Gå til innhold

Ned 19 kg, helst igår!


Gjest loone

Anbefalte innlegg

Da var det helg igjen, og jeg har tatt opp veiing på fredag. Står fortsatt fast på 78. Hadde regnet med å gå ned en del i vekt når jeg begynnte å trene for fullt, jorde iallefall det før når jeg begynnte å trene for fullt igjen. Likevel står jeg fast. Men tror jeg vet hvorfor, jeg har alt fra 7-12 trimpoeng i uka, og spiser fortsatt 1600 kcl når jeg egentlig skal ha 1900. så har de siste dagene prøvd å få opp matinntaket. Ikke at det er så lett.. Hvem skulle trodd det er vanskelig å få opp kcl inntaket? ikke jeg! Synes synd skijentene som burde ha i seg 4000 kcl hver dag, jeg sliter jo med å få i meg 1900 for tiden:p

Håper det går bra med dere alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Tror det er en sånn fellesnevner med den fæle motivasjonsmankoen for tiden!

Godt å høre at du har kommet igang med treningen enrt, da kommer kiloene sakte men sikkert etter, i alle fall hvis du klarer å få i deg nok mat og drikke =)

Jeg kjenner at jeg ikke savner dette med å telle kalorier og slikt, det er så befriende og bare aldri tenke over det! :)

 

Ingsi det kan jo hende du skal satse på en skikkelig fresh start når ting roer seg helt ned også heller fokusere på å spise så sunt som mulig og få inn litt bevegelse frem til det=)

 

Vekten min døde i flyttelasset så nå har jeg ikke fått veid meg siden jeg flyttet, men nå får jeg ikke på meg den ene buksa mi som jeg fikk på for noen uker siden! :) Så her går vekta utelukkende oppover. Jævla dritt altså! :)

Jeg måååå gå ned i vekt snart for har av alle ting begynt å jobbe på et foto - og modellbyrå og er IKKE klar for å være "hun tykke på jobben" når jeg jobber et sånt sted.. Så motivasjonen til å holde meg unna snop og karbs er i alle fall 100% tilstede nå!! Håper bare kroppen er villig til å kvitte seg med juleflesket.. Jula varer bare ikke helt til påske så det er dags for kroppen å bli vårklar!!

 

Håper alt går bra med dere frøkner. Nå må jeg komme meg i seng, døgnrytmen er på tryne som vanlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey :)

 

Nå vurderer jeg seriøst å melde meg på kurs, altså. Det hadde jeg faktisk ikke sett for meg, men det er nesten så jeg vurderer det. Eller, det kan hende jeg satser på å bare ta opp igjen treningen skikkelig når alt har roet seg, som du sier, Loone. Det roer seg etter neste uke.. (Har veldig mye å gjøre om dagen og er helt ute av rutinene, mye reising osv!)

 

Vekta mi stoppa på 86 her en dag, og da ble jeg ikke glad. Det laveste den har vært på er 82, så det sier seg selv at jeg vil ned igjen dit, og det litt fort. Har jo et mål på å komme under 80. Veien dit blir lengre jo mer økta øker, så det her må jeg snu, nå med en eneste gang. Prøver å velge sunt. Det handler jo om valg. Hele tida. Hver eneste gang man velger å stappe noe sunt i munnen, eller å stappe noe usunt i munnen. Eller hver gang man velger å forskyne seg enda en gang, selv om magen sier stopp. Jeg må bli flinkere til å ta de sunne valgene! Hver eneste dag!

 

Lykke til, jenter! Vi skal nå sommermålene våre! Hva er deres? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, hørtes ikke særlig ut. Verken det at vekta har gått opp ingsi eller at buksa ikke passer lone. En ting er når vekta har gått opp, den kan man lett forklare bort (jeg gjør iallefall ofte det) men når man merker det på klær er det ingen tvil. men du har jo en kjempe motivasjon i jobben da, er jo ikke bare å få rundt tynne modeller hver dag kan jeg tenke meg. Så bruk den motivasjonen for all den er verdt!

du har så rett ingsi, det handler om valgene man tar. Problemet er vel bare å huske det når man står i butikken med sjokoladen i hånda, eller når man får lyst på drittmat. Spesiellt nå som du har det så travelt er det jo vanskeligere å ta de valgene, da det ofte blir så mye lettere når man kan planlegge! så vent til neste uke når det har roet seg ned, og se hvordan vekta endrer seg da. Stress virker også på vekta, og når du i tillegg får trent og slappet av kan ting bli helt annderledes! du var jo rene wonderwoman når det kom til trening :)

sommermålet mitt er å nå 75 kg innen jeg er ferdig med siste eksamen. da har jeg faktisk gått ned 8 kg, og har kun 3 igjen!

