Gå til innhold

Ned 19 kg, helst igår!


Gjest loone

Anbefalte innlegg

Det var faktisk samboeren som foreslo at vi skulle flytte ditt:p Sa ikke neitakk jeg, har villet bo der siden jeg var tja, i bleiestadiet vil jeg tro. Kanguruuu pleide jeg å skrike mens jeg hoppet rundt på gulvet med sekken på magen og bamsen min oppi:D

Århus er jo et kjempekoselig sted da! Så heldig som bor i danmark, jeg vil også tilbake ditt. Fedrelandet:D hehehe

Men, dansker og alkohol - ikke bra! Begynn på lavkarbo, da kan du drikke alkohol sålenge det er karbofritt og alt kroppen gjør da er å bruke det som brennstoff=D

 

Gratulerer masse med jobb Ingsi! Du får få deg el-bil så du kan ligge i tredjefeltet på motorveien. Det er geeenialt! Jeg hater å kjøre i oslo, skjønner ikke at du tørr! Det er jo et uendelig syklisthelvette der inne. UFFAMEG!!

 

Ååå, Tenerife fristet ikke litt heller da, heldigpetra!:) Kjedelig at ikke kjæresten kan være med, men du ser han vel i når du er hjemme dem to ukene i alle fall? Glad min kjære daffer etter meg hvor enn jeg går. hehe

 

Foresten, veeeiedag!! Idag nådde jeg -25 kg, kjempedeilig! Er bare 2,7 kg unna 60 nå. Ganske uvirkelig egentlig=p

Blir spennende å høre hvordan det har gått med dere!!=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

åh, hørtes kjempe kult ut! Missunelig ja! Du må holde oss oppdatert på bloggen hvordan det går med forberedelsene og når dere er der. Etter å ha søkt til danmark så har jeg funnet ut at søknader er er en papirmølle uten like:P Men, alt ordner seg på et eller annet vis. Underlig nok!

Og gratulere med å nådd -25 kg. Det er et stort! Du fortjener en belønning. Du er virkelig noe å se opp til!

Hadde vært greit med lavkarbo hvis det ikke var for at jeg måtte ha kuttet ut så mye som jeg elsker. Pasta, ris, potet. Det klarer jeg ikke å kutte ut. Så da får jeg heller bare jobbe ekstra hardt med treningen og alt det andre rundt. Skal ¨på førstehåndall trening på tirsdag, og jeg gleder meg:D

 

 

Var å så håndballkamp på onsdagen, og de klarte selvfølgeli å lure meg til å ta en øl. Og sidne jeg i tillegg skulle ha mens på fredag var jeg sikker på at den veiedagen skulle gå rett vest, for å si det mildt. Derfor var gleder, og sjokket stort når jeg gikk på vekta og den visste 77,0! Måtte selvfølgelig gå på vekta på fredagen også, og da visste den litt mer. så satser på å komme på 76,9 neste torsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enrt: Jeg var også veldig skeptisk til å kutte ut ris, potet og pasta, men det går faktisk overraskende bra! Jeg har alltid elsket fløtegratinerte poteter, pommes frites osv, men savner det faktisk ikke! Er så mye alternativt du kan lage. Blomkål har blitt min potet <3

 

Men det er jo også mye forskjellig innenfor lavkarbo, fedon gir deg lov til å spise fullkornspasta og -brød, altså er ikke det så strengt som f.eks. ketolyse.

 

Samtidig er det fantastisk å ikke føle den forferdelige sultfølelsen! Og at blodsukkeret er stabilt!

 

Loone: Er du fra danmark? Jeg har mye slekt i Aalborg, min bestefar er derfra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært travelt opptatt med å komme igang med den nye jobben og å få til en stabilisert hverdag her i Oslo. De første to månedene her var ikke så gøy, det å lete etter jobb er rimelig kjipt. Nå har jeg fått fast jobb tre dager i uka, men jeg tar litt annet i tillegg (greit å ha mulighet til det hvis en vil tjene mer, men jeg tror det også blir greit å kunne si nei når en ikke har overskudd). Jeg vet ikke om dere husker at jeg har fortalt noe om det, men jeg driver en del med musikk og planlegger litt konserter osv. Dette er ganske tidkrevende, for ikke å snakke om at det er min favoritthobby nummer 1! Musikk og trening har liksom blitt mine to yndlingshobbyer. Utenom kjæresten, da!

