Gå til innhold

Helt ny - noen som vil være med NED?


Gjest camillok

Anbefalte innlegg

Vekt i dag morges: stadig 138 pounds. Holder stadig vekten :-)

 

Å så godt det er å høre at noen forstår! Jeg er litt usikker på hvordan de slanke vennenne mine gjør det her. Tror enkelte er sånn som forsyner seg med div. usunne ting, men jeg tror de gjerne hopper over middag el - de er rett og slett ikke sultne hvis de har fått i seg et visst antall kcal i løpet av en dag. Andre har jeg sett forsyner seg lite, husker en kommentar ang. ei av venninnene mine: x spiser jo nesten ingenting! Men det er jo bare tull, har bodd der i en måned jeg, og hun spiser akkurat passe med mye sunn mat. Tror nok at hun som kom med kommentaren tenker på at x ikke forsyner seg mye om det USUNNE ting som blir servert. Hmm... Lurer på om det noen gang er vanskelig for henne å si nei? Tror jammen jeg må spør om det!

 

Hmm... Skulle gjerne hatt mer markerte muskler i beina jeg, men tror rett og slett at de ikke er skapt for å vise musklene der godt... Men de synes nå litt, og litt mer blir det når jeg kommer ned dit jeg vil, men hvis de skulle synes så godt som jeg egentlig kunne ha likt, ja da hadde jeg vært sykelig tynn ellers og ikke sett særlig bra ut (har prøvd det også, høyst ufrivillig etter en kjærlighetssorg i 10. klasse, raste ned til 48 kg før jeg skjønte hva som skjedde...). Men midje på 68 cm??? Jeg er FORNØYD med den :-)

 

I dag kommer fader'n også, blir bra å være alle tre! Nå gjelder det å holde på en slags relativt sunn livsstil her... Skikkelig støl i leggene i dag forresten, de spensthoppene gjorde tydeligvis susen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 882
  • Created
  • Siste svar

Våknet klokka 04.30 og var lys våken. Lå til kvart over fem, men da begynte jeg å bli sulten og måtte bare stå opp. Sånt som dette skjer virkelig aldri med meg, helt sprøtt! Nå har jeg spist ei skive og kjenner at jeg begynner å blir litt frossen - sånn typisk trøtt frossen. Så kanskje jeg skal prøve å hoppe til køys igjen og se om jeg får sove igjen...

 

Går straks tom for brød her nede, ikke at det smaker spesielt godt lenger heller (tok det opp fra fryseren på mandag). Det blir stadig vanskeligere å holde en sunn linje! Det ble pizza i går, men foreløpig første dag med usunn middag, og spiste ikke hele (kanskje rett i overkant av en halv). I dag skal vi på indisk - det gleder jeg meg helt sykt til :-) Ellers har jeg spist fruktsalat hver dag så langt og det har jeg tenkt til å fortsette med, sunt og godt! Ananaspiken må jo ha sin daglige dose ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på jobben 1t.. Fått i meg 3 kopper kaffe, så begynner å bli våken - hehehe ;) :-)

Har med meg Inger`s rugbrød - eller min egen versjon - rettere sagt, putter oppi det jeg har i skapet, skikkelig grovt hvertfall. Og ei tube smøreost.

 

Ikke lett det der, med ferie og sunn mat!! Har mine erfaringer ja... tror man er flink - men så kommer jeg hjem til vekta...

Husker jeg spiste fruktsalat med yoghurt til frokost nesten hver dag i Thailand i mars.. fikk vondt i magen tilslutt.. (+ "et par kilo" uttover dagen også.. hadde dilla på aprikoser og små bananer! ) Hadde med meg grove knekkebrød til kveldsmat.

 

Får begynne å jobbe litt vel, ordne i stand frokost til guttene..

 

god ferie videre Camillok! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal Nyte ferien videre! Vekt i dag morges: stadig 138 pound (eller stoppa pila på rett under 138???). Fornøyd i hvertfall!

 

Jeg er fortsatt sykt støl i leggene, og tar ukens siste løpetur i morgen, det passer godt for da får jeg løping på tirsdag og torsdag neste uke - reiser hjem til mamma torsdags kveld, så da kan jeg ta siste løpetur lørdag eller søndag hos henne!