 

idag var det veiing igjen da. Begynnte jo å trene for fullt igjen for 1 mnd siden og det har ikke vistes på vekta. Før idag, gikk kun ned 100 g, men for meg så er det de første 100 g, selv om jeg har hatt rundt 10 tp hver uke. Så som du sier lone, viktig å få i seg nok mat. har ikke telt kcl før denne uka, og har vært alt for langt under. type 300 -600 kcl under per dag:/

 

ha en god weekend jenter! Satser på gode valg og motivasjon igjen på mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sikker på at du klarer det her uten å begynne på kurs ingsi! Ta heller å spar de pengene til en ordentlig goood belønning når du når målet ditt. Som enrt sier, du er jo reine maskinen når du kommer inn i rutinene dine igjen!! :)

 

Kjempeflkink som har kommet igang med trening igjen enrt! Selvom det vises sakte på vekta så synes det sikkert mye mer på kroppen enn du tror:D Skal se at nå raser du bare ned fremover!

 

Mitt sommermål er sykt ambisiøst for å si det sånn, jeg vil være ferdig slanket innen 22 års dagen min (som er 4 august). Målvekta er 55-60 kg, jeg var 200 gram unna 60 før jul, nå er jeg 7 kg unna. Men GIR IKKE OPP altså! Herlighet det er uaktuelt.

 

Har merket så utrolig at vekten spiller inn hos mannfolka. Jeg er IKKE vandt med å bli flørta med annet enn med kjæresten. Igår var jeg på peppes med jobben og etterhvert så kom det flere folk som de på jobben kjente. En av guttene var veldig sjarmerende og utadvendt. Han fortalte morsomme fyllehistorier om de han kjente på jobben. Men så drev han å så på meg og smilte hele tia, jeg skjønte ingenting. tenkte for meg selv "faen har jeg noe i tryne nå..great" men etterpå kom han bort å sa han syntes jeg var så søt og spurte om nr mitt. RAR opplevelse for å si det sånn.. Jeg føler fremdeles at jeg veier nesten 100 kg, har tre-fire dobbelthaker og ser ikke ut i måneskinn.. Haha. Lenge leve selvtillitt..

(Jeg ga han ikke nr mitt :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, jenter!

Hvor lenge er det sia nå? Et halvt år? Hihi.

 

Jeg klarte da å veie 59 kg før sommeren.. Men i sommer det pinadø ikke så lett å holde seg nede! Så etter sommeren veide jeg 63 kg, og det har jeg gjort siden!! Men, forrige uke sluttet jeg å snuse (har vært min redning mtp godterisug), og jeg har bare stappet i meg alt, alt, aaaalt denne uka :) Er redd jeg ser tallet 65 neste veiedag!

 

Når veier dere dere, igjen? Jeg har bestemt meg for å bli aktiv her inne igjen - begynne fra scratch! Jeg mååå det.. Eier ikke motiavasjon.. Jeg er bare glad jeg har klart å holde meg på 63 kg i alle disse mndene, men nå er det fare for at tallet blir høyere :)

 

Er veldig klar for at alle innpå her skal få opp motivasjonen! og at jeg kan sette meg inn i deres rutiner og vekt igjen - det blir bra!! :)

 

Loone: haha, ååå, jaaa.. Sånn har det endret seg for meg også!! Typisk at jeg skulle bli tynn når jeg hadde fått meg kjæreste - burde jo nesten vært singel :) Hahaha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oii, gratulerer med snusslutting frøken!! Skjønner godt at du trøkker tryne da for å si det sånn!

