Gå til innhold

Helt ny - noen som vil være med NED?


Gjest camillok

Anbefalte innlegg

Æsj, så var jeg innveid og resultatet var som forventet. 64,9 kg. Midjemål fortsatt 68 cm. 4-5 uker med ca 65 kg nå, på tide å få gjort noe med saken... Men jeg er egentlig fornøyd med 2 ukers ferie uten oppgang, og tror at kroppen hadde godt av et par uker med litt høyere kcal-inntak for å få en ny boost til mer nedgang! Men er virkelig ikke sikker på om jeg bør helt ned til 60 kg, sitter med bukse i str 36 nå, og det er kanskje NOK? Kanskje eksen har rett: 63 kg er det jeg egentlig bør veie. I hvertfall når jeg er i god form og veltrent sånn som nå...??

 

Men: har merket at jeg har vent meg til større porsjoner igjen, ble skrubbsulten etter 2,5 timer etter frokost i dag... Den ene skiva jeg pleier å spise til frokost mettet liksom ikke sånn som den pleier. Så til lunsj slengte jeg på en gulrot for å fylle opp litt. Til middag blir det fiskekaker med potet og revet gulrot, det kan man spise massse av uten å få så mange kcal. Etter middag blir det trening, pulsspinn og styrke. Deretter kvelds med nybakt brød :-) Det er så vanvittig godt, og jeg kommer helt sikkert til å spise 2 skiver - og det blir maten i dag. Basta.

 

I morgen er det bursdag, skal på sushi med jentene. Tror jeg blir å stå over alkohol, og litt sushi er jo sunt nok...

 

Jaja, ser for meg et par dager med å være sulten hele tiden nå, men jeg vet jo at det går over rimelig raskt uansett! Her er det bare til å henge i om jeg skal nå mitt mål (det være seg 60, eller 63!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 882
  • Created
  • Siste svar

Er det ikke deilig å komme hjem igjen og få startet på hverdagen igjen, selv om det viser seg å være litt tøft nå i starten? Magesekken din har sikkert utvidet seg litt, derfor du blir fortere sulten!

 

Jeg, som ALLTID har vært kjempesulten når jeg har stått opp, har begynt å ta med meg frokosten på skolen, da får jeg en liten spasertur på 15-20 min uten noen ting før jeg spiser. Tenker at det er veldig lurt; da får jeg brukt kroppen og den forbrenner fettet ettersom det er lite/ingen energi i kroppen etter en lang natt med søvn + jeg får satt meg godt til rette på lesesalen med frokost og te og startet lesingen før alle andre kommer på skolen!:( Syns det er koselig jeg.

 

Hvordan rugbrød spiser du? Jeg kjøper det ingers rugbrød fra eldorado. Men sist hadde de ikke det i den butikken jeg var i og måtte kjøpe euroshopper..ÆSJ! Det var ikke godt. Ellers så er de volkorn gode også, men liker best det ingers rugbrød fra eldorado. Kun 15 kr for 9 skiver også!! Spiser det helst med et helt kokt egg, eller 20-30gram med brie. Klarer meg fint med en skive til frokost, før jeg blir sulten igjen etter tre timer, har klart fire timer noen ganger når jeg har vært veldig opptatt slik at jeg ikke har kjent sulten;)

 

Rart hvordan det mentale kan svinge så grådig. Har merket det selv. Etter min 72,9 veiing på fredag gikk jeg på en sky resten av dagen - bare synd jeg bare kunne dele det med deg (og evt. andre lesere!) og det måtte vente helt til mandagen for å bli rapportert også!! Men det er jo supert med slik veiedag på fredagene, tar meg litt mer i nakken iløpet av helgen da altså. Tenker på det jeg har jobbet for hele uken skal IKKE bli ødelagt nå!!!! :)

 

Nå koser jeg meg med hjemmelaget grønnsakssuppe. Føler det er så sunt at jeg kan spise så mye jeg vil av det altså. Har to små magre pølser fra gilde oppi for at det skal bli litt mer mat utav det.

