Gå til innhold

Tirben`s vei mot 40 kg ned


Anbefalte innlegg

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Idag kom artikkelen om meg, mitt vekttap og blogging i lokalavisa. Hadde en lite sån grue mæ følelse ,men etter å lest artikkelen er jeg fornøyd med hva hun har fått ut av det.

Så nå har jeg massemediasert mitt vektap og må vel bare møt verden med et smil i dag, har i hvert fall fått avkrefta at jeg tatt slankeoperasjon , men klart det ved å følge opplegget til grete roede:D OG det er jeg veldig fornøyd med.

Håper jeg får til å skanne artikkelen i løpet av helga og legge den på bloggen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ned 1.3 kg denne uka og det er nesten som et vektras i forhold til siste ukes små gram steg. Nyter det og takker og bukker samtidig.

Nå mangler jeg 3.1 til nå mitt mål på 75 kg. Regner ikke å nå det før jul, men jeg kommer kanskje til å nå et mål at det skal stå normalvekt når jeg trykker mine tall på BMI testen:):) Det mangler jeg nemelig bare ca halv kilo på!!!

Altså en halvkilo til Brit er normalvekting, det er et under.

Så her er det bare å holde fokus til juleklokkene ringer inn:D

 

Ellers har jeg fått masse positive henvendelser etter avisoppslaget i lokalavisa fredag. Jeg grudde meg litt , men jeg var fornøyd med hvordan journalisten hadde fått vinklet det. Så det er mulig at denne positive hendelsen med å være i lokalavisa har gjort det enda enklere å holde fokus, vært bare glad i en hel uke og slike gla hormoner tror jeg gjør kroppen bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått noen forespørsel om artikkelen fra dere som ikke kan få avisa.

Jeg har prøvd å lagt den i bloggen , der strakk tydligvis ikke mine datakunnskaper til, men nå har jeg fått lagt det som dokument så hvis dere ønsker å lese den kan jeg sende den som e-post. Ta kontakt med med via eposten min brithest@hotmail.com så kan jeg sende artikkelen som vedlegg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempeflott triben :)

 

Har fulgt med deg en stund både på bloggen og i vektklubben. Selv startet jeg på GR kurs i slutten av august og jeg er strålende fornøyd med vektnedgang på over 13kg på to kurs.

 

Gir meg ikke før jeg har fått ned vekten min minst 25 kg og da skal jeg denne gangen gå på hold vekten kurs rett etterpå. Tror det er litt av nøkkelen til å lykkes med varig livstilsendring.

 

Selv om julen står for døren, så er jeg veldig positiv. Det er lov å kose seg innimellom, men det er mest hverdager og de må vi holde på med faste rutiner når det gjelder mat og trim.

 

Lykke til som GR kursleder - det er de som har kjent det selv på kroppen som er de beste veiledere til ny livsstil og jeg tror du blir en stor inspirasjon for dine kursdeltakere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal man nå uttrykke en så sterk jublende glede som jeg føler i dag skriftelig: JIIIIIIIIIIIPIIIIIIIIII Nedgang på 1.9 kg denne uka. Jeg er nå NORMALVEKTIG når jeg klikker inn tallene mine på BMI testen. Det betyr at jeg er ved målet. Jeg er på oppløpsiden til å VINNE mitt eget løp. Det er så fantastsik følelse at jeg ikke vet helt om jeg forstår dette Skjønner jo at det snart stopper seg selv, men nå skal jeg bare nyte vektapet og cm som har forsvunnet.

Mangler 1.2 til å ha nådd mitt mål på 40 kg ned.... februar i år var jeg 115 og nå er jeg 76.2...Har fått en ny kropp og et nytt liv som jeg er veldig glad for:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har virkelig klart det:) Jeg gikk ned 1.5 kg denne uka og sprengte dermed den magiske 75 kg grensa og ikke minst 40 kg NED. Det som egentlig var en DRØM langt langt der framme er HER akkurat nå!! Og det opplevels uvirkelig , hærlig, ubesrkivelig og samtidig så stort at jeg nesten sitter her å griner.

Jeg takker for alle oppmuntrende heiarop på veien fra dere som har vært innom meg.