Har vurdert å kutte sånne uvaner selv men tenker at det er hakket bedre enn å være feit, så tar en ting av gangen:p

 

De kiloene får du av deg igjen på et blunk! Jeg husker ikke når jeg har veiedag, har ikke hatt vekt på lenge så veier meg bare når jeg husker det.

Men hadde vært gøy å hatt en felles dag, så si en dag (ikke helg:p) så er jeg game jeg altså!

 

Du må ikke glemme å sende meg innlegget ditt til bloggen min hvis du fortsatt vil ha gjesteinnlegg. Nå har jeg fått meg ny blogg (http://www.carbcounter.blogg.no), så om du sender det til kontakt.carbcounter.blogg.no så kan jeg legge det ut når jeg har fått bloggen i ordnings =D

 

Er rart med oppmerksomhet fra gutter altså! Jeg har jo hatt samme gubbe siden jeg var 16, så han merker også at jeg får mer oppmerksomhet nå. Det er litt gøy, for var så og si slutt mellom oss men så snudde alt til det bedre så fort han så at andre var interessert. HAHA, gutter er så simple :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyy.. snusslutting er helt jævelig! Men har klart meg uten en uke nå =) Eller.. det går igrunn helt greit.. er kun det at jeg stapper i meg masse anna drit som er problemet :) Men, så er jo jeg ei som snuser en boks om dagen, ergo - vant til å ha noe i kjeften hele tiden :) Snuser du også, eller er det røyking det går i?

 

Jaada, jeg vet at jeg lett får av meg kiloene, hvis jeg bare kommer I GANG!!! Når jeg er inni "moduset" så syns jeg jo faktisk det er LETT! Men men.. det var det da, å bli ordentlig innstilt =) Jeg er jo egentlig vant til å ha veiedag på onsdager, så jeg tror jeg kommer til å kjøre det nå også, jeg. Haha. Jeg må bare hele tiden ha noen å rapportere vekta til, for da blir jeg jo "flau" om den ikke har krøpet nedover!

 

FORRESTEN!!! Jeg må jo bare syte litt... jeg er i praksis nå, på gamlehjem.. herregud.. de har vafler, kaker ++ heeele dagen lang! Og alle de andre ansatte spiser jo gjerne litt av middagsrestene når de gamle er ferdige.. døøød.. altså, det er i halv tre-tiden - den tiden av døgnet jeg alltid er drittsulten!!! Skal litt selvdisiplin til for å ikke eda :)

 

Ja, jeg så du har fått ny blogg. Grattis!! Tenk da, nå får vi sett trynet på deg også =) Jippi!! Jeg skal sende innlegg til deg, ja.. Har bare ikke fått gjort det enda.. Baaah, hektiske perioder!! Men du må forvente deg et par ord eller tre =D

 

Hahaha. Så vittig! Når du begynner å bli omsvermet, vet du, så klamrer han seg fast! Morsomt!!! =D

 

BTW!! Jeg og kjæresten skal til London i begynnelsen av juni. Jeg (flink som jeg er..) har forhandlet meg frem til en avtale: hvis jeg ikke snuser eller spiser godis (kaker, boller, is, godteri +++) frem til da, så får jeg 2000 kr av kjæresten! Iiiih!! Shopping <3<3<3

 

 

(blablabla "du har for mange bilder i innlegget ditt"!!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så herlig da loone, det gir jo virkelig selvtilittsboost! :) og så får kjæresten se at det er litt konkurranse og han holdt på å gå glipp av;) og du klarer de siste 7 kg skal du se, bare en kommer inn i det igjen så renner kg av deg! 7 kg er jo ingenting i forhold til det du har gått ned før:)

 

velkommen tilbake Sara! :) Godt å ha deg tilbake igjen! Du har vært kjempeflink som har sluttet med snus, det står det virkelig respekt av! Håper bare at du klarer å holde vekta nede fordi. det er jo bare 4 kg fra sist veiedag, og det er bort innen sommeren. Kg raser jo av deg så flink som du er(iallefall var) å trene! Hvor mange ganger i uka trener du egentlig?