Uff, han er bortreist i ei uke, han har nemlig høstferie! (Noen som har det...) Det er så UTROLIG tomt og stusselig i leiligheten uten ham. I dag skulle jeg egentlig trene før jobb, men har også funnet ut at jeg ikke orker å ha på vekkerklokke når han ikke er her. Så nå rakk jeg ikke det før jobb. Får ta min andre økt for denne uka her i morgen etter jeg har vært på et kurs.

Jeg kjører flytoget til jobben. Det er dyrt, så jeg blir litt irritert på det. Får se om ikke "vinninga går opp i spinninga", eller hva det heter for noe... Prøver det en periode i allefall!

Liker å kikke på bloggene deres, jenter! Enklere å gå inn på blogg enn inn på Greteroede.

Gratulerer så vanvittig mye med minus 25, Loone!!!!!! <3

Det er skikkelig imponerende! Du ser sååå fin ut på profilbildet på bloggen din.

 

enrt, kjempebra at du har kommet igang med håndballen :) Husk å kose deg skikkelig med ølen når du først drikker den, synes ikke du skal trenge å ha dårlig samvittighet for det. du er tross alt i danmark, og må få lov å nyte litt av kulturen :) hehe! får heller gi jernet på håndballtreninga!

 

klem til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beklager at jeg har vært fraværende. Live går sin fullegang, og jeg er fullt opptatt med å være sosial, telle kalorier og prøve å få med meg det som skjer i Trondheim. Data blir det lite tid tid. Sjekker bloggene deres så følger med, men blir ikke det samme som å være innpå her å rapportere til dere. Og i tillegg så er ikke psyken med for tiden. Jeg teller kalorier, men mangler den siste lillemotivasjonen som skal til får å få til hardtreninger utenom håndball. Og de trenigene trenger jeg for å gå ned i vekt, iallefall når jeg er stuck på 77. Stod på 76/77 i flere år så regnet med at dette ble vanskelig. I tillegg så reiser jeg til trondheim på fredag, og tankene har allerede forlatt danmark:p

 

så bra at ting endelig begynnerå løsne i oslo ingsi. Håper at du finner ut at det lønner seg med flytoget. Finnes det ikke andre måter å komme seg dit på, eller tar der alt for lang tid? Eller om de finnes noe klippekort eller lignende? jeg er sikkert dum som spør, men det får nå så være:P Skal faktisk på gardemoen på fredag jeg:D Mellomlander når jeg skal til Trondheim:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veidedag. +0,3. Motivasjonen ble ikke akkurat bedre av det. Så får være flink og opprettholde vekten når jeg er i norge og spania for å komme tilbake for fullt når jeg kommer tilbake til danmark igjen. Skal jo være tre uker uten vekta mi så er spent! Håper veiedagen deres ble bedre enn min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake i Trondheim, og har faktisk fått trent litt. 35 min og nesten 300 kcl. Herligå bare skru på musikk og holde på vilt. Litt styrke, rockering og dans. Ikke akkurat den beste måten å få trent på, men jeg får opp pulsen, forbrenner litt og har det artig. Bedre enn ingen ting.

Dere er så stille for tiden, hva skjer?

 

Forresten, jeg prøvde på meg vesten min igår. Jeg har ikke prøvd den siden i vår og selv om jeg fikk den igjen da så var jeg som ei stappa pølse. Igår fikk jeg den igjen og den var slik at det faktisk går ann å bruke den. Så selv om vekta og jeg egentlig ikke er venner så forsvinner det iallefall noen cm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hva skjer da jenter? Vil ikke finne meg et nytt forum, men hvis dette ikke tar seg opp må jeg vel det:/ Men venter iallefall til jeg kommer tilbake til danmark. Har ei uke til i trondheim og kom imorrest tilbaket tilbake fra ei uke på tenerif. Kanskje likegreit at vekta mi ligger igjen i danmark;)

Lånte forresten vekta til mamma og pappa her en dag, den har fettprosent måler. Fettprosenten har gått ned nesten 2 prosent siden før sommeren. Så, selv om jeg føler vekta står stille og cm ikke forsvinner må det ha skjedd noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

hvordan går det?

sorry at jeg har vært hundre prosent fraværende! bare lurer på om noen av dere leser dette? :)

 

jeg har satt meg nytt sommermål og har akkurat satt meg et endelig mål om 5 kilo ned fra der jeg er nå. målet mitt er påske.

delmålene er også planlagt.