 

Ingers rugbrød ja, husker jeg bakte mye av det da jeg slanket meg sist - i 2003. Ble litt lei da, og nå baker jeg et fastere brød. Men skikkelig grovt og godt er dette også, bare hever litt bedre :-) Jeg er sykt glad i tørkede dadler jeg da, men det tror jeg at er litt av en kaloribombe! Skal holde meg mer eller mindre unna denne jula tror jeg (maks 1 i uken). Magen fungerer helt sykt bra med sunn mat og masse frukt, før hadde jeg nesten alltid vondt i magen - nå nesten aldri!!! :-)

 

Jepp, da er det ut på eventyr her i Zürich!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var vi på Indisk og da spiser jeg virkelig det remmer og tøy kan holde! Ble en chicken tikka masala (i grunn sunt nok i seg selv) med 2 ss ris (greit det og) men 1,5 naanbrød - det er rett og slett det beste jeg vet, dyppe naanbrød i saus! Dessert ble det også. Og viiin.

 

SÅ: dagens vekt: 140 pound (opp 2 pound fra igår)

 

Startet dagen perfekt med grovbrød med ost og skinke samt latte med skummet melk. Fikk kjørt igjennom styrkeprogrammet mitt og løp en tur med broder'n på godt og vel 50 min. Fikk brent godt og vel 700 kcal der, og etterpå ble det pølse og en liten varm sjokolade på vei opp til dyrehagen her i byen. Ruslet rundt i dyrehagen et par timer før vi spiste middag der oppe, kalvesnitsel med grønnsaker og litt pomfritt, et par glass vin og tobleronemousse til dessert. Jaja. Ferie er ferie. Bestilte i hvertfall en liten porsjon til middagen så jeg er faktisk passe mett og ikke omtrent rullemett som i går ;)

 

Knallfornøyd med treningen da, følte virkelig at kroppen jobbet med meg som den skulle, været var strålende og det var trivelig å jogge med broder'n. Sikkert litt sakte tempe for han, men han ble da litt anpusten etterhvert han også :-) Er sykt støl i leggene fortsatt, og etter dagens runde med spensthopp er de maks møre - tenker nok at det skal bli en smerte i dagene som kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så imponert jeg blir av deg camillok når jeg leser at du er så flink på ferien din! Virkelig gøy altså.

 

Har bare tid til et kjapt innlegg, så tenkte jeg skulle dele gladnyheten jeg fikk på veiedagen på fredag; 73,6! Så her går det virkelig unna.

Merker derimot at jeg blir helt koko i hodet og virkelig desperat om jeg feks har planlagt å trene ETTER skolen, da er det sånn kl. 13 eller noe så tenker jeg at nei nå må jeg gå slik at jeg får trent! Hallo, skader jo ikke å være litt lengre på skolen og få jobbet ordentlig der og så gå på trening i 17-18 tiden. Er bare det at jeg føler jeg MÅ trene, deilig å få det unnagjort. Liker å gjøre alt som jeg vet må gjøres. Div lesing kan forsovet vente. Føler det har en veldig andrepri hos meg nå for tiden. Førstepri er absolutt mat og trening. Tenker på det konstant og planlegger til tusen og alle tanker og all energi går med på det..Litt kjipt, føler meg hjernevasket! Menmen, det kommer seg vel etterhvert som jeg blir mer fornøyd med meg selv. Og apropos det; jeg syns det er kjempekult med litt sånn definerte muskler, særlig i armene! Sånn at man ser at det er noe der om man løfter litt tungt liksom. Sunn og veltrent er mitt mål også. Kan gjerne ha fett og slikt, bare ikke i så stor grad som det er nå. Syns feks Madonna er too much, vil betegne henne som overtrent..Tror vi har pratet om dette før:)

 

Men nå må jeg gå til kjøleskapet og planlegge morgendagen! Medhele dagen borte på jobb og skole og trening så må jeg jo ha med all mat for dagen...Jeje! Kos deg videre i Sveits:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake på 138 pounds! Fornøyd med det, og nå er det IKKE noe mer dessert på meg resten av tiden på tur!

 

Skriver mer i kveld, fikk litt penger til shopping, så nå skal byen tråles :-) Undertøy? Støvletter? Trange jeans? Vanskelig det her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rar dag i dag. Men visste på forhånd den ble det!! Har vært på farten fra kvart på syv i dag tidlig, da bar det til styrketrening, før litt skole, så jobb, så veldig mye skole og så aerobic og så hjem! Så veldig planlagt ang mat og slikt, selv om jeg føler jeg hadde for lite! Spiste en banan før trening, så skive med brie etter trening, så salat til lunsj (isberg, mango, melon, kylling, rødløk, mais) og så en skyr+pære og deretter en halv oransje melon (oppskåret!) før treningen og så fruktsalat med yoghurtmelk til kvelds...

