Gå til innhold

Ned 19 kg, helst igår!


Gjest loone

Anbefalte innlegg

Gjest Sitrus

Hei og hå jenter!

 

Gratulerer med flotte resultater alle sammen! Selv om jeg ikke har skrevet så har jeg sniki meg innom noen ganger mellom flytting og sommerkos. Er så godt å se at dere står på!!! :)

 

Og tro meg, det gjør jeg også. I hvertfall i en moderat forstand! Det har vært mye styr med flytting og masse jobbing, så det blir ikke akkurat til at jeg setter på zumbaen når dagen er omme. SLITEN! Men det blir mye fysisk arbeid - og tror dere det har hjulpet på kroppen eller?!?!?!

 

Like før skoleslutt var jeg på en liten shopping, men ble så syyykt lei meg når jeg fikk se i helfigur med forferdelig lys, hvor slapp og stygg kroppen hadde blitt. Rumpa hang og dingla som ei diger lefse, og jeg som alltid har elsket rompa mi! Så her har det gått i øvelser på kveldene, og i tillegg til å gå/sykle til og fra jobb og med en renholderjobb hvor jeg går og går og går og går, så skal jeg si dere at musklene er på vei tilbake - heldigvis! Det har resultert i en liten kilo opp, men det er det verdt. Muskler må man ha!

 

Tenkte jeg skulle rote frem igjen målebåndet mitt for å se hvilken vei alle cm har gått. Blir spennende etter en svært bevegelig måned! Jammen trengs det etter så lang tid å få spent på seg skinnet igjen!

 

Ser de fine bildene på bloggen din Loone, du er så flink!!! :) Herregud, du har jammen meg jobbet hardt i sommer! Jeg VET du når målet ditt snart! Blir lekrere enn lekker altså! Herlighet! Skulle ønske jeg hadde vært flink til å ta litt før og etter bilder også. Det må være en så syk motivasjon!

 

Hihih, skjønner hva du mener med å ikke klare å ta i mot komplementer Ingsi! Hahaha, jeg er akkurat sånn selv... ;) I vinter var det mange jeg så igjen som jeg ikke hadde sett på lenge som sa at jeg var blitt så liten av meg og blablabla, og det eneste jeg klarte å svare var; Jaaaa, sånn går det når man spiser sunt og trener!.... TAKK heter det :D Hahah. Men har lært det nå etter hvert. Og det føles utrolig mye bedre å si det altså!

 

Konkrete mål ja... Vet du hva Ingsi, det er jeg fullstendig med på. Jeg har så sinnsykt lyst til å se at det står -15 kilo før skolestart i august. Fikk liksom aldri skrevet det, for vekta stoppa jo 100 gram for langt unna..! Men veien er kort, og fra nå av til 20 august har jeg minst 5 dager i uka med 5,5 timer vasking/gåing/løping i trapper/bæring/sykling 30 minutter om dagen, så jeg tror at det kan være med å gi litt underverker. Må bare få skikk på at kostholdet skal passe sammen med en aktiv hverdag, og at jeg endrer det litt igjen når skolen begynner og jobben blir bare helg. Huff, men det er minst 30 minutter å gå hver vei til skolen også, så skal vist bli noen ekstra forbrente der også ^^

 

...så mangler jeg bare å se om jeg kommer inn i det heletatt da X)

 

Jaja, men nå har jeg skriblet nok. Skal fare over leiligheten en tur før kjæresten kommer sliten hjem fra sin jobb. DET ER SÅ DEILIG Å BO MED MANNEN MIN IGJEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så er det sagt! ^^

 

Håper alt står bra til, så skribles vi forhåpentligvis litt oftere fremmover!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Siiitruuus!!

 

Jeg har savnet deg:D Men, det vet du jo allerede! Såååå godt å ha deg tilbake, ENDELIG!=D

 

Oii, trodde du virkelig slappet av og nøyt frihet, stillhet og lathet jeg, men neida. Snakk om å være i farta da!=D

Tenker du får skikkelig muskler i løped av sommeren, det er deilig å få når det er noe man må gjøre uansett tenker jeg!

Herlighet 1 kg er jo ingenting opp i forholdt til alt du driver med, sikkert gått flere kg opp i muskelvekt!;)

 

Ntå, tusen takk! =D Er utrolig glad for at jeg fikk tatt bilder. Det største bidet er jo ikke fra jeg var på mitt største engang, men ser jo uansett ganske heftige forskjeller fra det til det siste. Har fått høre så utrolig mange ganger at jeg så høygravid ut på det første bildet=p

 

Skriver under på det med komplementer altså, det er så vanskelig å få tjukkasen inni hodet til å forstå at den ikke er noe refleksjon av det som er på utsiden lengre!! Prøver bare å si tusen takk jeg for nå begynner det å synes såpas på kroppen at nå kan jeg ikke late som jeg ikke har merket det selv..

