Gå til innhold

Ned 19 kg, helst igår!


Gjest loone

Anbefalte innlegg

Heihei : )

 

Så bra, Loone:) Du har virkelig kommet deg langt nedover i den tida jeg har "kjent" deg: ) Utrolig imponerende!

 

Detoxen gikk rett i dass! haha. Jeg ble SÅ UTROLIG SULTEN. Det var virkelig ikke godt. Drømte om mat i hele natt. Sykt! Endte med at jeg tok meg et knekkebrød.

Et KNEKKEBRØD! Det var liksom synden selv..

Har bestemt meg for å ha en litt "streng" uke heller.. det vil si, en utrolig sunn uke! Hvor jeg fokuserer litt ekstra på å spise sunt og trene. Blant annet kutter jeg ut brød og prøver å roe ned inntaket av slike karbohydrater! For å booste kroppen litt før sydentur om faktisk bare to uker :( Føler ikke jeg fortjener det, fordi jeg jobber så lite. Jobber ikke fullt. Tjener heller ikke noe særlig penger.. men vet at hvis jeg begynner på studier til høsten så vil det bli et blodslit, blir også nødt til å ha deltidsjobb hvis jeg skal bo i Oslo. Så jeg prøver egentlig å nyte roen litt : D

 

Har dere noen spesielle sommermål, eller? :)

Jeg har noen forskjellige mål å jobbe mot, og det hjelper veldig på motivasjonen til både trening og sunnspising og ekstra vanndrikking:

 

- Sydentur om to uker. Hadde vært VELDIG fint om vekta gikk litt ned før da, helst en kilo! Men det viktigste er egentlig å ikke bli slappere i fisken, så jeg kommer til å måle centimeter nøye framover. Kan ikke bare vekta stabilisere seg på 82 snart da, iallefall?

- Bryllup i august. Masse venner som skal dit, og ikke minst mye bilder som kommer til å bli tatt. Og en vakker kjole er ennå ikke kjøpt. Vil virkelig føle meg bra den dagen!

- Diverse sommerfester med mye kjentfolk! ÅÅh, gleder meg så!

- Tur til Paris med kjæresten. :) DDDDDDDDD Da skal jeg virkelig gjøre som Carrie og PYNTE meg skikkelig!

- Litt spilling.. skal spille litt rundt i sommer, hurra! Greit å føle seg ok når en gjør det også. En mindre ting å være nervøs for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

så mye morsomere å komme inn her å se at folk lever enn å skrive notater. Gud hvor jeg gleder meg til tirsdagen kl 12. Da har jeg (forhåpentligvis) tatt min siste eksamen på NTNU :D

 

Fornøyd med 100 gram ned ja, veide meg ikke igår da jeg hadde eksamen. Så får se neste torsdag. Forventer egenlif ikke så mye da heller siden siste eksamen er på tirsdagen. 2 dager å få rensket ut alt stress og idiotiske "synes synd på meg selv" spising:P

Syden om 2 uker hørtes helt fantastisk ut:) Hvor dere skal da?

Velkommen til Norge igjen:D hjernen min er litt kokt for tiden så hukser ikke hva resten av dere skrev:P

 

Sommermål:

sommerfestivalen i selbu - er om to uker da, men vært arig å vært 77 kg til da:D

Tyrkia tur med 10 andre 1 august - vil så gjerne ned til 76 til da. om det bare er 76,9:P

ellers så skal jeg flytte iløpe av august en gang. Det kommer til å bli hektisk i august, da jeg kommer hjem fra tyrkia 15 og drar til danmark (tror jeg) rundt den 23. ALtså ei uke på å pakke på nytt, vaske leilighet og rydde den. I tillegg er mamma og pappa på ferie da, så det blir lite med hjelp å få:/

 

nå må jeg tilbake til bøkene igjen. Kommer sterke tilbake ettr tirsdag, LOVER:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig sagt Ingsi!:)

Er veldig fornøyd med vektnedgangen i år! Gått ned akkurat 12 kg=D

Men, det betyr jo også at jeg brukte nesten et år på de første 4,4 kiloene!:(

 

Uff, detox er ikke morsomt! Skjønner godt at du droppet den! Er kjedelig, man mister jo endel kilo, men så mister man så fryktelig med muskelmasse også:|

Man kan ta detox som gjør at man går i fasteindusert ketose, det er sikkert litt mer effektivt for musklene enn vanlig detox=D

Jeg skal prøve meg på det hvis vekten stopper helt opp.