 

I morgen skal jeg sørge for å komme meg hjem i rimelig tid slik at jeg kan lage meg en ordentlig middag! Elsker å lage middag/være kokk på kjøkkenet, kjempegøy! Hehe..Blir vel wok med kylling i morgen, eller slik salat som jeg spiste til lunsj i dag! Krydrer kyllingen sterkt slik at det blir litt smak:)

 

Leste i et blad at det var noen som hadde satt en gruppe jenter på styrketreningsprogram i 10 uker. Halvparten brukte p-piller og den andre halvparten brukte ikke. Resultatene viste at de som ikke brukte pillene økte muskelmassen med 60 prosent mer enn det de på ppillen gjorde! Eller noe slikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt i dag: 138 pounds! Still going strong :-)

 

Ikke det at jeg er superflink med maten eller noe, men som sagt ferie er ferie!

 

Perle: av og til er det sånn at man bare er veldig sulten! Går seg til dagen etter er min erfaring... Artig med den studien du nevnte, jeg ligger tynt an skjønner jeg, måtte krype til korset og starte på p-piller igjen jeg...

 

Sitter med treningstøyet på, blir en løpetur i dag også, og finværet har kommet tilbake! Jippi!

 

Kjøpte meg høye svarte støvletter i går. Knallfine :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok med meg broder'n på en times lang løpetur i dag! På kartet stod det at det var i overkant av 10 km, så jeg er storfornøyd :-) Ble spensthopp, utfallsknebøy, sit-ups, ryggøvelse, brede push-ups og smale push-ups! Så da fikk jeg svidd av en ca 800 kcal!

 

Sitter på Starbucks og prøver å få gjort litt arbeid :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt i dag: 137 pounds - men rimelig dehydrert tenker jeg...

 

Herregud, gikk på en smell i går kveld, plutselig hadde jeg og broder'n helt innpå ei flaske vin hver - MINST - og jeg tar straffen i dag ;)

 

I kveld er siste kveld med broder'n her, han drar i morgen tiiidlig. Selv går flyet mitt til Oslo 20.20 så jeg trenger ikke å dra herfra før i halv seks tiden eller no. Tenker å ta en siste treningsøkt her og handle inn litt sveitsisk ost og sveitsisk sjokolade til folket hjemme! Da har jeg kun en treningsøkt igjen, og den skal jeg få til hjemme hos mamma. Jammen ikke værst å få til trening 3 ganger i uka når man er på ferie! Men en ting er sikkert - hadde gått rett vest med vekta om ikke all treningen hadde blitt utført... Forresten bra at det stort sett bare er vin som det har blitt helt nedpå i mengder av nå i ferien, og ikke en masse sjokolade og drit i tillegg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vært flink med prioriteringene som du sier! Bare vin og ikke alt mulig annet som er MYE lettere å hive innpå med. Selv om det virket ikke som om du hadde noen problemer med vinflasken i går da, hehe!! (Fortsatt sykt glad for at jeg ikke liker vin! Eller liker vin til nød, men bare DYR og det har jeg ikke råd til..:))

 

Styrke i dag, prøvde nye øvelser. Kommer til å fortsette å gjøre hele kroppen når jeg først er i gang. Tar heller å deler opp etter jul.

 

Gleder meg til veiedag på fredag. Tror jeg får en hyggelig overraskelse denne uken igjen. Tør jeg minne leserne på følgende....:

Utgangspunkt: 76,5

uke 42; 75,7 (-0,9)

uke 43: 74,6 (-1,1)

uke 44: 73,6 (-1)

uke 45: HÅPER PÅ 73!!