2 kilo innen februar, 2 nye innen mars, så siste kiloen innen 1. april.

skal prøve å finne meg en tråd her på Grete Roede som kan være til hjelp. har gått ned ti kilo til nå -og det er MYE pga denne tråden!

 

:) :)

 

håper alt er godt!

ingsi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ps. savner deg og Sitrus!

hvordan har du det?!?!

 

jeg ligger forresten på 84,6, sjekka i går på treningssenteret.. skal prøve å veie meg jevnlig der hver mandag :)

blir etter jobb da, utpå dagen liksom, så har ikke så veldig panikk for hva den viser. det viktigste blir å følge nedgangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ingsi!!

Så gøy med noe form for liv her inne. Jeg har vært inne å tittet med jevne mellomrom men har på en måte aldri fått sumlet meg til å skrive noe.

 

Det hadde vært utrolig morsomt om du hadde blitt med på "blogg-bølgen"! Nå som du kjører din egen vri med å kutte brødet hadde det vært utrolig spennende å se hva dine alternative matvarer er!

 

Gratulerer med 10 kg ned og jeg gleder meg til å følge med hvordan det går videre:D Utrolig smart med delmål!

 

Jeg har et vagt ønske om å nå 50-tallet innen påske for da skal jeg være med to kompiser til spania (er litt småbetatt av han ene så vil veeeeldig gjerne se hawt ut når vi skal på tur).

 

Med meg har det skjedd utrolig mye den siste tiden, blandt annet er jeg på vei ut av et 5(!!) år langt forhold. Foreløpig er vi venner og veldig enige om at vi har godt av tid fra hverandre for å se hva vi egentlig føler. Jeg flytter faktisk for meg selv i løpet av januar, har fått nøkkelen der jeg overtar og alt. Spennende, spennende.

 

OGSÅ har jeg gått opp 6 kg i jula, snufs:( Men de er på vei vekk. Jeg skal starte med body-for-life-trening fra og med mandag av. Si ifra om noen av dere blir med da? Det er et 12 uker langt program med trening 6 ganger i uken. Skikkellig hardkjør men følger man det så får man en totalt forandret kropp i løpet av de ukene. GLEDE =D

 

Det ble mye bablebable fra meg gitt. Håper det går bra med dere alle sammen jenter!!

 

Hvis flere av dere har blogg (som jeg ikke vet om fra før) skriiiiik ut da, jeg blir kjempeglad for å ha "kjente frøkner" å lese om. Det er veldig motiverende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH LOONE :)

Nå ble jeg så glad! Hadde igrunn ikke forventet meg noe særlig respons, hadde jo ikke logga inn selv siden oktober! Det er for gærent.. Skulle ønske vi fikk igang denne tråden igjen akkurat som for to år sida ; )

Men selvfølgelig skjer det mye i livene våre ellers!

Trist å høre at dere driver og gjør det slutt, men samtidig er det nok det riktige hvis dere føler for det. Det er ikke bare bare å tørre å gjøre det slutt heller. Uansett blir det sikkert litt godt også kanskje med en ny start? Det høres deilig ut med en Spania-tur, satser på at du får flørta litt der :)

Snuser du på 5-tallet?!?!?!?! Da har du jo snart halvert vekta di, jente.. Det er helt sykt. Hva ligger du på nå? Hvis du vil si det?

 

Husker dere jeg var stuk på 85 kjempelenge, så klarte jeg endelig i høst å komme meg jevnt ned på 83. Nå etter jul er jeg på 84,6, da har jeg veid meg utpå dagen (tidligere har jeg vanligvis veid meg om morgenen, etter jeg har gått på do og alt mulig: P) Så har vel egentlig ikke gått opp så veldig mye.

Målet mitt er å komme meg til 7-tallet - og bli der!

Så skal jeg være fornøyd. Helt seriøst.

 

Jeg lurer litt på å kjøpe KK, der var det et sånn "slankebilag" (jeg vet vi ikke skal bruke slanke-ordet, men av og til tenker jeg... hvem er det vi prøver å lure? :) )

hvor de reklamerte med "gå ned 4 kilo" eller noe, det passer meg egentlig meget bra siden jeg skal konkret ned 4-5 kilo. Kanskje det er noe inspirasjon å finne, det var med litt oppskrifter og sånn tror jeg. Samtidig er jeg visst litt lettlurt, det florerer jo nå av slankeprat i alle medias kriker og kroker. SLEMT!

Her får vi en bitteliten uke full av julemat, så må vi ha dårlig samvittighet hele januar og få vekk kiloene!