Så herlig å ha en skikkelig gulerot å se fram til! Elsker London, og det er jo fullt av shoppingmuligheter der. Hvor godt er det ikke å ha 2000 kr til å bruke og en nyslanket kropp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake, Sara! Så bra at vi er så mange igjen! Wooohhooo :)

Nå er jeg tilbake i treningsmodus. Er litt enig med deg Loone, sparer heller pengene mine som jeg ville brukt på kurs. 2200 kroner på... ferietur kanskje? :) Det høres litt bedre ut...

Må begynne å skrive inn kcal. Starter i morgen!

 

Felles veiedag ja, skal vi ha det?

Veie OG måle kanskje?

Egentlig passer ukedagene dårlig for meg som står opp tidlig hver eneste morgen, synes det blir så travelt! Men regner med at lørdager er ganske utelukket for dere?

Hva med torsdager?? Sånn... litt motivasjon før helga og at man har noen dager i forveien med full konsentrasjon om sunnheten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jenter. Nå er jeg igang.

Har begynt å registrere mat igjen, og oppdaget til min store forskrekkelse at det f.eks ble over 800 kcal i middagen jeg nettopp spist. Og da snakker vi både fullkornpasta og kylling! Hva visste vel jeg om at det var uendelig med kalorier i fullkornpasta?

Nei, nå er det tilbake til dette her og ingen vei tilbake. Jeg skal se 7-tallet før sommeren, og ferdig med det. Noen som blir med?

Jeg vil ned ca. 6-8 kilo et sted. Veier meg i morgen tidlig... Gruer meg :)

 

Det blir trening 3-4 ganger i uka og registrering av mat hver eneste dag på meg!

 

Ja, var det forresten noen som vil være med på felles veiedag, for litt felles motivasjon og "gruppefølelse"? :) Håper det!

ings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enrt: Jaaa, jeg har jo trent en god del! Prøver vel å få trent minst tre ganger i uka, da. Men er jo ikke alltid det går :) Har begynt på et nytt treningsstudio som jeg ikke liker så godt.. Er stappfullt der heeele tiden + at spinningstimene er kjedelige = liiiiite motiverende! Men men =) Men jeg må jo bare få det til, jeg skal jo være fin i London =D Hehe!

 

Ingis: BRAA du er igang!! :) Det er klart du klarer å komme deg ned på 7-tallet =D Skjønner godt at det er merkelig å se hvor mye kcal det er i middagene man har spist i det siste.. Jeg har hele tiden tenkt "ja, dette er jo såpass mye som jeg pleide - og da jeg fortsatt gikk ned i vekt". Men det derre øyemålet altså, det er ikke noe å stole på :)

 

Men jeg er med, jeg! Jeg skal ned til 58.. Det er antagelig 5-6 kg =)

 

Jeg har jo alltid veid meg på onsdager... men.. jeg har fått en ny tanke: hva med å veie seg fredag morgen? Da er man (forhåpentligvis) gira for å gjøre det bra resten av helga? Eller? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heyhey!

 

SaraMJ: Jeg er med på fredag morgen! Jeg har også hatt onsdager, men i dag glemte jeg det (tilogmed når jeg er på full skjerpings! haha). Men det kunne vært veldig fint med en ny veiedag, i anledningen ny og FRISK start! :)

 

Min uke sålangt er bra (vet det bare er onsdag:P) I dag har jeg gått tur i over en time. Spente på meg skrittelleren i dag og er oppe i over 10 000 skritt i dag. Deilig! Trente mandag og tirsdag, så da tenkte jeg det var greit med treningsfri i dag. Så tar jeg heller en tur på senteret i morgen igjen! Husker godt at når jeg gikk ned "for real" for to år siden så pleide jeg å trene ca. tre ganger i uka, i tillegg til å få til en powerwalk f.eks på søndager. Dette vil jeg fortsette med :) Når det er sagt: jeg har fri nå. Det er derfor jeg har så god tid. Fra og med neste uke blir det full jobbings igjen, og da blir det mer utfordrende å få tid til all treninga. Jaja. Får prøve!

 

Håper alle har det BRA og at vi bare kan nå målene våre skikkelig nå!