 

Gikk med 900 kcal på treningen i dag - fornøyd med det!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt at det ikke var 63 som var det korrekte kg dine. Hører fra alle hold at det er de siste kiloene som sitter best fast på kroppen altså. Du må føle selv om det er slik du er nå i kroppsmål som er slik du vil være, eller om du har lyst å gå ned mer. Vekttallet er jo som det står, bare et TALL.

 

Bukse i 36 høres veldig digg ut altså!! Hehe..Jeg er fortsatt veldig nervøs for å prøve de gamle buksene mine i frykt om at jeg ikke har gått ned så mye som jeg tror! Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg visste jo at det var 65 jeg veide, var FULLSTENDIG klar over at de to vektene jeg har vært borti i ferien har vært av det snillere slaget :-) Vel, ikke noe å gjøre med det annet enn å være flink-flink-flink-flink-flink!

 

Ble litt mer enn jeg tenkte under kveldsmaten, skalken gikk jammen ned i tillegg til to skiver... Vel, med 665 kcal forbrent i dag + en rolig gåtur på 30 min som jeg ikke har telt med så må da 4 skiver+skalk m/pålegg, fiskekaker med potet og gulrot til middag og 1 gulrot til være godkjent. Selv om de er skivene mine er heftige greier! Hjemme hos mamma kjøper hun alltid OBSs rugbrød med solsikkekjerner, det er veldig godt synes jeg! Man kan kjøpe det helt eller halvt ved de vanlige brødene tror jeg. Mitt brød er totalt hjemmelagd med masse frø, grov mel, sirup og gode greier. Ei skive veier ca 70 g (!)

 

Er det ikke syyyykt med den psykiske påvirkninga vekta har??? Er sikker på at jeg ser bedre ut de dagene jeg føler meg bra - man utstråler fornøydhet! Og nå kommer jeg vel til å være konstant misfornøyd helt til vekta har passert 63 (neida, bare tuller) :( Alle de gamle klærne mine passer perfekt, litt artig å stadig finne nye ting i skapene hjemme! Veldig fornøyd med at vinterkåpen jeg har sydd passer perfekt nå :-) Den er faktisk virkelig fin!

 

Jeg har nå store planer om å få til en bra uke når det gjelder mat og trening, pluss skolearbeid. Akk, dette skal bli hardt ja! Heia meg!!! (trenger det se, spesielt når det kommer til skolearbeidet som har blitt sørgelig neglisjert den siste tiden...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte dagen bra med trening - gåtur og bein (orker ikke kondis på beindagen, det er et sant h....) så fikk vel svidd av en rundt 600 kcal der!

 

Så langt har jeg vært flink: 3 brødskiver hvorav 1 med jarlsberg, 1 med kyllingpålegg og en 1 med fiskekake. Skal ut å spise sushi nå, tenker meg at jeg ikke skal ha så mye - synes det er litt for dyrt i forhold til hvor mye jeg synes det smaker... Kanskje jeg tar ett glass vin - men egentlig kan jeg like gjerne droppe vina, har liksom drukket altfor masse i det siste :D

 

Hvis det blir ut i kveld kan det jo fort bli litt høyere inntak enn planlagt, men egentlig har jeg lyst til å ta køya tidlig! Vi får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar mye på sparket! Jeg må ha alt planlagt og tilrettelagt før jeg skal ut på noe greier slik at jeg kan ihvertfall prøve å holde meg i skinnet. Mye lettere for meg å tenke rasjonelt når jeg er hjemme enn når jeg sitter med dessertmenyen i hånden på restaurant for å si det sånn:)

 

I dag har det blitt bittelitt trening, ikke noe å skryte av. Derfor slår jeg til med en styrke og aerobic i morgen. Blir bra det.

