Gå til innhold

Ned 19 kg, helst igår!


Gjest loone

Anbefalte innlegg

hums, ser at det forje inlegget mitt forsvant. Gidder ikke å skrive alt på nytt igjen:p

 

da var første veiinga etter ferien unnagjort, og den gikk over all forventning. 300 gram opp, altså 77,3 kg. har gått ned 0,5 cm rundt midjen da. positive med det er at jeg har ikke så mye ferievekt å gå ned, men v et jo også at det er pågrunn av at magen ikke har sammarbeida. den er jo fortsatt ikke helt på topp, så er fortsatt litt redd for å spise ordentlig.

 

håper veiedagen deres har gått like bra som min!? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Det er mange innlegg som mystisk blir borte her inne:S Jeg pleier alltid å kopiere det jeg har skrevet før jeg trykker "send svar" for aldri verden om man gidder å skrive to ganger. Skjønner at du droppet det!;)

 

Men, gratulerer med flott resultat i alle fall!!:D

Å ha 300 gram som hele ferievekta, det er jo ingenting! :) Og gått ned i cm i tillegg, det er flinka si det!

Håper magen kommer seg igjen snart, er ikke noe gøy med feriemage nei!

 

Jeg ble kjempeglad for vekta mi idag!!! 64,8 stoppet den på, 1,9 kg ned siden sist torsdag. Ikke dårlig om jeg må si det selv:D hehehe

Så nå har jeg nådd nytt delmål, under 65 kg! Tenk, da jeg startet å slanke meg var det første målet jeg satt meg å veie 65, nå er jeg under=D Merkelig følelse altså! Men god merkelig. haha

 

Håper dere har en flott dag frøkner! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Du kan nå ikke ha mange kg igjen nå? :) det går jo virkelig så det suser for deg nå! du må ikke forsvinne selv om du når vekta og skal stabilisere den da. må holde oss som enda sliter med selskap og vise at det går ann:)

 

Magen har endelig stabilisert seg. Etter en tur på sykehuset på lørdag. Typisk min flaks og få matforgiftning. SÅ jeg skal ALDRI spise taco i utlandet mer! Men etter en hestkur med antibiotika og imodium kan jeg endelig spise normalt igjen og jeg får nesten ikke vondt i magen av å spise mer:p

300 gram er jeg kjempe fornøyd med, men vet jo at det var pga matforgiftninga nå. så nå er jeg kjempe spent på hvordan kroppen takler det når jeg faktisk holder på maten framover:)

 

Ha en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :(

 

Loone, hva er psmf? Nå ble jeg nysgjerrig :)

 

: ) Jeg har ikke turt å veie meg ennå, men har meldt meg inn i SATS. Var der to ganger i forrige uke, og skal dit i kveld på treningsveiledning :)

Har iallefall fått en liten ekstrajobb som vandrende hjemmehjelp, så jeg satser på at det blir greit. Er på utkikk etter litt mer arbeid, må jo tjene litt penger, men det er ok å ha noe allerede nå istedenfor å gå arbeidsledig noe særlig lenger.

 

enrt, jeg har også følt meg/føler meg som en flodhest... Som jo er grunnen til at jeg ikke vil veie meg :) Tenkte jeg skulle trene og spise sunt ei uke først.... Eller, vi får se. Kanskje jeg hopper på vekta på onsdag for å ha gjort det! Iallefall er det deilig å trene igjen!

 

Orker ikke skrive så mye nå, men håper dere er fulle av energi! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da har jeg vært på treningssenteret, fått masse gode tips av veileder til øvelser spesielt for armer, jogga en halvtime (inkludert gå-pauser!!! Lange gå-pauser!) og trent litt styrke.

Noe som resulterte i at da jeg kom hjem spiste jeg yoghurt naturell med banan og hakkede hasselnøtter. Jeg får alltid mer lyst til å spise sunt etter jeg har trent, derfor må dette bare bli en vane igjen så fort som mulig!