 

Hadde ikke planlagt å gå ned så mye som 1 kilo i uken, har regnet med 500gram i uken frem til jul, da skal jeg klare å nå 70kg. Men virker jo som om det går veldig fort med min nyfunnede energi og motivasjon! (og kj.vekt, haha!) Selv om jeg ærlig talt ikke veier så veldig mye av maten, er blitt vant til hva de mest vanlige tingene jeg spiser veier, og tar omtrentlig like mye som det. Og i tillegg har jeg jo ikke spist chips og slikt som jeg regner med det er et større behov for å veie, ikke lett å ta det på ca. i hånden altså! (probl er da at jeg spiser jo bare usunt når jeg IKKE er hjemme og der er jo vekten min!) Løsningen på det problemet er vel bare å la være å dig in hver gang potetgullskåla kommer på bordet eller hva?;)

 

Nydelig salat: kyllingfilet med karri og cayennepepper oppskåret i biter og sammen med salatingr som mais, isberg, mango, rødløk og sukkererter. Jummi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør jeg å minne om følgende: 64,7 kg i 3-4 uker nå... Jaja, i følge vekten her så skal jeg visstnok være lettere, 137 pounds er 62,3 kg. Men når jeg veide 65,4 den dagen jeg dro, og 138 pounds her dagen etter (62,7) så regner jeg egentlig med at vekta den mandagen jeg dro var litt høy og at jeg egentlig veide 64,5 som jeg har hadde gjort i et par uker før jeg dro, hvilket betyr at vekta her antagelig viser litt i minste laget... Skulle selvsagt helst sett at 62,3 kg var rett da :(

 

Håper på at det blir litt sus i serken når jeg kommer hjem til skikkelige vaner igjen, er jo typisk at man går ned en god del den første tiden etter en periode hvor man ikke har vært fult så flink... Håpe-håpe-håpe. Vil jo gjerne være i boks til bursdagen min den 5 februar!!!

 

Skikkelig deilig å se at du virkelig har funnet fram rett motivasjon og spirit om dagen Perle! Herlig å ha deg med på laget igjen, var jo alene her inne i ganske lang tid... Hvor langt ned var det du skulle igjen? Kommer du til å fortsette her inne den dagen vekta skal holdes, ikke bare ned? Det skal i hvertfall jeg, sist jeg gikk ned mye holdt jeg det i et par år før jeg la på meg igjen. Det skal IKKE skje nå! MÅ virkelig finne balansen mellom et godt og sunt inntak og en treningsmengde som jeg kan holde på med i årevis... Om jeg så skal bli evig deltaker her inne!

 

Du får ta med deg kjøkkenvekta hjem til jul da vettu! Og lage strenge regler om inntaket av pepperkaker etc :-) Kanskje greit å opplyse hjemme om opplegget også? Selv erfarer jeg at folk forstår når jeg forklarer det skikkelig. Eller har du kanskje gjort det allerede?

 

Gleder meg litt til å komme hjem og begynne å sy ny ballkjole! Den blir så fiiin - tror jeg da :) Tenk det, i morgen drar jeg hjem til mamma, da er Zürichdays talte! Blir hyggelig å se igjen folk fra bachelorgraden i helga, men det er vel en viss fare for at inntaket blir fortsatt høyt frem til jeg er tilbake i Trondheim på mandagen... Velvel, shit au!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten litt vemodig... Løp i en time i dag også, kjempefornøyd! Trodde ikke jeg skulle greie det, hadde skikkelig vondt i magen de første 10-15 min, men det gikk seg til etterhvert. Følte meg megateit som løp med DET trynet forvridd i smerte mens jeg jogga dritsakte. Jaja, at jeg skulle komme i havn og at de siste 45 min var deilig hadde jeg jammen ikke trodd da!

 

Skal ta en bolle fruksalat før jeg gjør styrkedelen - deretter blir det dusj, pakking og retur til moderlandet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem fra det store utland i går og er hos mamma nå. Digg! Hun har en 4,5 uker gammel valp - den er så SØT! Java heter frøkna :-)

 

Veide meg på vekta hos mamma i dag, det er også en sånn analog sak og den viste 63 kg. Nesten så jeg begynner å tro litt på at jeg faktisk veier rundt 63, siden både vekta i Zürich og den her påstår det samme... Hadde vært kjekt ja :-) Men vi får se når jeg kommer opp til Trondheim og den vekta jeg vanligvis veier meg på...

 

Mamma synes at jeg har blitt tynn. Nesten for tynn sa hun, men så tok hun seg i det og sa: neida, du ser fin ut.

 

I kveld er det ingen planer, deilig å bare være hjemme! I morgen blir det en tur inn til hovedstaden for å hilse på gamle kjente, gleder meg til det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme hos mamma! Ganske kjekt i grunn!

 

Skal ut å løpe en tur nå, regner med å løpe innom hos ei venninne og gjøre styrkeøvelsene der. Det blir koselig!