 

Er 100% sikker på at du klarer -15 innen skolestart, uten tvi!=D Og kan godt forstå at det er deilig å bo med mannen sin igjen!!

 

Hehe, enrt jeg kjøpte meg pulsklokke for 59 kroner, så har ikke så veldig store forventninger til den, men blir morsomt å se sånn med makspuls og alt det der! Nå klarer jeg faktisk å jogge sammenhengende i 20 minutter uten å daue, så håper at den kanskje kan hjelpe så jeg kan jogge 1 time eller mer=D Skjønner at du blir motivert når det står hvor mye kallorier du forbrenner!

Jeg teller ikke kallorier på den vanlige dietten min jeg, så for meg blir det mer puls osv. Man får visst helt syk hvilepuls og makspuls på lavkarbo, som om man er maratonløper-svømmer-skigåer kombinert. Så håper på at jeg er en av de!! Haha

 

Ja, jeg har prøvd 30 days, men har aldri kommet lengre enn level 1^^

 

 

Ingsi; hva med å investere i en muskelstimulator av noe slag? Hvis du ikke har noe spesielt med magefett så får du jo synlige resultater på kort tid=D Jeg har masse magemuskler, men de syns ikke, for har masse magefett også^^ Haha

 

Å, jeg gleder meg til veiedag denne uken jeg! Spennende å se om LCHF har gjort at jeg har lagt på meg etter fasten! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake Sitrus! :D Godt å ha deg tilbake! ble nesten litt redd for at du hadde falt tilbake i gamle synder jeg, men laangt ifra. Du bygger jo muskler som bare det om dagen du:D Og jeg er også sikker på at du når 15 kg innen skolestart. Du mangler jo bare 1,1 kg og det går fort skal du se:D

 

Du får jo virkelig sett hvordan pulsen din er da, og det er jo veldig greit å se hvor bra treninga egentlig er. Jeg burde egentlig sjekka hvilepulsen min snart også, har egentlig ikke noe skikkelig mål på den, og hadde jo vært morsomt å se hvor den er:)

 

mente ikke 30days shred, men 30 days. De pillene:p 30 days shred har jeg v ært med ei venninne på, og begynnte da på nivå 3. Så skal jeg ta det igjen skal jeg iallefall begynne på nivå 1:P

 

veiedag odag igjen. Og vekta viser fortsatt 77,7. Skjønner ikke helt at jeg er opå 77 igjen. Hodet har slutta henge med på nedgangen merker jeg:p tok også fullmåling igjen. Så her er resultatene fra sist fullmåling:

Hals: 38 - 38

Midje: 81,5 - 81 (-0,5 cm)

Mage: 95 - 89 (-6 cm)

Armer: 32 - 31,5 (-0,5)

Lår topp: 62- 59 (-3)

i tllegg så målte jeg hofte: 100 - 98 (-2)

tilsammen 12 cm(!!!) på akkurat 2 mnd! Vekta har ikke visst så mye nedgang de siste månedene, men artig å se at cm har forsvunnet iallefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, enrt!

-12 cm på 2 mnd er jo kjempebra da!:) Deillig å se at kroppen går rette veien!!

Og neste uke ser du sikkert 76, det blir deilig tenker jeg!:)

 

Åjaa, pillene ja, nei de har jeg ikke prøvd. Men, vet at allies eller hva de heter, fra apoteket er effektive. Holde seg i umiddelbar nærhet av en do så fungerer de som bare det!:D

Fungerer ikke å kombinere med min kost, siden 75% av det jeg spiser er fett, men for dere så fungerer det nok ganske bra!=)

 

Tenkte jeg skulle prøve 30 day cellulitkrem, vet egentlig ikke om jeg har noen, men alle har vel det? Så tenkte å kline det utover stumpen og låra. Haha

 

Ja, jeg gleder meg endel til å få den. Blir morsomt å lære meg mer om hvordan pulsen blir med trening osv! Det må du gjøre, så kan vi sammenlikne når jeg får min=D

 

 

Resultatet mitt ble -0,5 kg denne uken, så nå er jeg 400 gram unna -20:D

 