 

Har en sommerdrøm, å nå 65 kg innen 1 uken i august er over, men da må jeg gå ned over 0,8 kg pr. uke, så det er nok ikke mulig! Men målet er å være under 70 innen den tid i alle fall!

Jeg har begynt å sette meg treningsmål også, 1000 minutter trening i juni, er på 110 min hittil:D

 

Å herlighet så heldig med sydentur!!!=D 1 kg på 2 uker, det klarer du=D drikke 4+ liter vann pr. dag, passe på spisingen og trene to ganger om dagen så har du kjapt gått ned enda mer enn det!!=D

 

Foresten!! Jeg driver å ser på biggest loser endel for tiden (for å finne igjen motivasjonen min) OG de trener mellom 4 og 6 timer HVER DAG! Er det rart de flyr ned i vekt eller? Så utrolig bra gjort!!

 

Har skikkelig lyst til å gå inn for å få inn flere timer trening hver dag i sommer, for å se hva det gjør med kroppen, men jeg orker ikke ta første skritt og grave frem trimsykkelen og sette den i stua. Baaah! Får prøve og ommøblere alle oppussingsgreiene så jeg får plass til den=p

 

Masse lykke til med siste rest av eksamnene enrt! Skjønner godt at du drøyet veiingen! Like greit, så du ikke mister motivasjonen til å stå på når eksamen er over.

 

Ha en fin dag jenter!=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei:)

 

Koselig å se at dere hadde skrevet! Hehe, gleder meg til alle kommer sterkere tilbake!

 

Faktisk, et par dager etter at jeg hadde tatt detox i én dag, da så jeg plutselig 81. Lol. Det var jo veldig merkelig. Har ikke veid meg etter det, så regner med jeg har "gått opp" igjen. Vi får se.

 

Vet ikke helt hvor i syden vi skal, kommer til å hoppe på en tur i siste liten da ingen av oss egentlig har råd til tur i det hele tatt :D

 

Ellers er alt så utrolig usikkert i forhold til høsten. Har ikke peiling på om jeg kommer inn på studier, eller om jeg må jobbe, og eventuelt om jeg gidder å bo i Oslo hvis det blir jobbing. Vurderer å bare bo der jeg kommer fra da, siden husleia sikkert er halvparten av hva den er i Oslo.... HMMMMMMMMMM.

Det er så vanskelig å finne ut.. Dumt at vi ikke får vite før når vi kommer inn på studier, enn 20. juli..........tragisk.

 

Nå skal kjæresten og jeg gå en tur, så skal jeg trene styrke etterpå:)

Er ikke i joggehumør. Har blitt to turer denne uka, så tar heller ei god styrkeøkt i kveld og jogger heller i morgen tidlig. Det er virkelig lurt å bare trene med en gang om morgenen, jeg blir vanligvis mindre motivert til å trene utover dagen. Greit å være ferdig med det.

 

Håper alle har det BRA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenetrollet

Min 4.veiedag og jeg er slående fornøyd! Etter nærmere en måned med hard eksamensøkt, hjemflytting og slikt så er jeg endelig vel tilbake i Norge (vært her ei og ei halv uke nå!!!) og jeg digger det! Selv om maten er dyrere, har jeg nå mennesker rundt meg til å dele maten med som gjør ikke bare at det er koseligere å spise måltid, men jeg får også spise mer variert! Vektnedgangen min har vært noe ymse de siste ukene pga utskeielser, dårlige spiserutiner og stress, men denne uka er jeg storfornøyd. Gikk på vekta i morges og tallene viste 75,7! :) DET kan jeg like! Håper bare det fortsetter slik! Trenger å få av noen ekstra kilo før jeg vil føle meg bekvam i bikini på stranden i sommer! Reiser om tre uker til USA for tre uker! Gleder meg noe vanvittig! Men tenker også på hvordan det skal bli med tanke på "dietten" min der. Alt er jo så fettig og store porsjoner, men det gjelder mok bare å være bevisst på hva som egentlig er mitt mål og ta gode valg :)

 

Masse lykke til med siste innspurt på eksamner, jenter! ta dere en skikkelig feiring når det er over! Ingenting er som å feire etter ferdigjort eksamensperiode! Da kan man endelig puste ut og slappe av!

 

Ha ellers en bra uke! Gleder meg til å høre om videre vektnedgang fra dere! Sammen er vi sterke!