 

Hoppa på vekta i dag (utpå dagen), og den viste meg 85 igjen. Ble ikke så glad for dette siden det betyr 3 kilo opp siden sist jeg registrerte, det var vel i juni at jeg gjorde det. Men jeg vet at det kan variere litt fra dag til dag og spesielt etter når på dagen man veier seg. Men tipper jeg har gått opp et par kilo i sommer. Håper det raser av så fort jeg er ordentlig inne i treningsrutinene :)

 

Ellers har jeg slutta på p-piller, lurer på om det har noe innvirkning på vekta....anyone who knows?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk enrt!:) Er ikke så mye igjen nå, rundt 5 kg bare!:)

Skal ikke bli borte selvom jeg er ferdigslanka.Dere blir ikke kvitt meg så lett nei!=p

 

Uff, så forferdelig med matforgiftning! Skjønner at det ikke frister til gjentagelse da. Jeg også havnet på sykehuset engang av matforgiftning, men den maten er så god at jeg har spist deg mange ganger etter at jeg ble forgiftet:p hahaha

Blir gøy å høre hvordan det går nå som ting har roet seg ned igjen! =)

 

Jeg har skrevet kjempemasse om psmf på bloggen min Ingsi. Tror du sa engang for lenge siden at det ikke var noe for deg:p Men, det er i alle fall sånn at man spiser masse protein, lite karbohydrat og veldig lite fett som gjør at man raser ned mange kg i vekt på kort tid=) Deilig!!=D

 

Gratulerer med ny ekstrajobb og nytt treningsmedlemsskap. Det er deilig tenker jeg!!=D Blir sånn at når man først har vært flink og trent så frister det ikke like mye å ødelegge treninga med drittmat når man kommer hjem, jeg er også sånn. Hehe=)

 

Nå skal jeg sove middag, er hardt med lange forelesninger=p Håper dere koser dere jenter <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei frøkner!:)

Kjapp tur innom bare, er jo veiedag idag! +0,5 kg stoppet min vekt på. Men, det er vanlig når man har gått på sånne dietter som tømmer kroppen for vann, så jeg er kjempeglad for at det ikke er mere:D

Nesteuke håper jeg på enda lavere tall! Hvordan har det gått med dere? <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med ny jobb ingsi, og treningsab. Får håp treningen blir en god vane så fort som mulig igjen, og at vekta bare raser nedover. Og du må også huske at når du veier deg utpå dagen så veier du jo også mere enn du ville ha jort om morgenen. Så vei deg imorgen tidlig igjen du så blir det et helt annet tall skal du se. Vet med meg selv at vekta godt kan vise 2 kg ekstra på dagtid:) når det gjelder p-piller og vekt aner jeg ikke:p

 

0,5 kg opp er jo ingen ting mot at du gikk ned så mye neste uke. Og så leng det er kun vann er det jo heller ikkke noe problem.

 

jeg veide meg ikke idag, av flere grunner. Igår var stress uten like, først var det treningskamp og 1/2 time etter jeg kom hjem derifra kom det 3 venenr på pizza og rbk kamp. Og i tillegg føler jeg meg som en hval for tiden. Føler meg så oppblåst når kroppen faktisk tar opp mat. men vet med meg selv at jeg må på vekta imorgen, uansett hvordan jeg føler meg. Og oppi alt dette skal jeg ha mens som i tillegg fucker på vekta.

Beklager at jeg kommer her å sutrer. Skal ta meg selv i nakken nå:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele den forgje uka har jeg følt meg oppblåst, stor og tung. Likevel viser vekta 300 gram NED :P viser vel bare at det man selv ser og føler egentlig ikke betyr noe:P

Fikk du veid deg idag ingsi? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite med liv her, så må vel slenge inn et innlegg slik at det skjer noe;)

flytter til danmark på torsdagen, så er mye som skjer for tiden. Siste jentekvelden, siste cafetur med bestevenninna mi, siste kjærestekveld med kjærest og familiekveld. Så mye å gjøre og så lite tid! Med andre ord, ingen tid til trening denne uka. Men, satser på at cupen i helga hjelper:p tre kamper på lørdag før jeg dro rett på byen og danset. Forsvannt iallefall en god del kcl der:D så da håper jeg på at jeg iallefall er stillestående. aller helst skulle jeg selvfølgeli gått ned litt så jeg er nede på 76 kg igjen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :)

Herlighet, jeg bidrar ingenting her, jeg glemmer det hele tida. Er tråden vår i ferd med å dø ut?!?!?! :) :) Håper ikke det! Det er pga denne tråden at jeg i det hele tatt har klart å gå ned 8 kilo.

