Gå til innhold

Veien til en lekrer jeg


Gjest frstor

Anbefalte innlegg

Hello!

Skal han liksom dele fjell med deg altså?? *ler* Makan til frekke mannfolk :)

Neida - kjempekoselig at du fikk han med deg på tur!!

 

He he, ja det er utrolig hva man må dele på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 299
  • Created
  • Siste svar

Hagen måtte tas nå etter ferien

Måtte klippe den 2 ganger fordi det var så langt. Ripsbuskene er invadert og spist opp av larver og måtte klippes helt ned.

2,5 tp plenklipping og raking.

Nå er det husvask.

Og jeg skal ha eksamen på fredag.

Noen som kan funksjonsanalyse og feltanalyse? ????Anyone?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middag: en karbis, en liten snitzel, 1 dl pepper sause, 100 g ris og en haug med grønnsaker.

Litt mye det kanskje?

 

 

Nå har jeg regnet ut skaden 611,4 Kcal pluss grønnsaker. Det er vel ok nok

 

2 knekkebrød til frukost med krydderost, samme til lunsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YEEEEEES

Da var det veiedag, og heldigvis hverdag

NED 1,2 kg (med klær) denne uken.

Neste tirsdag er siste kurskveld nå etter pause i sommerferien. MÅ klare iallefall 1 kg til da.

Lurer på å melde meg på nytt kurs- det gjør liksom noe med konkuranse instinktet, og det trenger jeg vist ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Gratulerer med supert resultat!!!!

 

Skikkelig motiverende - du gir iallefall påfyll av "piff" til meg :)

 

Jeg fyller halvlitersglasset med vann og skåler for 1,2 kg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med supert resultat!!!!

 

Skikkelig motiverende - du gir iallefall påfyll av "piff" til meg :)

 

Jeg fyller halvlitersglasset med vann og skåler for 1' date='2 kg![/quote']

 

Tusen takk :-)

*skåler tilbake*

 

Har mål om å veie 75 kg til jul. -Da må jeg henge i...

Det er snitt 1,165 kg i uken,- ikke umulig, men krever full fokus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å lese til eksamen.MEN DET er ikke så lett med 3 barn og en baby...

Vert en liten tur da, minsten i og vogn og de andre kidsa på sykkel. 4 årigen trødde og trødde :-) 1 tp

Kidsa ser tv og minsten har lagt seg. Når hun slutter å skrike skal jeg hente frem konsentrasjonen og nilese... Brrrrrrr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carpediem

Jeg mente å lese at du bodde i Bergen. Da ble jeg litt nysgjerrig på hvilket fjell dere hadde tatt i "eie".

 

Er opprinnelig fra Nesttun, men har utvandret til Asker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente å lese at du bodde i Bergen. Da ble jeg litt nysgjerrig på hvilket fjell dere hadde tatt i "eie".

 

Er opprinnelig fra Nesttun' date=' men har utvandret til Asker:)[/quote']

 

Hei Camilla, og heia Bergen

 

Nyinnflyttet på Askøy, fra Bergen, men er egentlig fra Voss

Og fjellet mitt evt (om jeg må) vårt, heter kollbeinsvarden og er Askøys høyeste fjell. Siden Askøy som navnet tilsier er en øy, er ikke dette fjellet veldig høyt - 231 m.o.h:-)

Men det er en fin fin tur med mulighet for flere oppstigningsruter.

Ellers er jeg også glad i Lyderhorn (bratte veien fra Loddefjord) og Ulrikken. De kjenner du iallefall til. Men de er ikke mine fjell, bare låner de av og til. He he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAda!!

Eksamensangst!

JEg er livredd!

Min kjære kjøpte eksamensmat til meg i dag 2 sjokolader og brus.

Den ene har jeg allerede spis. Trøkket i meg en hel troika.

OG jeg har bestilt burger og chips til middag. Kompanserer angsten min med å putte i meg drit. Må bare. Jeg dør snart!

 

I morgen er det over. Takk og pris.

Trenger bare å stå. Ikke stryke ikke stryke. Nikke nikke.

Arg jeg må lese.

Lese lese lese lese lese lese lese

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk trønderpi! Er veldig veldig glad det er over. Kroppen min takler ikke eksamen veldig godt ;-)

 

Snikveide meg i dag og såg 96 tallet for første gang på flere år. Har mensen og da pleier jeg å gå opp en kg og litt. Så det ser ut som det går riktig vei for meg.

Jippi.

Siste kursdag på tirsdag, så det blir spennende å se om kursdamens vekt samsvarer min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer sterkt å melde meg inn på sprek&blid... Noen som trener der og syns det er gode greier?

Har tidligere trent på SATS og syns det var ok, men har flyttet og d er langt til nærmeste SATS.

Begge senterene er vel gjerne mye samme greiene tenker jeg?

