Gå til innhold

Veien til en lekrer jeg


Gjest frstor

Anbefalte innlegg

  • Svar 299
  • Created
  • Siste svar

Takk jenter :-)

Jeg er ganske fornøyd selv.

 

Ikke vert så flink i dag. Bakte boller med jentungen og 1,5 bolle forsvant ned i min mage (ikke helt planen)

Suppe til middag, men klarte å tøkke ned 4-5 loffskiver inntil. Uff og uff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrert inn dagens mat, ikke så ille som fryktet. 1358 hittil i dag. Trodde det var langt verre. Men ingen trim i dag.

De små er alt i seng, så det er forseint å komme seg ut. Kanskje psyke meg opp til 30 min spinning? Syns det er pyton og sykkelen står midt i stuen...

joda, spinning og situps skal jeg ta...

Snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada jeg klippet og raket plenen først (litt seint på kveld, men rakk det akkuratt før regnet kom) og syklet deretter i 20 min. (orket ikke 30) men ble svett nok :-)

 

Nå skal jeg lage kylling pasta salat til lunch i morgen (lovet eldste jenta hun skulle få med seg på skolen) dusje og lalle bø.

Min kjære jobber og jobber fra 07.00-23.00. Han kommer bare hjem og sover. Noen må jo tjene pengene.

Uff, håper å få jobb tilbud en av dagene, har sendt drøssevis med søknader

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som på stående fot vet forskjellen på Reductil og Xenical?

 

Turgåing er bra Frstor, og ikke så fryktelig ubehagelig som spinning (he, he), særlig tidlig på morgenen da er det så friskt og fredelig ute, en god start på dagen. Jeg driver også og går morgentur om dagen og håper jeg skal klare og fortsette med det framover i tillegg til trening på senter. Med fire små barn og en mann som jobber mye får du vel bra med "hverdagstrim" kan jeg tenke meg, håper du også får litt tid til å slappe av innimellom, viktig det også.

 

Ha en sunn og fin torsdag!!:):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Xenical virker bare lokalt i tarmen der den påvirker oppsuging av matfett fra tarmen uten å sette ned matlysten.

 

Reductil virker ved å redusere appetitten. Det fører til at du fortere føler deg mett, og ikke blir så snart sulten. Spiseatferden endres, og man spiser mindre og sjeldnere, samtidig som forbrenningen under vekktapet opprettholdes på et høyere nivå. Dette fører til vekttap.

 

(info over er sakset fra nettet) :)

 

 

Legen min var ikke i tvil om at det var Reductil som var det jeg skulle ha. Jeg takket riktignok ja til den billigvarianten apoteket hadde. Over 100 kr. forskjell på en mnd. Samme virkining skulle det være. Fått resept på fire pakker/måneder (10mg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som på stående fot vet forskjellen på Reductil og Xenical?

 

Turgåing er bra Frstor' date=' og ikke så fryktelig ubehagelig som spinning (he, he), særlig tidlig på morgenen da er det så friskt og fredelig ute, en god start på dagen. Jeg driver også og går morgentur om dagen og håper jeg skal klare og fortsette med det framover i tillegg til trening på senter. Med fire små barn og en mann som jobber mye får du vel bra med "hverdagstrim" kan jeg tenke meg, håper du også får litt tid til å slappe av innimellom, viktig det også.

 

Ha en sunn og fin torsdag!!:):P[/quote']

 

Takk Kess, så omtenksom du er :-)

Har ganske så supre barn, mye mas og tjas selvsagt men når det virkelig er behov er de to store jentene flinke å hjelpe til.

Du da? Hvem er du?

 

1,5 t tur med rask gange gjennomført, nå skal jeg ta med hjemmelaget pastasalat til en venninde. Nam nam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Trønderpi, skal bli artig å høre hvordan det går, kanskje jeg skulle prøve det jeg også.....?

 

Hei Frstor jeg har vært her inne en stund nå som du ser, og har en lang vekthistorie med opp- og nedgang, jojovirksomhet osv. De siste årene har jeg imidlertid skjønt at jeg må gjøre det på en sunnere og mer langsiktig måte, ja jeg tror faktisk at det blir et evighetsprosjekt, for når man har nådd målet skal man jo også klare å holde seg der over tid, og det er en like stor utfordring.

 

Man lærer så lenge man lever, HELDIGVIS!!!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
Lillemus på 10 mnd og meg har feber begge to. Ikke noe særlig!

Vil at min kjære skal komme hjem slik at jeg kan gå legge meg :-(

 

Uffda! Plei helsa, bli frisk :) God bedring til dere begge.

 

pst. Jeg spiste 0 - null - vafler under påsmøring til fotballkamp. Og nå skal de jo selges, så da blir det jo ikke noe på meg :) Supert!

 

 

 

Take care!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre form i dag, bare slapp, stiv og støl.

Spiste ALT for mye usunt i går til kvelds. Nacos med karbonadedeig, ekstra lett rømme, lett ost. Det var forsåvidt greit nok, men i tillegg hadde jeg på masse goakomole og chedder dip. Men men

Det var veeeeeldig godt og jeg angrer bare litt :-)

Ingen trim i går heller siden jeg ikke har vert i form.