 

Spisingen i dag har vært slik; 1 banan, 2 rugbrødskiver med brie, en boks med fruktsalat, en skyr, en halv omelett a la mandag med salat til, eple med vanlijeyoghurt og kanel + litt småspising av fruktsalaten jeg kuttet opp som er til i morgen! Vel fornøyd. Kjempesulten nå da.......så gleder meg til frokost i morgen!

 

Masse vann og masse te. Går te som "vann" også når man skal se om man har fått i seg 2 liter feks? Går en kopp te som 2 dl vann liksom. Eller må det være rent vann. Hehe!

 

God natt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, sånn kan det gå. Var flink på sushiplassen da, spist en sånn med laks og en med kamskjell, pluss en tempura roll (frityrstekt scampi). Var knallgodt! To glass hvitvin der, greide å holde meg laaangt unna desserten! Men etterpå ble det mikrobryggeriet og 2 juleøl der. Kraftige saker, gikk rett i fletta de gitt :D

 

Har lest et eller annet sted at ei dame hadde fått tillatelse av kursleder til å kalle svak grønn te for vann. Tror du bare må bruke litt skjønn der, hvis du løper på do masse allerede blir det jo bare styr å skulle drikke mer vann! Men selv prøver jeg å få i meg 2 liter pr dag med rent vann, en kopp kaffe og 2-3 kopper te kommer i tillegg (og ja- jeg flyr på do i ett sett :))

 

Tirsdag: 1560 Kcal, 660 forbrent på trening (1560 kcal sunt)

Onsdag: 1950 Kcal, 600 forbrent på trening (1200 kcal sunt)

 

Vekt i dag: 64,2 (!!!!!!!!!!!!) kg. Mon tro om jeg egentlig er fyllesyk og dehydrert??? Uansett: jeg likte tallet som åpenbarte seg!

 

Vurderer pulsspinn i kveld, men er vanvittig støl i hele kroppen... Vel, har noen timer til å bestemme meg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er vel lett for når du ikke planlegger helt på forhånd hvordan kvelden skal foregå:D

 

Hvordan ble det med pulsspinnen? Håper du klarte å finne motivasjonen til å gå! Jeg klarer alltid (nesten ihvertfall) å gjøre noe som jeg har sagt her inne at jeg skal, for tenker at det er kjipt å komme tilbake for å si at det ikke ble noe av likevel. Hehe..

 

I dag har det vært nok en lang dag. Matmessig (i kronologisk rekkefølge!):

banan (trening) yoghurt og fruktsalat, grønnsakssuppe, banan, (trening), 1/4 av omeletten fra i går + salat til + et kokt egg, fruktsalat og vaniljeyoghurt til dessert. Masse te, litt mindre vann.

 

Hadde min første "bare-bein"- trening i dag. KJENNER DET ALLEREDE! Så gruer meg til i morgen. Kanskje det ikke var så veeeeldig lurt av meg å gå på aerobic i ettermiddag, men men! Tøyde godt ut da jeg kom hjem da.

 

I morgen er jeg klar for overkroppstyrke + en liten 5km test/løpe 5km uten å gå, før dagen kan starte! Elsker å trene om morgenen, det gir en kjempeherlig følelse throughtout the day! + jeg MÅ trene hver dag og hvis jeg ikke trener om morgenen går jeg rundt og tenker på at nei nå må jeg få unnagjort den treningen!

 

Matmessig er jeg litt spent på morgendagen, skal ut og spise om kvelden. Men går bare huske på det nå som jeg skal i gang med å planlegge måltidene mine!

 

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ekstremt klar for veiedag i morgen. Håper trenden fortsetter!!!! Håper på 72,5, men innerst inne 72 blank. Kanskje for mye å be om når jeg har fått ned ca. 1 kg pr uke i 4 uker? Får se, får se.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1260 sunne kcal i dag, ikke noe trim i det hele tatt. Jeg er så støl overalt, det er virkelig grusomt. Fant ut at en hviledag ikke var så dumt :-) Venninnen min la opp til 4 dager trening på rad, men jeg skal ikke jobbe i helga, så da tar jeg heller en hviledag nå og trener en dag i helga i stedet! Liker å trene i helga!