 

Jepp, nå står det at jeg har gått ned 8, og det vil si at jeg har gått opp litt.

Begynte i jan 2009 på 93,6. Nå ligger jeg på 85,2. Altså opp to-tre kilo siden juni.

 

Menmen, nå er jeg igang. Har trent tre ganger denne uka! Og nå lagde jeg meg nettopp omelett til lunsj, med salat. Ikke noe brød! Prøver å kutte det litt.

 

Er også NØDT til å ha godteri- og alkoholstopp. Kun én dag i uka. Det blir veldig hardt nå siden jeg skal hjem i helga. Men håper det kun blir godis der på lørdag, og ikke fredag i tillegg... Noe det fort blir.

 

Jobbmessig har det ikke ordnet seg helt ennå, men jobber nå litt så jeg tjener penger, litt der jeg jobba i sommer osv. Det går så bra så! Skal dessuten ta opp MASSE fag!

Er det noen av dere som har gjort det før? Tar gjerne imot gode råd.

 

Håper dere har det BRA! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp frøkner:D

Blir et kort innlegg fra meg, fryser IHJEL her jeg sitter under dyna med utesko og lue på. Høsten er grusom:p

Men, jeg er ikke dødd ut i alle fall, håper ikke denne tråden gjør det heller!

Jeg stemmer for at dere begge blir bloggere dere også! Er utrolig motiverende å vite at pga det jeg skriver så har folk valgt å begynne å slanke seg!:) Sikker på dere kan motivere masse mennesker til å forandre seg til det positive OGSÅ kan vi være bloggvenner og prate der, mye bedre:D

 

Ha en fin kveld snuppiser <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Bare superkjapt innom!

 

Uka her.. Spist ganske bra, slurva litt med godis siden torsdag, men ikke krise.

Har trent tre dager, tirsdag og onsdag trente jeg to timer hver gang! Sykt! HEhe. Det er ikke vanlig til meg å være. Og i dag har jeg gått tur i over en og en halv time! :) Så nå er iallefall trimminga i gang, maten blir jeg bedre på, med museskritt................

Ønsker meg 84 komma noe allerede i neste uke!

 

Blogg er kjempefint, men jeg tror nesten ikke jeg har tid. Jeg har blogga i tre år, men gadd ikke mer. Det var mer sånn vanlig blogg, skrev om meg og mitt og ting og tang og tanker og musikk og sånn. Ble litt kjedelig til slutt. Men lover å følge din, Loone :) :) Den er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johooo!

 

I dag lyste det ca. 84 mot meg! Jeg er så glad, her går det riktige veien. Kanskje sommerkiloene mine ikke blir så vanskelige å riste av seg allikevel. Og det er så og si det jeg har gjort den siste uka for å få vekt til å forsvinne - rørt på meg. Spist littegrann mindre, prøvd å minne meg på at jeg kanskje ikke trenger å spise så mye brød osv. Men det som var utslagsgivende var nok tre gode treningsøkter og en "powerwalk" (egentlig ikke så veldig power, men en lang tur iallefall!) på lørdagen.

 

Treningsuka mi til nå:

- Mandag jogget jeg i ca. 15 min og dro så på SATSPower, som er en styrketime i sal med vekter på stang, stort sett. Jeg bestemte meg for å virkelig ta i, og tok på mer enn jeg egentlig maktet en stor del av timen. Var helt shaky etterpå og hadde aldri trodd at det kunne svi så fælt i lårene. Men det jeg lærte av dette er at jeg kan hvis jeg vil, så neste gang skal jeg også heller legge på litt for mye enn litt for lite. Jeg la også på for lite på en sang, og det føltes meningsløst etter å ha kjent hvor mye det kunne svi!

