Gå til innhold

Helt ny - noen som vil være med NED?


Gjest camillok

Anbefalte innlegg

WOW! Selv om det er noen dager siden du skrev siste post så så jeg den ikke før nå; grattis!!;)

 

 

Jeg får ikke med meg ukens veiing fordi jeg har flyttet hjem for julen..Men::: i går prøvde jeg en kjole/topp som jeg kjøpte i sommer som var litt for stram rundt magen/livet og i går var den passelig/behagelig å gå med!!! :):)

 

Forsøker å trene hver dag, men jobber hver dag så det blir lange dager...I tillegg til diverse besøk etc så flyr jo tiden bare!!

 

Gleder meg til juleferien for å se hvordan jeg klarer meg. Har sagt at jeg ikke vil ha så veldig mye godteri i julesokken, pleier alltid å få veldig mye...

 

Ferdig med dagens treningsøkt, nå litt lesing før jobben!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 882
  • Created
  • Siste svar

Har ikke vært her inne på noen dager nå, har dratt hjem for jula! Skriver en del inne på trimstramstråden siden det kan gå flere dager mellom hver gang noen er her inne...

 

Gratulerer med kjole som passer! Det er skikkelig gøy!!!

 

Fy søren å flink du er med treninga, jeg har ikke trent på evig lenge og sånn må det bare være i et par uker til i hvertfall. Har tatt med joggesko og treningsklær hjem, men det er jo så kaldt ute at jeg ikke tør å prøve meg... Under 10 kalde er for kaldt til å løpe synes jeg, får så vondt i brystet da :-(

 

Her har vi ikke digital vekt, men den analoge viste rett over 62 i går morges, og rett under 62 i dag. Så nå er målet å holde seg sånn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er mitt store idol, camillok! Levende bevis på at det går an å gå ned, bare man har en god plan og en stor porsjon med motivasjon!

 

Jeg veide meg i kveld, med klær og rett etter et middagsmåltid. 71,4!! Må vel i realiteten være litt mindre da, feks 71,0??? ;):D I hope so, har vært veldig flink den siste uken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vekta her er nok ikke særlig pålitelig, så jeg er ikke helt sikker på om jeg virkelig har nådd 62 kgs målet mitt da :-) Men nært nok, vekta viste 61 kg i dag :) Tror den er ca 1 kg off...

 

Har vært ganske flink de siste dagene her hjemme, i går ble det 6-7 biter smågodt, ble så vanvittig sulten da jeg var på julegaveshopping og måtte ha noe for å døyve det lave blodsukkeret. Holder meg stort sett til klementinene da! Men tenker at på julafteen og 1./2. dag da skal jeg spise hva jeg vil med god samvittighet. Men akter å ikke spise meg så syyyyykt mett, det er jo bare vondt likevel!

 

Så flott med vekta Perle, ville sagt mer 70 kg jeg da, klær er jo ofte 1 kg og middag utgjør gjerne 500 g - 1 kg. Så du ser kanskje 6-tallet først på neste veiing???? Spent på å få høre :-) Artig å kunne være "forbilde", det føles utrolig deilig å være fornøyd med kroppen sin! Å kunne kle på seg fine klær og vite at man ser faktisk skikkelig bra ut, ikke bare "etter forholdene bra" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest camillok

Trodde egentlig at jeg hadde holdt vekta i jula, vekta hos ho mor viste jo 62 kg både første og siste dag... Men vekta her (riktignok ikke den jeg pleier å bruke, den er naboen sin og han er fortsatt på juleferie) viste 63,6 kg. Så da er det vel 1 kg opp da :-(

 

Uansett; føler egentlig at jeg har greid å holde meg sånn passelig i skinnet, har ikke spist meg overmett og ikke fråtset i småkaker og sjokolade. Julen er tross alt en tid man skal kose seg og ikke tenkte kalorier i ett sett, så det er i grunn helt greit. Nå er det imidlertid magrere tider, kjenner at magen er blitt vant til litt mer, og jeg er sulten i dag :D

 

Hadde lovet meg selv at jeg skulle starte det nye året inne på Hold-vekten forumet, så nå har jeg laget en tråd der, selv om jeg forsåvidt har 1-1,5 kg "igjen"... Så nå kommer jeg vel til å skrive mindre her, men ser selvfølgelig innom og skriver litt nå og da :-) Og det er lov til å komme på besøk på Hold-vekten!

 

Gleder meg til prosjektet er innlevert, da skal jeg begynne å TRENE igjen :D Det kommer til å bli vanvittig digg!

 

GODT NYTT ÅR TIL ALLE SOM ER INNOM DENNE TRÅDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk i like så du!

 

Ikke gale med bare en kilo opp i julen. Jeg er veldig nervøs for å måle meg, jeg har bare latt livet gå sin gang. Men har gått på ski hver dag, så kanskje jeg har holdt all spisingen i sjakk?? Tiden vil vise. Nå er det ihvertfall tilbake til hverdagen (heldigvis!) og håper på at dette blir "mitt" år. Kanskje jeg skal ta å ordne meg en egen tråd, kanskje fortsette på den aller første jeg lagde da jeg startet her inne?? Må ihvertfall komme inn her for å skrive once in a while selv om du er borte nå camillok!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camillok

Regner med å henge her inne i laaang tid fremover. Kanskje ikke daglig, men ukentlig??? Blir nok daglig, eller nesten daglig inntil jeg har fått stabilisert i kcal-mengde. Og DA blir det viktig å komme innom ukentlig å gi rapport!!! Skal ikke opp igjen denne gangen - nå er det for livet!

 

I hvertfall, finn tråden min på hold-vekten, og si ifra om hvor du befinner deg :-) Spent på å høre hvordan det går med deg vet du! Jeg har så absolutt trua på at 2010 blir ditt år!

 

PS: vekta var 62,6 kg i dag, så julekg er forduftet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...