 

Virker som om magemålet er tilbake til normalen, mett i dag selv med så lite kcal. Men så har jeg ikke beveget meg lenger enn til kjøkkenet heller da :D

 

Har unnagjort 2 av 3 styrkeøkter denne uka og 1 av 3 kondisjonsøkter. Greit nok det på torsdag, det blir kondis + styrke i morgen og bare kondis lørdag eller søndag. Gleder meg jeg, synes det er skikkelig DIGG å trene fortiden! Men må innrømme at jeg ble litt overrasket over at jeg skulle bli så støl, har jo holdt på med en del styrke på tur - tydeligvis at styrke med egen kroppsvekt og med tunge vekter gir forskjellig effekt :-)

 

Skjønner ikke hvordan huden din takler dusjing 2 ganger om dagen, da hadde jeg blitt helt uttørret! Jaja, godt du er flink til å trene! Men blir du ikke lei når du trener hver dag???? Det hadde jeg blitt, og derfor lar jeg heller være selv om jeg kunne ha tenkt meg det innimellom... Folk er forskjellige! Krysser fingre for 72 i morgen! Men 72,5 er knall det også! 0,5 i uka er anseelig, og for meg føltes det veldig riktig på et vis... Hvor langt ned var det du skulle igjen?

 

Hadde vært gøy med 64,0 på vekta i morgen. Men vi får se! Er fortsatt veldig usikker på når jeg bør stoppe vektnedgangen... Virkelig vanskelig det der! Men ned til 63 skal jeg i hvertfall, så får vi ta det derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fornøyd med det vel, men kunne jo selvfølgelig ønske at det var mer ned!! men men, kunne jo også ønske at jeg var på 60! hehe..tror det er det jeg skal ned til. IHVERTFALL ned til 65, så får vi se.

 

ble bare kondis i dag, orket ikke tanken på armstyrke, det får jeg heller gjøre i morgen. jeg syns også det er veldig gøy å trene, + jeg har tid til det, og da blir det fort to ganger for dagen. + den gode samvittigheten! elsker det. men blir litt farlig også ettersom hvis jeg "bare" trener 1 gang pr dag, så kan det være at jeg får drlig samvittighet for at jeg ikke trener to ganger! stress! de gangene jeg trener før leggetid dusjer jeg ikke, sparer dusjen til etter treningen morgenen etter. hm kanskje litt ekkelt, men har ikke fått noen reaksjoner på det (enda!) hehe! er veldig glad i håret mitt, det tror jeg ikke hadde tålt dusj 2 ganger for dagen. hvis jeg trener styrke er det jo selvfølgelig ikke alltid at jeg trenger å vaske håret, så da blir det bare kroppen. krysser fingrene for at jeg merker det på strømregningen; nesten all dusjing foregår på treningen og ikke hjemme! hehe!

 

er skikkelig støl i beina i dag. merker at jeg gjorde "uvante" bevegelser i går. det er litt deilig.

 

i dag har jeg spist en banan, vaniljeyoghurt med fruktsalat, mer fruktsalat, grønnsakssuppe, en skive med egg. og så gjenstår middagen ute. skal sjekke opp menyen på nettet asap og se hva jeg kan vente meg der.

 

i helgen har jeg veldig få planer. syns det er ekkelt med tanke på at jeg liker å ha ting planlagt, liker å ha et program, da er det lettere å følge matplan etc! får lage meg noen avtaler for resten av helgen slik at den ikke går med til å se i kjøleskapet;)

 

skal du noe gøy i helgen camillok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sutrer og styrer over noe guttegreier. Ikke veldig fornøyd... Jaja, sånn er livet og det BLIR ikke enklere selv om man er tynn :D

 

Vekta viste 64,0 i dag, fornøyd med det!

