Gå til innhold

Veien til en lekrer jeg


Gjest frstor

Anbefalte innlegg

  • Svar 299
  • Created
  • Siste svar

Gikk 2 kurs for et par år siden og etter det har jeg klart meg selv, men veldig avhengig av å være her inne. D v s klart og klart ............. jeg går ned i gode perioder og opp igjen i ferier og høytider. Opp 6 kg i fjor sommer og skulle HVERTFALL ikke gjøre det i år, men så ble det enda mer. FY meg!! Men, før eller siden skal jeg nå målet, jeg er ikke i tvil om det altså, men det tar tid.

 

En kilo er kjempebra Frstor! go girl!!

 

Og dagen (og ukas, og årets) stikkord er:

TÅLMODIGHET, TÅLMODIGHET OG ATTER TÅLMODIGHET!!!!:D

 

Ha en fin dag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
Kveldens Kursresultater NED 1 kg :-)

 

 

Det er jo kjempebra da! Minus 16,5 merkes på kropp og sinn det vil jeg tro :) Har du prøvd å fylle en sekk med 16,5 kg og tatt noen bakker? Det må du gjøre hvis du har anledning :D Lengter ikke akkurat tilbake til "gamle dager" da skal jeg lover deg!

 

HA en fin dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk damer! Ja det går riktig vei, enn så lenge. Merker jeg går og forbreder meg på vektplatået dere snakker om, men ser ikke frem til det.

 

Disse kg ned merkes godt på selvtilliten, men tolmodighet er desserre ikke en av mine styrker. Hehe

 

Skal prøve trikset med sekken en dag snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
Tusen takk damer! Ja det går riktig vei' date=' enn så lenge. Merker jeg går og forbreder meg på vektplatået dere snakker om, men ser ikke frem til det.

 

Disse kg ned merkes godt på selvtilliten, men tolmodighet er desserre ikke en av mine styrker. Hehe

 

Skal prøve trikset med sekken en dag snart :-)[/quote']

 

 

Jeg tror jeg kan si at jeg har hatt tre seriøse vektnedganger i mitt liv. Dette er første gangen jeg opplever platå, så ikke ta sorgene på forskudd, ikke sikkert det skjer med deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig gøy på Step, 45 min, styrke 15 min og en tur på 40 min. det blir 4,8 trimpoeng det. 956 Kcal forbrent og hittil bare spist 473. Jippi!!!!

 

Snart middag...

Og eplekake i ovnen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :-) Ble en liten tur på 1 tp i går kveld også.

 

I dag har jeg seriøs gangsperr i mage, lår, legg og rygg. Au au!

Har syklet litt og forsøkt å tøye litt til, men det hjalp ikke mye :-)

 

Ha en fortreffelig søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!

Gratuerer med det:) Merker et snev av misunnelse..jeg vil også ha jobb, men det kommer vel:D

Uansett gratulerer med jobb, og det er jo alltid lettere å fortsette når man er i godt humør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!

Gratuerer med det:) Merker et snev av misunnelse..jeg vil også ha jobb' date=' men det kommer vel:D

Uansett gratulerer med jobb, og det er jo alltid lettere å fortsette når man er i godt humør![/quote']

 

Takk. Det var veldig på tide her i huset. Vi har levd på en lønning i 1 mnd nå, og det går vel en mnd eller to før lønningen kommer inn for min del. Vi er mildt sagt skrapet!

Samboeren min er bitte litt sur fordi jeg bruker 1690 kr på GR kurs, men sier han forstår det og...

Jeg mener han får jo også glede av at jeg blir slankere, mer opplagt og i bedre humør :-)

 

Du må bare ringe rundt og mase, det gjorde jeg, og vips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
Kurs i kveld og NED 1 kg.

Hurra :-)

 

Så bra!

 

Skjønner at 1700 blir "mye" på en lønn ja, men samtidig så gjør det så godt i sånne prosjekter å ha den støtten gruppa gir. Håper du har kommet på ei motiverende gruppe med flotte damer (og kanskje herre?) :)

 

- og grattis med ny jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Conztanze95

Tenk så mye du har oppnådd på så kort tid, superflink har du vært. Trening, mat, røykeslutt, unger og studering alt på en og samme tid. Har sittet å kost meg med tråden i hele kveld jeg og er bare så kjempeimponert. Gleder meg til å følge deg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk så mye du har oppnådd på så kort tid' date=' superflink har du vært. Trening, mat, røykeslutt, unger og studering alt på en og samme tid. Har sittet å kost meg med tråden i hele kveld jeg og er bare så kjempeimponert. Gleder meg til å følge deg videre.[/quote']

 

Tusen takk Conztanze, det var veldig kjekt å høre :-)

Men må innrømme en liten ting; den der røykeslutten varte ikke mangen ukene. Når eksamenslesingen begynte,- så kom også røykpakken frem igjen...

MEN, skal hive meg rundt igjen snart. Vi har faktisk så dårlig med penger at jeg rett og slett ikke har råd til å røyke heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...