 

Jeg er jo realistisk og skjønner at noen kiloer kommer tilbake i løpet av juleuka, men jeg har også lært at hvis jeg tar tak med en gang forsvinner de fort! Og det har jeg tenkt å gjøre.

 

GOD JUL ALLE SAMMEN og vi møtes i 2010 til sunne vaner og endret livstil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tirben,

 

Jeg er kjempeimponert! Du er beviset på at det går an! Tar av meg hatten, og tar opp igjen kampen mot kiloene. Jeg har gått opp mellom ett og to kilo iløpet av den siste måneden hvor jeg på ingen måte har gjort noen innsats for å gå ned i vekt, men nå er jeg igang igjen. Det var en nødvendig pause, og jeg har aldri gitt opp kampen for å komme i mål selv om julemålet ikke ble helt hundre prosent nådd :-) Jeg har uansett gått ned minst 12 kg i 2009 (regner med at det kiloet som skyldes julematen sitter lett...), og jeg klarer de neste 18 kiloene til juli 2010. Lykke til med å holde vekta i årene som kommer. Er det noen som kan klare det, så er det deg :-) Ønsker deg alt godt for det nye året!

 

Vennlig hilsen

Lisa

 

Jeg har virkelig klart det:) Jeg gikk ned 1.5 kg denne uka og sprengte dermed den magiske 75 kg grensa og ikke minst 40 kg NED. Det som egentlig var en DRØM langt langt der framme er HER akkurat nå!! Og det opplevels uvirkelig ' date=' hærlig, ubesrkivelig og samtidig så stort at jeg nesten sitter her å griner.

Jeg takker for alle oppmuntrende heiarop på veien fra dere som har vært innom meg.

 

Jeg er jo realistisk og skjønner at noen kiloer kommer tilbake i løpet av juleuka, men jeg har også lært at hvis jeg tar tak med en gang forsvinner de fort! Og det har jeg tenkt å gjøre.

 

GOD JUL ALLE SAMMEN og vi møtes i 2010 til sunne vaner og endret livstil:)[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Gratulere med kjemperesultat! Jeg er kjempeimponert. Og så synes jeg at du er så flink til å oppdatere bloggen din. Det siste bilder var virkelig utrolig. viste det til min mann, han kunne ikke tro at det var samme dama! Lykke til som kursvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bøyer meg totalt i støvet..

og blir bitte litt grønn... ikke fordi jeg ikke unner deg det, men fordi jeg vil dit selv gjerne litt fortere enn nå.

Men det blir ;) det blir :(

Fantastisk bra resultat! Kjempestolt skal du være!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei og hå.

Jeg er fortsatt i livet. Men er nå aktiv som kursleder med 5 kurs. Veldig motiverende. Vekta er fortsatt den samme , 75:)

Har vært innpå påskemål og hold vekten , men kjenner jeg kanskje ikke passer lenger til å lage egne tråder her i vektklubben.

MEN BLOGGEN ER FORTSATT AKTIV:) Litt må man jo få skrevet ut:)

Jeg følger med dere innpå tråden her , motivasjon og hold vekten tråden. Kommer helt sikkert til å skrive i debattene noen ganger.

Fortsatt koselig om dere kommer på besøk f.eks i bloggen min.

 

www. tirben.blogspot.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Jeg har virkelig klart det:) Jeg gikk ned 1.5 kg denne uka og sprengte dermed den magiske 75 kg grensa og ikke minst 40 kg NED. Det som egentlig var en DRØM langt langt der framme er HER akkurat nå!! Og det opplevels uvirkelig ' date=' hærlig, ubesrkivelig og samtidig så stort at jeg nesten sitter her å griner.

Jeg takker for alle oppmuntrende heiarop på veien fra dere som har vært innom meg.

 

Jeg er jo realistisk og skjønner at noen kiloer kommer tilbake i løpet av juleuka, men jeg har også lært at hvis jeg tar tak med en gang forsvinner de fort! Og det har jeg tenkt å gjøre.

 

GOD JUL ALLE SAMMEN og vi møtes i 2010 til sunne vaner og endret livstil:)[/quote']

 

 

Hurra for ei super dame som har greid målet og som virkelig er en motiverende

inspirator for oss og spesielt meg..

Lykke til videre, Tirben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...