 

Klem Lene

 

_____________

 

Startvekt: 78,4

Vekt nå: 75,7

Vektnedgang denne uka: 1,2 kg

Vektnedgang totalt: 2,7 kg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å se 81 igjen Ingsi!:D

Du må si ifra hvis du kjører en hel uke på den tilslutt:D

 

Hadde heller ikke flyttet til Oslo om det ikke var for å studere! Det er så stive priser der at de fleste jeg kjenner som studerer i Oslo pendler fra Drammen.

Men håper du får det svaret du ønsker deg, gleder meg til å høre!:)

 

Ååå, så utrolig gøy med hopp-på-tur!:) Jeg så det var 1 ukes tur til hellas fly+hotell for 700 pr. person i forje uke. DET er billig!

 

Gratulerer med flott veiedag Lenetrollet og velkommen hjem til Norge!=D

Blir nok en utfordring i USA, meen de er jo mye, mye flinkere med næringsinnhold etc. i varene sine, så hvis du bruker litt tid på å lese før du spiser går det nok kjempebra skal du se!!=D

 

Jeg snikveide meg og tørr nesten ikke si tallet, for vil ikke at det skal gå opp igjen så jeg blir skuffet. MEN, jeg sier det fordeom! 70,9 <3 <3 <3

Det betyr -17 kg totalt og 10,9 kg igjen til målet! *HEAVEN* Håper bare vekten fortsetter å være på min side fremover!

 

Ha en kjempefin dag jenter!=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre fra deg igjen, Lenetrollet! USA i tre uker hørtes fantastisk ut :)

 

Den treninga jeg skrøt på meg at jeg skulle ta her om dagen, den ble ikke noe av, hehe... Søndag kveld endte det med at vi bare gikk tur. Men har ikke busskort lenger, så har gått til og fra jobb både i dag og i går. En time hver vei! Blir støl i rumpa av det og, merkelig :D Har faktisk med meg "finsko" i sekken, så går jeg i joggesko.. Det går virkelig ikke an å gå to timer hver dag i ballerinasko fra Hennes og Mauritz!

 

Grattis med 70,9, Loone, håper at det holder seg! :)

 

Håper å se 81 igjen snart..... hadde vært DEILIG å bare hoppe over slemme 82! :) Håper på fint resultat i morra tidlig :)

 

God natt jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, uff, kjente tærne krølte seg bare ved tanken av så lang tur med ballerinasko!!:D

Kjempesmart å ta de med i sekken istede:D

 

Er ikke så greit med den treninga alltid, men de gåturene gjør i alle fall at det går opp i opp da:D Kommer til å få den sprettrumpa, hvis du ikke allerede har det=D hehe

 

Æsj, jeg skulle ikke tatt gleden på forskudd om 70,9 for det er ikke der vekten stopper nå mer. Jaja, får bare jobbe på videre og håpe på det beste på veiedagen imorgen!

 

Masse lykke til med veiedagen jenter! Blir spennende å høre hvordan det har gått med alle sammen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så kosligt å komme inn her igjen og se at dere har vært aktive :D Ser ut som dere har vært kjempe flinke da, loone er ned på 70 og ingsi på 81! Håper virkelig dette holder seg til imorgen. kanskje detox var det du trengte. Håper det var alt som skulle til;) du har jo gått ned masse du også lenetrollet, får bare håpe det fortsatt går nedover også når du er i USA. har selv ingen forventninger til veiedagen imorgen (uten at vekta har gått opp:P)

 

Krysser fingre og tær for herlige tall for oss alle imorgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei frøkner!:D

 

Jeg skulle ikke sagt at jeg så 70-tallet, for jammen stoppet ikke vekten på 71,2! Men det er -300 g og nedgang er nedgang! Håper kanskje 70-tallet kommer for å bli nesteuke:)

 

Blir spennende å høre hvordan det går med dere:D <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd Loone, men du er ikke langt unna så det blir neste torsdag skal du se:D 300 gram er bra da!

Vekta mi havna på 78,2, altså 100 gram ned. Er leng siden jeg har vært så fornøyd med 100 gram, men det betyr at jeg gikki ned 200 gram under eksamen:) og jeg er ENDELIG gått ned 5 kg:)

 

hvordan gikk det med deg ingsi?

her har vi endelig fått finvær, og det endte med at jeg sovna i sola igår. Gjett om jeg er brent. positive med det er at jeg ikke er helt kritthvit nå da:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk enrt!