 

Men himmel og hav så dyrt det er da... Nesten sjokkert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke få student rabatt siden du studerer? Blir det litt billigere ihvertfall?

 

Studerer egentlig ikke, dvs jeg betaler ikke stud avgift. Har bare en eksamen igjen som jeg har utsatt.

Men de har noe som heter frisktrening. Da får en lege erklaring om at en trenger trening. Tenker jeg sikkert får det med tanke på korsbånds opperasjonen min pluss fedmen min.

Da får en 3 mnd for kr 950.

Lurte litt på å prøve reduktil og nå som jeg så godt som er ferdig med å amme.

(ammer bare om morningen)

Kan hjelpe meg å gå ned en meny...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carpediem

Ser at det er flere som bruker reductil her inne. Og hvis man får god effekt så er jo ingenting bedre enn det :)

Jeg spurte legen min om det en gang jeg var der for noe annet, men da sa hun at legekontoret deres skrev bare ut Xenical. Men det var da mange før meg som hadde fått barn og lagt på seg så for å slanke seg igjen så det burde jeg også klare. Så har ikke spurt henne igjen. Men hadde vondt i ryggen tidligere i år og var sykemeldt 2 uker. Da nevnte hun at ryggen ville få det bedre om jeg slanket meg. Og fant en idrett som jeg likte så jeg kunne holde på med. Men jeg synes jo egentlig at det er rart når jeg har hatt legen i 5 år og veid stort sett det samme hele tiden at hun ikke kommenterer vekten min. Er selvfølgelig ikke så veldig artig å si til folk"hei, du er feit". Er vel litt enklere å komme til legen engang i mnd å veie seg enn bare å bruke vekten hjemme. Blir det litt forpliktende. Ok, nå sitter jeg bare og skravler på siden din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med fjellet ditt(evt dokkars)? Får du brukt det litt? Jeg klarer liksom ikke å få ræven ut døren og trimme. Må jobbe med meg selv......

 

 

Ikke vert så mye brukt den siste uken. Blir så veldig sleipt når det er vått ute. Og vått har det vert denne uken. Men har tenkt endel på fjellet mitt, evt vårt ;-)

Snart snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste kurskveld i kursnr 1 i kveld. NED 15,5 kg siden 4 mai. DET er jo slett ikke verst.

Nå er det nøyaktig 30 kg igjen som skal av...

Har meldt meg på neste kurs også som starter neste tirsdag.

 

i am on my way down down down

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har regnet på ferie snittet som ble 0,55 kg ned i uken.(planen var full fokus og ned 1 kg i uken)

MEN! Fra nå av ER det full fokus og SkAL NED minst en kg i uken i snitt!

Jeg gleder meg til jul;.) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Vi har vært og sett bilder fra sydenferien nå i kveld. Jeg har sannelig nok å ta av ja :eek:

 

Men som du sier - gleder meg til jul. Da skal det være andre boller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er flere som bruker reductil her inne. Og hvis man får god effekt så er jo ingenting bedre enn det :)

Jeg spurte legen min om det en gang jeg var der for noe annet' date=' men da sa hun at legekontoret deres skrev bare ut Xenical. Men det var da mange før meg som hadde fått barn og lagt på seg så for å slanke seg igjen så det burde jeg også klare. Så har ikke spurt henne igjen. Men hadde vondt i ryggen tidligere i år og var sykemeldt 2 uker. Da nevnte hun at ryggen ville få det bedre om jeg slanket meg. Og fant en idrett som jeg likte så jeg kunne holde på med. Men jeg synes jo egentlig at det er rart når jeg har hatt legen i 5 år og veid stort sett det samme hele tiden at hun ikke kommenterer vekten min. Er selvfølgelig ikke så veldig artig å si til folk"hei, du er feit". Er vel litt enklere å komme til legen engang i mnd å veie seg enn bare å bruke vekten hjemme. Blir det litt forpliktende. Ok, nå sitter jeg bare og skravler på siden din:)[/quote']

 

Hun der legen hørtes ikke noe trivlig ut! Og skriver bare ut Xenical? Hva er det for noe tull da? Ursj! Vurdert å skifte lege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Enig med deg Frstor! Den legen hadde jeg bytta ut hvis jeg hadde hatt anledning. Og såvidt jeg vet er Xenical en tablett som virker anderledes enn Reductil, så de kan jo egentlig ikke sammenlignes. Kjenner jeg ble veldig "glad i" legen min nå :) Han er super og veldig støttende i prosjektet mitt!

 

Ha en fin dag damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å klare 0,55 over sommeren da Frstor, da har du jammen vært standhaftig. :)

(er vel omtrent det samme som jeg har gått opp igjen det :eek: )

 

Men nå er det altså full fokus her også, og ikke'no tull før til jul! (og helst ikke da heller forresten)

BASTA!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...