Har lett rundt på Grete Roede etter en andre diskusjonstråder for inspirasjon, men er dere ikke med å virkelig kjøre igang her igjen heller? Jeg liker denne best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestandig hatt veiedag på fredager, så er iallefall med på det nå. Synes det er greit å ha noe å bruke som motivasjon i helga når fristelsene står i kø. Gleder meg til å se hvordan det har gått med alle på fredag:)

jeg skal ned 5-6 kg før jeg er ferdigslanket, men målet er å gå ned 3 av dem før sommeren, og tre iløpet og etter sommeren. Har et lite håp om at til jul, når jeg flytter til norge igjen, skal jeg være ferdigslanket! :) er nå igang med 3-5 treninger i uken. En håndballtrening, en kamp og tre timer på sats. Som oftest zumba! Har prøvd spinning, da jeg egentlig liker spinning. Eneste problemet er at her må en ha sykkelsko, og hvis en ikke har får en låne. Så var det de føttene mine da, som dovna helt bort i de skoene. Så det har jeg bare lagt på hylla.

 

jeg er tilbake for fullt! Så håper dere også er tilbake for fullt nå:)

skal vi ta måling på fredag også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey! enrt, godt å ha deg her og!

Fy søren som du trener nå, jente! Så UTROLIG bra :) :) Kjempeflink!

Kjipt det med spinninga. Litt rart opplegg. Selv ønsker jeg meg spinningsko, har hørt det er veldig godt å bruke når en først kommer inn i det, men så var det de penga da. Høres virkelig bra ut med de treningene du har. Zumba er gøy! Har prøvd det noen ganger selv, veldig artig! Gøy å danse litt. Jeg er ingen danser, langtderifra, men zumba er vel det nærmeste jeg har kommet dans uten å føle meg helt på jordet. Har skumle minner fra dansetimer når jeg var liten, heheh!

Foretrekker zumba framfor all annen koordinasjonstrening!

 

Jeg har registrert mat de siste dagene nå, prøvde også å endre startdato til denne uka, men det får jeg ikke til. Det kan da ikke være så vanskelig? Noen som har løsningen for meg? Gee.

 

Etter at jeg begynte å registrere igjen har jeg blitt obs på en del ting. For eksempel hadde jeg helt glemt hvor mye/lite kalorier det er i enkelte ting. La oss ta mais da for eksempel, det at mais er litt-mat, mens paprika, tomater osv er ja-mat og nesten ikke inneholder kalorier. Lett å glemme slike ting når en lager seg en salat. Kan liksom glemme at ikke alle grønnsaker er kalorifrie heller.

Også må jeg kutte ut smør, det var nesten så jeg så at det blinka rødt for nei-mat..! Av nei-mat i dag spiste jeg bremykt, rømme, peanøtter.. Tror ikke loff var sånn megapopulært for Grete heller. 75 kalorier i en 30 grams skive! Som kjæresten min sier: "det er jo bare luft i en loffskive! Du legger ikke på deg av det". Men hey, må nok slutte å spise fire loffskiver med smør på rappen de gangene vi har loff i hus... Enda hvor godt det er ! :)

 

En håndfull peanøtter var det som tippet meg over 100 kalorier over det jeg egentlig skulle ha i dag.... Litt irriterende! Skal prøve å huske det neste gang fristelsen er der.. Noen få nøtter..De var ikke verdt 130 kalorier! Har aldri hengt meg noe opp i ja/litt/nei-mat før, men tror jammen jeg skal satse på å få i meg mye ja-mat og minimalt med nei-mat framover! For å lære litt og for å få et lite sunnhetskick..

 

Klar for måling også på fredag! Gleder meg litt!

Nå er vi i gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er sikkert noe med vanen, og så er det jo de fotene mine som ikke er helt som de skal da. Hjelper sikkert ikke det heller. Skal ikke påstå jeg er noe danser jeg heller, men når jeg føler meg som en hval på land så er det bare å se på de rundt meg. de fleste på zumba er ikke akkurat noe dansere, så da er det ikke så ille likevel:P

 

jeg vet at før iallefall var det en spesiell knapp man skulle trykke på. tror man finner den hvis man går inn på resultater, alle uker. Skal ikke love deg at det stemmer, men det er verdt et forsøk:)

 

hvordan går det med registringa av maten ingsi? Man får seg litt sjokk til tider ja. er mye mat som man ikke tenker over som inneholder mye kcl. Hvorda gikk veiinga og målinga forresten?