Ja, all nedgang er jo en seier i seg selv:D Blir bare så opphengt i de "store" seierne, gleder meg som en unge til å se 6-tallet igjen engang i fremtiden!! :)

 

200 gram i eksamenstiden er kjeeempebra da! Det kan glatt 10-dobles i verdi under en så stressende periode! Kjempeflink er du:D

 

Heldig med finvær! Hehe, heller brent enn hvit!:) Bare pass på med krem, så det ikke flasser av og du ender opp like hvit igjen:O

Jeg var på fisketur med kusina mi hele søndag og ryggen er fremdeles rødbrent!:D

Men her bøtter regnet ned, så er ikke fare for å bli mer brent i alle fall =p

 

Ha en fin kveld jenter <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :D

Jeg registrerte endelig 82! Så nå vil jeg videre ned!

Tror jeg skal prøve detox igjen. Det hjalp! Kanskje jeg klarer å holde ut litt lenger neste gang også :)

 

Jeg drar til Kreta neste torsdag med ei god venninne! Can't wait! Er så glad. Da skal jeg feire at jeg har vært flink og jobbe et halvt år med noe jeg egentlig ikke turte. Krysser alt jeg har av fingre og tær for å komme inn på studier til høsten, men er for sikkerhets skyld i gang med å kikke på stillingsannonser også.....

 

Her er det kosehelg! Har spist litt godis både i går og dagen før. Skal skjerpe meg litt i dag kanskje. Gå lang tur i dag eller i morra! Tør ikke jogge pga. at jeg har hatt vondt i ryggen i det siste. Frykter det er pga. at skoene ikke er så gode lenger.. veldig godt brukt.... jeg vet at jeg burde kjøpe meg nye, men det er jo så dyrt!

 

Håper dere har ei fin helg <3 <3 søte jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 82 ingsi!:)

Hvis du kjører detox en full uke så er jeg sikker på du går ned 4-5 kg!

Det gjorde jeg første gang jeg kjørte suppekuren i alle fall, og de kiloene har ikke kommet tilbake på sideflesket siden den gang!

 

Ååå, så utrolig deilig det kommer til å bli! Hvor lenge blir dere borte?

Håper virkelig du får skoleplassen, skal krysse fingrene for deg!! Når får du svar igjen? =) Sikkert ikke dumt å se på stillingsannonser, sånn i tilfelle, men du kommer sikkert inn!:)

 

Så deilig med kosehelg=)

Ja, det er helt sinnsykt hvor dyrt treningssko er og det er jo virkelig en forbruksvare! Jeg bestiller alltid mine fra nettet. Betalte 150 kroner inkludert frakt på noen aerobicsko som kostet 1999 i norge!:D Bare prøvde de i butikken også bestilte jeg rett størrelse fra nett! Genialt!=D

 

Baaah, jeg hater snikveiing! Ble kjempeglad da jeg gikk på vekta idag 70,2 stoppet den på!!!=O Men, siden jeg skriver det her nå, så går den sikkert opp igjen, typisk! Må virkelig prøve å ta meg sammen med den "hverenestedagveiinga" mi=(

 

Ha en super helg jenter! Her regner og blåser det så mye at taket lager plystrelyder!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må være forsiktig hvis du har vondt i ryggen ja:/ kan godt være på grunn av skoene, lærte (når håndballen var litt mer seriøs og en brukte hallskoene 4-5 ganger i uka) at man skulle skifte sko hvert år egentlig. Gjør det egentlig aldri selv, får til mitt bruk holder de i lengre enn et år, men det er likevel noe å tenke på;) men kjempe bra at vekta stoppet på 82! Satser du på litt lengre detox så kan det funke, men det kan jo også hende at den ene dagen var det som skulle til for å starte forbrenninga di igjen:)

 

åh, så typisk å sniveie seg å så viser vekta mye mindre enn det gjorde på den egentlige veiinga. prøver å holde meg unna snikveing egentlig, men det er vanskelig. og så blir jeg så utroli nervøs når jeg skal veie meg på veiedagen da og ikke har peiling hvordan uka egentlig har vært:p

 

Nå må jeg gå å rydde litt, kjærest får besøk ikveld og leiligheten skjer ikke ut! og siden han står å lager middag til meg nå kan jeg nesten ikke plage han til å rydde:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææh, faderns eggløsningsdriiiit altså!

Jeg kommer aldri til å se 70,noe offesielt jeg!!

Fra igår til idag har jeg jammen gått opp 1,3 kg i væske!

Møkk, møkk, møkk!!;)

Spiste veldig sein middag, så det er sikkert ikke positivt deeet heller!

