Gå til innhold

Veien til en lekrer jeg


Gjest frstor

Anbefalte innlegg

  • Svar 299
  • Created
  • Siste svar

He he. Begynner ikke før 10, men måtte få jentungen i barnehagen og kledde likegodt trimtøy på med en gang. Hadde også et håp om å få minsten til å sove en halvtime før vi reiste, men det ser ikke lovende ut. Hun blir så veldig trøtt når hun må holde ut helt til kl 11. (hun går i barnekroken når j er på trim)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Conztanze95
Men må innrømme en liten ting; den der røykeslutten varte ikke mangen ukene. Når eksamenslesingen begynte' date='- så kom også røykpakken frem igjen...MEN, skal hive meg rundt igjen snart. Vi har faktisk så dårlig med penger at jeg rett og slett ikke har råd til å røyke heller.[/quote']

 

Jeg syns du har vært fantastisk dyktig alikavell, bare å prøve å slutte er ihvertfall for meg ett alt for stort tiltak å kombinere med småbarn og slanking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du har vært fantastisk dyktig alikavell' date=' bare å prøve å slutte er ihvertfall for meg ett alt for stort tiltak å kombinere med småbarn og slanking.[/quote']

 

Jeg slutta å røyke for snart 4 år siden. Eneste grunnen til det var at jeg blei forbanna. Våkna skikkelig bakfull etter julebord, titta ut av hotellvindu, og der sludda det sidelengs... Og jeg måtte ut for å røyke... a tenkte jeg f**** heller, nå er jeg lei av den styrer meg, også kasta jeg pakka..

Hjelper å bli forbanna på den!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he Takk!

Var så sinnsykt mange trinn og hopp som skulle innprogrameres at det gikk helt i surr :-)

Men var jo litt gøy og

 

Dessuten er det ikke lett å kombinere armer og bein alltid:)

Syns jeg ser det for meg.. hehe...

Må ærlig innrømma at mine armer ofte bare henger der til jeg har lært å bruke beina som man skal:) Som en unge vøtt.. en ting av gangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten tur i kveld, blir ikke så mye mer før søndag heller.

 

Har en plan om å veie 75 kg til jul!

Da må det jobbes litt- snitt ned 1,25 kg i uken. Ja ja, ser det er vel optimistisk, men jeg sikter mot stjernene og ser hvor langt jeg kommer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da må jeg si du setter deg tøffe mål Frstor!!

Masse lykke til!!! (og så må du kanskje jobbe litt med å ikke dette av lasset selv om det tar litt lenger tid, for det er jo sant og si ganske ambisiøst......... )

 

Men, som du sier: sikte mot stjernene!!!!!!!!:):P:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet :-)

 

Skal på fyll og fanteri i kveld. Gleder meg som en liten unge. Har ikke vert på byn på 20 mnd (bortsett fra ut å spise 2 ganger), så det er vel egentlig fortjent.

Teller Kcal og prøver å unngå å komme over dagsdosen...

Tar med en fl vin på fårspill. Har nesten ingen penger så det blir nok bare en alkohol enhet på byn. He he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
Ja jeg vet :-)

 

Skal på fyll og fanteri i kveld. Gleder meg som en liten unge. Har ikke vert på byn på 20 mnd (bortsett fra ut å spise 2 ganger)' date=' så det er vel egentlig fortjent.

Teller Kcal og prøver å unngå å komme over dagsdosen...

Tar med en fl vin på fårspill. Har nesten ingen penger så det blir nok bare en alkohol enhet på byn. He he[/quote']

 

Alkoholkveld i gårkveld jeg.... Tørr ikke telle kalorier en gang! Men som deg, det er sjelen, så det får tåles! Spiste bare 15 saltstenger da, rørte hverken chillinøtter eller annet salttsnacks da :)

 

Håper du får det moro i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
Takk' date=' gleder meg.

 

Du da?

Bra kveld?

Hodepine i dag kanskje? He he[/quote']

 

Joda, kvelden ble bra den! Vi var et følge som holdt sammen hele kvelden, og det var bra, for lite kjentfolk når vi endelig kom ut... Dagen i dag er som en vanlig dag. Jeg er av de heldige som ikke blir fyllesyk, tross mengde og blanding.... Hadde nok fortjent (!!!) å hangle litt, men glad jeg slipper den. Har noen venninner som blir SÅ syke og ikke er "tilsnakkan" dagen derpå.... Hmmm, da hadde det nok blitt enda sjeldnere for min del, ja om jeg i det hele tatt hadde drukket! Hater farrang, så selvpåført dagen-derpå-spying er uaktuelt;)

 

Sitter og lurer på om det blir jogging eller skogstur til trim i dag... Må handle først tror jeg! Trenger å fylle opp kjøleskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEHE. Ja det var litt av en tur ut. Jeg er totalt ute av trening og ble selvsagt alt for full. I det jeg satte meg på nattbussen fikk jeg vann i munnen. Kjempet en mil, men da måtte jeg av bussen og kaste opp. Det endte med at min kjære måtte komme og hente meg. Veldig redusert dag i går, og vekten ser ikke ut til å gått ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...