Hvordan har det gått med dere andre=)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er kjempe fornøyd med det, men ser det ikke selv i det hele tatt. Hjernen min er fortsatt instillt på at jeg er kraftig. Eller jeg er jo kraftig enda, men hjernen tror jeg er kraftigere enn jeg er. Hehe.. hadde vært drømmen det iallefall, men målet er å se 76 innen tyrkia. og det blir jo da 800 gram på 3 uker. altså litt under 300 gram i uka. det skal jeg klare:D

 

det er syyykt lone! 20 kg snart! Guud, det er mye! Du fortjener virkelig å unne deg noe neste uke, for er sikker på at du er der da! Motiverende å se at dere har klart dere så lenge, både gjennom sommerer, ferier og jul. Det er disse som er mine feller, men ved å se på både deg og matbit ser jeg at det går hvis jeg vil:)

 

30 days kremen skal visst virkelig svi når en bruker den, så den må nå hjelpe på en eller annen måte;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var enda ei helg over, og den gikk overraksnede bra. Lørdag var bare masse kcl, men søndag var jeg faktisk på 1600, og fredagen var ikke så ille den heller. Men tror kroppen har litt godt av å ikke kun ligge på 1600 kcl hver dag heller.

Så forresten på bloggen din loone, og jeg er også timeglassfigur. Det hadde jeg aldri trodd:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt hva du mener enrt! Selvom kroppen er forandret følger ikke holdet nødvendigvis med ned!

Jeg har gått ned 35 cm i magemål! Ser selvfølgelig stor forskjell, men ser ikke 35 cm mindre ut!=S

 

Hehe, ja 20 kg er myemye. Hadde aldri trodd jeg kom til å lykkes med nedgangen min engang da jeg startet den tråden her. Var ganske langt nede og i ferd med å gi opp da ja! Men takk gud for dere damer som er her når man trenger støtte og vennskap:D<3

 

Hehe, orker ikke tanken på at huden skal svi, så da tror jeg at jeg venter med den gitt:p

 

Så flink som ikke har tatt heeelt av i helgen!:D Er nok ikke skadelig å ligge over 1600 noen ganger, vi bruker jo opp mot 2000 pr. dag, så kroppen har godt av å få all næringen tilført iblandt så den ikke må tære på seg selv hele tiden.

 

uUu, gratulerer med timeglass!:) Jeg synes det er den fineste fasongen!=D

Spurte ei jente om hva slags fasong hun mente jeg hadde og hun sa jeg var rett som en spiker, ble ganske lei meg, for har alltid hatt timeglassfigur.. Men, så kom jeg over det på bloggen min og da ble jeg glad!=D

Så sendte innlegget til henne og svaret var "jeg tror du har gått ned mye siden det forje bildet du viste" og det skilte kanskje 900 gram mellom de=S

 

Det virker som om folk blir irriterte og sjalu på meg når jeg snakker om kroppen min, fordi "jeg er jo tynn" og har ingenting å klage på.

Det er faktisk det eneste jeg kan komme på som er negativt med en vellykket nedgang! Folk blir biitre og utrolig sjalu på vår suksess. Så kommer de med rykter om hvordan du har gått ned osv. Ei eks-venninde sa til samboern min at jeg måtte ha spiseforstyrrelser siden jeg spiser så mye feit mat og har gått ned så mye i vekt. Herre for ei dum ku!!

 

Har dere merket noe til sånne ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 cm er jo syyykt mye! Skjønner virkelig at hodet ikke følger med helt da ja. Og vi går jo rolig ned, tenk de som går på "superkurer" og går ned den vekten på noen uker. Der kan hodet virkelig ikke følge med:p

Timeglass figur er det fineste, ingen tvil. feminint og fint, for en ser tynn ut samtidig som man har former. Man ser jo at du har en tydelig midje da, men tror folk tenker på enkelte stjerner når det er snak om timeglass figur. Du har jo de som har en helt syk timeglassfigur, og det er jo ikke akkurat gjennomsnittet som er slik. De sliter sikkert litt for å få den figuren slik også tror jeg. nekter å tro at det er helt naturlig:P

 

ja, det der leste jeg på bloggen din. Utroli hva folk kan få seg til å si når de er sjalu. Selv om du har tyntes og er slank så ser du IKKE anorektisk ut. Iallefal ikke på bildene. og det å få seg til å si noe slikt, og så til typen din da. Hun må nå skjønne at du får høre det når hun sier noe slikt. Fatter ikke at det går ann å bli så idiot:p

 

Har ikke fått noe slikt akkurat, nermeste var vel når jeg stolt og fornøyd fortalte venninna mi at jeg hadde gått ned 6 kg og jeg fikk slengt i trynet at det vistes nå iallefall ikke. Nå har alle venninne mine slanking på hjernen, og hun ena håndterer dette med å bryte andre ned. Blant annet kan hun stryke deg over magen og si: "det er så godt å mykt" Så, her går det heller andre veien med slike kommentarer. Forskjell på folk:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet det:p Uff, tenk på de hudteppene de får når de går ned så fort! Fysjameg!