Det er jo flere som sier det ikke fungerer, at alle detter av i mars. DET er jeg ikke enig i. Jeg begynte selv smått i januar 2009, satte alle kluter til i mars og hadde gått ned mesteparten av det jeg hadde tenkt (ca. åtte kilo) i løpet av sommeren det året. De kiloene har jeg ikke fått igjen, takket være at jeg prøver å trene ca. 3 ganger i uka og PRØVER å spise stort sett sunt. Men jeg spiser godteri i helgene, drikker på fester og tar gjerne pizza på en tirsdag hvis det passer seg slik. Tror det handler mest om måtehold, variasjon og trening for min del!

 

Men nå må det nok strammes inn framover.. Jeg vet jeg må gjøre det for å kunne gå ned i vekt. Da må jeg trene litt tyngre og spise både mindre, oftere og sunnere. I know it.

Håper å se litt mindre på vekta neste mandag! Da skal jeg være fornøyd : )

 

BLABLABLALA.. dette ble altfor mye pjatt.

Må se an om jeg starter blogg, føler rett og slett ikke at jeg har tid til å gjøre det noe særlig bra. Blogga i tre år, sånn "vanlig" blogg om meg selv, og det tar jo litt tid hvis en vil være litt omstendelig med bilder og sånn der. Men vi får se! Hvis jeg starter en vanlig blogg kan jeg kanskje røpe adressa til den en gang, om dere så får se mitt sanne ansikt : P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart å tenke på at vi har "kjent" hverandre i TO år altså!! :)

TENK så nære vi er målene nå i forhold til hva vi var da a gitt. Det er en god tanke!

 

Du er i alle fall vekke fra 85 fortsatt da og skal se at "julekiloene" raser av når du får strammet inn litt. "Fort på fort av" sier de inne på lavkarboforumet, så regner med det gjelder alle, ikke bare karbokutterne :)

 

Jeg var faktisk nede på 60,4 før jul! Nå er vekten på 67 - det har blitt LITT mye kosemat og godteri i ferien for å si det mildt. Men nå setter jeg opp BFL-programmet mitt og starter fult kjør fra mandag.

 

Fy flate det er slankegreier overalt for tiden ja! Merker det på bloggen også, at det er et populært søkeord på google, for jeg har endel flere lesere enn de faste for tiden. Men det er jo sånne som ofte faller bort ettersom ukene går da. Jeg er SÅ GLAD for at vi ikke ga opp målet våres!

 

Du må si ifra om du starter blogg, jeg blir i alle fall kjempeglad da! Sitrus har ikke blogget noe på kjempelenge :) Men Sara og Kamilla sine blogger leser jeg såfort de poster nye innlegg :)

 

Jeg skal foresten kjøre PSMF nesteuke (tror jeg) så det er bare å henge deg på hvis du vil ha en kickstart. Jeg ELSKER kickstarter og alt som handler om ned på kort tid, det er moootivasjonen sin det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er glad jeg har blitt "kjent" med deg! Satte så utrolig stor pris på dette forumet når vi startet for to år siden. Skulle ønske noen nye ville komme og være med oss!

 

:)

 

Håper virkelig at de julekiloene raser snart.

Fikk til ukas første treningsøkt i dag. Har egentlig bestemt meg for å begynne å trene på mandager og tirsdager, fordi da er jeg tidlig "igang" og får til flere økter. Men denne uka passa det ikke. Har en del ting og tang jeg må gjøre.

Forsøker å komme inn på noen vanskelige musikkstudier neste år, så må ofte drive med det på kveldstid. Ellers jobber jeg hver dag nå. Hva driver du med om dagen, Loone?

 

Et lite spørsmål til.. føler du at du blir fornøyd med kroppen din?

Jeg føler selv at jeg nesten aldri blir fornøyd. Tenker nesten ALLTID at jeg vil gå ned fem kilo :) Hehe.. (ikke at jeg faktisk går ned fem kilo så veldig ofte! så det er ikke noe å være bekymra for ;) )

 

Håper det er bra med Sitrus! Blir litt bekymra når vi ikke hører noe!

Men håper det går bra..

Hva er egentlig adressene til Kamilla og Sara sine blogger?

(Kan leite litt her også, altså, nå spør jeg litt av latskap :) )

 

Håper å se ned en halv kilo til neste uke! tror jeg har gått ned en halv kilo denne uka, men det er litt ustabilt. forskjellige vekter .. det er ikke helt til å stole på!