Her i gården gikk jeg ned 200 g, noe jeg er veldig fornøyd med. Vekta har stått stille siden jeg begynte å trene, og den løsnet endelig for 2 uker siden. så nå er jeg endelig nede på 77 igjen! Satser på at resten avuka går bedre enn idag, selv om jeg var på trening og fikk 4 tp har jeg hatt søthug. Dermed kjøpte jeg meg kanelsnegle. Gjett om jeg angrer nå, ikke var den så god heller. Irriterende. Men handlet inn druer også, så nå har jeg frosne druer i fryseren. Det er kjempe godt, og funker, iallefall for meg, for å ta bort den verste søthungeren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey! :D

Nå har jeg begynt å gå fram og tilbake fra jobben hver dag (det vil si, til nå har jeg gjort det i to dager :o ), og nå håper jeg at dette skal vise resultater og at kiloene bare skal renne av som smeltende snø! Heheeeeeeeeeeee. Jei. Neida, men merker det i leggene. Det blir over en og en halv times gange hver dag, det.. Ikke dårlig, om jeg må si det selv. Har altså meldt meg på skrittellings-greia her på Grete Roede. Finfinfin motivasjon! Der deltar en i konkurransen ved at man går i gjennomsnitt 8000 skritt hver dag. Når jeg har på skrittelleren på jobben og går TIL jobb så er jeg på over 8000 før jeg begynner å gå hjemover. Så det blir mange skritt har jeg funnet ut! GØY! :)

 

Utfordringen nå, det er å komme seg på trening i tillegg..........................

Men har meldt meg på spinning og kan ikke unnasluntre. Litt usikker på om jeg skal ligge på samme kalorigrense (1600) når jeg går så mye, for det blir en del trimpoeng ved å gå så mye. Hmmmf. Det må jeg finne ut. Spiste ihvertfall mye calories til middag i dag, jeg er altfor glad i avokado til at det kan være nei-mat!

 

Bra med dere? : )

Nå har jeg også blitt med litt på tråden "Ansikt til ansikt med sifrene". Så dere finner meg der og om dere er keeen.

 

enrt, registrering av mat går bra, det var ihvertfall LURT å begynne med! Regnet på det igjen via den kalkulatoren noen har lagt ut på forumet, og fant ut at jeg burde legge meg på ca. 1600 kcal hver dag. Problemet mitt er at jeg spiser altfor mye til hvert måltid! Og det er KJIPT! Hater å kutte ut mat.... Så får heller prøve å bytte ut kaloririk mat med kalorifattig mat.. Jaja! Kanskje jeg har litt mer å gå på hvis jeg fortsetter å gå så mye.

Grattis med at du er nede på 77 igjen! :D

Frosne druer, mmmm, er det digg ja? Tar du og spiser dem frosne da, retten og sletten? Aldri prøvd! Men sykt glad i druer!

 

Ha en deilig kveld! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du er, 1,5 time er mye. som du sier, når du når over 8000 før du skal hjem igjen er jo det kjempe bra:D Det kan være en fordel å sjekke hvor du ska ligge. det som skjedde til meg, jeg holdt meg på 1600 uansett hvor mye jeg trente og dermed stangerte vekta. så følg med!

Er det en bra tråd? kanskje jeg burde slenge meg på der hvis det bare blir oss to som snakker her, er en stund siden sara og lone(linda:P) har vært her nå.

Avakado er jo så godt da. men er det virkelig nei mat? vet jo at det inneholder mye kcl og fett, men siden det var godt fett trodde jeg det va litt mat jeg. Hmm.. æsj da!

 

ja, du vasker dem og rensker dem (tar dem av stilken) legg dem så i en pose eller boks og putt dem i frysa. så spiser du dem rett fra frysa. det er kjempe godt. Godteri erstatter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yeah.