 

Ikkesant, folk har missforstått helt hvordan vanlige kvinnlige kropper skal se ut! Det er ikke meningen at man skal ha 35 cm midje og 40 cm hofter + 120 cm brystmål. Hallo!:D

 

Hehe, tusen takk! Jeg føler meg ikke akkurat anorektisk heller, har jo fremdeles mye magefett og låra gnisser hele veien ned. Så det var en grunnløs påståelse fra hennes del, dumme kua!!

 

Å herre, hun venninden din må ha noen seriøse selvtillitsproblemer:S Hvem gjør sånt da! Nei nå ble jeg egentlig ganske satt ut. Er hun større enn deg da? Hadde det vært meg og vedkommende var større enn meg så hadde jeg nok sagt noe sånn som "Ja, magen er en god liten pute, men ikke like myk og god som din da søta" Dumme ku nr2! Uffuff!

 

 

Nå er det veiedag igjen OG jeg nådde -20 denne uken! 67,4 så det ble -20,5 faktisk! <3

 

Hvordan har det gått med dere damer? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere loone! mine resultater kommer imorgen siden jeg klarte å sovne av idag. Hadde 20min imorrest på å sminke meg, ha på linser, spise frokost OG vekke sambo (bare det tar jo 10 min:p) så veiing var da ikke det første som sto i hodet på meg. Og imorgen har jeg bedre tid, skal ikke opp før 8 da! LYKKE! Har fri imorgen, men skal opp å trene. Fikk 1 uke gratis trening fra ei venninne på 3t. så har vært på afro dans på mandag og tirsdag. Det var driiit artig, men gud hvor stiv jeg ble. Var nesten ikke gangbar igår:p

men nå må jeg stikke. Måtte hjelpe sambo med å årne dusjen, så nå har jeg ikke mer tid før jeg skal dra å trene med lillebroren min:)

 

GRatulerer Loone, endelig 20 kg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk enrt:D

 

Hvordan har uken med gratis trening vært:D? Haha, afro-dans, det hørtest nesten litt skummelt ut egentlig!

Og, hvordan gikk veiingen på etterskudd? Er litt i feriemodus, så glemmer å titte innom her like ofte.

Har dere foresten sett at vår lille tråd har blitt vist over 11.000 ganger:O Vi står sikkert for over halvparten av visningene, men uansett. Det er MANGE sniktittere det! Haha:p

 

Nå skal jeg opp å lage frokost! Baconsurret avokado fylt med smøreost, håper det blir godt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uka med gratis trening gikk strålende. 16 trimpoeng! Det er ny rekord for meg. det ble trening 6 av 7 dager, og masse kcl forbrent og forhåpentligvis byggd mye muskler. Regna dermed ikke med at det kom til å vises på vekta, blant annet på grunn av at jeg også hadde trent dagen før, trente til og med styrke. Og vekta endra seg heller ikke av flekken, fortsatt 77,7. to uker på rad og min optimisme om å komme ned på 76 synker. men så lenge jeg går ned uka her har jeg fortsat håpet! så krysse alt og håpe på iallefall en liten nedgang!

 

jeg glemmer ikke å titte innom, men det passer aldri. føler ikke for det når samboern sitter i sofan og kan se hva jeg skriver, ikke at det er noe galt med det jeg skriver, men er ganske privat føler jeg:p

 

11 000 visninger. Wow, det er mange! tenker ikke over at andre leser tråden vår:p haha, er liksom vår tråd, og tenker ikke over at andre kan lese det jeg skriver. men hvis noen blir motivert av den, får noen tips eller lærer av mine feil så er jo det strålende:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overbevisst om at forje ukes trening er årsaken til denne ukas nedgang. 700 gram, og jeg er dermed på 77,0. så tallet på vekta og alt ble plutselig så mye lettere. Målet om å nå 76 er igjen mulig, humøret er bedre og jeg føler meg ikke som en hval, noe jeg gjorde igår:p

i tillegg til nedgangen i kg viste målebåndet 0,5 cm mindre rundt midja også. Det var iallefall godt, for den har stått stille lenge nå:)

 

jeg har de siste dagene shoppet en god del, og jeg har nå faktisk flere plagg i 38! :o det er skjorter og slikt, men likevel. det er så lenge siden jeg har brukt 38. noen klær er jo i litt større str, slik som bikinien som er i L! men, ei venninne fortalte hva hun gjorde når hun ikke var fornøyd med str hun hadde i klærne; hun klipte av str lappen. Ut av syn, ut av sinn. Så får se om jeg ikke gjør det:p vet det jo selv, men ingen andre ser det. ja, jeg er litt vel opptatt va hva andre synes:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, 700 gram er jo kjempeflott!:D

Herlighet, med all den treningen så måtte du ha trykket i deg myyye grums for å ikke få utslag på vekta da. 76 er jo bare en liten sving unna:D Gratulerer!!