 

I går ble det trening: spinn og styrke (bryst, triceps, mage), var skikkelig digg! På vei hjem derfra ble det en øl og 4 drinker hjemme. Gin and tonic da, det er jo ikke det aller verste kcal-messig :-) Ja, det er vanskelig med uplanlagte kvelder, og som student er det liksom forventet å være med ut en del... Trenger jo ikke å drikke, men følte for å mote meg opp til disse guttegreiene - som gikk i vasken. Velvel, sånn er det, inntatte kcal til ingen nytte :) Men det var godt da!

 

Jeg er superfornøyd med 1 kg nedgang denne uka, men det er jo typisk når man begynner å spise mindre etter en periode med mye. Håper på en uke til med mer nedgang, men vi får se. Skal i hvertfall prøve å være flink!

 

60-65, da blir du vel en stund da Perle! Jeg kommer til å henge her inne leeeenge. Skal ikke opp igjen! Men flytter sikkert inn på hold-vekten. Hvor høy var du igjen? Var det ikke vi som hadde ganske like kroppsmål da vi startet?

 

Nye rekorder i styrke i går: greide 14 kg manualer på skråbenk, 12 kg på flyes i skråbenk og 20 kg franskpress :-) Jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

72,4 er jo et kjemperesultat! Selv om jeg kjenner meg veldig godt igjen i den med at man helst ville ha vært 60 med en gang :D Ikke la deg skuffe over det om vektnedgangen blir litt mindre formidabel fremover, 300-500 g i uka går egentlig ganske fort det også - i hvertfall når du ser tilbake på det!

 

Ser på min opprinnelige plan (som henger på tavla på rommet mitt) at jeg tenkte meg en vekt på 62 kg på julaften. Kan det gå tro? 60,0 den 5.februar... Vel, tiden vil vise, og jeg er ikke sikker på om 60 er for lite heller som sagt. Den som venter får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, det begynte som en slags unnskyldning for å ikke gjøre skolearbeid, og endte opp med en totalgjennomgang av alle klær! Måtte gjøres det også...

 

Startet med at jeg så en pappeske her på rommet og tenkte - jøss, har jeg ikke noe undertøy i litt mer passende str oppi der tro? Og der åpenbarte det seg ikke bare undertøy men også en HAUG av strømpebukser/longs i alle mulige farger og tykkelser :-) Var jo reineste julaften her! Så da rydda jeg opp i alt undertøyet og begynte med resten også! Alle klær fra gamle dager passer :-), men toppene var da sørgelig korte rundt årtusenskiftet... Ikke spesielt brukelig! Men noe var bra, og mye kan sys litt på så blir det bra.

 

Endte opp med en helt stappfull søppelsekk med klær som er for store/umoderne. Vi snakket om å møtes en dag vi jentene i gjengen med klær vi har tenkt til å hive så vi kan se om noen av de andre vil ha noe av det først. Det er lurt tror jeg! Et spørsmål er selvsagt: er det lurt å kaste de klærne som er for store? Hva om jeg blir "tykk" igjen? Uff. Uansett: nå er det sååå fint i skapet!

 

I dag ble det restaurant, spiste kylling fajitas og drakk vann (tok minimalt med rømme på) så tror ikke det ble så ille selv om jeg spiste 2 tortillas og ble stappmett. Men: etterpå hadde vi bursdagsfeiring i kollektivet og jeg ble "tvunget" til å ta ett stykke bløtkake og ett stykke bamsemumskake. Synes virkelig ikke kake er veldig godt, men jøss da, det er helt ok. Fikk mast meg til bare en liten bit av bamsemumsgreia da... Tror ikke det ble så galt med inntaket for dagen uansett - rusla rundt i byen i et par timers tid også! Men man må vel ofre litt for sosialt samvær/høflighets skyld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE spar på de "tykke"klærene dine! Hehe, enda en grunn til å holde vekten, går en opp må en punge ut for å få seg nye klær. Hehe..Har uansett virkelig troen på at du kommer til å klare deg helt fint med å holde vekten når du har funnet ut der du har lyst å være.