- I dag (onsdag) skal jeg på spinning i en time og så yoga i en time. Gleder meg :)

 

Så må jeg ihvertfall få til en økt til. Satser egentlig mest på kondisjon om dagen, for å få igang den igjen, men vet godt at kroppen min blir så mye finere når jeg trener styrke. Så det blir kanskje egentlig en god blanding her i gården :) Skal nok ha en god styrkeøkt på den neste treningsøkta! Og hvem vet, kanskje går det an å repetere det å gå en lang tur, i helga. Deilig med frisk luft! : )

 

Håper at dere har det supert!

Hvordan er formen,Loone? :)

enrt? På plass i Danmark?

Sitrus, hvor er du? :( Savner deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :(

Da var jeg endelig på plass i danmark. For et styr sier jeg bare. For det første så er det ikke bare å komme å forvente å få låne møbler når det passer seg, så møblene fikk jeg først igår (og jeg kom på fredag). så fram til igår hadde jeg kun ei seng. I tillegg så er det heller ikke mulig å fikse internetten hver dag, det er en dag i uka. og i tillegg er det kun en time. Så jeg sitter nå her på fellesrommet med datan min da. Så ingen på oppgangen kan prøve å lure seg forbi meg;) sitter litt dumt til i forhold til at kjøkkene er to steg unna, men akkurat nå har jeg spist meg alt for mett (hvorfor er jeg så dårlig til å beregne mat?) så da er det ikke noe problem.

Veiinga mi derimot, den er et kap for seg selv. Batteriet på vekta takket for seg og døde for godt på onsdagen. Dermed ble det ingen veiedag på meg. Og å finne batteri til vekta her i danmark var ikke bare, bare. Dumme, flate 2032 batteri! dermed vet jeg ikke når neste veiing blir, men lover å prøve å holde meg i skinnet. meen, det er vanskelig. Jeg synes det er godteri over alt her i landet. og alkohol. Hvor andre steder enn i danmark finner de på å selge vin på 7/11? og å drikke seg full på øl, vin og sprit på en tirsdag var ingen sak (de gjorde det faktisk igår) ellers så deler jeg kjøkken med så å si hele verden. Vi er folk fra Norge, Danmark, Færøyene, Romania, SPania, Tyskland og Thailand.

 

Jeg lover å skjerpe meg jenter, den får ikke dø ut. Og så fort jeg får nett på rommet (GLEDER MEG) skal jeg bli enda flinkere. Føler meg ikke helt vel ved å sitte på fellesområde å skrive her, selv om de fleste ikke skjønner en dritt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg startet på nytt igjen, denne gangen med ketolyse. Har vært innom her iblant for å se hvor flinke dere har vært, og det går jo så bra med alle sammen=)

 

Begynte 23. aug med ketolyse, og startvekten var 121.5 kg.

På mandag (etter to uker) var vekten nede på 119.1 kg, og ser frem til veiedag på mandag igjen.

 

Håper alle har det bra, ser det har skjedd flere forandringer hos dere. Også vil jeg skryte av flinke loone som er en så bra inspirasjon! Hun viser jo at det er mulig, og da er det lettere for oss andre å følge etter. Takket være loone begynte jeg på ketolyse, og jeg tror at dette er tingen for meg! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake Kamilla! Så godt å se at folk som detter av kommer tilbake og prøver på nytt. Hærli! Selv om en ikke lykkes helt første gang så er det bare å prøve igjen og håpe det går bedre, og det er jeg sikker på at det gjør for deg:)

 

Jeg har fortsatt ikke fått tak i batteri til vekta mi, og det skremmer meg! Jeg har ikke veid meg på over ei uke og jeg merker at det er letterer å gli ut når jeg ikke har vekta til å passe på meg. så imorgen må jeg ut på nytt å prøve og få tak i batteri. Fatter ikke at det skal være så utrolig vanskeli å få tak i batteriene.