 

you go girl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser forresten på signaturen min her at det nærmer seg første delmål. Jeg har jammen skrevet 82,6 innen 1. februar, jeg er ikke snau. Her går det fort ;) Da må jeg jobbe. Greit å bli minnet på sine egne mål :)

Da er jeg nødt til å ta meg litt sammen denne uka. Tror jeg skal notere ned i kveld alt jeg spiser i løpet av dagen, og finne ut hvilken meny jeg bør ligge på igjen. Dette har jeg ikke gjort på lenge. Jeg har en ganske travel hverdag og er redd jeg ikke får tid til å gjøre dette før enn på kveldstid. Men. Jeg vet at det fungerer!

Nå har jeg blitt skikkelig forkjøla, så må vente med trening til det har gitt seg. Da må jeg bare passe på matinntaket! Prøver å spise hver 3. time, unngå søtsaker og spise sunt. Så må jeg finne ut i kveld om jeg får i meg nok kcal osv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Etter to uker med forkjølelse og slapphet begynner jeg nå å komme til hektene, og ser meg nødt til å begynne å trene igjen :) Må innrømme at det har vært veldig deilig å ha gyldig grunn til å slippe å kave seg til SATS! Derimot har jeg prøvd å gått littegrann utendørs, egentlig ingenting å skryte av, menmen, har ihvertfall kommet på muligheten om å gå turer fram til jeg er 100 % i form igjen.

Glemmer av og til hvor fint det er å gå tur, selv i tykkeste Oslo.

Det er ikke mye liv på gruppa her, men har blitt med i godtelov-gruppa, hehe. Tror jeg fant den på ned under ti kilo-avdelinga!

Vekta ligger på 83,5 ca. Så den stabiliserer seg faktisk litt tilbake til der den var før jul, i retning nedover istedenfor oppover.

Første delmål på 82,6 innen 1. februar har jeg jo ikke nådd, men istedenfor å henge meg opp i datoene så skal jeg virkelig sikte mot dette delmålet uansett.

En kilo ned fra der jeg er nå vil uansett ta meg lengre ned i vekt enn jeg har vært på lenge. Alle monner drar!

Så nå skal jeg bli kvitt den kiloen.

Det er mitt lille prosjekt! :)

 

Så håper jeg at alle som leser dette har lyst til å legge igjen en liten kommentar :)

For nye lesere: dette er ei gruppe som ble startet for over to år siden, og som noen av oss nå driver og blåser støvet av :( Nye "skribenter" blir alltid tatt godt imot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, hvor godt å se at dere har skrevet her! Jeg føler jeg holder på å gi opp litt, men fikk litt mer glød for å begynne igjen nå. Jeg var nede på 77,3 før jul, men er nå oppe på 78,2. HAdde egentlig veiedag idag (ikke at det har gått så mye nedover de siste veiedagene, har vel egentlig stått stille) men vekta mi hadde gått tom for batteri når jeg kom hjem til danmark så fikk ikke kjøpt batteri før idag.

 

dere blir fort kvitt julekg skal dere se! dere har jo vært så flinke før, og så hvorfor skal det endre seg? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei :D

Godt å se at du også hadde skrevet, enrt!

Her går det ganske trått, jeg har knapt trent de siste dagene, eller for å være helt ærlig - ukene, og det har blitt veldig mye kaker i helga, var bortreist til et sted med myyye kaker! hehe.

Men skal kave meg på trening idag, har bestemt meg for at det er bedre å dra på SATS og jogge i 30 minutter enn å ikke røre på seg i det hele tatt. så tar jeg ei lita økt i morgen etter jobb, og ei lita økt i helga, så vips, har jeg trent tre ganger denne uka. Håper ihvertfall at det går like lett som jeg håper!

Jeg kommer til å prioritere skolesøking de neste ukene, men legger inn litt trim der jeg kan og prøver å spise sunnest mulig. Har også tenkt å melde meg på kampanjen til Grete Roede med å gå 8000 skritt om dagen i 30 dager, men da å starte da jeg er lengst mulig med skolesøkingen! (Det kommer til å ta ca. fire uker fra nå av... long story!)

Noen som er med på kampanjen? Den heter "Gå i hennes spor", og man kan vinne en tur til Mali!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fillern nå har jeg glemt å titte innom her igjen! Men godt at dere fortsatt skriver litt frøkner, det er koselig å høre at dere ikke har gitt opp! :)

 

Nå har jeg gått opp 10(!!!) kg siden desember og har satt med ned med godteriposen og tenkt "ja, nå gir jeg faen, nå gir jeg opp!" og hatt skikkelig munchies mange ganger den siste tiden. MEN så ble jeg tilbudt å være med på en ny blogg --> http://www.motivated.blogg.no og det hjalp å få meg på rett spor. GLEDE!!