Så gøy med klær i størrelse 38!! Det er så utrolig deilig å oppdatere klesskapet uten så mange L'er. Og en bikini i L gjør jo ingenting. Jenter skal ha litt å strutte med, så vær stolt av L der!!:)

Jeg klipper også alltid av lappene, men det er mest fordi dem klør så intenst!!

 

Må snart bli ferdig med den uplanlagte treningspausen min jeg. Har trent litt under 300 min. i juli og målet var egentlig 1500:| Det er så lett å være lat, spesielt i den sinnsyke varmen!

Heldigvis er ikke trening avgjørende for å gå ned i vekt når man er i ketose:D Så jeg gikk ned 500 g. denne uken!! 7 kg igjen til jeg er FERDIG å slanke meg!! *heaven*

 

Håper dere har en super dag jenter! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vektklubben har en liten klikkdag, får nå fikk jeg sånn "for mange smilefjeser" en haug med ganger men så blei det jeg skrev jammen meg lagt ut forde:p

Også går det jo ikke ann å slette innlegg heller, jeg skjønner ikke hvordan i alle fall:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg igjen, tør nesten ikke vise meg her etter at jeg lovte å bli så flink sist gang , noe jeg SLETT IKKE har blitt.

Har ikke trent på lenge, ikke spist sunt på lenge, ingenting. Shitt.

Ikke bra.

 

Jeg har tankene helt andre steder. jobb og veien videre.

Jeg har kommet inn på journalistikk i Volda og vurderer å flytte dit (for tredje gang.............). Kjæresten min skal bo i Oslo. Det er altså snakk om to år uten ham. Men studiet er veldig bra og gir meg helt sikkert gode muligheter seinere i livet! JEG VET IKKE HVA JEG SKAL GJØRE!

 

Er redd for avstandsforhold, samtidig har jeg troa på at vi skal klare det...

 

Hjelp meg, jenter! Er det utrolig dumt å begi seg ut på noe slik? Jeg har dessverre ingenting å gjøre i Oslo til høsten. Alternativet er å bo der og ta opp fag slik at jeg kanskje kan komme inn på journ. i Oslo neste år...

 

Ehm, hvis jeg kan skrive noe Grete Roede-relatert må det være at jeg liker veldig godt treningsstudioet i Volda :D Men det er en LITEN plass!

 

Jeg er helt fjern om dagen, tenker på dette 24/7. Har dere erfaringer med avstandsforhold? Er det noe dere angrer på at dere ikke har gjort med studier osv? Råd mottas med takk.... Stor klem fra Ingsi som LOVER å skjerpe seg! :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er flere som trenger å skjerpe seg. Jeg holder meg innen kcl grensa, men jeg er drit dårlig til å skrive. Beklager så mye! Jeg får skylde på at jeg har jobbet 6 dager på rad, og siden vi reiser på søndag er det utrolig mye å gjøre. Hadde jo egentlig veiedag idag, men siden jeg fikk mens igår kveld fant jeg ut at jeg ikke tar sjansen. Jeg vil være i tyrkia og fortsatt tro at jeg veier 77,0 og føle meg noenunde ok, istede for å gå opp litt og føle meg som en hval. Føler at selvbildet mitt er så skjørt for tiden og vil ikke ta sjansen på å falle på bunn. Så fra nå av tar jeg ferie, bruker et par dager før jeg drar til syden på å unngå vekta og være fornøyd. Så kommer jeg sterkere tilbake etter tyrkia, LOVER:)

 

så til problemet ditt ingsi. Jeg har vært i avstandsforhold et år, da jeg bodde i Lillehammer og samboern i Trondheim. Det gikk veldig bra for oss, det var jo selvsagt trist å være fra hverandre, men vi møttes ofte likevel. Lengste perioden fra hverandre var på 1,5 mnd i eksamensperioden og det var ALT for lenge.

det er jo også min " feil" at vi igjen kommer til å få et avstandsforhold nå. jeg flytter jo, forhåpentligvis, til danmark. Sambo blir hjemme, men vi har store planer om å møtes ofte, bruke skype og mobil. så får vi få skyhøye regninger. det er jo vanskelig, men vi har vært sammen så lenge at vi vet det går. ville ikke gjort det hvis jeg ikke trodde forholdet hadde tålt det:)

så, jeg ville valg skole og avstandsforhold. iallefall begynnt og avsluttet hvis det ikke hadde gått i det hele tatt. Men skal ikke si noe bestemt, folk er forskjellig og takler ting forskjellig.