Kanskje nesteuke er uka mi! Håper det! Haha

 

Hvordan har det gått med dere damer:)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. fint at det er flere enn meg da:p jeg var så smart at jeg var å sprang i trapper og tok styrke igår kveld. og i tillegg ble det jo sen mat da, så etter å ha prøvd å gå på vekta idag, og veide 1 kg mer enn sist uke satser jeg på ekstra veiing imorgen;) nekter å tro på at det er reel oppgang. selv om treninga ikke er på topp for tiden så synes jeg det har gått greit med maten.

Reiser til selbu på sommerfestivalen imorgen, så rekker ikk å legge det inn før jeg drar imorgen da. Men gleder meg til to dagers fest:D

kos dere masse i helga jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skal ikke være så greit med den dumme møkkavekta alltid!

Så flink som trener i trapper, AT du orker!:P

Gooood tur til sommerfestival! Sikkert kjempekoselig:D

 

Jeg har egentlig ikke kobla at det kan være trening som gjør at jeg ikke går ned i vekt. Har et mål om å trene 1000 minutter i juni og har faktisk kommet til 735 minutter allerede:D Pluss at jeg trente styrke for første gang siden før lynnedslaget denne uken. Så egentlig er det veldig logisk, men fremdeles kjipt!

 

I forhold til BMI og høyden min har jeg en fettprosent på 0.33% Det er SYKT mye så her skal det trenes til kroppen kreperer!!

 

Ha en fin dag frøkner! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. det er eldig motiverende egentlig å se hvor mye lengre en kommer for hver gang. Mangler fem trinn fra å springe hele trappen og er da den første av jentene som har klart det:D er egentlig utrolig kjedelig, men blir greit så lenge vi er en hel gjeng som er med. og med mine føtter er det minimalt med kardio jeg kan trene, så må gjøre det jeg kan:)

 

jeg har iallefall troa på at trening er viktig. Vet mange sier at de ikke går ned like mye de ukene de trener, men hvis det stemmer så er det jo ikke at de ikke blir tynnere, det er jo musklene som veier mer enn fett. Så da er målebåndet kjekkt å ha!

Lenge siden vi har hatt full måling nå, eller er det hue mitt som fortsatt ikke har kommet seg etter eksamen?

 

jeg har faktisk i følge badevekten til mamma og pappa en fettprosent på 35 (!!) IIK! stoler ikke helt på den da, tror ikke badevektene får til å måle det korrekt. bruker det heller som en indikator hvor mye den har gått ned. Men hadde vært morsomt å hatt en kroppsanalyse og egentlig funnet ut hvor en ligger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan jeg skjønne:D

Blir jo veldig klart når man når nye mål i alle fall:D

Oii, så morsomt at du snart er den første, flinka!;)

 

Helt enig, trening er viktig for å slanke seg. De som sier noe annet har miiinimalt med kunnskap om kroppen! For selvom man går ned mindre så går man faktisk ned mer. De tenker ikke over at den ekstra vekten de mister ikke bare kommer fra muskler, men faktisk også fra organene, det er skummelt synes jeg!

Godt vi er smarte nok til å trene! =D

 

Åå, skulle ønske jeg hadde en sånn badevekt! Selvom de ikke er helt nøyaktige så er det jo en god pekepinne da! Har også kjempelyst til å ta en sånn kroppsanalyse! Men, vil bli litt slankere først. haha

 

Idag har det blitt 20 min kondisjon (sykling og løping)

og 30 min styrke.

Jeg elsker treningssenteret mitt=D Idag var jeg helt alene så da turte jeg å løpe på mølla! Jeg stamper så hardt ellers, så gjør ikke det når andre er der. Haha

 

Håper dere koser dere jenter!

 

Ingsi? Du er vel kanskje i syden nå? Gooood tur og kooos deg! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenetrollet

Så kjekt å høre fra dere, jenter! Gratulerer med 82, ingsi! det er jo supert! :P Er så kjekt når man endelg når det delmålet man har ventet på! Godis må være lov, samme om en skeier ut (jeg spiste alt for mye sjokolade i helga som var, men da vet jeg at jeg får ikke ha sjokolade neste helg) Det gjelder bare å ta valg, eller hva? tror en detox eller form for "hurtigslanking" som den suppedietten kan være smart fra en gang til en annen, bare for å booste motivasjonen vår om ikke annet! og grattis med 70, loone! Den dagen jeg er der, skal jeg sprette ei flakse champis, bare fordi jeg kan! Da skal jeg unne meg noe virlekig ulovlig! hehe! eller kansje bare ei hard treningsøkt? :) vi får se når (ikke hvis...) den dag kommer! Har ikke fått kommet inn i noe fast trening etter jeg kom hjem, trodde helt ærlig det skulle bli lettere å komme in i slike vaner her i Norge, men den gang ei. Har blitt flinkere til å gå tur da, så det bør jo telle for noe! :P