 

Vekta viste litt i overkant av 63 kg i dag, spiste litt potetgull i går, så har kanskje trukket litt vann der... Men det var bare litt altså! Og litt sjokolade... Blir godt å komme opp til Trondheim igjen - til gode vaner og det det vante liv!

 

I kveld blir det fest - gleder meg til det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra fest i går, skikkelig trivelig med gamle kjente :-) Men litt for usunt ble det vel. Greide meg lenge med å bare spise clementiner, men jeg dukka jammen ned i bollen med baconcrisp gitt. Uffuff, trenger virkelig å komme hjem til gode vaner ja! Hadde bestilt egg og bacon til frokost i dag også, har hatt lyst på det i flere mnd. Vel, back to hard work tomorrow :-) Jeg er klar!

 

Godt jeg fikk gjennomført ukas siste treningsøkt i hvertfall! Selv om det ble riktig så festlig med 2 hunder på magen under sit-ups seansen :( De var ikke helt sikre på om jeg var artig eller veeeldig skummel der jeg holdt på på gulvet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med vel gjennomført ferie hvor du klarte å nå alle målene med treningen og at du klarte deg så bra med spisingen også! Nå er det vel back to reality? Mye jobbing og slikt fremover eller?

 

På fredag viste vekten 72,9 :(

(i dag mer, men det er ikke offisiell veiedag i dag da!! hehe)

Jeg vet ikke hvor langt jeg må ned før jeg er tilfreds med meg selv. Har lagt på meg jevnt og trutt de siste 3 årene, så husker ikke så godt hvor mye jeg veide da, men jeg tenker rundt 60-62. Eller 65. Får se.

 

Sliter fortsatt litt med styrken. Prøver meg frem for å finne det programmet/øvelsene som passer meg. Tror fortsatt at økter med hele kroppen for meg er det beste, to ganger i uken, så får jeg heller ta en overkroppsøkt i tillegg en uke om jeg føler for det. Kjipt om jeg plutselig bare skulle få gått på en styrke en uke, og da ikke få gjort de andre delene av kroppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer forresten på når maten/kaloriene blir tatt opp av kroppen? Jeg var litt småsyk i helgen og middagen kom i retur vel en halvtime etter jeg hadde spist den. Måtte jeg ha avregistrert den da og prøvd å få i meg nye kcal, eller tas maten opp så fort at det ikke er behov for å få i seg mer kcal for å nå dagens kvote.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var mandag over..

 

Spisingen gikk vel ok. to rugbrødskiver med brie, en gulerot, en skål med cultura, en stor omelett med brokkoli, mais, rødløk, litt brie med salat og en en stor mango ved siden av og fruktsalat med cultura + to lakrissnop. (sånne juicesnopopplegg)

 

Trening tilsvarer 850 kcal! Styrke og aerobic. Fornøyd med det.

 

Skal bli flinkere til å drikke mer vann. Men drikker masse te, går det på "vannkvoten" eller? På do må jeg nå ihvertfall! Hehe..

 

Merker motivasjonen begynner å skorte litt ang trening. Jeg har gjort mye av det samme lenge nå. På tide med forandringer! Derfor jeg har hatt lyst å forandre styrkeprogrammet mitt litt, men føler at jeg ikke finner helt det som passer for meg. Og når det gjelder kondisen blir den fordelt litt på aerobic, sykling og løping. Og løpingen kaaaan bli litt kjedelig, løper mest i intervaller. Kanskje jeg må friske opp ipoden med litt ny musikk, lage noen gøye intervalloppsett og sørge for å gå på trening når det er noe gøy på tv?! Tror det får bli løsningen.

 

Hm husker jeg hadde et prosjekt sist vinter hvor jeg skulle sy en kjole. Har stoffet og tråklet klart og alt. Kanskje jeg skal prøve å fullføre den? Hehe, du inspirerer på alle måter camillok!

Syns også det er kult at du klarer å bevare det sosiale livet ditt. Jeg føler ikke jeg klarer det på noe god måte i det hele tatt! Hvis jeg feks blir invitert til en fest så tenker jeg for det første ånei jeg kan ikke gå pga snackset/drikke etc og for det andre så føler jeg meg ikke "fit for fight" enda med tanke på at jeg ikke er komfortabel nok i min egen kropp til å gå ut og være sosial og glad og møte masse nye mennesker. Not my cup of tea enda. Synd, men det får så være. Er forhåpentligvis snart i mål!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OHMYGOD de sjokoladegreiene som er øverst på siden på reklamene for kurs "Lettere til jul" her på siden ser sykt fristende ut. Lurer på om det er karamell inni, ligner på sånn fløtekaramell som er dyppet i sjokolade. Naaaaam.