 

Da tar jeg ferie, kos dere masse de to neste ukene jenter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg masse med ferie, enrt! :D

Jeg var kjempeinnstilt på at avstandsforhold skulle gå bra, men så endret jeg mening i alt og skiftet over til at jeg syntes det hørtes mer fristende ut å jobbe et år. Fant ut at jeg måtte gått tre nye år uansett, og ikke to som jeg trodde, så da vil jeg heller begynne i Oslo neste år igjen. Har mye venner der og kjæreste, så nå får vi tro at samboerforholdet skal gå bra, hehe :)

Det høres ut som at dere har et utrolig sterkt forhold, noe så bra! Unner deg alt det beste i Danmark og håper at du kommer til å stortrives der! Fint at dere vet at avstand fungerer bra for dere!

Nå som det ikke blir det på meg allikevel vet jeg at en må passe litt på så en ikke går altfor mye oppå hverandre! Hehe :D

 

Jeg er visst inne på Grete Roede mest for å snakke om forhold, gutter og sånn.. Skal begynne å trene igjen. Snart! Maten er jeg sånn nogenlunde med, men det har blitt for mye godis i det siste. Jeg tør rett og slett ikke veie meg, men jeg burde vel. Gleder meg til en ny og sunn høst! Burde vel ikke si det midt på sommeren, men. Det er godt med litt rutiner og, sånn after all.

 

God tur enrt!!! :) STORKOS DEG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake Ingsi!:D

 

Helt glemt bort å gå inn her i det siste jeg! Fy Lone, FY!

Men, koselig å høre at du flytter sammen med kjæresten din til Oslo!:D

Jeg hadde ikke taklet avstandsforhold. Altså, forholdet våres hadde taklet det, men ikke jeg :)

Det lengste vi har vært fra hverandre siden vi flyttet sammen er 4 dager, da jeg var i england og da fikk jeg en mobilregning på over 1500 kroner! Er litt vell avhengig av mannen min! Men, han liker det sånn, heldigvis!

Det er da bare hyggelig å snakke om forhold og sånne saker også! Det har jo mye med slankinga å gjøre! =D

 

Gooood tur på ferie, på etterskudd enrt! Håper virkelig du koser deg masse! :)

 

Nå har jeg faktisk endelig blitt 21! Fikk penger av foreldrene mine, så når høsten kommer skal jeg kjøpe meg varme klær SOM PASSER!

Å, jeg er så glad for tiden! Samboeren har begynt å være mer sånn som han var før, stolt av å vise meg frem til vennene sine igjen *rødme*. Det er godt å være nærmere mitt gamle jeg enn mitt feite jeg!=D

Vekten har stått stille på 66,9 de siste ukene, men det gjør meg ingenting! Så lenge jeg ikke går opp er jeg kjempefornøyd!

 

Håper dere nyter siste rest av ferien jenter! Skal bli noe DRIIIITT å komme tilbake til hverdagen igjen snart. Æsj, jeg hater hverdagen =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehhe....Men Loone da, hater du hverdagen? ;) Det var nå veldig trist sagt synes jeg : P På tide å få litt moro inn i hverdagen da! Neida, tenker du har det mye moro jeg!! ;) Flott å høre at vekta holder seg..! Superbra. Også på 66 da.. Herlighet.

Her er det stedet hvil rundt 83, jepp, er oppe igjen. Men har fremdeles registrert 82 for å minne meg på at det er der jeg skal være og så videre ned. I dag kom jeg hjem fra en uke i Frankrike, har hatt en DEILIG uke i Paris! Masse god mat og godt drikke, men til gjengjeld veldig mye gåing! Så tror det egentlig skal ha gått greit. Spente på meg skritteller en dag, og da var vi oppe i over 18 000 skritt og det var før vi var ute og spiste middag om kvelden...! veldig mye vandring iallefall:)

 

Skal i bryllup i helga. Er nok ikke helt fornøyd slik jeg egentlig hadde tenkt, ville jo så gjerne vært "ferdigslanket" til da, men jeg har ikke hatt tid eller ork til å fokusere på dette i sommer. Tenker det blir enklere med ny giv nå som høsten kommer med en ny hverdag i Oslo. Skal begynne å jogge her så snart som mulig.