 

Jeg er 169 høy. Tror at slik jeg er oppbygd så tilkommer det ikke meg å være tynn, jeg "skal" liksom har litt fett her og der, samt litt store lår. Men det er helt ok, bare jeg passer i mine gamle klær snart! Hehe..

 

Var ikke så flink med maten i går. Lagde julesnop og da ble det selvfølgelig litt spising innimellom selv om jeg aldri tok meg en bit av snopet offisiert!

 

Jobb i dag, men først lunsj på restaurant. Buffet..Blir spennende! Hehe..

 

Æsj skuffende å høre at gutter fortsatt er dust selv om man er slank....Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..min nye julevenn. Med bare 46 kcal pr. 100 gram blir det nok "redningen" for meg i div julebesøk fremover!

 

Må gjenta "løftene" mine;

 

- ingen marsipan

 

- kun 1 julekake pr dag, evt. spare opp til en annen dag.

 

- ikke drikk julebrus, med mindre den er lett!

 

- be om å ikke få så masse godteri i julesokken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

......spiste nesten en halv brownieskake!!!!

 

Jeg fikk "brownies på tann" og så holdt jeg det gående. Kjempevanskelig når man er alene på jobb og man har brownies tilgjengelig liksom.

 

Syns det er (faktisk!!!) mye lettere å avstå fra slike ting når man er med andre (dvs. ikke alene), da føler jeg meg ekstra flink hvis jeg ikke tar og de andre tar, eller at jeg føler at nei jeg må ikke spise brownies nå som det er vitner tilstede; de skal se at jeg er flink!!!

 

Men med en gang jeg kommer for meg selv er det så vanskelig å sette grenser.

 

Har slagplanen klar for neste jobbvakt;

- spise ordentlige måltider på forhånd

- PLANLEGGE hva jeg skal spise/når/hvor mye

- ha med tyggis

- ha noe å gjøre på hele tiden

- holde minst mulig på med den der kaken!! bake den og bli ferdig med det. evt. kjøpe sånn nutrilett browniesbar, hører den er veldig god og kose meg med den istedenfor brownieskaken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må veie meg torsdag denne uken siden jeg skal til det store utland på weekendtur så jeg ikke får veid meg om fredagen!!

 

Lurer veldig på hvordan det kommer til å gå da, med tanke på browniesglippen i går. Eller er vel kanskje mer spent på veiingen etter det, for da har jeg jo vært på ferie i tre dager, ops! Håper det går greit og at jeg er flink!!! Skal gjøre mitt beste ihvertfall. Nå som jeg er inne i den gode stimen liksom.

 

Tenkte å komme med en liten liste over de tingene jeg er VELDIG glad for at ikke angår meg what so ever!, og særlig nå i denne tiden her med slanking!:

- Sykt glad for at jeg ikke er addicted til cola eller annen brus med sukker (pepsi max her i gården!)

- liker ikke DRESSING :D veldig glad for det nå!

- elsker jo å trene;)

- har tid til å prioritere trening og lage min egen mat/elsker å lage mat

 

Tanken på de tingene gjør livet litt lettere. Hadde vært veldig kjipt å måtte trå ordenltig til å feks slutte å drikke brus/drikke en annen brus..Eller om jeg var avhengig av dressing til salaten. Tanken på at jeg slipper å slite med å kutte dette ut gjør meg motivert! Men på en annen side klarer jeg å lage det til en unnskyldning for meg selv; jaa, jeg kan jo bare ta et browniesstykke, det er jo ca. like mye kcal som dressing og det spiser jo ikke jeg! :) .............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mål for uken er å få trent så godt og effektivt som bare mulig før avreise på torsdag. PARIS, HERE I COME!