 

God natt til meg nå som jeg begynner å tenke slik! Uæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake i Trondheim, og er klar til dyst!

 

Vekt hos mamma i dag: 63 kg. Er meget spent på morgendagens veiing, redd det er 65 som er korrekt og jeg har ikke gått ned noen ting på EVIG lenge. (jepp, veide meg nå med under skrivinga med klær sent på kvelden - 67,1 kg, altså 63 er som jeg egentlig har visst totalt urealistisk.) Men akk, etter 2 uker med 63 på vekta så begynner man jo nesten å tro på det selv om man VET at det ikke er sånn. :(

 

I dag har jeg spist: 4 skiver rugbrød (sånn veldig grovt og veldig tynne skiver) med kyllingpålegg, drukket en sånn cafè au chocolat, biffsnadder med sånn usunn saus som jeg ikke kan navnet på med ris, en skål fruktsalat med vaniljeyoghurt og ca 20 g mørk sjokolade. Uff. Vanene er blitt forferdelige. Stakk innom den lokale puben og greide meg med 2 kopper te!!! der. 1 ts sukker tilsammen der forresten, de hadde ikke sukketter, og jeg følte meg ikke i humør til te uten søtt... Jeg er IKKE fornøyd.

 

Æsj, kjente at jeg ble skikkelig deppa nå med den vekta... Jeg MÅ gjøre noe, stillestående i 5 uker er ikke bra. Selv ikke om jeg har vært på ferie og mer eller mindre gitt blaffen i hva jeg har spist (eller; jeg har vært bevisst, men unnet meg alt jeg har villet ha). Akk, hvorfor skal den vekta innvirke så kraftig på psyken? Jeg har følt meg sååå fin de siste dagene hvor jeg har tenkt at 63 var rett (da mammas vekt også viste det), jeg ser jo akkurat likedan ut nå, men føler meg tykk... Helt absurd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til uken blir det travelt ja, må i virkelig tvinge meg selv til å jobbe skikkelig! Mye skolejobbing, forhåpentligvis ikke noe særlig jobbing for å tjene penger (ikke at jeg ikke trenger penger, men jeg MÅ virkelig få jobbet med oppgaven min). Får håpe jeg greier å opprettholde treningen - har litt lyst på trening i morgen... Skal høre med treningspartneren når hun kommer hjem!

 

Når det gjelder trening så er jeg helt enig i at variasjon er essensielt, ingen grunn til å lage gode vaner med trening hvis man til slutt blir så drittlei at man ikke gidder mer når ønsket vekt er nådd! Høres lurt ut det der med ipod og sanger, jeg er så dårlig på den slags - får det aldri gjort. Må vel ta meg på tak der... Når det gjelder styrke skjønner jeg ikke hvordan du skal få gått i gjennom HELE kroppen skikkelig i løpet av en styrketreningsøkt... Har gjort noe som kan ligne i 2 uker: spensthopp, utfallsknebøy, sit-ups, sånn ryggreie i mageleie, brede push-ups og smale push-ups. Får jo ikke med biceps, skuldre, ++. Ok, det fungerer glimrende for et par uker på ferie, men føler at 3-splitten gir mer skikkelig styrke hvis du skjønner hva jeg mener! Uansett, folk er forskjellige, og har forskjellige behov. Nå liker jeg 3-splitten, men tenker nok at det er mer realistisk å holde på med sånne øvelser som nå på ferien resten av livet... Jeg får ta med meg de periodene jeg LIKER å pumpe jern :(

 

Hehe, gøy med kjole! Hva slags størrelse syr du den i da? Det synes jeg er vanskelig... Godt jeg kan inspirere der, det er artig å sy! Vet ikke akkurat om jeg er noen stor inspirasjon på vektfronten nå om dagen... Men det er i hvertfall du Perle! Bra jobba - 72,9 Cool :-) Straks under 70 nå, det er digg!!!

 

Reklame for mat på disse sidene her kunne de godt ha klart seg uten... Apropo mat, jeg begynnner å bli sulten til tross for alt jeg har spist i dag - best å komme seg i seng tror jeg! Og - det skal bli så sykt godt å sove i egen seng igjen :-) Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...