Treningsstudio håper jeg å få råd til utpå høsten. Ellers var jeg og handlet inn "Grete Roede-mat" i dag, hehehe... Det vil si sunn mat som frukt, cottage cheese, hasselnøtter, linfrø, yoghurt naturell.. mat jeg skal spise i stedenfor brød, brød, brød!

 

Håper det er bra med dere! Det er så stille her.. Hva skal vi gjøre for å få ny giv, sammen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, ja hverdagen er fæl! Liker ferien jeg:D

Men, det er nok fordi samboern skal begynne på ny jobb utover høsten og da ser jeg sikkert enda mindre til han. + at jeg skal skrive bachelouroppgave i logistikkledelse de to neste semesterne og det har jeg ikke så lyst til akkurat:p

 

Så deilig med ferie! også paris da!! Ble det noe frieri ved eifeltårnet:D?

Herlighet så mye dere gikk! 18000 skritt gikk sikkert opp mot alt dere puttet i dere! Og 1 kg opp hele ferien når du har hatt slankefri er kjempebra det da. Synes du skal være stolt av det jeg:)

 

Åå, så koselig med bryllup! Hva skal du ha på deg:)? Skjønner at det er kjedelig å ikke være ferdigslanket når det var planen, men det får du garantert til på et blunk når dere kommer til rette i oslo!

Hvor i oslo skal dere bo foresten? Der inne koster det jo nesten ingenting for treningsabonnement på flotte sentere, heldig!!

 

Foresten, har dere sett at "roede-metoden" har begynt å bli mer og mer lavkarbo? Mener jeg leste en kurs-reklame hvor de faktisk oppfordret folk til å kutte karboene:D Morsomt synes jeg!

 

Men, du skal ikke spise brød mer ingsi? Jeg har oppskrift på en kjempegod brød-erstatning, smaker litt som polarbrød:

1,5 dl cottage cheese

50-75 gram revet ost (dere kan jo bruke lett-ost)

3 egg

Salt og alt annet krydder man måtte ønske

Stivpisk eggehvitene med litt salt for å få de skikkelig stive.

Mos Cottage Cheese og eggeplommene sammen med en stavmikser, eller klem det ut med en skje. Vend så eggeplomme/cottage cheese blandingen og den revne osten forsiktig inn i de piskede eggehvitene med en slikkepott til en jevn deigrøre. Gjør dette i maks 1 minutt, så hvittene ikke "faller" sammen. Ha røra ut over en langpanne og stek midt i ovnen på ca 175°C i ca. 25 minutter eller mere, til de har fått en gyllenbrun farge.

Jeg bruker den her som pizzabunn, krydrer den bare med oregano og pizzakrydder. Bruker den også som rullekakebunn, blander inn litt sukrinmelis og har hakkede nøtter på bakepapiret før jeg brer det utover:)

Kutter de bare opp med pizzakutter når jeg skal ha de som brød, har de i en boks og har det i kjøleskapet, namnamnam:D

 

Ble laaaangt dette her, men er jo veiedag idag, så her kommer enda litt til! vekta stoppet på 66,9 IDAG også! Men, den har vært på 66,7 hele uken, så jeg registrerer det isteden, for blir gal av å ikke gå ned:p Har litt forstoppelse, så det er hele årsaken uansett:p Hehehe

 

Ha en super dag frøkner! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Nå er det mandag, og denne mandagen har jeg startet et nytt og bedre liv, igjen ;) Hehehe... Kjempebra, ingsi.

Har nettopp hivd i meg cottage cheese, eple, hasselnøtter og litt kanel oppå. Sunt og godt! Tenkte jeg skulle ta en joggetur i dag, jogge opp til Frognerparken. Vi bor rett ved slottet! :)

Jeg skal søke jobb i hjemmetjenesten i morgen, sånn vandrende hjemmetjeneste, jeg tror kanskje det kan bli greit, har et par venninner som jobber der og som anbefalte meg det siden de trives veldig godt, har god lønn osv. Og der var det visst mange som nettopp hadde slutta, så jeg har en avtale med å snakke med dem i morgen. håper jeg får det! : )

 

Og i en slik jobb får en jo tilogmed rørt seg litt, hvor genialt er ikke det?

Tenkte ikke å jobbe så vanvittig mye, men kanskje 4 dager i uka, 5 hvis jeg har god tid. Håper derfor å bli ekstravakt som tar mange vakter i starten :D hehe. Vi får nå se!