 

Ellers så har jeg ikke vært så særlig altiv i det siste, da forrige uke ikke var så særlig bra (vektoppgang på 0,6 kg :-S) så fikk jeg en liten fanden i meg og tenkte at skal det være slik skal jeg heller vise hva jeg kan gjøre! så med vektskala på 76,1 gikk jeg inn for å virkelig ta bevisste valg, selv om en hyttetur nærmet seg til helga:p nemlig årets fyllekalas! Kunne jeg virkelig bli med på den? ville jeg kunne gå ned da? usikkerheten var stor, men med ny veiedag idag (som egentlig skulle ha vært igår) var det kjekke resulater som viste i displayet: 75,5! Selv om jeg bare for ett par uker siden var nesten der, så har jeg bestemt meg for å ikke tenke så mye på det! Jeg er der nå, og jeg vil videre ned! =) kansje jeg hiver meg på en aldri så liten suppediett denne uka? reiser til usa neste tirsdag! skal få til en veiedag før avreise! håper på videre suksess denne uka!

 

God Sommer til deg, ingsi! og dere andre flotte jenter når den dato kommer!

 

-Lenertrollet

 

___________________

 

Startvekt: 78,4

vekt nå: 75,5

vektnedgang totalt: 2,9 kg

ønsket vekt: 59-60 kg! (15 kg to go!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Lene:D

Men, har ikke nådd 70,noe offesielt enda, har endt med å gå opp hver gang jeg har snikveid meg:p MEN til torsdag skal jeg se under 71, ellers griner jeg!!:)

 

Suppedietten er visst ikke så veldig bra, fordi man går ned i LMB - organ og muskelvekt:O Så, hiv deg heller på en økt med PSMF, jeg er på dag 6 nå og det er streeeeeess! Men forhåpentligvis verdt det til slutt! Skriver om det "inn med teskje-style" på bloggen min for tiden, så les der om du vil =D

 

Så utrolig bra med nedgang! Og hvertfall etter fyllehelg! Det er noe å være stolt av:D Nå går det bare rette veien der i fra tenker jeg!=D

 

Utrolig heldig som skal til USA! Hvor lenge blir du der igjen?=)

Jeg er heldig om jeg får med samboern på dagstur til sverige=p

 

Ha en fin dag frøkner! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så herlig å se at vi er på"toppen" igjen når jeg går inn. vi er så flinke;)

jeg droppa veiedagen på fredagen, ble bare stress. Så blir uka her istede, så får en satse på skikkelig resultater da. selv om jeg er litt usikker etter helgas utskeielser. og i tillegg har jeg blitt syk. Dermed ingen trening og ikke så veldig bra kosthold. Holder meg innen kcl grensa, men ikke akkurat med rett mat. blant annet spiste jeg en liten is i går for å kjøle ned den alt for såre halsen min:/ ikke akkurat sunt, men virkelig verdt det der og da:p

 

bra at du klarer å se framover lenetrollet, selv om du ca er på samme sted som et par uker siden. går opp og ned her som på alt annet, og viktig å holde motivasjonen oppe selv om vekta går feil vei:)

 

Sorry kort innlegg nå, hodet mitt er helt feil sted. fikk avslag fra københavn idag, og etter å ha sett begrunnelsen lurer jeg på om de har gjort noe feil. så nå skal jeg sette meg ned å skrive mail til dem og klage litt. Kryss fingrene for meg da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er litt morsomt når det skjer ting her!:)

 

Håper veiinga går bra for deg denne uken da enrt! Og at formen har blitt bra igjen =)

 

Ifølge veldig mange så handler det jo "bare" om kcal inn og ut, så du får late som om det er rett og kose deg med litt is for den såre halsen. Alt er lov med måte?:P

 

Uff, det var kjempeleit å høre at du fikk avslag:( Håper virker det er gjort en feil der altså!! Du må oppdatere oss om hvordan det går, krysser fingrene for deg!! <3

 

Imorgen har jeg prøvd PSMF i en uke, gleder meg skikkelig til å se om det har gjort noe på vekten. Ikke NOE snikveiing de siste dagene nå nemli:D

 

Lykke til med veiedag alle sammen og ha en kjempeflott st.hans<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...