 

Vet at det ikke blir noe annen "trening" enn shopping der. Har likevel planer om 10 min pilates og basis styrkeøvelser om morgenen. Nå kommer det å være vant til å stå opp tidlig til sin rett! Får gjort unna øvelsene før de andre er klare for dagen, heldigvis:)

 

Matmessig må jeg bare ta meg godt i nakken!! Spiste en porsjon grønnsakssuppe og 3/4 omelett av to egg, vann, rødløk, mais og med ost og nøtter på toppen til middag i dag..........Og ellers har jeg spist 3 rugbrødskiver, to med ost og en med egg. Og nå begynner jeg jammen meg å bli sulten igjen. Tygger på tre tyggiser!! Har planer om å spise litt fruktsalat før trening i kveld.

 

Noen spennende planer for uken camillok??

 

OG BTW: HVIS DET ER ANDRE SOM LESER PÅ DENNE TRÅDEN HER, FEEL FREE TO JOIN IN, LEAVE A MESSAGE, ANYTHING!! Kjempekoselig, det var jo opprinnelig mange flere som var innom her og delte oppgang/nedgang/tanker/følelser med meg og trådstarteren camillok, men vet ikke om dere leser her fortsatt eller har dere lagt dette fra dere? Uansett nye som gamle, koselig med litt innspill, historier, whatever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at vi er sørgelig få her inne på tråden nå... Men men, sånn går nå dagan :-)

 

Har ikke hatt nett på evigheter, men så oppdaget jeg at jeg fikk inn trådløse trondheim! Det var jo kjekt, gratis nett da :-)

 

I dag var vekta: 63,4 kg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men: hatt litt magetrøbbel, så hadde kvitta meg med litt innhold for å si det sånn... Og lav vekt er nå i hvertfall ikke fordi jeg var så flink i går, helt latterlig spiseopplegg: 1 brødskive til frokost (sent) dro deretter ut på løpetur, spiste 3 klemtentiner etter turen og middag i 7-tiden. Middag var svinefilet surret i bacon med ris, skysaus og salat. Så langt alt for lite mat... Deretter ble det sorbetis til dessert - heller ikke det så galt, men så: spiste 4 skillingsboller og ca 20 biter småsjokolade til kvelden mens jeg så på film. Har ikke tv, men dro innom hos exen (er jo fortsatt eier av halve tven der...) og da fikk jeg så lyst på snop. Uff ja.

 

Løp en liten tur i dag morges før frokost da, liksom for å veie opp litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, må si det er imponerende at du faktisk klarte å holde regnskap over at du tok 20 biter med sjokolade!! Jeg pleier vanligvis å komme ut av tellingen etter 3-4 biter jeg.

 

Ble litt brownies på jobb i dag også, men ikke så mye som sist! Er litt stolt selv om jeg absolutt burde klare å avstå HELT OG HOLDENT neste gang. Hjeeeelp!

 

Synd å høre at du ikke har vært helt bra i magen! Kanskje det var den plutselige uregelmessigheten ang maten eller? Hva tenker du om det når maten kommer opp igjen? At yes, nå har jeg flere kalorier tilgode og kan spise mer med god samvittighet eller at oh no nå bør jeg få i meg mer mat slik at jeg kommer opp på nivået jeg skal være på. Jeg må innrømme at jeg mange ganger har spist så mye usunt at jeg har virkelig hatt lyst å bare spy det hele opp igjen og late som om jeg aldri har spist det. Men:::: Har det noe hensikt? (Seff step one på vei mot spiseforstyrrelse da!!), men tenker at når maten er svelgt så er det for sent, eller blir kaloriene tatt opp av kroppen på et senere tidspunkt? Dette er IKKE noe jeg ønsker å praktisere, det er IKKE sunt. Det er jeg fullt klar over!!!!!! Hadde bare vært deilig å bli kvitt den skamfulle anger-følelsen om en har spist et halvt tonn for mye med kake og da hatt det på det rene at kaloriene ikke "teller".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beinstyrke og 20 min løp i dag. Jaja, sånn går nå dagene ja, camillok! Hehe!