Kom meg da på spinning etter all gåinga. Hadde ikke litt lyst engang. Men nå er samvittigheten god! Håper jeg klarer å gå hver dag!

I dag ble det 7,3 trimpoeng. LOL! Hvordan er det mulig? Jaja. Mye gåing, spinning pluss styrke. Jeg synes nesten det blir litt pinlig mye. Aldri hatt så mye før, så da må det nevnes. Men da sier det seg selv egentlig at jeg må spise mer enn hvis jeg ikke gikk så mye og i tillegg trente.

Jeg har regna på det nå, og da kom jeg på at jeg kunne legge meg på 1900 kcal. Da forutsetter det at jeg har 20 trimpoeng i uka (veldig mye! Men blir fort 3 trimpoeng for hver dag jeg går. 3x5=15 trimpoeng, og så trening i tillegg, som fort blir 5 poeng ihvertfall). Så jeg tenker at jeg kan ligge på det denne perioden da jeg går! Så kan jeg skru ned igjen hvis jeg slutter å gå i tillegg.

ANER ikke om dette blir riktig! Noen må si ifra hvis de vet at det høres feil ut.

Grete?? Leser du?? hehe.

 

Den andre tråden er bra, heng deg på! Den er spesielt bra fordi den egentlig hadde litt "oppstart" i forrige uke. Det var da folk virkelig begynte å skrive. Så det er ikke akkurat mye å "ta igjen". Du kan skumme deg gjennom og se :o Folk er motivert der! Det er jo vi og, men det er kanskje ikke så jevnt med aktivitet her alltid.

 

Takk for druefrysetipset enrt! I will check it out! :D :D

 

Heeeey, har du møtt Lone (eller noen av de andre) på orntli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det hørtes riktig ut med å øke antall kcl per dag. jeg er oppe i 10 -15 tp hver uke å måtte øke. og du er jo oppe i 20!! Herregud, så flink du er. satser på å få litt mer hverdagsaktivitet snart jeg da. Når man bor i danmark, sykkelens land må man jo sykle! spesiellt når jeg "kun" bor 7 km fra skolen. dermed har jeg prøvd å skaffa meg sykkel de siste ukene. og imorgen skal jeg å se på en. Håper av hele mitt hjertet at det går og at jeg snart kan sykle både til skole og trening:) forbrenner kcl OG sparer tid da bussen min skal rundt halve Århus før den kommer til der jeg bor, som selfølgelig er siste holdeplass:P

 

da skal jeg lurkike litt på den, så kommer jeg sikkert snikende inn etterhvert. Jeg merker at uka her har det gått nedover med motivasjonen, så jeg trenger en skikkelig boost! frykter den motivasjonsglippen kommer til å vises på vekta imorgen tidlig, spesiellt siden jeg må stå opp over en time tidligere enn vanlig. fysj!

Nei, har ikke det. men loone har laget seg ny blogg der hun ikke er anonym mer. er så rart å se hvordan folk "egentlig" er siden man har skaffet seg et helt annet bilde av dem i hodet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi :) Det måtte jeg sjekke ut :D

Fin blogg, Loone! Også så fin du er! :)

 

Tror jeg har klart å riste av meg en kilo nå. Det så nå ihvertfall slik ut på vekta. Tar med meg den motivasjonen inn i helga når godteriet kommer på bordet! :)

 

Motivasjonen kommer sikkert snart, enrt! Håper det ordner seg med sykkel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så morsomt at det er enda mer liv her nå! Godt å "få gjengen tilbake" selvom jeg som alltid savner Sitrus!:D

 

Så sinnsykt flink du har vært til å trene da Ingsi, godt å ha treningsmotivatoren tilbake på rett kjør!:)

 

Så morsomt med ny tråd da! Denne her er litt sånn periodisk utdødd:.Jeg stemmer fremdeles veldig sterkt for at dere får dere blogg så vi kan være blogg-venner!

