Gå til innhold

Veien til en lekrer jeg


Gjest frstor

Anbefalte innlegg

  • Svar 299
  • Created
  • Siste svar

Nå har jeg gjort litt avtaler med meg selv og funnet dager og tidspunkter jeg skal trene.

I dag tur på 30 min

I kveld kl 20.45 Body balance

Tirsdag kl 17.25 Body pump

Onsdag på dagtid tur ca 30 min

Torsdag kl 10.05 Body pump

Fredag kl 09.30 Step

Lørdag tur min 30 min

Søndag body pump el tur med familien avhengig av vær

 

Jepp. Dette blir bra!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det klarer du hvis du vil!

Noe jeg så absolutt tror du vil. Ett lite tips:

LAg en liten liste med 5 grunner til hvorfor du vil ned.

Når du sliterlitt og ikke klarer å finne motivasjon' date=' les lappen!

Funker for meg hvertfall;)

En av mine ting: Jeg vil ha muligheten til å kjøpe klær i en "vanlig" klesbutikk.

En annen:jeg vil ha energi til å leke med jentungen på 2 1/2 :)

Lykke til!

Og hvis du vil at jeg skal være streng å "piske" deg i gang kan jeg det også:D[/quote']

 

Sikkert lurt med en sånn liste, jeg ha på de gamle ola buksene mine, og den fine svarte kjolen.

Jeg vil ned fra str 44 til 38/40

Jeg vil være en flott brud

Jeg vil bade på stranden uten å føle meg fæl

 

Det jeg har gjort er at jeg har hengt et bilde av meg selv (der jeg var på det største) inni skapet der chips, popcorn snop, kjeks ol ligger. Der har jeg også hengt et bilde fra da jeg var slank og fin. Da skal det liksom virke slik at jeg ser på det stygge bilde og tenke æsj og så se på det fine bilde og deretter LUKKE skapet uten å ta noe ut. hehe.

 

Men ja, hadde vert fint om du ble streng ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men ja' date=' hadde vert fint om du ble streng ;-)[/quote']

 

Muhahahaha!!!!

Neida...

Jeg skal følge deg med Argusøyne jeg;) Og komme med råd og vink somkanskje kan funke i stedet!

Og husk, du veit hva sjokoladen smaker! Du har smakt det før..

 

Lykke til og ha en _sunn_ og god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble tur i går på ca 1 time, body balance og en 30 min tur i dag tidlig. Body pump i ettermiddag.

Spiser sunt og er spenn klar for å kverke de neste 20 kiloene (og 10 av de skal av før jul!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble Body pump i går. Digg!

I dag er det tur som står på programet. Tenkte å begynne å jogge når jeg har funnet formen igjen. Er egentlig (eller var iallefall) ganske lett trent, så burde ikke ta mange ukene det :-)

 

Føles godt å være på sporet igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk i like måte!

Tenkte i går,"Hvordan ser jeg ut til sommern?" Og hvis jeg harett snitt på 0,5kg ,så snakker vi tap på totalt 25 kilo til;) Og det kan vi like!! Og da er jeg nesten like flink som deg:D

Jeg blir misunnelig når jeg ser hvor flinke andre har vært, men jeg vet jo jeg kommer etter! Det skaljeg,fordet harjeg bestemt, må bare ta tiden til hjelp..

 

Keep up the good work!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en liten tur på 40 min går før jobb. I dag er dagens Bodypump time unnagjort. Jeg er fremdeles stiv og støl etter tirsdages økt, så lurer fælt på hvordan det kjennes ut i morgen :P

 

Er egentlig ganske fornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er litt misunnelig på det med julegavene. Har kun kjøpt en, jeg pleier å ligge mye bedre an, men jeg får trøste meg med at det fortsatt er to måneder til jul. Kanskje jeg kan bruke tiden i desember til å shoppe fremfor å bake usunne julekaker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen som skulle brukes til avslapping ble erstattet med seinvakt fredag, og nattevakt lørdag og søndag. Påan igjen i natt, sein onsdag og torsdag, natt fredag lørdag søndag... ai ai ai

Skulle gitt mye for å lagt meg nå, men må vente til min kjære kommer hjem fra jobb. Skal slantre litt på sofaen mens minsten sover og småen ser på barnetv.

Ble en liten tur både lørdag og søndag. Kostmessig går det helt greit, men kunne sikkert vert strengere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
Helgen som skulle brukes til avslapping ble erstattet med seinvakt fredag' date=' og nattevakt lørdag og søndag. Påan igjen i natt, sein onsdag og torsdag, natt fredag lørdag søndag... ai ai ai

Skulle gitt mye for å lagt meg nå, men må vente til min kjære kommer hjem fra jobb. Skal slantre litt på sofaen mens minsten sover og småen ser på barnetv.

Ble en liten tur både lørdag og søndag. Kostmessig går det helt greit, men kunne sikkert vert strengere :-)[/quote']

 

 

Ikke noe "hvilehjem" på deg i helga nei! Skjønner godt at behovet for hvile er tilstede nå ja ;) Jeg er helt avhengig av å få hvile i helgene etter jobbuke (100% på dagtid). Tror jeg begynner å bli gammel jeg...

 

Uansett, kos deg med "småttisene" til mannen er hjemme og du får en velfortjent hvil :)

 

Ha en fin dag Frstor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke alltid like lett å finne.

Og kroppen blir sliten, hodet blir sliten og det eneste man egentlig vil er å sove litt.. Men det ordner seg under marsjen som regel! Du får huke tak i de pusterommene du får!

Ha en fin uke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja så er det julestyret igjen da........... Er ikke så glad i det jeg altså, men noe må man jo bare. Tar det så enkelt som mulig, det viktigste er tross alt å kose seg sammen med familie og venner, ikke å være blakk og utslitt (he, he)

 

Og så var det vaksinegreiene da........ vet ikke helt om jeg skal ta den jeg, men overvekt er en risikogruppe ser jeg. Noen synspunkter?

 

Ha en sunn og fin onsdag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns at man bør ta den om mann jobber med svake og syke, om man har svakt imunforsvar...ja det er bmi over 40 som er risikogruppe...jeg selv skal ikke ta den jeg er sjeldent syk og har ikke hatt influensa på mange år ...så blir jeg syk så blir jeg syk...men tror ikke at jeg blir det nei skal ikke bli det ...det er ikke aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei så flink du er!

Hvor lang tid har du brukt på minuskiloene dine?

 

Jeg har vel en tanke om at jeg må ned rundt 40 kilo og er så vidt begynt....

 

har nesten ikke turt å tenke så langt- for det er lenge til.... er det ikke ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...