 

Idag starter jeg på en 5-ukers utfordring og har tatt fancy førbilde med ei bukse jeg fikk igjen før jul, nå er det sånn 3 cm klaring fra knapp til hull :D Uff a meg!

 

Håper dere snart henger dere på bloggbølgen så vi kan være blogg-venner!=D

 

Sara sin blogg er: http://kroppogsinn.blogspot.com/

Kamilla sin blogg er: http://vektogkropp.blogg.no/

 

Nå skal jeg begynne å skrive på eksamen (som ble delt ut idag klokken 12). Det kommer til å gå kjempebra for jeg sov hele 3 timer inatt og den søvntrenden har vært gjennomgående hele forjeuke. Godt det finnes kaffe sier nå jeg!!

 

Håper dere har en kjempefin dag jenter. Masse lykke til med kiloene, til sommern er vi SMASHING hele gjengen også tar vi oss en "hoppe-på-tur" til grekerland og viser frem de sexy kroppene våres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag er bedre enn ingenting, og alt er bedre enn ingenting. merket at jeg ble ganske provosert når jeg var på treningsveiledning på sats og han sa at det ikke var noe vits i det hvis man ikke var der 2 ganger i uken. Skjønner det at det ikke gir framgang, men det å røre på kroppen og forbrenne litt mener jeg er bra uansett om det er 1 gang eller 6 ganger i uka!

 

her går det, såvidt! Jeg flyttet til danmark i september og siden det har vekta stått stille egentlig. jeg holdte meg på 77, og før jul veide jeg 77,3. Den gikk opp 1,5 kg i jula og jeg er nå nede på 78,0. Egentlig tror jeg at jeg er lavere. har de siste tre ukene hatt 10 tp hver uke (gått fra 0) og jeg tjuvveide meg to ganger sist uke, for å så 77,6 og 77,4. Veide meg på fredag og var på 78,4. Dermed bestemte jeg meg for å gi opp hele skiten og ikke registrere det. Jeg er nå mer bestemt på å gi det litt tid og se hvordan det går. Vanskelig når jeg mangler det siste av motivasjon. jeg vil ned til sommeren, men klarer ikke de opp og nedturene det gir alene. Derfor er det ekstremt godt at det ble litt liv i denne tråden igjen.

er ikke meningen å komme inn og øse alt over dere, men det var akkurat det jeg trengte nå. Jeg skal klare det! VI skal klare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit, enrt. Selv sliter jeg med å finne motivasjonen. Jeg har det travelt hele tida og kommer til å ha det travelt de neste tre ukene med mye ustabilitet og reising. Er nesten så jeg utsetter hele skiten til etter de tre ukene. Skal ihvertfall begynne på den 8000 skritt om dagen-kampanjen da! Man kan vinne tur til Afrika og masse andre deilige premier (f.eks spa-opphold)..check it out! :)

Bra dere lager liv..

Jeg har det så travelt at jeg føler jeg ikke har tid til blogg, Loone.. Men skal bli flinkere til å besøke din og de andre jentene sin!

Kanskje vi burde hatt en SKIKKELIG motivasjon! Som for eksempel en tur..

hadde vært litt artig å møttes en gang egentlig!

hehe! :)

ha en fin dag jenter! klem

 

og godtatt: det går opp og ned for oss og! :) (både i vekt og ellers i livet). heng deg på her, så kanskje du finner litt motivasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se det positive i det, det er ganske positivt at når vi sliter med motivasjonen, tid og lyst så klarer vi og gå inn her og iallefall prøve å motivere hverandre. Jeg føler det hjelper når det er noen jeg må "stå til rette for" iallefall:)

Sitter her med et ekstremt søthug nå, men skal ikke gå på butikken og kjøpe noe godt. Prøvde å spise et eple istede, men hjalp ikke. får se hva annet av frukt jeg har i skapet snart:p

Ja, vi må ha noe å se fram til! Akkurat nå er det jeg har mest lyst til å komme til norge i påska og få kommentarer om at jeg har tyntes! Men en tur hørtes også veeeldig bra ut:D så lenge jeg er i norge i det tidsrommet er jeg med:)

Hvordan går det med treninga?

god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...