Ellers har idag kun levd på salat. Men med det alkoholinntaket jeg hadde igår så har jeg godt av det. Må bare passe på å ikke komme under 1000 kcl idag, så er det påan igjen imorgen med sunn, deilig mat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har endelig fått meg vekt igjen! MÅtte bare innom å dokumentere gla nyheten, for nå er jeg i full gang igjen. Hitill idag har jeg fått i meg ca 900 kcl, så ligger egentlig alt for lavt. Får finne meg noe nøtter eller noe og stappe innpå med. Sånn går det når man leser seg bort og blir med folke på shopping, alt for lite mat. Iallefall når middagen består av en salat.

Nå skal jeg skyndte meg å rydde og vaske fellesstua så kanskje jeg får gått meg en tur før det blir natta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei frøkner! <3

 

Glemt helt bort å titte innom her jeg! Men ble utrolig glad når jeg så det var litt liv igjen!;)

Burde egentlig sitte å lese enda et kapittel før forelening, men trengte en liten pause=p

 

Gratulerer med 84 ingsi! Nå løsner det sikkert for deg endelig, det fortjener du=D

Godt å ha deg tilbake Kamilla<3 Jeg har deg jo på bloggen også, ble utrolig glad når jeg skjønte hvem du var=D Hihi

 

Så utrolig gøy at du har kommet på plass i danmark enrt! Og gratulerer med vekt! Hehe. Er det køben du bor i? Du har sikkert sagt det før *teflonhjerne*

Blir sikkert utrolig gøy å være der nede, med unntak av blåsebortvintern.. Men da får du bare ta på deg maaasse klær!

 

Jeg og samboeren + to kamerater av han skal flytte til australia neste høst vi, gruergleder meg! Skal på studieinformasjonsmøte om noen uker. Foreløpig føles det ganske uvirkelig, australia liksom, det er ikke akkurat en svipptur unna! Men, jeg er kjempeglad, har alltid hatt lyst til å bo der! Vi skal bo i en stor surfe-by=D Jeg skal ta en master, så det blir tøft vil jeg tro, men håper alt går i boks. Da regner jeg med dere alle sammen kommer ned på besøk med de snerte nye kroppene deres:D?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg er ikke flink til å lage futt, men ser at dere holder koken her inne! Supert! Prøver å ta meg selv i skinnet, men jeg ender alltid med å sitte med mailer, facebook og fotballfrue på blogg.no................Haha.

 

I dag veide jeg meg! Ligger fremdeles på 84, men det var egentlig litt venta. Jeg spiste ganske mye godis i helga og var på bursdag med masse kaker i går kveld. Til gjengjeld trente jeg fire ganger i forrige uke, pluss at jeg gikk tur på søndag! Dessverre spiste jeg også godteri FIRE ganger i forrige uke. Det er jo altfor mye! Derfor har jeg selvfølgelig begynt på godteristopp - igjen!

 

Reglene er veldig enkle, ikke godteri mer enn én dag i uka. Eneste unntak er bursdag eller hvis mna på annen måte er bedt bort og noen har anstrengt seg for å lage noe, så det var derfor jeg kunne ta meg litt kake i går ;)

Men gråter ikke av den grunn!

Har fått til tre treningsøkter denne uka her, så jeg er fornøyd med det.

Tenker bare å ta en joggetur/gåtur i helga, så er jeg veldig happy med trimminga.

 

Jeg får meg sannsynligvis jobb i løpet av et par dager! HURRA!

Har søkt siden starten av august, og det har vært forferdelig.

Kommer sannsynligvis til å jobbe på Gardermoen. Det er ganske bra betalt, tror jeg.. Prøver å finne ut om de som jobber der får en eller annen form for transport på flytoget eller noe slik...

 

Kamilla: Supert at du får så bra resultater med ketolyse! Det høres helt fantastisk ut!! :) Lykke til!

 

enrt: deilig å se at du også er tilbake! Håper at du kommer til å trives i Danmark. Det går seg sikkert veldig til etter hvert med det praktiske. Godt å høre fra deg!:)

 

Loone: Australia! Så sinnsykt kult! :D Har alltid hatt lyst til å bo der. Jeg vurderer selv å reise litt etter jul. Det hadde vært konge.. Spesielt siden jeg kommer til å jobbe først og fremst for å tjene penger.. hadde vært deilig å reist litt også, benytta muligheten!