Må prøve å være flink nå til tirsdag om det skal bli noe nedgang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er det ikke herlig når man ser nye tall!? GRATULERER! :)

 

Har veiedag tirsdag jeg også så det skal bli spennende å se resultatet av denne "ekstem-uka" (selv om jeg også driver og "snikveier" meg så jeg har jo en viss peiling)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Kess! Jo det er fantastisk, veldig motiverende :-)

 

I dag her vert en bra dag. Først på familietur (dronningen) Brukte vel en time med 4 åringen, men fører 1 trimpoeng fordi jeg ville brukt ca en halvtime alene.

Vel hjemme laget vi vafler- som resten av fam koste seg med, jeg drakk kaffe og vasket opp :-)

Så kjørte jeg og de store jentene og tok sol. På vei hjem pisket jeg de opp fjellet mitt.

Så det er vel 700 forbrente Kcal og matmessig en veldig bra dag!

Koser meg med et glass vin nå og skal snart i badekaret.

 

Herregud jeg gleder meg til å bli slank! Ohyeahhhhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et spørsmål...

 

Hva gjør en når en ikke lenger skal ned 30-40 kg, men 20-30 kg? Flytter man en etg. ned da eller?

Eller kan man bare forbli her liksom? Sikkert ikke noe regler for det, men hva er vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
Har et spørsmål...

 

Hva gjør en når en ikke lenger skal ned 30-40 kg' date=' men 20-30 kg? Flytter man en etg. ned da eller?

Eller kan man bare forbli her liksom? Sikkert ikke noe regler for det, men hva er vanlig?[/quote']

 

Jeg tror jeg blir boende her til jeg er klar for "Hold vekten" jeg.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her Frstor, gleder meg veldig til å bli slank igjen, men prøver å ikke tenke på det så ofte for det virker som det blir leeeenge til.

 

Var jo godt over halvveis til målet (ned ca. 60), som jeg hadde håp om å nå i slutten av 09, men har altså vært så idiotisk dum å legge på meg igjen, og denne gangen mye, så nå tror jeg heller jeg får gå for neste jul.

 

Det tar tid dette her altså, når man ikke klarer å holde stilen hele tiden gjennom ferier og alt, må nok innse det.

 

Så da er det bare å jobbe med den vanskelige tålmodigheten og fokusere på det positive, for vi får jo tross alt til ganske mye.........

 

Godt vi har hverandre, dere!!!:):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her Frstor' date=' gleder meg veldig til å bli slank igjen, men prøver å ikke tenke på det så ofte for det virker som det blir leeeenge til.

 

Var jo godt over halvveis til målet (ned ca. 60), som jeg hadde håp om å nå i slutten av 09, men har altså vært så idiotisk dum å legge på meg igjen, og denne gangen mye, så nå tror jeg heller jeg får gå for neste jul.

 

Det tar tid dette her altså, når man ikke klarer å holde stilen hele tiden gjennom ferier og alt, må nok innse det.

 

Så da er det bare å jobbe med den vanskelige tålmodigheten og fokusere på det positive, for vi får jo tross alt til ganske mye.........

 

Godt vi har hverandre, dere!!!:):P[/quote']

 

Har du gått ned 60 Kg? DET krever sitt! Så flink du har vert isåfall...Hvor mye har du gått opp igjen da?

Og hvor mye skal du ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm

 

I går var dagsmenyen min på 899 Kcal og trimpoengene mine bruket 739 Kcal...

 

Og i dag 906, tenkte å spise is etter kvelds... Men æsj, det er ingenting som frister. Vet ikke hva som feiler meg, jeg som egentlig elsker mat...

 

Men kroppen går vel ikke i sparebluss bare på noen dager vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, hadde det bare vært så vel Frstor. . . . .

Hovedmålet er ned 60.

Hadde gått ned ca 40, opp igjen ca 15 (åååå jeg bli så forbanna på meg selv altså, det er VONDT å skrive det!):eek:

 

Men nå er jeg i hvertfall godt i gang igjen,

og her skal det som sagt ikke skeies ut før til jul, og da helst bare akkurat på julaften, mener å huske jeg klarte det i fjor. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei' date=' nei, hadde det bare vært så vel Frstor. . . . .

Hovedmålet er ned 60.

Hadde gått ned ca 40, opp igjen ca 15 (åååå jeg bli så forbanna på meg selv altså, det er VONDT å skrive det!):eek:

 

Men nå er jeg i hvertfall godt i gang igjen,

og her skal det som sagt ikke skeies ut før til jul, og da helst bare akkurat på julaften, mener å huske jeg klarte det i fjor. :D[/quote']

 

Bra innstilling Kess.

Men man lærer av sine feil. Tipper du ikke lar så mange kg snike på igjen en gang til...

Skal ikke skeies ut før jul her heller,- helst ikke før jeg skal gifte meg, hehe.

 

I dag har jeg vert og klippet meg,- føler meg mye friskere. Klippet håret opp og tynnet ut, men beholdt lengden.

Skal på kurs i kveld. Gleder meg litt. Men spent

 

Går du på kurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...