for fristelsen. Skal tross alt ut og spise i kveld så må nok spare litt kcal til da for å si det sånn.

 

Lager meg en omelett med det jeg finner i kjøleskapet:)

 

Er så enig med deg, camillok, fruktsalat ruler! Jeg blir beundret på skolen fordi jeg alltid har tatt meg tid kvelden før for å kutte opp diverse frukt. Blir ALDRI lei fruktsalat fordi det kan en variere i det uendelige! Har nesten alltid kiwi og pære oppi da, så varierer jeg mellom eple, nektarin, div melon etc! Kjempegodt. Forresten noen som har sett den nye frukten "eplepære" i butikken???! Holdt på å le meg ihjel av navnet. Eller var det, "pæreeple", husker ikke, men morsomt var det uansett. Så ut som et eple, men fargen var lysegrønn og sorte "prikker" lol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du studerer igjen Perle? Må se etter eplepære skjønner jeg :-) ANANAS er en slager for min del, jeg er kjent under navnet ananaspiken... Tilbud på rema i går, så nå er jeg i besittelse av hele 6 ananaser (var 6,75 i dag morges...)!!! Jeg er veldig glad i mango også, men kan være litt stress å få tak i moden mango. Eple og druer er stort sett alltid med også, og banan. Pleier å ha på litt vaniljeyoghurt, namnamnamnam

 

Har trent bein i dag, orker ikke noe kardio på beindagen, det er drepen rett og slett :-)

 

Driver på med vurdering om jeg skal investere i en vinter-løpe-tights. Hmmm. Dyrt, men ser for meg at det er bra. Må betale 450 spenn for sykkelen min nå, endelig er selvmordssykkelen (forhåpentligvis) blitt trygg :-) Piggdekk og gode greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt støl etter beintrening i går, men forholdsvis ok i forhold til hvor hardt jeg tok i! Skal på G-sport og hente sykkelen min nå (reparert og satt på vinterdekk), og prøve vinter-tights. Så får vi se!

 

Prøvde et skjørt jeg har vært veldig glad i (et av de jeg ikke kunne bruke på mange år fordi det var for lite), og nå var det jammen meg nesten blitt litt stort :-o Da jeg tok det frem rett før sommeren satt det i livet, mens det nå har krøpet godt ned på hoftene... Husker nå at jeg egentlig skulle ha kjøpt det i 36, men at de bare hadde 38 (blitt fortrengt i noen år det der :-))

 

Vekta er ikke helt nede på 64,7 men ligger og vaker rundt 65. I dag 65,1. Har jo tatt opp igjen treninga nå, så da stopper det vel litt opp tenker jeg! Merker også at jeg blir mye mer sulten når jeg trener. Er jo en slags fornuft i det da :D

 

Fiskesuppe hos ei venninne i kveld, lørdag kveld er det jobbing så det blir ikke noen utskeielser da. Men det blir kanskje et glass vin eller 2 i kveld, og kanskje en bolle til dessert???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en fin søndag etter en heller kjip start på dagen (guttetrøbbel), gått lang tur og spist cheeseburger på cafè samt trent både spinn og styrke (bryst, biceps og mage). Burgeren gjorde tydeligvis sitt, for jeg var sterkere enn forventet :-) Syntes såpass synd i meg selv i dag at jeg har spist akkurat det jeg har hatt lyst på - 2 brødskiver med jarlsberg, 2 boller hvorav en med jarlsberg og en med fløtemysost, drukket en kopp varm sjokolade og spist burger på cafè. Tror nok ikke at jeg har gått over kaloribudsjettet likevel, har jo gått i et par timer pluss spinn og styrke!

 

Veldig fornøyd med å ha nådd treningsmål for denne uken :-) Neste uke skal denne bragden gjentas, og deretter blir det to uker på ferie til Sveits! Blir nok styrketreningsfri der, men kommer til å få løpt 3 ganger i uka tror jeg, og tenker å ta litt push-ups, situps, etc i forbindelse med dette :-)

 

Fikk forresten kjøpt meg vintertights og en vanlig tights, så nå er jeg vel utrustet for å møte kalde dager... Og så dyrt som det var MÅ jeg bare løpe i vinter!!! Måtte kjøpe tightsen i str S da, det var jo litt artig :-)

 

PS: vekta ligger stadig rett under 65!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går jammen raskt å venne seg til å se nye innlegg på tråden... Kom igjen, heng på!

 

I dag har jeg vært på jobb og maten har blitt som følger: 3 brødskiver med hamburgerrygg og lett majones, et eple og middag: kylling og grønnsaker med en slags yoghurtsaus. Namnam! Ikke noe trening, tenkte på å løpe en tur i finværet, men jeg var så utrolig trøtt etter jobb, så jeg sovnet selvsagt av i stedetfor... Våknet i ni-tiden, så man kan jo si at middagen ble heller sen :-) Alt i alt fornøyd med matinntaket - eller er det kanskje litt lavt når jeg jobber på sykehjem? Er jo vant til å tenke ut ifra stillesittende skolearbeid.

 

Vekta var 65,0 i dag morges (veldig tidlig i forhold til hva jeg er vant til...) så jeg er igrunn fornøyd med den også. Selv om jeg har holdt meg på ca samme vekt i ei uke nå. Har lyst på nye klær!

 

Ønsker alle en riktig god og sunn uke med masse trening :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

64,4 kg i dag morges... Laveste så langt :-)

 

I dag blir det styrke og spinn samt fruksalat og TV-titting med venninneflokken! Det var noe snakk om brownies og is i tillegg, men det skal jeg faktisk holde meg langt unna. Makan til usunne greier! Jeg foretrekker boller. Men det er jo til gjengjeld det beste jeg vet!!!

 

Været er helt fantastisk i dag, så skulle vel egentlig ha løpt ute, men når man har en treningsavtale så er det vel kanskje greit å holde seg til den og la finvær være finvær...

 

Avalte med ei venninne i går at når jeg kommer hjem fra Zürich skal vi starte på ballkjoleprosjektet! Det blir artig, og ekstra artig med en kropp jeg føler meg vel med inni kjolen :-) Tidligere år har jeg følt at alle har tenkt; oj, har hun sydd den kjolen selv? Men det var jo dumt at ikke figuren fremhever kreasjonen... Bare jeg får med meg den mannen jeg vil ha med og nå, så blir det bra (der kreves det nok MYE jobbing)! Men jobbing er vi vel vant til dere, her er det bare til å brette opp ermene, så skal det bli sving i både det ene og det andre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...