 

I morgen satser jeg på intervall.......Men så kjedelig når det ikke er noe gøy på tv! Bu! Men men. Får sette min lit til at ipoden kommer med noen kjekke julesanger til meg. Hehe..

 

Blir veiedag på torsdag. Veldig spent. SKal snikveie meg i morgen. Uæ!

Håper på neeeedgang. Det har vært så GØY de siste ukene! Har virkelig FØLT meg slankere også. Det mentale vet du. Viktig for selvtilliten!!! Noe jeg sliter med, så håper den snart er på plass:):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, når jeg spyr er det fordi jeg er så full at jeg bare er lettet over at den etanolen som var i min magesekk ikke er der lenger og ikke får gjort sin onde virkning :D

 

I går spiste jeg bare sunt, men i dag havnet jeg utpå godterigaleien... Var på tv kveld hos jentene rett etter trening og var skikkelig sulten. Ho ene jenta hadde kjøpt med Daim sjokolade, og jeg tror jammen jeg spiste halve plata (80 g...). Uff uff. Gløgg med mandler og rosiner + litt valnøtter og en stor skål med fruktsalat med vaniljeyoghurt. Ajaj. Ellers har det ikke blitt så mye da - 80 g brød til frokost, 1 klementin, og tacosalat med kesam og salsa.

 

Ellers har jeg også trent bein i dag, ble en skikkelig beinøkt og jeg regner med stølhet om en stund... Ble et par timer tur også! I går ble det en liten løpetur før frokost forresten, men bare 200 kcal da...

 

Angående spying: tar litt tid før maten tas opp, veldig lite næring tas opp over magesekken (unntaket er etanol). Så spyr du så er vel kcal strengt tatt ikke spist... jaja, vi later som om det her ikke ble skrevet i det hele tatt, og vi ønsker selvsagt aldri å gjøre noe sånt (eller: vi kommer ikke til å faktisk gjøre det uansett om det er ønske eller ikke :))

 

krysser fingre og tær for at du får en finfin vektnedgang til neste gang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bedt om å dra på nattevakt i dag - jaja, så nå sitter jeg her midt på natta da :-)

 

Blitt bra i dag; dro på spinn kl 12, etterfulgt av styrke (rygg og biceps). Var skikkelig tungt med spinn, helt mør i beina etter gårsdagens beinøkt :D Matmessig har jeg spist: 4 brødskiver med edamerost, 5 klementiner, middag: hjemmelagd potetstappe og biffstrimler med grønnsaker, fruktsalat med vaniljeyoghurt. Ikke en eneste usunn ting i dag. Joho!

 

Var veldig tung i dag morges da: hele 65 kg. Selv om jeg hadde et inntak på 1850 Kcal i går bør jeg jo ikke akkurat legge på meg når jeg hadde et forbruk på 750... Æsj, hva skjer a??? Tror ikke noe på at jeg skal ha greid å "ødelegge" forbrenningen, spiste jo maaaaasssse på ferie uten å legge på meg, det tyder jo på at ting er sånn nogenlunde i orden...

 

I går endte jeg ufornuftig nok på kjoleshopping: hadde såååå lyst på en kjole fra Oasis, og det var tom tilbud på den... Men: 38 var for stor, 34 var for liten (ikke noen bombe det da :)) og 36 var utsolgt... Ble en svart tyllsak, i str M - skulle nok hatt S, men det var de utsolgt for. Hmm. Blir i hvertfall plass til full mage i kjolen da! Neida, den sitter i grunn greit nok. Men nå er jeg så fattig at det er helt latterlig. Skjønner virkelig ikke hvordan det her skal gå. Jaja, det ordner seg vel på et vis, pleier jo det. Bare så synd at sunn mat er så mye dyrere enn usunn mat. Men: jeg tigger heller på gata enn å spise usunt på grunn av pengebeholdningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...