Foresten! Så starter motivated.no en ny 5 ukers utfordring imorgen. Sleng dere på? I tillegg skal vi ha en treningschallenge snart OG jeg skal straks ha en konkurranse på bloggen min med to forhåpentligvis fancy premier. Håper dere titter innom=D

 

SÅ tenkte jeg at jeg skulle fortelle dere noe helt latterlig spennende som jeg krysser alt jeg eier og har for at kommer til å skje.. Jeg har begynt å seriøst vurdere å reise til Phuket i Thailand på fitness bootcamp i 4 uker. Jeg har så lyst at det kribler i fingrene! Men er sinnsykt skeptisk til å reise helt aleine.

Har et lite håp om at jeg finner noen som blir med, men det spørs. Det er jo ikke alle som har mulighet/tør og i det heletatt vil være med på en hard bootcamp. Men ååå som jeg håper! hehe

http://www.thailandmuaythai.com/index.html her er linken til stedet. Ingen av dere som vil være med meg (A)? Tenker å reise et sted i juni/juli/august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, Loone, så kult at du er en del av Motivated.no. Jeg hadde ikke sett den bloggen før, men nå har jeg lest masse og det virker veldig bra :) Ble dere jentene "kjent" gjennom bloggverdenen eller?

 

Denne uka har gått kjempebra egentlig, og jeg har altså sluppet en kilo nå, hurra for det! Men både fredag og lørdag ble det litt godteri (og en god del vin på lørdag i tillegg)! Så.. Nå har jeg utfordret meg selv om å holde meg i "skinnet" i dag. Det pleier å friste meg godis på søndager og, men nå må jeg bare rett tilbake i riktig "spor" så fort som mulig.

 

Satser faktisk på å gå til jobben i neste uke også (har gjort det hele uka! Er med på skrittkonkurransen her på grete roede! :) ) og i tillegg har jeg et ambisiøst mål om å trene fire ganger til uka. Vi får se :D Det viktigste er at det blir bra økter, ikke at det blir mange økter. Videre ned i vekt, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søte jenter!

 

Ååå, dere er vel gode som holder liv i tråden her.. Jeg har vært fraværende fordi jeg igrunn har vært lite på dataen! Vært fraværende fra blogg og alt, fordi jeg ikke ser helt vitsen lenger! Men nå kom jeg til å tenke at det skal søren ikke gå utover denne tråden her!!!

 

Jaaa, Loone er heldig som er med på motivated! Skikkelig god-blogg det derre, men mange beundringsverdige jenter og MANGE lesere! Høres kjempegøy ut å være med teamet der! Merker jo at det er noen innlegg jeg ikke interesserer meg så mye over, men det er jo noe av det gode - det er jo noe for ENHVER smak =D

 

Du har mistet en kg ja, Ingsi? Så braaa =D !!! Jeg har dessverre falt litt tilbake på veiedag på onsdager jeg altså, klarer liksom ikke shake meg ut fra den gamle rutinen! Haha. Uansett.. Sist onsdag veide jeg 64,4 kg. Tror jeg har gått en del ned. Men kan ikke være sikker. Er litt redd for at jeg evt har spist litt _for_ lite, skjønner dere.. Hmm.. Har ikke vært borti godterier! 200 kcal frokost, 200 kcal lunsj, kun "kjøttdelen" og salat til middag og 100 kcal til kvelds. Har jo såklart melk + frukt i tillegg.. Men føler det er litt lite. Får se hvordan resultatet er! Jeg har ikke trent noe denne uken da, utenom vanlige spaserturer :D

 

Så jeg gleder meg til i morgen.. få dommen.. hvordan har denne uken gått.. ønsk meg lykke til =D=D=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goood morgen!

 

Kjenner at dette er tidlig, ja :) Haha! Sånn går det når man skal på jobb halv åtte!

 

Nå har jeg gått på vekten, da :) Og den gikk jeg på først to ganger, og da viste den forskjellig resultat :D 1. gang - 63,3 kg - og da ble jeg veldig fornøyd.. Så gikk jeg på igjen og da viste den 63,6 kg. Jeg bare "whaaat?". Så gikk jeg av og på sikkert 4 ganger til, men endte alltid på 63,6 :) Haha. Uansett, det er jo 0,8 kg ned fra forrige uke! Men jeg ble litt skuffet etter at jeg først så 63,3 kg :) Men men =) Alt i alt er det jo bra! =)

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...