 

Dere er toppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lone: AUstralia. Wow, nå ble jeg ikke missunlig! Har så lyst t å dra til australia en gang, så pass deg. Plutselig står jeg å banker på døra. haha.. hvordan kom dere på det? Sikker på at det blir kjempe morsomt! :D Er ikke i Køben nei, bor i Århus. En by med ca samme innbyggertall med Bergen. STortrives da, er så mye koslige folk her og byen er kjempe fin. Møtt trøndere har jeg også, så føler meg nesten hjemme her. Eneste er at rommet mitt på kollegie er så lite hjemmekoslig som en får det enda da. OG at de har alt for mye bakevarer. Men hitill har problemet vært at jeg spiser for lite. Tungt å være bort fra kjæresten, og kjedelig å lage mat til en.

 

jeg er litt slik jeg også ingsi, tenker jeg skal innom men alt annet kommer i veien:p Bra at du holder deg på 84 da, du må nå ha gjort noe riktig selv om en skeiier ut. Det er jo tross alt en livsstilsendring, og man kan ikke leve sunt 24/7 da. Bare skjerpe seg til neste uke så er alt i orden.

 

Jeg hadde min første veiiedag på mange uker igår. Var ganske nervøs når jeg gikk på vekta, men overlykkelig når jeg så at jeg kun hadde gått opp 300 gram på de ukene. Noe riktig må jeg ha gjort siden oppgangen ikke var større. Så da er det bare og ta med seg det og jobbe enda hardere neste uke så jeg kommer på 77,0. Drar til tenerif om 1 mnd og målet er da å ha kommet på 76,7:)

 

ha en fortsatt fin dag, og en herlig helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, enrt! 300 gram var IKKE mye opp! Det var tvert imot svært lite! Gratulerer! :D

Skal du til Tenerife med kjæresten? Skjønner at det sikkert er veldig tungt å være borte fra ham. Klarer ikke helt å tenke meg hvordan det er. Jeg håper dere klarer dere fint gjennom det! :) Du sa at dere hadde vært sammen ganske så lenge husker jeg? <3 da vet en hvor man har hverandre!

 

jaja, jeg og kjæresten tok godteridagen vår på ... onsdag. haha! siden vi ikke skulle være sammen i helga, og siden jeg er hos foreldra mine nå i helga. men her blir det jo selvfølgelig også litt potetgull X)

Jajajjaja. du har rett, enrt, dette er livsstilsendring.

i morgen tidlig blir det joggetur! det gleder jeg meg til.. deilig å jogge i frisk luft ute på landet!

 

nå har jeg fått meg jobb, så det er jeg glad for. kjempeglad, egentlig. det blir litt kjøring, da jobben er på gardermoen. (jeg bor midt i oslo). men det går nok fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er familietur. Han skulle egentlig bli med, men fikk problemer med ferie. Så skal med mamma, pappa og lillebror. Blir koslig det også:) Og så tar jeg meg heller to ekstra uker i trondheim, ei før og ei etter syden. Greit å ikke ha timer jeg absolutt må på, for da kan jeg ta meg en ekstra lang ferie.

 

Flink du er til å trene! Burde virkelig fått rompa i gir jeg også, skaffa meg håndballag iallefall. FÅr bruke deg som en motivasjon og prøve å sette igang. Godt å se at dere klarer, for kan ikke være noe dårligere selv da;) Håper det var en fin joggetur, og at du har hatt en fin helg til foreldrene dine da:)

 

Gratulere med ny jobb :D Er det mange dager i uka? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det på tide med veiedag ijen imorgen. Jeg er skeptisk. Veide meg idag og veide da 77,3 enda. Problemet er at jeg drakk en liten øl idag. Uff, viljestyrke! Dansker og alkohol, det er så vanskelig å stå mot. dessuten får jeg mens på fredagen så den påvirker nok. Så får gå på vekta imorgen, og håpe på det beste. I verstefall får jeg registrere 77,3 og satse på ekstrem nedgang neste uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...