 

Treningssenter skal jeg vente med til jeg har en jobb, men har veldig lyst til å begynne et sted etterhvert. Vurderer Sats på Bislett når det åpner, kanskje! : )

 

Takk for oppskrift, Loone, det skal jeg sjekke ut! Snill du : D

 

Isj, jeg kjenner at jeg sikkert burde begynne å skrive inn igjen hvor mye jeg spiser, siden det pleier å fungere så bra for nedgangens skyld... Kanskje jeg skal gjøre det... Veier meg på onsdag! Ikke i dag.........

 

Håper dere har det fint! Bryllupet var fantastisk ja, forresten, det var rett og slett helt nydelig. Ble så rørt. Hadde en blå kjole som jeg hadde i bryllup i fjor og, lyseblå/turkis er den vel, går til knærne. Med en sånn sløyfe i "silke" foran. veldig fin: ) Kjøpte heller nye accesscories (hjelp, dette ordet kan jeg IKKE.. gidder ikke google nå heller). Øredobber, armbånd, veske og noen skikkelig kule sko! Så følte meg fjong selv om jeg godt kunne følt meg litt slankere. Jaja : ) Vekta er ikke alt som har noe å si for utseendet, heldigvis!

 

Ha en flott dag, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei:)

Da er jeg endelig tilbake til trondheim og normalt kosthold. Er drittlei resturanter, loff og brus! så var godt å endelig spise knekkebrød til frokost:D

Så br det har vært litt liv her mens jeg har vært borte iallefall:) gleder meg til å komme inn i hverdagen igjen, og vektklubben. iallefall i ca 3 uker før jeg flytter til danmark.

hadde hele ferien gruet meg til å gå på vekta imorges. Overraskende nok ser det ikke ut som jeg har gått opp noe, verken i vekt eller i cm. På en måte overrasker det meg for jeg har følt meg som en flodhest hele ferien. Hadde jo ikke kontroll på vekten i det hele tatt. På den ander siden tålte ikke magen min maten og alt rant bare igjennom 5 av 14 dager. Så blit spennede å se hvordan det går med vekten når kroppen igjen klarer å ta til seg alt av næringen den får:P

Har ikke lest det dere har skrevet, så kommer tilbake senere med svaqr på det når jeg har fått loitt orden rundt meg:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med staten på et nytt og bedre liv Ingsi!:D

Så deilig å kunne jogge opp til Frognerparken!! Kjenner jeg blir litt missunnelig på Oslo-boere når det gjelder løpemuligheter! Her er det enten; gjennom trafikkfulle gater eller inni skauen. Skulle gjerne hatt en koselig park å løpt til og slappet av litt før jeg løp hjem!

Hvordan gikk det når du snakket med dem, ble det jobb på deg? *Krysser fingrene*

Jeg var aktivitetsansvarlig på et psykiatrisk sykehus en stund, det er ordentlig deilig å ha en jobb hvor man faktisk "må" bevege på seg. Gratis trening!:D

 

Har du sjekket hva det koster på Bislett bad? Da får du jo trening OG svømmehall med på kjøpet. Om det ikke er så dyrt så er jo det helt gull:D

Er et ork å skrive inn alt man spiser alltid! Få deg en "slankeblogg" hvor du legger ut mat, da blir det naturlig å legge ut næringsinnhold, ellers får man 100.000 spørsmål om det:p

Jeg synes diett.no er mye enklere til å regne ut enn GR-oppsettet!

Det hørtest fint ut, er så pent med kjoler i litt muntre farger! Heldig som klarer å stæsje opp, der har jeg 0 peiling og skulle ønske alle bare levde i joggebukser! Det hadde vært enklest for meg:p

 

Godt å ha deg tilbake enrt!

Kan godt forstå at det blir for mye søplemat tilslutt!=p

kom du inn i danmark likevel? Jeg har ikke fått med meg det jeg, GRATULERER!!! :D

Og enda en gratulerer til at du ikke har gått opp noenting, det må være kjempedeilig!

Håper magen er i sjakk igjen uten at vekten har pekt noe oppover!=)

 

 

Idag fikk jeg proteinpulveret mitt i posten. Hadde aldri trodd jeg skulle bli av typen som noensinne gadd å bestille noe sånt. Men jaggu sitter jeg her med 2,4 kg belgisk sjokoladeprotein. Det smaker SÅ UTROLIG GODT! Så skal lage sjokoladekake, barer og varm kakao i tiden fremover *elsk, elsk, elsk* Ellers så driver jeg med psmf i noen dager igjen, snarveier + lone = sant =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...